abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_101140480
Hallo allemaal..
Ik wil graag mijn verhaal kwijt en hoop op wat raad en advies of soortgelijke ervaringen.
Het begon een jaar geleden, ik kreeg een nieuwe collega uit een andere vestiging en hij zou bij mij in het team komen. Het klikte meteen en de band groeide. Twee maanden later op een bedrijfsfeestje raakten we allebei aangeschoten en belandde in bed.. De volgende dag vertelde hij dat hij een vriendin had en 2 kinderen. Waar ik het toen stop had kunnen zetten,daar ging ik mee door. Het voelde gewoon zo goed,terwijl ik wist dat ik fout was maar gevoel kun je niet negeren. En bovendien.. ik wilde er verder toch niets mee en gewoon genieten van de gestolen uurtjes. Ik was immers verliefd maar had me wel neergelegd bij het feit dat we geen toekomst hebben. Wat ik verder ook vreemd genoeg niet erg vind aangezien hij ook 14 jaar ouder is. Maar nu komt het vreselijke.. 2 maanden geleden had ik een blaasontsteking en heb daar antibiotica voor gehad en ik ben dus door de pil (die daardoor niet meer goed werkte) zwanger geraakt! Ik heb in mijn vorige relatie (duurde 5 jaar, ik ben 25) een buitenbaarlijke zwangerschap en 2 miskramen meegemaakt omdat we graag kinderen wilden. Ik kan een abortus gewoon niet aan, ik krijg het niet over mijn hart om een leven weg te halen.

Ik ben nu 7 weken zwanger, mijn minnaar weet het nog niet. Ik ga het hem zeker vertellen ,en eerlijk gezegd wil ik dat het ons geheim blijft. Ik wil dat hij bij zijn gezin blijft en ik eis verder helemaal niets van hem. Ik laat hem vrij in de keus of hij zijn kind wil gaan zien of niet. Het is ongepland en een rotsituatie maar ook mijn eigen fout. Maar ik neem die verantwoordelijkheid graag voor lief, en zal er voor zorgen dat ik mijn kindje alles kan geven wat zorg en liefde betreft. Maar waarom blijf ik toch zo van slag??
  woensdag 24 augustus 2011 @ 20:23:02 #2
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_101140644
Omdat je niet voor niets de pil slikt(e) natuurlijk :?
pi_101140786
Nou, dat je van slag bent, lijkt me vrij logisch. Je hele leven staat op zijn kop. Het krijgen van een kind is sowieso al ingrijpend en als het niet gepland is en je er alleen voor staat al helemaal.

Maar verder lijkt het alsof je alles goed doordacht en overwogen hebt.
  woensdag 24 augustus 2011 @ 20:26:47 #4
14746 k_i_m
Oldbies Automatisering BV.
pi_101140805
Misschien zou je er een boek over kunnen schrijven?
In my life
Why do I smile
At people who I'd much rather kick in the eye ?
pi_101144567
<mijn mening>
het lijkt me niet zo verstandig om jezelf op de achtergrond te zetten wat betreft; ik eis niks van hem, en mijn fout etc etc.

hoezo jou fout? heeft hij eraan gedacht dat de pil niet goed werkt in combi met antibiotica kuur?
heeft hij gedacht aan een ander voorbehoedsmiddel?

het is jullie beide verantwoordelijkheid, gepland of niet, minnaar of niet.
hij heeft ervoor gekozen om met jou het bed te delen, zonder condoom, terwijl hij ook
nog met zijn vrouw is.

<heb je wel aan geslachtsziekten gedacht? liefde kan zo goed voelen, maar soa's lijken me zwaar minder>

dat tussendoor.,. het kan jullie geheim zijn, maar zet jezelf niet op de achtergrond
en zet hem niet uit de verantwoordelijkheid..

</mijn mening>
pi_101145366
quote:
0s.gif Op woensdag 24 augustus 2011 21:40 schreef Zoë23 het volgende:
<mijn mening>
het lijkt me niet zo verstandig om jezelf op de achtergrond te zetten wat betreft; ik eis niks van hem, en mijn fout etc etc.

hoezo jou fout? heeft hij eraan gedacht dat de pil niet goed werkt in combi met antibiotica kuur?
heeft hij gedacht aan een ander voorbehoedsmiddel?

het is jullie beide verantwoordelijkheid, gepland of niet, minnaar of niet.
hij heeft ervoor gekozen om met jou het bed te delen, zonder condoom, terwijl hij ook
nog met zijn vrouw is.

<heb je wel aan geslachtsziekten gedacht? liefde kan zo goed voelen, maar soa's lijken me zwaar minder>

dat tussendoor.,. het kan jullie geheim zijn, maar zet jezelf niet op de achtergrond
en zet hem niet uit de verantwoordelijkheid..

</mijn mening>
Wist hij uberhaupt wel dat ze aan a.b. zat? En in het heetst van de strijd vergeet je het kapotje wel eens.

Voor de rest heb je aardig gelijk..beiden treft blaam.
  woensdag 24 augustus 2011 @ 22:05:55 #7
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_101146097
Lijkt me meer iets voor R&P.
pi_101146183
Volgens mij gaan a.b. kuren voor een blaasontsteking tegenwoordig prima samen met de pil. De laatste 3 die ik had de afgelopen jaren wel in ieder geval.

Riekt naar hoax als je het mij vraagt :+
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_101147038
Raar je zegt 'gevoel kun je niet negeren' maar je gevoel dat je fout zat kennelijk wel.
pi_101147211
Ben ik nou de enige die het apart vindt dat een net geregistreerde user dit in italics post

Hoax perchance?

In ieder geval OT: Hoezo jouw fout? Hij zit net zo fout, zo niet fouter omdat ie al een gezin heeft. Meneer had best zijn pielemans in de broek kunnen houden.
MIO DIOS!!! ESTA CIENCIA ES DIABOLICO!!!
pi_101147762
quote:
0s.gif Op woensdag 24 augustus 2011 22:07 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Volgens mij gaan a.b. kuren voor een blaasontsteking tegenwoordig prima samen met de pil. De laatste 3 die ik had de afgelopen jaren wel in ieder geval.

Riekt naar hoax als je het mij vraagt :+
Volgens mij is het wel algemeen bekend dat verschillende soorten ab de werking van de pil kunnen verminderen. :)
  donderdag 25 augustus 2011 @ 00:08:35 #12
334030 Raggingbull
Raw to the core!
pi_101152786
quote:
0s.gif Op woensdag 24 augustus 2011 22:22 schreef Ordos20 het volgende:
Ben ik nou de enige die het apart vindt dat een net geregistreerde user dit in italics post

Hoax perchance?

In ieder geval OT: Hoezo jouw fout? Hij zit net zo fout, zo niet fouter omdat ie al een gezin heeft. Meneer had best zijn pielemans in de broek kunnen houden.
Ik sluit me hierbij aan. Hij heeft het slippertje gemaakt. Tuurlijk jij deed mee maar jij zat toch niet in een huwelijk of iets in die geest?
Insanity: doing the same thing over and over again and expecting different results.
Niemand kent het gewicht van de last waaronder een ander gebukt gaat - George Herbert.
  donderdag 25 augustus 2011 @ 00:17:48 #13
126003 Daniel1976
de omnibus dubitandum
pi_101153166
quote:
0s.gif Op woensdag 24 augustus 2011 22:22 schreef Ordos20 het volgende:

Hoax perchance?
Een bekende FOK! user kan ook een kloon aanmaken omdat ze niet onder haar eigen username herkend wil worden.
pi_101157555
quote:
0s.gif Op woensdag 24 augustus 2011 22:19 schreef DeZoektocht het volgende:
Raar je zegt 'gevoel kun je niet negeren' maar je gevoel dat je fout zat kennelijk wel.
Egoistisch persoon. Tenminste.. daar lijkt het wel naar. Over het algemeen denken vrouwen niet met logica maar met gevoel; Als de rollen om waren gedraaid en zij de vrouw was van die man en hij had een ander bezwangerd dan was het natuurlijk een hel. Maar hé : Lekker je gevoel blijven volgen en het hem gewoon vertellen, niet rekende houden met dat hij misschien het op gaat biechten.

My god wat zijn mensen dom en naief :'(

[ Bericht 5% gewijzigd door Suncatcher op 25-08-2011 02:21:44 ]
pi_101157671
:|W
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
pi_101158093
Het grote risico wat hij heeft genomen komt nu uit; hij bezwangerd z'n scharrel. Vertel het hem en trek daarna een plan, aangepast aan zijn reactie.
Dit, dus.
pi_101158118
quote:
14s.gif Op donderdag 25 augustus 2011 02:38 schreef Buitendam het volgende:
Het grote risico wat hij heeft genomen komt nu uit; hij bezwangerd z'n scharrel. Vertel het hem en trek daarna een plan, aangepast aan zijn reactie.
Vind het overigens wel lachwekkend dat er nog steeds van die domme holbewoners rondlopen die bij een scharrel het zonder een condoom doen.. waar komen die SOA's toch vandaan ;(
pi_101160019
quote:
0s.gif Op donderdag 25 augustus 2011 00:17 schreef Daniel1976 het volgende:

[..]

Een bekende FOK! user kan ook een kloon aanmaken omdat ze niet onder haar eigen username herkend wil worden.
True, alleen het schuin gedrukte van de post deed mij het meer opvallen ;)
pi_101160212
Goed zo! ^O^
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_101160368
Oh ja: als TS toch echt is -- waarom blijf je zo van slag?

Omdat je een kindje gaat krijgen. En je bent verliefd. En je weet dat het niks gaat worden maar stiekem (of onbewust) wil je dat het wel iets wordt tussen meneer overspelig en jouw. En vergeet niet de heerlijke rush van hormonen die nu door je lijf stromen.
  donderdag 25 augustus 2011 @ 08:27:46 #21
110163 koffiekoekje
Mag ook bij de thee...
pi_101160482
De hele OP in cursief :D dit moet wel echt zijn :o

Sta het kindje af aan de vader. De vader neemt het dan mee naar huis en zegt tegen zijn vrouw: "Gegeliciteerd schat. Ons eigenste Jezus. We zijn zwanger geraakt zonder te copuleren :7"
Hij kan nu teren op de inkomsten van zijn nieuw verworven bedevaarts kindje. Wat hij dan weer kan delen met zijn vrouw en stiekem met jou.
Zo hoeft niemand er wat van te weten en heeft niemand een schuldgevoel of verantwoordelijkheid.

Ook beter voor het kindje :)
  donderdag 25 augustus 2011 @ 08:39:58 #22
112899 missbehavin
konnichiwa bitches
pi_101160622
quote:
1s.gif Op donderdag 25 augustus 2011 08:27 schreef koffiekoekje het volgende:
De hele OP in cursief :D dit moet wel echt zijn :o

Sta het kindje af aan de vader. De vader neemt het dan mee naar huis en zegt tegen zijn vrouw: "Gegeliciteerd schat. Ons eigenste Jezus. We zijn zwanger geraakt zonder te copuleren :7"
Hij kan nu teren op de inkomsten van zijn nieuw verworven bedevaarts kindje. Wat hij dan weer kan delen met zijn vrouw en stiekem met jou.
Zo hoeft niemand er wat van te weten en heeft niemand een schuldgevoel of verantwoordelijkheid.

Ook beter voor het kindje :)
:D O+
I'm in the basement, you're in the sky
I'm in the basement baby, drop on by
~ this world is only gonna break your heart ~
pi_101160932
Ik zou voor optie 3 gaan.

Je gaat bij hem en zijn vriendin inwonen en vormt 1 grote familie. Jullie worden er allemaal beter van.
Jij hebt een vader voor je kind.
Hij kan van twee walletjes blijven eten.
En die vriendin heeft kinderopvang voor haar kinderen.
Al die mooie plekken op aarde, en ik zit hier :N
  donderdag 25 augustus 2011 @ 09:09:30 #24
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_101160991
quote:
0s.gif Op donderdag 25 augustus 2011 02:39 schreef Suncatcher het volgende:

Vind het overigens wel lachwekkend dat er nog steeds van die domme holbewoners rondlopen die bij een scharrel het zonder een condoom doen.. waar komen die SOA's toch vandaan ;(
En die 'oeps-ben-ik-plots-dwars-door-de-pil-heen-zwanger-van-je-kind'-verrassing.
Verrassend hoe vaak dat per ongeloos gebeurt bij buitenvrouwtjes die binnen willen zitten. Ik geloof dan ook weinig van claims als 'Ik wil verder niks van hem'. When push comes to shove praten we wel verder.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_101160995
Abortus
Lijkt de moeilijkste weg, maar is het niet. Je moet nu gewoon doorbijten. Dat kind heeft ook niets aan alleen een moeder die niet in staat is voor zichzelf te zorgen.
Ook leren je benen wat meer bij elkaar te houden. Zo vaak zwanger geweest op die leeftijd is niet meer normaal.
  donderdag 25 augustus 2011 @ 09:11:34 #26
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_101161020
Wie zegt dat ze het niet aankan? En die andere zwangerschappen waren niet ongepland.
The love you take is equal to the love you make.
  donderdag 25 augustus 2011 @ 10:07:00 #27
116015 SicSicSics
Crushing Cranial Contents!
pi_101162259
quote:
5s.gif Op woensdag 24 augustus 2011 20:19 schreef vlinder25 het volgende:
Ik wil dat hij bij zijn gezin blijft en ik eis verder helemaal niets van hem.
Dat zeg je nu, maar wat nou als je door/ tijdens of na je zwangerschap arbeidsongeschikt raakt? Dan is zo'n telefoonnummer gauw gepakt! Natuurlijk is hij een dwaas dat hij het uberhaupt (zonder condoom ook nog eens! :') ) met je deed, maar 'Ik hoef op dit moment niks van je en ik red mezelf wel.' zou ik niet kopen als 14 jaar oudere (Wat een baas trouwens! :D ) kerel.

:)

quote:
11s.gif Op donderdag 25 augustus 2011 09:09 schreef Copycat het volgende:
En die 'oeps-ben-ik-plots-dwars-door-de-pil-heen-zwanger-van-je-kind'-verrassing.
Verrassend hoe vaak dat per ongeloos gebeurt bij buitenvrouwtjes die binnen willen zitten. Ik geloof dan ook weinig van claims als 'Ik wil verder niks van hem'. When push comes to shove praten we wel verder.
Dit natuurlijk! ^O^
Wist je niet dat de pil minder betrouwbaar is bij antibiotica!?! Ik dacht dat heel geen kinderen willend Nederland dat wel wist namelijk! :D
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
pi_101162407
Gevoel kun je niet negeren, maar je wilt er verder toch niks mee..
Lijkt me onzin, maar als het geen hoax is, aborteren die hap!
Je wilde immers geen kind? En wat voor toekomst kun je het geven? En wat is de vader voor een figuur? En hij zit ook in een lekkere situatie, zo kan hij er niet zijn voor zijn kind.
Ondertussen zit jij dan wel met de gebakken peren.
Niet mee doorgaan dus.

Ik begrijp verder ook niet waaom je van slag bent. :')
pi_101162775
quote:
Ik ben nu 7 weken zwanger, mijn minnaar weet het nog niet. Ik ga het hem zeker vertellen ,en eerlijk gezegd wil ik dat het ons geheim blijft.
Hoe wil je dat in godsnaam als geheimpje tussen jullie houden als je straks een buik als een skippybal hebt?!
...
pi_101162840
quote:
0s.gif Op donderdag 25 augustus 2011 10:28 schreef Ivotje het volgende:

[..]

Hoe wil je dat in godsnaam als geheimpje tussen jullie houden als je straks een buik als een skippybal hebt?!
Ze doelt wss op de vrouw van haar minnaar, geheim voor haar houden. Neem aan dat de TS de vrouw niet heeft ontmoet.
pi_101162851
quote:
0s.gif Op donderdag 25 augustus 2011 02:39 schreef Suncatcher het volgende:

[..]

Dit dus. Hoe onmogelijk stom kun je zijn.

Disclaimer: mits geen troll he.
"I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
It seems to me to be the road toward freedom. - Jim Morrison"
pi_101162863
Ach, je had ook aids op kunnen lopen met je stomme harses. Dan is dit het minst erg.

Ik snap het hele probleem niet zo, hij pist buiten de pot. Hij zal moeten bloeden, zijn eigen stomme schuld. Hij had allereerst de hele affaire niet aan kunnen gaan, en nu hij dat wel gedaan heeft had hij gewoon een rubber kunnen gebruiken.

Als je het kind wil houden, prima (en logisch, ik zie geen enkele reden voor een abortus) dan zal hij gewoon moeten betalen. Einde verhaal. En ook einde relatie gok ik, maar dat is niet zo boeiend :D
pi_101162994
quote:
0s.gif Op donderdag 25 augustus 2011 10:32 schreef Tha_Duck het volgende:
Ach, je had ook aids op kunnen lopen met je stomme harses. Dan is dit het minst erg.

Ik snap het hele probleem niet zo, hij pist buiten de pot. Hij zal moeten bloeden, zijn eigen stomme schuld. Hij had allereerst de hele affaire niet aan kunnen gaan, en nu hij dat wel gedaan heeft had hij gewoon een rubber kunnen gebruiken.

Als je het kind wil houden, prima (en logisch, ik zie geen enkele reden voor een abortus) dan zal hij gewoon moeten betalen. Einde verhaal. En ook einde relatie gok ik, maar dat is niet zo boeiend :D
Mee eens, hij neukt inderdaad buiten de deur met jou. Ook slecht van jou omdat je weet dat hij getrouwd is. En nu probeer je hem te winnen door het zo te spelen.......nee hoor ik wil dat je bij je vrouw blijft, kies zelf maar, oh je bent zo'n schatje enz enz......hij denkt aaaaah wat een poepie, en TS heeft haar zin, hij weg bij zijn wijf. Ts hoeft niet meer te werken, en Mr-x maar betalen!!
...
pi_101163410
Troll. Maar als geen troll, dan beiden schuld en vertel het hem fatsoenlijk.
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_101164061
quote:
Ik ben nu 7 weken zwanger, mijn minnaar weet het nog niet. Ik ga het hem zeker vertellen ,en eerlijk gezegd wil ik dat het ons geheim blijft. Ik wil dat hij bij zijn gezin blijft en ik eis verder helemaal niets van hem. Ik laat hem vrij in de keus of hij zijn kind wil gaan zien of niet. Het is ongepland en een rotsituatie maar ook mijn eigen fout. Maar ik neem die verantwoordelijkheid graag voor lief, en zal er voor zorgen dat ik mijn kindje alles kan geven wat zorg en liefde betreft. Maar waarom blijf ik toch zo van slag??
Beste TrVlinder,

Als ik het zo lees, heb jij genoeg liefde in je, om de nieuwe baby OOK de liefde te geven die de afwezige vader. Jouw kind zal de mooiste liefdesbaby zijn die de wereld heeft gezien. Hij of zij is een prachtig en uniek sneeuwvlokje, een kostbaar kleinnood op deze woelige en soms vijandige aarde.

De vader heeft misbruik van jou gemaakt, door zijn mannelijkheid in jouw buik te planten. Zo hebben mannen zich door de eeuwen heen gedragen. Je bent niet de eerste, en jammer genoeg niet de laatste. Ontzeg hem de toegang tot jouw schoot, zodat jij al je energie in dit nieuwe leventje kan steken. Of beter nog, verwijder hem uit je leven. Stop simpelweg de communicatie. Hij is het niet waard.

Maak er het beste van, ik weet dat je dat kan. Je bent sterker dan je denkt. Vlieg, vlinder, sla je vleugels uit!
Tout comprendre ce n'est pas tout pardonner.
pi_101164185
quote:
0s.gif Op donderdag 25 augustus 2011 09:11 schreef Lienekien het volgende:
Wie zegt dat ze het niet aankan? En die andere zwangerschappen waren niet ongepland.
Misschien niet ongepland maar wel ondoordacht. Hoe kan het anders dat je op je 25ste zwanger bent geweest van je "ex". Kinderen nemen is niet alsof je een auto neemt. Kinderen neem je met iemand waar je de rest van je leven samen mee blijft zodat je een stabiele omgeving voor het kind kan creeeren. En ja, dat kan wel eens misgaan. Maar niet op je 25e al van meerdere kerels zwanger geweest en nu alleenstaand
En nu is het WEER raak.
Het gaat er ook niet om of zij het aan kan, het gaat erom of het een ideale omgeving voor je kind is en dat is het niet. Belang van het kind moet centraal staan, niet van de moeder.

[ Bericht 5% gewijzigd door wij2 op 25-08-2011 11:24:53 ]
  donderdag 25 augustus 2011 @ 11:26:47 #37
8372 Bastard
Persona non grata
pi_101164441
Oh men wat een lastige situatie. Ja ik zou de vader (je weet zeker dat hij de vader is) er wel snel van op de hoogte brengen. Ook al wil je het kindje graag houden dan nog zou het erg pijnlijk wezen om het pas te vertellen wanneer je al op de helft van de zwangerschap bent.
Over een aantal weken is natuurlijk de zwangerschap ook niet meer te verbergen lichamelijk gezien.
Plus.. en dat klinkt lullig in dit stadium, je zegt wel dat je alle verantwoordelijkheid op je neemt en niks van hem verwacht, maar dat zou je toch eigenlijk op papier moeten laten zetten.
Ik weet van dichtbij een vergelijkbare relatie waarbij de vrouw het kindje wilde houden maar de man kon toch wel mooi na jaren nog aansprakelijk worden gesteld en alimentatie op hoesten, zonder dat hij het kind maar mag zien van haar!
The truth was in here.
pi_101164630
Oke.. ik haak nu toch even in.. Ten 1e... ben ik niet zwanger geweest van meerdere kerels en gooi ik niet mijn benen open voor iedereen. Ik ben 5 jaar samen geweest met mijn ex en woonde samen . Dus dat waren bewuste keuzes van ons beide. Helaas ging het toch niet meer tussen ons en zijn we als vrienden uit elkaar gegaan.

Ten 2e.. ik wil echt niet dat hij zijn gezin verlaat , dat meen ik uit de grond van mijn hart. Ironisch dat mensen altijd gelijk een conclusie trekken terwijl ik al aangaf dit niet te willen. Verder ben ik niet instabiel mensen, ik heb een goede baan , een eigen appartement en ouders die achter me zullen staan. Het kindje zal financieel een qua liefde betreft niets tekort komen.

Dus als je niet anders te zeggen hebt dan dat ik een snol ben en mijn benen niet dicht kan houden , reageer dan niet ! En dat heeft niets te maken dat ik niet tegen kritiek zou kunnen , maar puur om het feit dat ik daar niet naar vraag! Ik vraag naar advies of soortgelijke ervaringen..

Voor de anderen met normale reacties... Dankjewel..

Liefs..
pi_101164727
@ Bastard Ja dat zou ik zo doen hoor . Ik laat hem vrij of hij het kindje wil zien of niet. Het is allemaal zo lastig, pffff.
pi_101164829
Fair enough: Heb je ook al verder vooruit gekeken? Als hij/zij ouder wordt (ook al ben je nu nog maar 7 weken zwanger) -- hoe ga je het dan aanpakken met vertellen wie de vader is?
pi_101164834
quote:
0s.gif Op donderdag 25 augustus 2011 10:38 schreef Ivotje het volgende:

[..]

Mee eens, hij neukt inderdaad buiten de deur met jou. Ook slecht van jou omdat je weet dat hij getrouwd is. En nu probeer je hem te winnen door het zo te spelen.......nee hoor ik wil dat je bij je vrouw blijft, kies zelf maar, oh je bent zo'n schatje enz enz......hij denkt aaaaah wat een poepie, en TS heeft haar zin, hij weg bij zijn wijf. Ts hoeft niet meer te werken, en Mr-x maar betalen!!
en 6 maanden verder neukt ie even hard een ander grietjes omdat deze te dik geworden is!
pi_101164880
quote:
0s.gif Op donderdag 25 augustus 2011 11:32 schreef vlinder25 het volgende:
En dat heeft niets te maken dat ik niet tegen kritiek zou kunnen , maar puur om het feit dat ik daar niet naar vraag! Ik vraag naar advies of soortgelijke ervaringen..
Ook al ben je multimiljonair en beval je van een perfect kind, dan nog vind ik niet dat je de toekomstige vader niet enigszins verantwoordelijk kunt houden. Je hebt samen gekozen voor deze daad en het zou wijsheid zijn als je ook samen de verantwoordelijkheid van de gevolgen kunt dragen. Jij hoeft niet alles op te offeren zodat hij rustig zijn daad kan vergeten.
Roses are red
Violets are blue
Wololo Wololo
Now violets are red too
  donderdag 25 augustus 2011 @ 11:46:04 #43
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_101165046
quote:
0s.gif Op donderdag 25 augustus 2011 11:35 schreef vlinder25 het volgende:
@ Bastard Ja dat zou ik zo doen hoor . Ik laat hem vrij of hij het kindje wil zien of niet. Het is allemaal zo lastig, pffff.
Dat claim je nu ... maar hoe spreken je hormonen straks, als je met die dikke buik rondloopt waarin zijn kindje zit?
Ik denk dus niet dat je dat nu al zo stellig kunt claimen. Weet bijna wel zeker dat je hormoonhuishouding dat ideaalbeeld nog wel eens fiks kan bijstellen.
  donderdag 25 augustus 2011 @ 11:47:47 #44
8372 Bastard
Persona non grata
pi_101165094
quote:
0s.gif Op donderdag 25 augustus 2011 11:35 schreef vlinder25 het volgende:
Ik kan begrijpen dat er mixed emotions zijn.. juist nu. Zijn er verder goeie vrienden of mensen die je in vertrouwen kan nemen? Je zou dit niet alleen moeten willen doen. (afgezien van het feit dat je zou mogen genieten van een zwangerschap)
The truth was in here.
pi_101165185
Je bent van slag omdat je leven nooit meer het zelfde zal zijn en je niet weet wat je allemaal te wachten staat en hoe alles praktisch uit gaat pakken. Je hele leven wordt hierdoor, onverwacht, op zijn kop gezet en daarnaast moet je vaarwel zeggen tegen het ideale plaatje dat veel mensen in hun hoofd hebben van de juiste partner ontmoeten en daarmee een gezinnetje stichten.

Lijkt me niet zo gek dat je je even niet zo lekker voelt dus :*
Sarcasme. Herken het.
pi_101165280
quote:
0s.gif Op donderdag 25 augustus 2011 11:32 schreef vlinder25 het volgende:
Oke.. ik haak nu toch even in.. Ten 1e... ben ik niet zwanger geweest van meerdere kerels en gooi ik niet mijn benen open voor iedereen. Ik ben 5 jaar samen geweest met mijn ex en woonde samen . Dus dat waren bewuste keuzes van ons beide. Helaas ging het toch niet meer tussen ons en zijn we als vrienden uit elkaar gegaan.

Ten 2e.. ik wil echt niet dat hij zijn gezin verlaat , dat meen ik uit de grond van mijn hart. Ironisch dat mensen altijd gelijk een conclusie trekken terwijl ik al aangaf dit niet te willen. Verder ben ik niet instabiel mensen, ik heb een goede baan , een eigen appartement en ouders die achter me zullen staan. Het kindje zal financieel een qua liefde betreft niets tekort komen.

Dus als je niet anders te zeggen hebt dan dat ik een snol ben en mijn benen niet dicht kan houden , reageer dan niet ! En dat heeft niets te maken dat ik niet tegen kritiek zou kunnen , maar puur om het feit dat ik daar niet naar vraag! Ik vraag naar advies of soortgelijke ervaringen..

Voor de anderen met normale reacties... Dankjewel..

Liefs..
Ik snap je reactie niet. Je bent toch:
- 25
- zwanger van 2 verschillende kerels
- ziet je ouders nog steeds als terugvalpunt
Zou jij willen dat je moeder je in zo'n situatie op de wereld had gezet?
Een kind is geen voorwerp. Het is een levend mens! Weet waar je aan begint!
pi_101165375
Waarom zeggen meer mensen dat het ook de verantwoordelijkheid van de vader is?
TS heeft een minnaar, TS weet dat deze man gebonden is, TS vrijt ermee zonder rubber op een moment waarvan ze weet dat de pil mss. niet werkt, TS raakt zwanger, TS is degene die het kind krijgt, het is TS d'r beslissing of ze het laat weghalen of niet.
En daarmee is het ook haar verantwoordelijkheid. Wordt ze een alleenstaande moeder of niet? Dat is de keuze..
En die man hoeft niet eens het vaderschap te erkennen, als hij dat niet wil.
  donderdag 25 augustus 2011 @ 11:57:22 #48
8372 Bastard
Persona non grata
pi_101165383
quote:
0s.gif Op donderdag 25 augustus 2011 11:54 schreef wij2 het volgende:

[..]

Ik snap je reactie niet. Je bent toch:
- 25
- zwanger van 2 verschillende kerels
- ziet je ouders nog steeds als terugvalpunt
Zou jij willen dat je moeder je in zo'n situatie op de wereld had gezet?
Een kind is geen voorwerp. Het is een levend mens! Weet waar je aan begint!
TS wil heel graag een kind, ze heeft flink dr best gedaan om zwanger te worden wat toen helaas niet gelukt is. En nu ondanks voorzorgsmaatregelingen gebeurt het dan toch.. ook dat is dubbel maar dan neemt het nog niet weg dat je weet dat je je 100% zal geven voor je kind.
Het ideaalplaatje word over het algemeen flink overdreven ook hoor. Er is weinig romantiek aan, het krijgen van een kindje.
The truth was in here.
pi_101165553
@ wij Denk je dat ik me dat niet realiseer? Ik denk er ook niet alleen makkelijk over maar probeer voor de meest logische aanpak te gaan. Je zegt zelf dat het een levend mens is, dus weghalen mag dan wel? En wie zegt dat een kind niet gelukkig kan zijn zonder vader? Dat vind ik zo´n onzin ! En qua ouders bedoelde ik steun,liefde,oppas en mocht het nodig zijn me financieel een beetje bij staan.

Je kan ook wel een het perfecte leventje hebben met een partner , maar wat als jullie uit elkaar gaan als het kindje nog jong is of vader raakt arbeidsongeschikt? Dan is het toch een fijn idee dat je ouders achter je kunnen staan mocht het nodig zijn? Begrijp me niet verkeerd, ik heb altijd gewerkt voor mn centen en zit ik even krap dan werk ik extra , het is niet het handje ophouden bij pa-ma verhaal.

En ja ! Als mijn moeder in deze situatie had gezeten had ik heel blij geweest dat ze geen abortus heeft laten plegen.
pi_101165560
quote:
0s.gif Op donderdag 25 augustus 2011 11:59 schreef missbehavin het volgende:

[..]

Oh dat zal best, maar ik heb gewoon weinig respect voor mensen met zo weinig fatsoen. Sue me. :*
Of heel weinig inlevingsvermogen voor mensen die stapelverliefd worden op een persoon die al
bezet is :* niet dat dat alles oké maakt maar dan hoef je iemand nog niet meteen een snol
te noemen.
  donderdag 25 augustus 2011 @ 12:03:02 #51
8372 Bastard
Persona non grata
pi_101165577
quote:
0s.gif Op donderdag 25 augustus 2011 12:02 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:

[..]

Of heel weinig inlevingsvermogen voor mensen die stapelverliefd worden op een persoon die al
bezet is :* niet dat dat alles oké maakt maar dan hoef je iemand nog niet meteen een snol
te noemen.
Dat.
The truth was in here.
pi_101165612
Wat is de reden dat je het hem na 7 weken nog niet hebt verteld??? Wil je wachten totdat abortus geen optie meer is? Toen ik een keer 3 dagen over tijd was belde ik al in paniek de vader to be, om samen te stressen totdat het loos alarm bleek. Dat lijkt mij persoonlijk een wat normalere reactie dan het te verzwijgen.

Als ik dit verhaal zo lees, dan schreeuwt het aan alle kanten: inluisactie. Jij wilt een kind en hij heeft er niks over te vertellen.

(En dan laat ik nog maar even buiten beschouwing dat ik het erg moeilijk te geloven vind dat je verder niks van hem wilt.)
  donderdag 25 augustus 2011 @ 12:04:09 #54
112899 missbehavin
konnichiwa bitches
pi_101165625
quote:
0s.gif Op donderdag 25 augustus 2011 12:02 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:

[..]

te noemen.
Ja, ik heb gebrek aan inlevingsvermogen... maar geen gebrek aan ruggengraat. Ik blijf wel van bezette mannen af.
  donderdag 25 augustus 2011 @ 12:04:30 #55
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_101165632
quote:
0s.gif Op donderdag 25 augustus 2011 11:57 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
TS heeft een minnaar, TS weet dat deze man gebonden is, TS vrijt ermee zonder rubber op een moment waarvan ze weet dat de pil mss. niet werkt, TS raakt zwanger, TS is degene die het kind krijgt, het is TS d'r beslissing of ze het laat weghalen of niet.
En daarmee is het ook haar verantwoordelijkheid. Wordt ze een alleenstaande moeder of niet? Dat is de keuze..
Maar hij wist ook wel waar ie aan begon denk ik. zonder rubber. en dan klaarkomen..

[ Bericht 0% gewijzigd door Schenkstroop op 25-08-2011 12:27:48 ]
heksehiel: Je hebt gelijk. Het gaat wel degelijk ook om het uiterlijk! Een mooi innerlijk word ik niet geil van namelijk.
P.F: Als ik 50+ ben doe ik het ook wel voor het innerlijk, maar nu het nog kan, ga ik ook voor uiterlijk
  donderdag 25 augustus 2011 @ 12:04:30 #56
327059 Royco1
I AM THE LAW!!
pi_101165633
quote:
0s.gif Op donderdag 25 augustus 2011 11:57 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
Aangezien het kindje voortkomt uit het zaad wat hij er ingepompt heeft is hij zeker wel verantwoordelijk, of hij nu gebonden is of niet, dat maakt niet uit, dat hadden ze moeten bedenken voordat ze het bed samen deelde
pi_101165635
quote:
0s.gif Op donderdag 25 augustus 2011 12:04 schreef missbehavin het volgende:

[..]

Ja, ik heb gebrek aan inlevingsvermogen... maar geen gebrek aan ruggengraat. Ik blijf wel van bezette mannen af.
En als ie het nou eerst gewoon niet vertelt?
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
  donderdag 25 augustus 2011 @ 12:05:31 #58
8372 Bastard
Persona non grata
pi_101165670
quote:
0s.gif Op donderdag 25 augustus 2011 12:02 schreef missbehavin het volgende:

[..]

:D Ja eigenlijk wel! En idd, ik druk me niet altijd even tactvol uit, maar ik snap echt niet hoe je een jaar lang met de vent van een ander het bed in kan duiken. Wat niet wegneemt dat hij net zo verantwoordelijk is he.
Je word verliefd op een persoon.. ongeacht zijn achtergrond, dat is het denk ik.
Hij is net zo verantwoordelijk natuurlijk, het ging niet per ongeluk "oeps ik verlies zo mijn zaad hee" daarom vind ik, dat hij er ook snel bij betrokken moet worden. Ook als dat betekent dat hij zou aandringen op een abortus. (waarvan de keuze gelukkig niet bij hem ligt)
The truth was in here.
  donderdag 25 augustus 2011 @ 12:05:59 #59
112899 missbehavin
konnichiwa bitches
pi_101165685
quote:
0s.gif Op donderdag 25 augustus 2011 12:04 schreef HeatWave het volgende:

[..]

En als ie het nou eerst gewoon niet vertelt?
Dan kap je het toch af als je het weet? Want dan heeft hij ook nog eens tegen je gelogen..
pi_101165695
Ik vind dat je weinig realiteitszin aan de dag legt TS. Je zadelt een kind op met een vader dat het niet wil, de vader met een kind dat het niet wil en ook de rest van zijn gezin zal hier vroeger of later last van krijgen.

Je had hier nooit aan moeten beginnen en zeker moeten zorgen dat je niet in deze situatie kwam. Maar daarvoor is het nu te laat. Maar daarnaast zie ik weinig reden om ervoor te kiezen om dit kind te krijgen. Ik denk dat je eigenlijk heel veel mensen inclusief jezelf een groot plezier doet als je hier niet mee doorgaat.

Je bent 25. Leer van deze enorme fouten en zorg dat je kinderen krijgt op het moment dat je wel realistisch bent en je verantwoordelijkheden neemt. Daar hebben desbetreffende kinderen ook veel meer aan.
Frankly my dear, I don't give a damn. Smike. O+.
pi_101165696
quote:
0s.gif Op donderdag 25 augustus 2011 12:05 schreef missbehavin het volgende:

[..]

Dan kap je het toch af als je het weet? Want dan heeft hij ook nog eens tegen je gelogen..
ja, maar dan ben je al zwanger....
Get woke, go broke!
  donderdag 25 augustus 2011 @ 12:07:07 #62
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_101165721
quote:
0s.gif Op donderdag 25 augustus 2011 12:06 schreef HeatWave het volgende:
Niet in dit geval. Hij vertelde het ook pas na de eerste neukbeurt, de held.
  donderdag 25 augustus 2011 @ 12:07:47 #63
112899 missbehavin
konnichiwa bitches
pi_101165748
quote:
0s.gif Op donderdag 25 augustus 2011 12:05 schreef Bastard het volgende:

[..]

Je word verliefd op een persoon.. ongeacht zijn achtergrond, dat is het denk ik.
Hij is net zo verantwoordelijk natuurlijk, het ging niet per ongeluk "oeps ik verlies zo mijn zaad hee" daarom vind ik, dat hij er ook snel bij betrokken moet worden. Ook als dat betekent dat hij zou aandringen op een abortus. (waarvan de keuze gelukkig niet bij hem ligt)
Ik ben een romanticus (ja echt! :D ) maar toe nou, alsof je alleen omdat je verliefd bent, zulk gedrag kan vergoeilijken... Sorry, dat kan er bij mij gewoon niet in. Zeker niet een jaar lang..
En uiteraard is hij net zo fout.
pi_101165773
Verliefd worden is iets dat je niet in de hand hebt. Wat je er vervolgens meedoet is wel je eigen keuze.
  donderdag 25 augustus 2011 @ 12:08:52 #65
112899 missbehavin
konnichiwa bitches
pi_101165792
quote:
0s.gif Op donderdag 25 augustus 2011 12:06 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Dan word ik een alleenstaande moeder. Oh wacht. :+
  donderdag 25 augustus 2011 @ 12:09:04 #66
112899 missbehavin
konnichiwa bitches
pi_101165801
quote:
0s.gif Op donderdag 25 augustus 2011 12:08 schreef Ripley het volgende:
Verliefd worden is iets dat je niet in de hand hebt. Wat je er vervolgens meedoet is wel je eigen keuze.
Precies, Dat bedoel ik.
  donderdag 25 augustus 2011 @ 12:09:40 #67
112899 missbehavin
konnichiwa bitches
pi_101165827
quote:
7s.gif Op donderdag 25 augustus 2011 12:07 schreef Copycat het volgende:

[..]

Niet in dit geval. Hij vertelde het ook pas na de eerste neukbeurt, de held.
Ja, dan is het te laat he, die vervloekte hypnotiserende seks ook :(
pi_101165831
Inluisactie? Oke het is achteraf altijd makkelijk praten en voor een buitenstaander ook ! Maar als je er midden in zit wordt het toch een heel ander verhaal.. Nee dit is ook niet hoe ik het ideale plaatje in gedachte had. Maar ik kan het niet terug draaien. Vanavond komt hij hier heen en gaan we praten.
pi_101165849
quote:
0s.gif Op donderdag 25 augustus 2011 12:08 schreef Ripley het volgende:
Dat.

Daarnaast vind ik het knap egoïstisch om een kind op de wereld te zetten omdat jij dat persé wil, niet omdat de omstandigheden ernaar zijn.
[b] Unstable. Volatile. Dangerous. [/b]
YES! The rhythm, the rebel.
  donderdag 25 augustus 2011 @ 12:10:27 #70
8372 Bastard
Persona non grata
pi_101165865
quote:
0s.gif Op donderdag 25 augustus 2011 12:07 schreef missbehavin het volgende:

[..]

Ik ben een romanticus (ja echt! :D ) maar toe nou, alsof je alleen omdat je verliefd bent, zulk gedrag kan vergoeilijken... Sorry, dat kan er bij mij gewoon niet in. Zeker niet een jaar lang..
En uiteraard is hij net zo fout.
Maar wat is 'zulk gedrag' dan?
Ze vinden elkaar heel leuk.. van het een komt het ander en ze vinden elkaar nog steeds een jaar lang heel leuk.
Voor beide een heel moeilijk traject waar ze kennelijk beide heel moeilijk mee kunnen stoppen.
Ook al zou dat het verstandigste geweest zijn.. natuurlijk achteraf gesproken dan.
The truth was in here.
  donderdag 25 augustus 2011 @ 12:11:34 #71
327059 Royco1
I AM THE LAW!!
pi_101165913
quote:
0s.gif Op donderdag 25 augustus 2011 12:10 schreef Bastard het volgende:

[..]

Ze vinden elkaar heel leuk.. van het een komt het ander en ze vinden elkaar nog steeds een jaar lang heel leuk.
Voor beide een heel moeilijk traject waar ze kennelijk beide heel moeilijk mee kunnen stoppen.
Ook al zou dat het verstandigste geweest zijn.. natuurlijk achteraf gesproken dan.
Dan had ie de ballen moeten hebben om voor haar te gaan, en niet te blijven liegen tegen zijn gezin.
En totdat hij die stap durfde te maken had zij bij hem uit de buurt moeten blijven.
  donderdag 25 augustus 2011 @ 12:11:56 #72
116015 SicSicSics
Crushing Cranial Contents!
pi_101165924
quote:
0s.gif Op donderdag 25 augustus 2011 12:09 schreef vlinder25 het volgende:
Vanavond komt hij hier heen en gaan we praten.
Dat lijkt mij de enige juiste koers om te varen op dit moment. Jullie moeten er hoe dan ook samen uitkomen. Jij hebt een natuurlijke veto, maar het zou je sieren rekening met hem te houden, en hij met jou...

Ik ben wel benieuwd.
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
pi_101165964
quote:
0s.gif Op donderdag 25 augustus 2011 12:10 schreef Kluts het volgende:

[..]

Dat.

Daarnaast vind ik het knap egoïstisch om een kind op de wereld te zetten omdat jij dat persé wil, niet omdat de omstandigheden ernaar zijn.
Om dat ik dat wil ??? Je trekt alleen je eigen conclusies , ik zit nu ook niet op een kind te wachten, en al helemaal niet in deze situatie. Maar is het dan niet juist heel egoistisch om het te aborteren??????
pi_101165993
quote:
0s.gif Op donderdag 25 augustus 2011 12:12 schreef vlinder25 het volgende:

[..]

Om dat ik dat wil ??? Je trekt alleen je eigen conclusies , ik zit nu ook niet op een kind te wachten, en al helemaal niet in deze situatie. Maar is het dan niet juist heel egoistisch om het te aborteren??????
Minder egoistisch dan de andere opties, ook naar het kind toe.
Get woke, go broke!
  donderdag 25 augustus 2011 @ 12:14:20 #75
112899 missbehavin
konnichiwa bitches
pi_101166020
quote:
0s.gif Op donderdag 25 augustus 2011 12:10 schreef Bastard het volgende:

[..]

Lekker makkelijk praten. :')
pi_101166048
quote:

[..]

Is het niet heel egoistisch om het kind en alle andere mensen in je omgeving hier mee op te zadelen omdat jij niet van een getrouwde kerel af kon blijven?
pi_101166058
quote:

[..]

Je wil het toch omdat je zelf aangeeft dat je het niet weg wil laten halen vanwege eerdere zwangerschappen? Het is egoïstisch omdat je een kind hoort te krijgen wanneer de omstandigheden op zijn best zijn. En dat is niet wanneer het kind in kwestie zijn vader bij voorbaat al niet zal zien en opgescheept zit met een moeder die het blijkbaar allemaal niet realistisch ziet.

Een abortus is juist om ervoor te zorgen dat kinderen dit soort ellende bespaard blijft.
  donderdag 25 augustus 2011 @ 12:15:14 #78
112899 missbehavin
konnichiwa bitches
pi_101166061
quote:

[..]

Geweldig hoe jij de wereld ziet. O+
pi_101166080
quote:
11s.gif Op donderdag 25 augustus 2011 12:13 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:

[..]

dat heb ik ergens gemist 4e keer? van hem ? :o

jemig oO<
In het openingspost staat dat ze in haar vorige relatie 2 miskramen en een buitenbaarmoederlijke zwangerschap had, vandaar.
  donderdag 25 augustus 2011 @ 12:16:26 #80
8372 Bastard
Persona non grata
pi_101166106
quote:
0s.gif Op donderdag 25 augustus 2011 12:11 schreef Royco1 het volgende:

[..]

Dan had ie de ballen moeten hebben om voor haar te gaan, en niet te blijven liegen tegen zijn gezin.
En totdat hij die stap durfde te maken had zij bij hem uit de buurt moeten blijven.
Alsof je de mensen waar je van houdt pijn zou willen doen. Helemaal als je eigen kinderen in het spel zijn, kom op.
Het is voor hem echt wel moeilijk hoor, geen keuze kunnen maken, willen maken.
Natuurlijk moet je de vuistregel hateren van "bij twijfel doe het niet" had hij zn gulp moeten dicht houden maar gevoel kan donders overheersen.
The truth was in here.
  donderdag 25 augustus 2011 @ 12:17:37 #81
327059 Royco1
I AM THE LAW!!
pi_101166151
quote:
0s.gif Op donderdag 25 augustus 2011 12:16 schreef Bastard het volgende:

[..]

Alsof je de mensen waar je van houdt pijn zou willen doen. Helemaal als je eigen kinderen in het spel zijn, kom op.
Natuurlijk moet je de vuistregel hateren van "bij twijfel doe het niet" had hij zn gulp moeten dicht houden maar gevoel kan donders overheersen.
En door ze te blijven bedriegen en zijn kinderen met een half broertje/zusje op te zadelen doet hij ze geen pijn?
pi_101166176
quote:
0s.gif Op donderdag 25 augustus 2011 12:16 schreef Bastard het volgende:

[..]

Maar alleen als je het toe laat. Als je merkt dat je dit soort gevoelens krijgt kun je ook afstand nemen etc.

Overigens is het erg makkelijk om aan te nemen dat hij ook enorm verliefd is. Maar de meeste gevallen waarin ik een vrouw kende die het hield met een getrouwde kerel bleek die man wel te praten over echte liefde maar bleek het achteraf met name makkelijke lust te zijn geweest.
pi_101166183
quote:

[..]

eh... jij zit niet op dit kind te wachten, hij zeker niet denkt ik en dat kind weet nog van niks.

Ook al zou hij niets vertellen aan zijn vrouw zoals je nu denkt dat het zou kunnen en zal je
hem tot niets verplichten, ooit.... ooit... zal dat kind gaan vragen wie zijn Papa is oO<

Of, god zal je behoeden, ooit zal het kind ziek worden en iets van zijn vader nodig kunnen
hebben, (transplantatie) wat dan?

Hier moet je echt heel goed over nadenken, je zet straks een mensje op de wereld die jij
niet wilt vertellen wie zijn/haar vader is? Doe je dat wel dan kan hij/zij altijd een hele
sterke behoefte krijgen om die vader op te gaan zoeken, met alle gevolgen van dien..
  donderdag 25 augustus 2011 @ 12:20:12 #84
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_101166231
quote:
0s.gif Op donderdag 25 augustus 2011 12:18 schreef Ripley het volgende:

Maar alleen als je het toe laat. Als je merkt dat je dit soort gevoelens krijgt kun je ook afstand nemen etc.

Overigens is het erg makkelijk om aan te nemen dat hij ook enorm verliefd is. Maar de meeste gevallen waarin ik een vrouw kende die het hield met een getrouwde kerel bleek die man wel te praten over echte liefde maar bleek het achteraf met name makkelijke lust te zijn geweest.
Mijn vrouw begrijpt me niet.
pi_101166243
quote:
0s.gif Op donderdag 25 augustus 2011 12:15 schreef missbehavin het volgende:

[..]

Geweldig hoe jij de wereld ziet. O+
Misschien wat realistischer dan jij.. het is nu eenmaal zo... en jij kunt je er absoluut niets bij indenken en het is 1 grote schande enz enz. Ik weet ook wel dat ik fout zat , allebei. Maar zo is het nou eenmaal gegaan en dat draai je nu niet meer terug. Dus hou aub op met dat kinderachtige sarcastische commentaar. Ik vraag daar niet naar.
pi_101166265
quote:
0s.gif Op donderdag 25 augustus 2011 12:20 schreef vlinder25 het volgende:

[..]

Misschien wat realistischer dan jij.. het is nu eenmaal zo... en jij kunt je er absoluut niets bij indenken en het is 1 grote schande enz enz. Ik weet ook wel dat ik fout zat , allebei. Maar zo is het nou eenmaal gegaan en dat draai je nu niet meer terug. Dus hou aub op met dat kinderachtige sarcastische commentaar. Ik vraag daar niet naar.
Ze heeft anders wel gelijk.
  donderdag 25 augustus 2011 @ 12:22:49 #87
112899 missbehavin
konnichiwa bitches
pi_101166324
quote:
0s.gif Op donderdag 25 augustus 2011 12:20 schreef vlinder25 het volgende:

[..]

Oh lieve schat, ik ben alles behalve heilig hoor. Maar bewust een jaar lang met een bezette vent het bed in duiken, die ook nog eens kinderen heeft, vind ik echt kansloos.
En als je mij al niet aan kan, dan wordt dat wat straks met een baby. :') En ja, dat kan ik weten, ik heb zelf een kind. Realistisch genoeg voor je?
  donderdag 25 augustus 2011 @ 12:24:09 #88
112899 missbehavin
konnichiwa bitches
pi_101166365
En je kunt het wel terug draaien, niemand die jou dwingt het kind te houden. Ik snap wel dat dat een erg moeilijke keuze is hoor, daar niet van.
pi_101166366
quote:
0s.gif Op donderdag 25 augustus 2011 12:21 schreef Kluts het volgende:

[..]

Ze heeft anders wel gelijk.
Tuurlijk ! In principe heeft ze dat ook. Maar ik liet me meeslepen met mn gevoelens, en dat het fout is dat weet ik nu ook wel. Maar omdat nou op iedere comment weer te zeggen vind ik ook een beetje kinderachtig...
  donderdag 25 augustus 2011 @ 12:24:58 #90
327059 Royco1
I AM THE LAW!!
pi_101166398
quote:
0s.gif Op donderdag 25 augustus 2011 12:24 schreef vlinder25 het volgende:

[..]

Tuurlijk ! In principe heeft ze dat ook. Maar ik liet me meeslepen met mn gevoelens, en dat het fout is dat weet ik nu ook wel. Maar omdat nou op iedere comment weer te zeggen vind ik ook een beetje kinderachtig...
Bereid je er maar vast op voor, hoe denk je dat mensen in je omgeving gaan reageren?
pi_101166412
quote:
0s.gif Op donderdag 25 augustus 2011 12:14 schreef Ripley het volgende:

[..]

Is het niet heel egoistisch om het kind en alle andere mensen in je omgeving hier mee op te zadelen omdat jij niet van een getrouwde kerel af kon blijven?
En als ze nu gewoon kapt met die man, hem niets zegt en vol liefde en overgave haar kindje zonder hem en zijn gezin (er mee lastig te vallen) krijgt en opvoed.
Mss zelfs een andere leuke gozer treft die best andermans kind mee wil helpen opvoeden?
pi_101166457
quote:

[..]

Daar gaat het helemaal niet om, het gaat er puur om dat je niet reeël denkt op dit moment en er zelfs denk ik te makkelijk over denkt. Heb je bijvoorbeeld al nagedacht over hoe je dat gaat betalen?
pi_101166493
quote:

[..]

Als jij niet op een kind zit te wachten, zit je kind ook niet op jou te wachten. Het is een daad van liefde om het weg te laten halen als je nu al twijfels hebt over of je er wel blij mee bent en of je er goed voor zult kunnen zorgen.
Het is egoistisch om het vanuit een misplaatst sentiment te houden.
Hij zal vragen wie zijn vader is, vroeg of laat. Wat zeg je dan?
'Schat, je was een ongelukje toen ik met een getrouwde vent lag te ketsen.'
pi_101166511
quote:
0s.gif Op donderdag 25 augustus 2011 12:24 schreef Royco1 het volgende:

[..]

Bereid je er maar vast op voor, hoe denk je dat mensen in je omgeving gaan reageren?
Idd, op vragen "wie is de vader" kan je al niet antwoorden, want dan komt zijn wijf er misschien achter.
  donderdag 25 augustus 2011 @ 12:28:23 #95
112899 missbehavin
konnichiwa bitches
pi_101166512
quote:
0s.gif Op donderdag 25 augustus 2011 12:26 schreef Kluts het volgende:

[..]

Daar gaat het helemaal niet om, het gaat er puur om dat je niet reeël denkt op dit moment en er zelfs denk ik te makkelijk over denkt. Heb je bijvoorbeeld al nagedacht over hoe je dat gaat betalen?
Precies, ik weet hoe zwaar het is een kind op te voeden.
  donderdag 25 augustus 2011 @ 12:28:44 #96
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_101166521
Maar TS, geef svp eens concreet antwoord op vragen die ingaan op de toekomst van je kind en de rol van de vader daarin.
pi_101166542
Nou ja, mensen gaan vreemd en dat is verkeerd en in dit geval meer verkeerd van hem dan van haar en meer dom van haar dan van hem. Dat is hier niet het punt. Het punt is dat TS zwanger is en ze het kind wil houden. Als ze dat doorzet dan moet ze dat een goed leven kunnen bieden en ze moet er zéker van zijn dat ze NIETS van de beste man wil en verwacht. En ik denk dat daar de pijn zit.

Ik denk dat ze wel degelijk iets van de man verwacht. Misschien dat ze het niet eens aan zichzelf toegeeft en ook nog geen precies beeld heeft wat ze dan precies van hem verwacht, maar als je verliefd op iemand bent, dan wil je bij diegene zijn. Hoe hard je ook roept dat het niet zo is.
  donderdag 25 augustus 2011 @ 12:30:03 #98
327059 Royco1
I AM THE LAW!!
pi_101166568
quote:
0s.gif Op donderdag 25 augustus 2011 12:28 schreef Kluts het volgende:

[..]

Idd, op vragen "wie is de vader" kan je al niet antwoorden, want dan komt zijn wijf er misschien achter.
Dat niet alleen, maar ik verwacht dat reacties van veel mensen niet anders zullen zijn als die van ons als ze weten dat het kind van een getrouwde man is met wie ze een jaar heeft gerotzooid.
pi_101166582
quote:
0s.gif Op donderdag 25 augustus 2011 12:29 schreef conleche het volgende:
Nou ja, mensen gaan vreemd en dat is verkeerd en in dit geval meer verkeerd van hem dan van haar en meer dom van haar dan van hem. Dat is hier niet het punt. Het punt is dat TS zwanger is en ze het kind wil houden. Als ze dat doet dan moet ze dat een goed leven kunnen bieden en ze moet er zéker van zijn dat ze NIETS van de beste man wil en verwacht. En ik denk dat daar de pijn zit.

Ik denk dat ze wel degelijk iets van de man verwacht. Misschien dat ze het niet eens aan zichzelf toegeeft en ook nog geen precies beeld heeft wat ze dan precies van hem verwacht, maar als je verliefd op iemand bent, dan wil je bij diegene zijn. Hoe hard je ook roept dat het niet zo is.
je kan wel eens gelijk hebben, als ze echt niets van hem verwacht zou ze hem dit niet gaan vertellen maar gewoon de relatie stoppen en er echt alleen voor staan.
  donderdag 25 augustus 2011 @ 12:31:25 #100
112899 missbehavin
konnichiwa bitches
pi_101166618
quote:
0s.gif Op donderdag 25 augustus 2011 12:30 schreef RemraF het volgende:

[..]

je kan wel eens gelijk hebben, als ze echt niets van hem verwacht zou ze hem dit niet gaan vertellen maar gewoon de relatie stoppen en er echt alleen voor staan.
Ja inderdaad, goed punt.
  donderdag 25 augustus 2011 @ 12:31:32 #101
8372 Bastard
Persona non grata
pi_101166620
quote:
0s.gif Op donderdag 25 augustus 2011 12:18 schreef Ripley het volgende:

[..]

Ja dat zou kunnen inderdaad, en dat zal van haar kant dan ook niet anders zijn geweest aangezien zij ook ergens had kunnen kappen toen ze hoorde van de relatie en de kinderen.
The truth was in here.
pi_101166689
quote:
0s.gif Op donderdag 25 augustus 2011 12:30 schreef Royco1 het volgende:

[..]

Dat niet alleen, maar ik verwacht dat reacties van veel mensen niet anders zullen zijn als die van ons als ze weten dat het kind van een getrouwde man is met wie ze een jaar heeft gerotzooid.
Wat een onzin, hoe kan je reacties op een openbaar forum nu vergelijken met de werkelijkheid.
Misschien van mensen die op afstand staan en het viavia horen zullen achter haar rug om dit soort leuzen verkopen.
Ze zou dus voor haar en haar kindjes eigen bestwil de vader geheel buiten beschouwing moeten laten.
De mensen die haar kennen en van haar houden zullen zeker meer begrip tonen, mensen zijn vooral harteloos als ze zo goed als anoniem online kunnen reageren
pi_101166748
quote:
0s.gif Op donderdag 25 augustus 2011 12:33 schreef RemraF het volgende:

[..]

Wat een onzin, hoe kan je reacties op een openbaar forum nu vergelijken met de werkelijkheid.
Misschien van mensen die op afstand staan en het viavia horen zullen achter haar rug om dit soort leuzen verkopen.
Ze zou dus voor haar en haar kindjes eigen bestwil de vader geheel buiten beschouwing moeten laten.
De mensen die haar kennen en van haar houden zullen zeker meer begrip tonen, mensen zijn vooral harteloos als ze zo goed als anoniem online kunnen reageren
Omdat mensen in het dagelijks leven net zo reageren. Misschien niet recht in je gezicht, maar reken maar dat er geluld gaat worden. En als dan vaag blijft wie de vader is wordt dat alleen maar erger.
  donderdag 25 augustus 2011 @ 12:35:54 #104
327059 Royco1
I AM THE LAW!!
pi_101166767
quote:
0s.gif Op donderdag 25 augustus 2011 12:33 schreef RemraF het volgende:

[..]

Nee mensen zijn achter de rug om harteloos, vaak zelfs de mensen van wie je denkt dat ze heel dicht bij je staan.Meeste zullen het alleen niet recht in haar gezicht zeggen.
En misschien reageren sommige hier heftig, maar vreemdgaan is gewoon niet goed te praten, nooit.
En je bent beide fout bezig dan.
  donderdag 25 augustus 2011 @ 12:36:58 #105
112899 missbehavin
konnichiwa bitches
pi_101166810
TS zal sowieso stevig in haar schoenen moeten staan als alleenstaande moeder, met de vader van het kind niet in the picture. Dus als ze hier al niet tegen kan.. Dat was mijn punt.
  donderdag 25 augustus 2011 @ 12:37:19 #106
110163 koffiekoekje
Mag ook bij de thee...
pi_101166827
quote:
0s.gif Op donderdag 25 augustus 2011 12:14 schreef Ripley het volgende:

[..]

Egoisme 1.0. ''Ik ben nooit egoïstisch, dat is de tegenpartij altijd''. :+
pi_101166828
quote:

[..]

Nee. Een ongewenst kind, die zijn vader waarschijnlijk niet zal kennen of er geen contact mee mag zoeken, een vader die of zijn eigen kinderen in de steek zal moeten laten voor jou of jouw kind niks kan bieden omdat hij al een gezin heeft. Dát is egoistisch.
Domme fout van je, laat het weghalen.
Je weet nu dat je in ieder geval zwanger kunt worden. Je bent pas 25 dus je hebt nog zeker 15 jaar om het nog een keer te proberen op het moment dat je een stabiele relatie hebt, met hopelijk iemand die niet naast de pot pist.
Grote talenten weten wanneer ze moeten stoppen
pi_101166838
quote:
0s.gif Op donderdag 25 augustus 2011 12:35 schreef Kluts het volgende:

[..]

Omdat mensen in het dagelijks leven net zo reageren. Misschien niet recht in je gezicht, maar reken maar dat er geluld gaat worden. En als dan vaag blijft wie de vader is wordt dat alleen maar erger.
dat zeg ik, achter de rug om, lijkt me stug dat bv haar moeder haar voor snol zal gaan uitmaken :')
(nahja er zijn gezinnen waar dat gebeurd maar als ze echt white trash is dan ben ik opeens ook voor aborteren :+)

Vader: one night stand, geen gegevens. Zeker mensen lullen toch maar het waait sneller over en het gezin van de eikel die dr echt bezwangerd heeft blijft buiten schot.
  donderdag 25 augustus 2011 @ 12:37:58 #109
8372 Bastard
Persona non grata
pi_101166847
quote:
0s.gif Op donderdag 25 augustus 2011 12:33 schreef missbehavin het volgende:

[..]

Uiteraard. Maar feiten liegen niet. Man, met vriendin en 2 kinderen. Dan loop je hard weg.
Tenzij je verliefd bent.
Nooit verliefd geweest zelf? En als de verliefdheid voorbij gaat is er houden van.. houden van die persoon ondanks alles er omheen. Stel het je eens voor, puur liefde (en inderdaad hand in hand met lust).
The truth was in here.
  donderdag 25 augustus 2011 @ 12:38:58 #110
327059 Royco1
I AM THE LAW!!
pi_101166884
quote:
0s.gif Op donderdag 25 augustus 2011 12:37 schreef Bastard het volgende:

[..]

Tenzij je verliefd bent.
Nooit verliefd geweest zelf? En als de verliefdheid voorbij gaat is er houden van.. houden van die persoon ondanks alles er omheen. Stel het je eens voor, puur liefde (en inderdaad hand in hand met lust).
Zelfs bij verliefdheid kun je nog rationeel nadenken toch?
  donderdag 25 augustus 2011 @ 12:39:49 #111
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_101166916
Kies een pad, en make it work.
heksehiel: Je hebt gelijk. Het gaat wel degelijk ook om het uiterlijk! Een mooi innerlijk word ik niet geil van namelijk.
P.F: Als ik 50+ ben doe ik het ook wel voor het innerlijk, maar nu het nog kan, ga ik ook voor uiterlijk
pi_101166929
quote:
0s.gif Op donderdag 25 augustus 2011 12:36 schreef missbehavin het volgende:
TS zal sowieso stevig in haar schoenen moeten staan als alleenstaande moeder, met de vader van het kind niet in the picture. Dus als ze hier al niet tegen kan.. Dat was mijn punt.
ze is zwanger man, hormonen gieren door haar lijf.
Ze wil horen, alles komt goed, vertel het hem en hij zal in het geheim jou en jullie liefdesbaby steunen als een heus echt tweede gezinnetje.
Al het andere is nog niet te bevatten, oh had ik de hormonen al genoemd?
  donderdag 25 augustus 2011 @ 12:40:48 #113
112899 missbehavin
konnichiwa bitches
pi_101166950
quote:
0s.gif Op donderdag 25 augustus 2011 12:37 schreef Bastard het volgende:

[..]

Tenzij je verliefd bent.
Ja natuurlijk wel, allesomvattend verliefd zelfs. Maar dan nog heb ik fatsoen en normen en waarden.
  donderdag 25 augustus 2011 @ 12:41:23 #114
110163 koffiekoekje
Mag ook bij de thee...
pi_101166968
quote:

[..]

Lijkt me een uitgelezen moment om je eigen gevoel nu even aan de kant te zetten. :)
  donderdag 25 augustus 2011 @ 12:41:55 #115
112899 missbehavin
konnichiwa bitches
pi_101166988
quote:
0s.gif Op donderdag 25 augustus 2011 12:41 schreef koffiekoekje het volgende:

[..]

Lijkt me een uitgelezen moment om je eigen gevoel nu even aan de kant te zetten. :)
Want anders mag ze dat de komende 18 jaar doen!
  donderdag 25 augustus 2011 @ 12:42:19 #116
26374 made
..made by made..
pi_101167003
Hoor ik hier weer een bijstands moeder aan komen ?

Nu een goede baan, en hoe ga je dat doen als je een kind hebt ?

5 dagen naar de kinder opvang ? Dan mag je nog wel een extra baan nemen want dat kost een hoop geld.
Lurkt !
  donderdag 25 augustus 2011 @ 12:43:08 #117
327059 Royco1
I AM THE LAW!!
pi_101167030
quote:
0s.gif Op donderdag 25 augustus 2011 12:40 schreef RemraF het volgende:

[..]

ze is zwanger man, hormonen gieren door haar lijf.
Ze wil horen, alles komt goed, vertel het hem en hij zal in het geheim jou en jullie liefdesbaby steunen als een heus echt tweede gezinnetje.
Al het andere is nog niet te bevatten, oh had ik de hormonen al genoemd?
Flikker toch op man, hormonen.
De eerste keer hadden ze natuurlijk ook allebei gedronken enzo
  donderdag 25 augustus 2011 @ 12:44:24 #118
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_101167078
quote:
0s.gif Op donderdag 25 augustus 2011 12:43 schreef Royco1 het volgende:

[..]

Flikker toch op man, hormonen.
De eerste keer hadden ze natuurlijk ook allebei gedronken enzo
Ja altijd 'blame the alcohol' :')

Die excusen klinken nog dommer dan die van mij..
pi_101167098
quote:
0s.gif Op donderdag 25 augustus 2011 12:30 schreef RemraF het volgende:

[..]

Alsof hij niet het recht heeft om te weten dat er nog een halffabrikaat van hem op de wereld is.
  donderdag 25 augustus 2011 @ 12:44:52 #120
112899 missbehavin
konnichiwa bitches
pi_101167100
quote:
0s.gif Op donderdag 25 augustus 2011 12:44 schreef Schenkstroop het volgende:

[..]

Als er nu nog geen alarmbellen gaan rinkelen bij TS... :+
  donderdag 25 augustus 2011 @ 12:46:06 #121
38396 mazaru
Geloof niet alles wat je denkt
pi_101167141
Jeetje wat een hoop veroordeling hier zeg. Ik wens je heel veel sterkte en ik hoop dat je een gezond kindje krijgt.
Wat betreft die man, de tijd zal wel uitwijzen wat er met die relatie tussen jullie zal gebeuren. Er lopen nog heel veel andere lieve mannen rond. En een kindje zal ware liefde niet tegenhouden.
:*
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
  donderdag 25 augustus 2011 @ 12:46:06 #122
8372 Bastard
Persona non grata
pi_101167142
quote:
0s.gif Op donderdag 25 augustus 2011 12:40 schreef missbehavin het volgende:

[..]

Ja natuurlijk wel, allesomvattend verliefd zelfs. Maar dan nog heb ik fatsoen en normen en waarden.
Alles is rekbaar in begrip, alles is relatief. Liefde maakt blind.
The truth was in here.
pi_101167155
quote:
0s.gif Op donderdag 25 augustus 2011 12:44 schreef Schenkstroop het volgende:

[..]

ik kan t wel begrijpen hoor
de eerste keer was nog liefde en lust, spanning etc.
Ze wist nog niet van zijn vriendin en kinderen.
Daarna was ze hooked he, weet je wel hoe verslavend een goed werkende p*k kan zijn!? (daar zijn er nml maar weinig van en de meeste behoren toe aan een getrouwde vrouw)
  donderdag 25 augustus 2011 @ 12:46:35 #124
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_101167159
quote:
0s.gif Op donderdag 25 augustus 2011 12:44 schreef missbehavin het volgende:

[..]

Als er nu nog geen alarmbellen gaan rinkelen bij TS... :+
Ik heb het niet alleen over ts he. ik lees het wel vaker op fok.
pi_101167190
quote:
2s.gif Op donderdag 25 augustus 2011 12:46 schreef mazaru het volgende:
Jeetje wat een hoop veroordeling hier zeg. Ik wens je heel veel sterkte en ik hoop dat je een gezond kindje krijgt.
Wat betreft die man, de tijd zal wel uitwijzen wat er met die relatie tussen jullie zal gebeuren. Er lopen nog heel veel andere lieve mannen rond. En een kindje zal ware liefde niet tegenhouden.
Dit dus!
  donderdag 25 augustus 2011 @ 12:48:04 #126
112899 missbehavin
konnichiwa bitches
pi_101167217
quote:
0s.gif Op donderdag 25 augustus 2011 12:46 schreef Bastard het volgende:

[..]

Alles is rekbaar in begrip, alles is relatief. Liefde maakt blind.
Bullshit.
pi_101167311
quote:
Ah, er lopen nog meer mensen rond met een idealistisch wereldbeeld. :')
  donderdag 25 augustus 2011 @ 12:52:59 #128
8372 Bastard
Persona non grata
pi_101167405
quote:
0s.gif Op donderdag 25 augustus 2011 12:48 schreef missbehavin het volgende:

[..]

Bullshit.
Wacht maar, als je ouder word zal je hier nog een over gaan nadenken.
The truth was in here.
  donderdag 25 augustus 2011 @ 12:54:11 #129
110163 koffiekoekje
Mag ook bij de thee...
pi_101167447
quote:
Kijk, daar kan de TS wat mee. Een wens dat alles goed komt. En de zegen dat het achteraf misschien wel een goede/foute keuze was geweest.
pi_101167515
Ontopic; je bent 25, ik twijfel of je een rationeel besluit kunt nemen tov het houden van het kindje. Angst voor het niet kunnen vinden van een andere partner waarmee je je leven wilt delen en ja, je hebt niet eeuwig de tijd.

[ Bericht 63% gewijzigd door Crutch op 25-08-2011 14:03:23 ]
pi_101167601
quote:
0s.gif Op donderdag 25 augustus 2011 12:55 schreef muhahaha het volgende:

[..]

Genoeg FOK!kers die zich vrijwillig zouden aanmelden hoor :P

Ontopic; je bent 25, ik twijfel of je een rationeel besluit kunt nemen tov het houden van het kindje. Angst voor het niet kunnen vinden van een andere partner waarmee je je leven wilt delen en ja, je hebt niet eeuwig de tijd.
Kom op zeg, ze is 25, geen 45. :')
pi_101167620
quote:
0s.gif Op donderdag 25 augustus 2011 12:57 schreef Kluts het volgende:

[..]

Kom op zeg, ze is 25, geen 45. :')
dan zou dit topic anders verlopen, haar laatste kans om moeder te worden...

[ Bericht % gewijzigd door Snakey op 25-08-2011 14:15:23 ]
  donderdag 25 augustus 2011 @ 14:11:06 #133
118585 Crutch
Filantroop || Taalzwengel
pi_101170111
Topic wat opgeruimd en notes uitgedeeld.

Let op, offtopic geneuzel en bashen wordt verwijderd en genote.
Je moeder is een hamster
pi_101171889
quote:
0s.gif Op donderdag 25 augustus 2011 12:04 schreef Schenkstroop het volgende:

[..]

Maar hij wist ook wel waar ie aan begon denk ik. zonder rubber. en dan klaarkomen..
Maar helaas heeft de natuur het zo gemaakt dat zij het kind krijgt, en derhalve ook alleen kan beslissen over een abortus of niet.
Ik vind daarom dat de verantwoording van het verdere verloop van het leven van de moeder en het kind in wording bij haar ligt.
maw. eerlijk of niet, zij zit ermee..
pi_101171990
quote:
Hallo allemaal..
Ik wil graag mijn verhaal kwijt en hoop op wat raad en advies of soortgelijke ervaringen.
Het begon een jaar geleden, ik kreeg een nieuwe collega uit een andere vestiging en hij zou bij mij in het team komen. Het klikte meteen en de band groeide. Twee maanden later op een bedrijfsfeestje raakten we allebei aangeschoten en belandde in bed.. De volgende dag vertelde hij dat hij een vriendin had en 2 kinderen. Waar ik het toen stop had kunnen zetten,daar ging ik mee door. Het voelde gewoon zo goed,terwijl ik wist dat ik fout was maar gevoel kun je niet negeren. En bovendien.. ik wilde er verder toch niets mee en gewoon genieten van de gestolen uurtjes. Ik was immers verliefd maar had me wel neergelegd bij het feit dat we geen toekomst hebben. Wat ik verder ook vreemd genoeg niet erg vind aangezien hij ook 14 jaar ouder is. Maar nu komt het vreselijke.. 2 maanden geleden had ik een blaasontsteking en heb daar antibiotica voor gehad en ik ben dus door de pil (die daardoor niet meer goed werkte) zwanger geraakt! Ik heb in mijn vorige relatie (duurde 5 jaar, ik ben 25) een buitenbaarlijke zwangerschap en 2 miskramen meegemaakt omdat we graag kinderen wilden. Ik kan een abortus gewoon niet aan, ik krijg het niet over mijn hart om een leven weg te halen.

Weet je wat ik me nu afvraag na nog een keer goed die OP gelezen te hebben?

1. Hoe kan je nu zeggen dan je al 2 maanden met die man werkt en dat ''de band groeide''
terwijl je na 2 maanden nog niet eens wist dat hij een vrouw en twee kinderen had, ga je
je dan niet zelf afvragen of hij dat ''bewust'' verborgen gehouden heeft?

2. Waarom verteld hij dat dat ineens wel na jullie eerste nacht samen?

3. Een man die twee maanden lang tegen zijn collega waar hij ''zo'n goede band'' mee
heeft geen woord rept over zijn vrouw en twee kinderen en een jaar lang tegen die vrouw
kan liegen, wil je die wel?

en hier zit geen enkele veroordeling bij ik vraag me dat gewoon af.

Ik denk dat je er-rug goed moet kunnen liegen om je vrouw een jaar lang te kunnen
bedriegen, die vrouw is vast nu even niet zo spannend als jij, die zit met 2 misschien
wel hele jonge kinderen braaf te wachten met het eten, dat leuke overhemd waar hij
's maandags mee op zijn werk komt heeft zij waarschijnlijk voor hem gestreken.

snap je?

en verder zou ik dit nog een keer willen zeggen, dus ja ik quote mezelf maar even :')
weinig zin om het hele verhaal opnieuw te typen ...

Heb je wel over al die dingen nagedacht?

quote:
0s.gif Op donderdag 25 augustus 2011 12:18 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:

[..]

eh... jij zit niet op dit kind te wachten, hij zeker niet denkt ik en dat kind weet nog van niks.

Ook al zou hij niets vertellen aan zijn vrouw zoals je nu denkt dat het zou kunnen en zal je
hem tot niets verplichten, ooit.... ooit... zal dat kind gaan vragen wie zijn Papa is oO<

Of, god zal je behoeden, ooit zal het kind ziek worden en iets van zijn vader nodig kunnen
hebben, (transplantatie) wat dan?

Hier moet je echt heel goed over nadenken, je zet straks een mensje op de wereld die jij
niet wilt vertellen wie zijn/haar vader is? Doe je dat wel dan kan hij/zij altijd een hele
sterke behoefte krijgen om die vader op te gaan zoeken, met alle gevolgen van dien..
pi_101172186
Tsja, misschien krijgt hij thuis wel geen sex meer en liegt hij niet maar verzwijgt hij en misschien heeft hij wel een open relatie, mischien.. mischien
  donderdag 25 augustus 2011 @ 15:40:40 #137
262 Re
Kiss & Swallow
pi_101173089
Neukt dat trouwens wel lekker met zo'n blaasontsteking?
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_101173308
quote:
0s.gif Op donderdag 25 augustus 2011 15:40 schreef Re het volgende:
Ik ga steeds meer aan een Troll denken :')

Dat had ik me nog niet eens afgevraagd, is dat niet besmettelijk eigenlijk dan heeft dat
hele gezin straks een blaasonsteking :')
  donderdag 25 augustus 2011 @ 15:56:35 #139
126003 Daniel1976
de omnibus dubitandum
pi_101173685
quote:
10s.gif Op donderdag 25 augustus 2011 15:46 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:

[..]

Ik ga steeds meer aan een Troll denken :')

Dat had ik me nog niet eens afgevraagd, is dat niet besmettelijk eigenlijk dan heeft dat
hele gezin straks een blaasonsteking :')
Nu pas?

he Re!
pi_101173700
TS laat ff weten hoe het gesprek afliep
I solemnly swear i'm up to no good
pi_101174772
quote:
Is dit geen bashen?
  donderdag 25 augustus 2011 @ 16:31:03 #142
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_101174838
quote:
0s.gif Op donderdag 25 augustus 2011 16:29 schreef Kluts het volgende:

Is dit geen bashen?
Nee. Dat is Fok!.
pi_101174976
Hoog Yes gehalte met de TS.
  donderdag 25 augustus 2011 @ 16:34:47 #144
112899 missbehavin
konnichiwa bitches
pi_101174982
quote:
17s.gif Op donderdag 25 augustus 2011 16:31 schreef Copycat het volgende:

[..]

Nee. Dat is Fok!.
;( It's so complicated...
  donderdag 25 augustus 2011 @ 16:35:26 #145
327059 Royco1
I AM THE LAW!!
pi_101175003
quote:
0s.gif Op donderdag 25 augustus 2011 16:29 schreef Kluts het volgende:

[..]

Is dit geen bashen?
Als je blauw bent mag je bepaalde dingen wel
  donderdag 25 augustus 2011 @ 17:02:36 #146
262 Re
Kiss & Swallow
pi_101175960
:') het is een gewone vraag hoor.
pi_101176463
dat is wel te doen hoor.. Besmettelijk is het volgens mij ook niet.
Beffen zou ik even achterwege laten..
quote:
  donderdag 25 augustus 2011 @ 17:25:25 #148
126003 Daniel1976
de omnibus dubitandum
pi_101176806
quote:
1s.gif Op donderdag 25 augustus 2011 17:16 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
dat is wel te doen hoor.. Besmettelijk is het volgens mij ook niet.
Beffen zou ik even achterwege laten..

[..]

Dat laatste is idd niet aan te raden :{w.
pi_101177139
Na paar zwangerschappen die niet lukte, kan ik me heel goed voorstellen dat je niet zomaar een abortus gaat doen. Dat is niet niks.
  donderdag 25 augustus 2011 @ 17:37:43 #150
118585 Crutch
Filantroop || Taalzwengel
pi_101177385
Re :(
Je moeder is een hamster
  donderdag 25 augustus 2011 @ 17:43:59 #151
105262 Peder
Pardon my French,Im Dutch
pi_101177627
toch is het niet zo handig van je geweest.... :N
The best sex is suprise sex! ... unless you're in prison.
Definition of a slut: A girl who tries wearing a tampon, but it keeps falling out!
  donderdag 25 augustus 2011 @ 18:29:37 #152
8372 Bastard
Persona non grata
pi_101179649
quote:
17s.gif Op donderdag 25 augustus 2011 16:31 schreef Copycat het volgende:

[..]

Nee. Dat is Fok!.
Elkaar veilig kleineren vanachter een beeldscherm.. dat is FOK
The truth was in here.
pi_101181793
quote:
15s.gif Op donderdag 25 augustus 2011 15:10 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:

[..]

Weet je wat ik me nu afvraag na nog een keer goed die OP gelezen te hebben?

1. Hoe kan je nu zeggen dan je al 2 maanden met die man werkt en dat ''de band groeide''
terwijl je na 2 maanden nog niet eens wist dat hij een vrouw en twee kinderen had, ga je
je dan niet zelf afvragen of hij dat ''bewust'' verborgen gehouden heeft?

2. Waarom verteld hij dat dat ineens wel na jullie eerste nacht samen?

3. Een man die twee maanden lang tegen zijn collega waar hij ''zo'n goede band'' mee
heeft geen woord rept over zijn vrouw en twee kinderen en een jaar lang tegen die vrouw
kan liegen, wil je die wel?

en hier zit geen enkele veroordeling bij ik vraag me dat gewoon af.
Totally agree maar ik ga wel veroordelen want ik begrijp dit soort vrouwen niet. Sorry maar als je er achter komt dat iemand een relatie heeft (hier zijn zelfs kinderen bij betrokken) dan kap je meteen. Ik heb dat ook weleens meegemaakt dat een scharrel had verzwegen dat hij al in een relatie zat (verloofd zelfs) Toen hij mij dat vertelde heb ik het meteen afgekapt, dat is het enige wat je kan doen wat acceptabel is. Ik vind het gewoon heel respectloos als je dan toch contact aan houdt.

Dus ja TS dit is een moeilijke situatie waar je jezelf in terecht hebt laten komen. Je vraagt je af waarom je dan nog steeds van slag bent (ondanks dat je zelf het kind dan alleen wil opvoeden) maar dat komt doordat je liever natuurlijk een kind wil baren waarvan de vader in een relatie zit met jou. De meeste vrouwen willen dit toch liever dan een alleenstaande moeder zijn?

En ja de man is ook schuldig, maar wij zijn vrouwen en onder vrouwen is het gewoon totally not done om met iemand een (seks)relatie aan te gaan die al bezet is en waar jij kennis van hebt dat hij dus al bezet is. Dat is echt laag..sorry als dit hard klinkt.
  donderdag 25 augustus 2011 @ 19:16:02 #154
8372 Bastard
Persona non grata
pi_101182042
quote:
0s.gif Op donderdag 25 augustus 2011 19:10 schreef NaughtyBuns het volgende:

En ja de man is ook schuldig, maar wij zijn vrouwen en onder vrouwen is het gewoon totally not done om met iemand een (seks)relatie aan te gaan die al bezet is en waar jij kennis van hebt dat hij dus al bezet is. Dat is echt laag..sorry als dit hard klinkt.
Sorry dat zie ik toch anders.. daarin zijn namelijk beide partijen gelijk. Degene met relatie die verliefd word op een ander (kan gebeuren) en degene die verliefd word op iemand in een relatie (kan ook gebeuren). Wat er verder gebeurt is op basis van karakter en heeft niets met sexe te maken.
The truth was in here.
pi_101185612
TS wil ervaringen, die heb ik.

Vier jaar geleden ben ik ongewild zwanger geraakt van de man waar ik op dat moment zes jaar mee samen was. Geen slappe smoesjes, we hebben gewoon op dat ene moment geen voorbehoedsmiddel gebruikt - heel dom. Mijn zwangerschap betekende het einde van 'ons', hij dwong me te kiezen tussen hem en het kind. Ik koos voor het laatste. Ik ben dus alleenstaande moeder, in de breedste zin van het woord, en ik weet hoe het is om een kind op te voeden als de vader niet in beeld is (hij wenst geen contact) (ik wil overigens geen discussie over mijn keuze, laat dat gezegd zijn)

Wat de meerderheid hier zegt is absoluut waar: het is geen peanuts, het is keihard werken, jezelf compleet opzij zetten, werkweken van 40 uur om rond te kunnen komen terwijl je baby elke nacht om het uur wakker wordt en er niemand anders is om even de zorg uit handen te nemen, jarenlang geen avondje uit, geen nacht meer doorslapen (zonder overdrijven, geen enkele nacht), heel veel onrust en stress vanwege een ziek kind of een zieke oppas, schuldgevoel omtrent de opvoeding, je carriere op een zijspoor, het is alle dromen die je nu hebt laten varen omdat er iemand komt die jou volledig nodig heeft. Om maar niet te spreken over de vooroordelen van de rest van de wereld, iedereen vindt wel iets van jouw situatie, je moet er maar tegen kunnen. Je kan de zorg níet delen, nooit, geen moment. Je bepaalt alles, je betaalt alles, alles rust op jouw schouders. Niet voor even, voor een jaar, of drie. Nee, de komende twintig jaar zeker. Wil je zoiets laten slagen moet je zooo stevig in je schoenen staan, echt enorm stabiel zijn, in staat zijn voor een ander te leven, want je doet er niet meer toe. Geloof me, ik weet waar ik het over heb. Het is op je tandvlees leven, jarenlang.

Dat je geen abortus wil snap ik, ik ken het oergevoel, er is ook niemand die zoiets voor je kan bepalen. Ik hoop wel dat je niet onderschat dat een kindje opvoeden niet iets is wat je er even naast doet, want als je verwacht dat het wel goed komt, kom je van een koude kermis thuis. Bereid je op het ergste voor, en met veel geluk zit je een tikje in de buurt van de realiteit.

Naast dat allemaal is het ook de mooiste en grootste liefde die ik in mijn leven heb gekend, woorden schieten tekort wat dat betreft. Maar als ik om me heen kijk ben ik een van de zeldzame ouders die er op die manier in staan. Ik weet niet of jij hebt wat nodig is om zoiets te doen slagen, ik hoop dat je jezelf goed genoeg kent om dat wel in te kunnen schatten. Het is ook niet aan mij om te veroordelen, dat wordt hier al genoeg gedaan. Ik hoop dat je een keuze maakt met het juiste motief, welke keus dat ook mag zijn.
pi_101186232
L-E _O_ ^O^

Hier heeft TS pas echt iets aan denk ik, even van die roze wolk af en als je dan nog steeds
besluit om dat kind te houden dat weet je tenminste wel wat je te wachten staat.
pi_101186792
Ts, hoe is het gesprek gegaan?
pi_101194679
Pff waarom ga je dan ook door als je weet dat hij een gezin heeft. Ook zijn fout natuurlijk, maar echt heel slecht.

Ik denk dat abortus echt de beste oplossing is, maar zoals je zelf aangeeft kan je dat niet aan. Maar bedenk wel dat als je het kind houdt, het uiteindelijk wel boven water komt. Zijn gezin komt er achter en de "vader" is de lul, erg terecht trouwens.
  vrijdag 26 augustus 2011 @ 01:04:30 #159
42366 Staal
Happy cupcake. :')
pi_101198555
quote:
0s.gif Op donderdag 25 augustus 2011 20:52 schreef Wolkje het volgende:
Ts, hoe is het gesprek gegaan?
Kan me er iets bij voorstellen als TS niets meer laat horen. Men buitelt hier over elkaar heen om haar op een nare manier weg te zetten. Op pagina 1 reageerde Lienekien en daar ben ik het mee eens. Het gaat niet om een pubertje dat zwanger is geraakt en TS heeft kennelijk binnen een serieuze relatie meerdere miskramen en vervelende zwangerschappen gehad.

Het risico van seks is nu eenmaal dat een vrouw zwanger kan raken. Ik vind het eigenlijk nogal grof dat meneer onveilige seks buiten zijn gezin heeft.

Wat haar keuze ook is, het is haar keuze maar dan moet ze er 100% rekening mee houden dat ze er ook alleen voor komt te staan en dus niet de man moet gaan kaalplukken. Het is geen droomzwangerschap maar ook niet onoverkomelijk. Wel vervelend dat dit zich op de werkvloer afspeelt. Haar baan raakt zal ze dus ook wel kwijtraken.
Un certain jeune homme
Saint-Mandé, 6 octobre 1929 - Paris, 7 août 2010.
Als je teveel denkt aan de tijd die je nog hebt vergeet je te leven.
  vrijdag 26 augustus 2011 @ 01:07:06 #160
42366 Staal
pi_101198637
quote:
0s.gif Op donderdag 25 augustus 2011 23:21 schreef patb91 het volgende:
Pff waarom ga je dan ook door als je weet dat hij een gezin heeft. Ook zijn fout natuurlijk, maar echt heel slecht.

Ik denk dat abortus echt de beste oplossing is, maar zoals je zelf aangeeft kan je dat niet aan. Maar bedenk wel dat als je het kind houdt, het uiteindelijk wel boven water komt. Zijn gezin komt er achter en de "vader" is de lul, erg terecht trouwens.
Dit hoeft helemaal niet. Ze kan los van die man en situatie beter kijken naar haar eigen situatie. Is ze bereid het kind te houden en er compleet alleen voor te staan zonder valse hoop in haar achterhoofd. Een verliefd brein is een slechte raadgever.
Un certain jeune homme
pi_101200535
quote:
0s.gif Op donderdag 25 augustus 2011 19:16 schreef Bastard het volgende:

[..]

Sorry dat zie ik toch anders.. daarin zijn namelijk beide partijen gelijk. Degene met relatie die verliefd word op een ander (kan gebeuren) en degene die verliefd word op iemand in een relatie (kan ook gebeuren). Wat er verder gebeurt is op basis van karakter en heeft niets met sexe te maken.
Je begrijpt mij niet. Ik zeg toch niet dat hij niet fout is, want hij gaat vreemd. Het gaat om het principe van het contact blijven houden met een getrouwde man. Ik ken geen een meisje in mijn vrienden- en kennisenkring die dit okay vindt. Terwijl ik veel mannelijke vrienden heb die het helemaal niet boeit als een meid waar ze interesse in hebben al een relatie heeft (is ook grotendeels biologisch bepaald)

Ik heb een vriendin die in het verleden ditzelfde 'geintje' had uitgehaald. Ik heb haar gewoon eerlijk gezegd wat ik er van vond en gelukkig heeft ze (na vele gesprekken) contact verbroken. Achteraf was ze daar ook blij want ze wist dat ze verkeerd bezig was (gast had ook kinderen namelijk)
Het is een ongeschreven regel onder vrouwen dat je niet met een man contact houdt als je weet dat hij een relatie heeft of getrouwd is (met kids) En niemand heeft respect voor de 'buitenvrouw'
pi_101200614
quote:
0s.gif Op donderdag 25 augustus 2011 20:26 schreef L-E het volgende:

Vier jaar geleden ben ik ongewild zwanger geraakt van de man waar ik op dat moment zes jaar mee samen was. Geen slappe smoesjes, we hebben gewoon op dat ene moment geen voorbehoedsmiddel gebruikt - heel dom. Mijn zwangerschap betekende het einde van 'ons', hij dwong me te kiezen tussen hem en het kind. Ik koos voor het laatste. Ik ben dus alleenstaande moeder, in de breedste zin van het woord, en ik weet hoe het is om een kind op te voeden als de vader niet in beeld is (hij wenst geen contact) (ik wil overigens geen discussie over mijn keuze, laat dat gezegd zijn)

Wat de meerderheid hier zegt is absoluut waar: het is geen peanuts, het is keihard werken, jezelf compleet opzij zetten, werkweken van 40 uur om rond te kunnen komen terwijl je baby elke nacht om het uur wakker wordt en er niemand anders is om even de zorg uit handen te nemen, jarenlang geen avondje uit, geen nacht meer doorslapen (zonder overdrijven, geen enkele nacht), heel veel onrust en stress vanwege een ziek kind of een zieke oppas, schuldgevoel omtrent de opvoeding, je carriere op een zijspoor, het is alle dromen die je nu hebt laten varen omdat er iemand komt die jou volledig nodig heeft. Om maar niet te spreken over de vooroordelen van de rest van de wereld, iedereen vindt wel iets van jouw situatie, je moet er maar tegen kunnen. Je kan de zorg níet delen, nooit, geen moment. Je bepaalt alles, je betaalt alles, alles rust op jouw schouders. Niet voor even, voor een jaar, of drie. Nee, de komende twintig jaar zeker. Wil je zoiets laten slagen moet je zooo stevig in je schoenen staan, echt enorm stabiel zijn, in staat zijn voor een ander te leven, want je doet er niet meer toe. Geloof me, ik weet waar ik het over heb. Het is op je tandvlees leven, jarenlang.

Dat je geen abortus wil snap ik, ik ken het oergevoel, er is ook niemand die zoiets voor je kan bepalen. Ik hoop wel dat je niet onderschat dat een kindje opvoeden niet iets is wat je er even naast doet, want als je verwacht dat het wel goed komt, kom je van een koude kermis thuis. Bereid je op het ergste voor, en met veel geluk zit je een tikje in de buurt van de realiteit.

Naast dat allemaal is het ook de mooiste en grootste liefde die ik in mijn leven heb gekend, woorden schieten tekort wat dat betreft. Maar als ik om me heen kijk ben ik een van de zeldzame ouders die er op die manier in staan. Ik weet niet of jij hebt wat nodig is om zoiets te doen slagen, ik hoop dat je jezelf goed genoeg kent om dat wel in te kunnen schatten. Het is ook niet aan mij om te veroordelen, dat wordt hier al genoeg gedaan. Ik hoop dat je een keuze maakt met het juiste motief, welke keus dat ook mag zijn.
Damn..respect! Had je ook geen hulp van familie? Als ik vragen mag :*
pi_101200694
quote:
Hallo allemaal..

Wilde je al graag een kind? Hij zal zich wel in de val gelokt voelen.
pi_101200710
Wanneer ga je het hem vertellen? Of wacht je totdat je 3 maanden bent :')
pi_101203201
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 augustus 2011 02:38 schreef NaughtyBuns het volgende:

[..]

Damn..respect! Had je ook geen hulp van familie? Als ik vragen mag :*
Jawel hoor, ik heb wel wat hulp gehad. :)
pi_101203870
quote:

Mijn zwangerschap betekende het einde van 'ons', hij dwong me te kiezen tussen hem en het kind.
Ik vind het walgelijk van hem dat hij je voor die keuze dwong.
Roses are red
Violets are blue
Wololo Wololo
Now violets are red too
pi_101204467
Ik hoop dat TS nog iets laat weten. Want ook al ben ik het niet eens met de situatie waarin het gebeurt is. Snap ik TS ook wel. Toch een paar "mislukte" pogingen gehad qua zwanger worden/zijn. En dan is ze eindelijk zwanger en dan zal ze het moeten laten weghalen. Kan me voorstellen dat dat er moeilijk is. En ben dan ook erg benieuwd over wat je uiteindelijk beslist, en of die man zijn verantwoordelijkheid een beetje neemt.
pi_101204997
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 augustus 2011 09:06 schreef Mr_Belvedere het volgende:

[..]

Ik weet niet of ik dat ook zo heb ervaren in die tijd. Maar dit topic gaat niet over mij. :)
pi_101205576
Mijn mening over zoiets als dit en verder beschreven als man zijnde is:

Als je vent genoeg bent om er wat in te steken, ben je ook vent genoeg als er wat uitkomt...

En ja ik weet waar ik over praat..En hoe zwaar die keuzes zijn. Maar het geeft geen pas om rond te neuken en alles daarna maar te laten zitten.
pi_101210476
quote:

Mijn zwangerschap betekende het einde van 'ons', hij dwong me te kiezen tussen hem en het kind.
Wat een rotmanier om een relatie te beëindigen. :'(
pi_101210507
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 augustus 2011 01:07 schreef Staal het volgende:

[..]

Dit hoeft helemaal niet. Ze kan los van die man en situatie beter kijken naar haar eigen situatie. Is ze bereid het kind te houden en er compleet alleen voor te staan zonder valse hoop in haar achterhoofd. Een verliefd brein is een slechte raadgever.
Wat denk je van het kind? Dat heeft ook een vader nodig en zal uiteindelijk zelf op zoek gaan naar hem..
pi_101211038
Tja, serves you right.. vind het maar een kut actie van je door door te gaan terwijl je wist dat hij bezet was...
pi_101212315
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 augustus 2011 12:19 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:

[..]

Wat een rotmanier om een relatie te beëindigen. :'(
Inderdaad. 6 jaar lang wel de lusten maar als het erop aankomt.. sommige mannen zijn echt varkens :')
pi_101215250
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 augustus 2011 12:20 schreef patb91 het volgende:

[..]

Wat denk je van het kind? Dat heeft ook een vader nodig en zal uiteindelijk zelf op zoek gaan naar hem..
Dit weet je niet. Bovendien is het zo dat een kind een vaderfiguur nodig heeft, niet perse een vader. Houdt niet in dat ik vind dat je hier maar zomaar in moet stappen natuurlijk, de rol van de vader in het geheel - ook als dit een afwezige rol blijkt - moet zeker meegenomen worden in het geheel, maar het is te eenzijdig om te stellen dat ze hier niet aan moet beginnen puur en alleen omdat ze alleenstaand zou zijn.
pi_101215692
quote:

Dit is zoals het hoort; ik denk dat veel mensen zich niet beseffen waar ze aan beginnen wanneer ze een kind nemen. Persoonlijk denk ik dat je beter een aburtus kunt nemen dan het kind te houden wanneer je niet bereid bent het op een manier te verzorgen zoals hierboven omschreven is. Het is namelijk jou keuze om een kind op de wereld te zetten; en niet dat van het kind.. en daarom ook jou verantwoordelijkheid om ervoor te zorgen en het een zo goed mogelijke start in het leven te geven. Respect voor L-E wat mij betreft; een voorbeeld voor velen.
pi_101215797
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 augustus 2011 13:50 schreef L-E het volgende:

[..]

Dit weet je niet. Bovendien is het zo dat een kind een vaderfiguur nodig heeft, niet perse een vader. Houdt niet in dat ik vind dat je hier maar zomaar in moet stappen natuurlijk, de rol van de vader in het geheel - ook als dit een afwezige rol blijkt - moet zeker meegenomen worden in het geheel, maar het is te eenzijdig om te stellen dat ze hier niet aan moet beginnen puur en alleen omdat ze alleenstaand zou zijn.
Komt natuurlijk bij dat je nooit weet of je als stel bij elkaar blijft... dat er nog een vaderfiguur is tijdens de zwangerschap of tijdens de eerste twee levensjaren, wil niet zeggen dat dat een paar jaar later nog steeds zo is; en dan kan de impact misschien nog wel groter zijn.
pi_101215980
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 augustus 2011 13:58 schreef Axel1988 het volgende:

[..]

Dit is zoals het hoort; ik denk dat veel mensen zich niet beseffen waar ze aan beginnen wanneer ze een kind nemen. Persoonlijk denk ik dat je beter een aburtus kunt nemen dan het kind te houden wanneer je niet bereid bent het op een manier te verzorgen zoals hierboven omschreven is. Het is namelijk jou keuze om een kind op de wereld te zetten; en niet dat van het kind.. en daarom ook jou verantwoordelijkheid om ervoor te zorgen en het een zo goed mogelijke start in het leven te geven. Respect voor L-E wat mij betreft; een voorbeeld voor velen.
Dus dit..

L-E zegt ook uitdrukkelijk in haar verhaal

quote:
(ik wil overigens geen discussie over mijn keuze, laat dat gezegd zijn)
Ik vind dat we dat dan ook moeten respecteren en niet verder moeten gaan spitten in haar
situatie, die is trouwens geheel niet te vergelijken met de situatie waar TS zich in bevind.
  vrijdag 26 augustus 2011 @ 14:03:24 #178
322829 ReVamp_
Puss in boots
pi_101215995
Meid wat sneu.. En zon moeilijke beslissing voor je aangezien je al zoveel pech hebt gehad ermee.

Maar ik denk wel dat je t em snel moet vertellen. En geheim houden? Je jrijgt een dikke buik en er komt een kind? Hoe wil je t geheim houden?

Sterkte
Take a look trough the sky just before you die, it's the last time you will!
pi_101216548
quote:
14s.gif Op vrijdag 26 augustus 2011 14:03 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Ik vind dat we dat dan ook moeten respecteren en niet verder moeten gaan spitten in haar
situatie, die is trouwens geheel niet te vergelijken met de situatie waar TS zich in bevind.
In mijn ogen is de situatie grotendeels hetzelfde; het draait namelijk om het kind (wat waarschijnlijk alleen opgevoed moet worden). Hoe die situatie is ontstaan en wat die verhouding met die man is, dat is nu van belang... maar dat is korte termijn; dat doet er over een jaar waarschijnlijk al niet meer toe.
pi_101220261
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 augustus 2011 13:50 schreef L-E het volgende:

[..]

Dat is mijn punt ook niet. Ik wil duidelijk maken dat TS dit niet verborgen kan houden en uiteindelijk de waarheid naar boven komt, ook in het gezin van de vader.
Mijn vader kende zijn vader namelijk ook niet, maar is er meerdere malen naar op zoek geweest. Het lijkt me dan ook een uiterst logische reactie, want je wil weten wie je vader is.
pi_101220725
Niet om 1 of ander, maar je hebt 1 buitenbaarmoederlijke (geen buitenbaarlijke :') ) zwangerschap gehad, en 2 miskramen.

Lijkt me, dat, of je het kindje nu wel of niet wil, toch even langs een gynaecoloog ofzo moet? Want je loopt blijkbaar een grote kans op miskramen. En ja, tot 12 a 14 weken amenorroeduur kan je een miskraam krijgen, daarna zit je redelijk in de "veilige periode".
Plus een check of het kindje wel in de baarmoeder zit, en niet daarbuiten lijkt mij ook handig (lees niet dat je een echo hebt gehad).
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
  vrijdag 26 augustus 2011 @ 16:31:19 #182
7957 Chevalric
The things I do for love...
pi_101221559
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 augustus 2011 02:33 schreef NaughtyBuns het volgende:

[..]

Je begrijpt mij niet. Ik zeg toch niet dat hij niet fout is, want hij gaat vreemd. Het gaat om het principe van het contact blijven houden met een getrouwde man. Ik ken geen een meisje in mijn vrienden- en kennisenkring die dit okay vindt. Terwijl ik veel mannelijke vrienden heb die het helemaal niet boeit als een meid waar ze interesse in hebben al een relatie heeft (is ook grotendeels biologisch bepaald)

Ik heb een vriendin die in het verleden ditzelfde 'geintje' had uitgehaald. Ik heb haar gewoon eerlijk gezegd wat ik er van vond en gelukkig heeft ze (na vele gesprekken) contact verbroken. Achteraf was ze daar ook blij want ze wist dat ze verkeerd bezig was (gast had ook kinderen namelijk)
Het is een ongeschreven regel onder vrouwen dat je niet met een man contact houdt als je weet dat hij een relatie heeft of getrouwd is (met kids) En niemand heeft respect voor de 'buitenvrouw'
Tjongejonge, wat een enorme lading sexistische bullshit gooi je hier eruit. Dat jij blijkbaar wel mannelijke, maar geen vrouwelijke vrienden hebt die het prima vinden om in een relatie te rotzooien, betekent niet dat alle mannen c.q. vrouwen zo zijn. Ik denk dat de ongeschreven regel onder vrouwen meer is dat zij er niet zo gemakkelijk over praten, omdat ze bang zijn om als slet gezien te worden, maar als ze de kans krijgen om met een leuke vent te rotzooien terwijl hij een relatie heeft, zouden ze daar ineens toch minder moeite mee hebben.

Maar goed... Daar gaat dit topic niet over.

Hoewel mijn troll-alarm afgaat, ga ik er even van uit dat het serieus bedoeld is. En in dat geval heb ik een paar opmerkingen:
1. Niemand kan voor jou bepalen of je wel of niet een abortus moeten laten doen. Ik snap heel goed dat je het lastig vindt, gezien je ervaringen in het verleden. Ik ben het wel met Godshand eens dat je je goed moet laten onderzoeken.
2. Als je er voor kiest om het kind te houden, vertel het dan aan de vader en verbreek daarna de relatie tussen jullie. Laat hem wel de keuze of hij wel of niet een rol wil spelen in het leven van zijn kind, maar stel daar wel de voorwaarde aan dat het "in the open" gebeurt (m.a.w. dat zijn vriendin ervan weet). Hij heeft z'n billen gebrand, dus dan mag hij ook op de blaren zitten.
3. Ga het kind niet gebruiken om hem aan je te binden. Daar wordt niemand beter van. Maar goed, dat wilde je ook niet proberen, schrijf je zelf al.
4. En besef ter dege dat een kind opvoeden niet iets is dat je even doet. Het verhaal van L-E is natuurlijk een uiterste, je kunt ook een rustig kind hebben dat na een paar maanden doorslaapt. Als je het kind dus houdt, zul je hoe dan ook een zware tijd tegenmoet gaan. Als ouder van een 3 maanden oud kindje weet ik hoe prettig het kan zijn als je je baby na een uur huilen even over kunt geven aan je partner. Dat zul je als alleenstaande moeder niet hebben (duh), dus dat levert meer stress op.

Succes ermee en laat je vooral even onderzoeken door een gynaecoloog, om zeker te zijn dat alles goed is, voordat je besluit om geen abortus te laten doen. Als er iets mis is, verandert de hele situatie vanzelf (helaas).
pi_101221705
Overigens, naast abortus kun je er als vrouw ook voor kiezen om de zwangerschap te vervolmaken en het kind ter adoptie aan te bieden.

Verder natuurlijk weer een hoop sociaal wenselijke postst hier voorbij zien komen, dus laat ik lekker tegendraads zijn:
- Vreemdgaan.
Ja dat doen meer mensen. Ik geloof dat meer dan de helft van de getrouwde stellen niet 100% trouw is. Sexuele exclusiviteit staat trouwens ook helemaal niet in de huwelijkse voorwaarden van een burgerlijk huwelijk. We leven niet in Talibanistan ofzo. Sex voor het huwelijk mag, sex tijdens het huwelijk met andere mensen mag ook en kinderen verwekken mag dus ook.
- Vaderschap
De vader van een kind heeft het recht om te weten dat het vader is, het kan het kind erkennen en volgens mij is het tegenwoordig zelfs mogelijk om middels een DNA onderzoek een vader te verplichten een deel van de zorgplicht op zich te nemen.
- Hoe verder
Ik zou er voor kiezen om te kijken of er een mogelijkheid is om met de vader en jezelf een gezin te starten (is het beste voor het kind), indien niet dan moet je het kind zelf alleen grootbrengen. Dat is natuurlijk zwaar, maar niet onmogelijk: Velen zijn je voorgegaan.
  vrijdag 26 augustus 2011 @ 16:43:01 #184
7957 Chevalric
The things I do for love...
pi_101221932
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 augustus 2011 16:35 schreef jaha het volgende:
Overigens, naast abortus kun je er als vrouw ook voor kiezen om de zwangerschap te vervolmaken en het kind ter adoptie aan te bieden.

Verder natuurlijk weer een hoop sociaal wenselijke postst hier voorbij zien komen, dus laat ik lekker tegendraads zijn:
- Vreemdgaan.
Ja dat doen meer mensen. Ik geloof dat meer dan de helft van de getrouwde stellen niet 100% trouw is. Sexuele exclusiviteit staat trouwens ook helemaal niet in de huwelijkse voorwaarden van een burgerlijk huwelijk. We leven niet in Talibanistan ofzo. Sex voor het huwelijk mag, sex tijdens het huwelijk met andere mensen mag ook en kinderen verwekken mag dus ook.
Tja, dat het gebeurd betekent nog niet dat het goed is :P.

quote:
- Vaderschap
De vader van een kind heeft het recht om te weten dat het vader is, het kan het kind erkennen en volgens mij is het tegenwoordig zelfs mogelijk om middels een DNA onderzoek een vader te verplichten een deel van de zorgplicht op zich te nemen.
- Hoe verder
Ik zou er voor kiezen om te kijken of er een mogelijkheid is om met de vader en jezelf een gezin te starten (is het beste voor het kind), indien niet dan moet je het kind zelf alleen grootbrengen. Dat is natuurlijk zwaar, maar niet onmogelijk: Velen zijn je voorgegaan.
Je beseft dat de goede man al twee bloedjes van kinderen thuis heeft zitten, he? Hoe praat je het goed dat hij dan met deze dame een nieuw gezinnetje moet stichten en die twee andere kinderen in hun sop moet laten gaar koken? Waarom heeft dit kind meer recht op zijn vader dan de twee die er al zijn? Beetje simpel gedacht dus.
pi_101222710
Telefoonnummer van Anne Pigeot opvragen dan?
http://www.skynet.be/nieu(...)and?articleId=843924
pi_101228587
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 augustus 2011 16:31 schreef Chevalric het volgende:

[..]

[quote]Hoewel mijn troll-alarm afgaat, ga ik er even van uit dat het serieus bedoeld is
Dat is ook precies mijn insteek, ik ga er even vanuit dat het serieus bedoeld is, als het een
Troll is jammer dan :')

Of het nu een Troll is of niet ik denk dat we TS niet terug hoeven te verwachten, maar je weet
maar nooit..

Die code tussen vrouwen betwijfel ik, je hebt vrouwen in alle soorten en maten en zoals je mannen
in alles soorten en maten hebt. Ik heb er ooit eens met mijn neus bovenop gestaan dat ik iemand
voor het eerst mee naar huis nam, omdat ze een probleem had waar ik haar mee had kunnen
helpen. Naderhand zei mijn ega, dat hij ''die'' nooit meer over de vloer wilde hebben, wat bleek ?
Iedere keer als ik even de kamer uit was, naar de keuken ofzo, zat ze hem letterlijk te versieren,
dus code's mij ass :P

En dat was geen kwestie van verliefdheid maar waarschijnlijk even ''testen'' of het kon, net
zoals veel mannen dat doen, scoren om het scoren. Is zijn lijstje ook weer iets langer :7
en uitgebreid met nog ''een nummertje.

Echt verliefd worden op iemand die al bezet is is iets anders, maar dan nog snap ik niet
dat je 2 maanden lang ''een goede band hebt met iemand zonder dat je weet dat hij een
vrouw en twee kinderen heeft, dat vind ik een beetje vreemd aan het verhaal en als hij dat
dan pas verteld ''na de daad'' dan snap ik niet dat je dan niet gewoon op zijn minst gezegd
''goed pissig'' bent.

Maar goed iedereen is anders en daar heeft TS nu niets meer aan, stel dat het echt is dan
komt er dus weer een kindje bij op deze wereld, een kind die dus op zoek kan gaan naar
zijn vader, dus dat hele ''sprookjesverhaal'' daar geloof ik niet zo in.

quote:
Het verhaal van L-E is natuurlijk een uiterste, je kunt ook een rustig kind hebben dat na
een paar maanden doorslaapt.
Ja je kan een kind treffen dat de hele nacht doorslaapt, maar je zou het ook nog slechter
kunnen treffen, je kan een kind krijgen dat niet 100 % gezond is.

Dus ook dat sta je er alleen voor want zoals al eerder gezegd, iedereen vind wel ''iets'' van je
en dan moet je toch verdomd sterk in je schoenen staan om je daar ''niks'' van aan te trekken.

Dawast eigenlijk wel :')
pi_101229990
Volgens mij komt het gewoon doordat je eierstokken beginnen te rammelen.. Je snapt toch zelf ook wel dat dit niks word zo?

En waarom zou je het hem niet vertellen of zijn vrouw.. Het is toch een eikel eerste klas dat ie met jou in het nest duikt en ook nog ff een kind verwerkt bij jou? Overigens vind ik jou ook een trut.. maar oke.

Al wat meer na gedacht over hoe/en wat je gaat doen?
pi_101230187
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 augustus 2011 19:59 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:

[..]

Die code tussen vrouwen betwijfel ik, je hebt vrouwen in alle soorten en maten en zoals je mannen
in alles soorten en maten hebt. Ik heb er ooit eens met mijn neus bovenop gestaan dat ik iemand
voor het eerst mee naar huis nam, omdat ze een probleem had waar ik haar mee had kunnen
helpen. Naderhand zei mijn ega, dat hij ''die'' nooit meer over de vloer wilde hebben, wat bleek ?
Iedere keer als ik even de kamer uit was, naar de keuken ofzo, zat ze hem letterlijk te versieren,
dus code's mij ass :P

En dat was geen kwestie van verliefdheid maar waarschijnlijk even ''testen'' of het kon, net
zoals veel mannen dat doen, scoren om het scoren. Is zijn lijstje ook weer iets langer :7
en uitgebreid met nog ''een nummertje.

Echt verliefd worden op iemand die al bezet is is iets anders, maar dan nog snap ik niet
dat je 2 maanden lang ''een goede band hebt met iemand zonder dat je weet dat hij een
vrouw en twee kinderen heeft, dat vind ik een beetje vreemd aan het verhaal en als hij dat
dan pas verteld ''na de daad'' dan snap ik niet dat je dan niet gewoon op zijn minst gezegd
''goed pissig'' bent.

Ja ik zeg toch ook niet dat alle vrouwen die code hanteren, anders had je deze situaties (TS) toch niet gehad. But what do I know :') Ik kan alleen maar voor mezelf spreken en voor de vrouwen in mijn omgeving en onder ons is het gewoon absoluut not done. Blijkbaar denken heel veel vrouwen anders..jammer genoeg. Misschien zijn mannen en vrouwen wat dat betreft dan toch hetzelfde ;)

Dat 'testen' verhaal is alleen bij testen gebleven omdat jouw ega zelf heeft aangeven dat 'die' niet meer mag komen. Stel je ega was een klootzak geweest, had hij waarschijnlijk niets gezegd en was het misschien niet alleen bij 'testen' gebleven.

Maar goed, als dit hele gebeuren van TS waar blijkt te zijn dan hoop ik in ieder geval dat ze, als ze besluit om geen abortus te plegen, een gezonde zwangerschap heeft en goed nadenkt over de gevolgen van haar keuze. Die man zal denk op een geven moment dan toch moeten bekennen aan z'n vrouw over wat er gebeurd is. Maar ja, dat is ook zijn fout geweest.
pi_101247262
quote:
Ik kan alleen maar voor mezelf spreken en voor de vrouwen in mijn omgeving en onder ons is het gewoon absoluut not done. Blijkbaar denken heel veel vrouwen anders..jammer genoeg. Misschien zijn mannen en vrouwen wat dat betreft dan toch hetzelfde
Mensen hanteren hoogstaande morele principes alleen voor anderen, maar zelf blijven ze lekker rondneuken.

Daar komt het helaas wel grotendeels feitelijk op neer. Welkom in onze egocentrische maatschappij...
  zaterdag 27 augustus 2011 @ 13:07:32 #190
110057 AgLarrr
Merck toch hoe sterck!
pi_101250659
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 augustus 2011 16:31 schreef Chevalric het volgende:

[..]

Tjongejonge, wat een enorme lading sexistische bullshit gooi je hier eruit. Dat jij blijkbaar wel mannelijke, maar geen vrouwelijke vrienden hebt die het prima vinden om in een relatie te rotzooien, betekent niet dat alle mannen c.q. vrouwen zo zijn. Ik denk dat de ongeschreven regel onder vrouwen meer is dat zij er niet zo gemakkelijk over praten, omdat ze bang zijn om als slet gezien te worden, maar als ze de kans krijgen om met een leuke vent te rotzooien terwijl hij een relatie heeft, zouden ze daar ineens toch minder moeite mee hebben.

Maar goed... Daar gaat dit topic niet over.

Hoewel mijn troll-alarm afgaat, ga ik er even van uit dat het serieus bedoeld is. En in dat geval heb ik een paar opmerkingen:
1. Niemand kan voor jou bepalen of je wel of niet een abortus moeten laten doen. Ik snap heel goed dat je het lastig vindt, gezien je ervaringen in het verleden. Ik ben het wel met Godshand eens dat je je goed moet laten onderzoeken.
2. Als je er voor kiest om het kind te houden, vertel het dan aan de vader en verbreek daarna de relatie tussen jullie. Laat hem wel de keuze of hij wel of niet een rol wil spelen in het leven van zijn kind, maar stel daar wel de voorwaarde aan dat het "in the open" gebeurt (m.a.w. dat zijn vriendin ervan weet). Hij heeft z'n billen gebrand, dus dan mag hij ook op de blaren zitten.
3. Ga het kind niet gebruiken om hem aan je te binden. Daar wordt niemand beter van. Maar goed, dat wilde je ook niet proberen, schrijf je zelf al.
4. En besef ter dege dat een kind opvoeden niet iets is dat je even doet. Het verhaal van L-E is natuurlijk een uiterste, je kunt ook een rustig kind hebben dat na een paar maanden doorslaapt. Als je het kind dus houdt, zul je hoe dan ook een zware tijd tegenmoet gaan. Als ouder van een 3 maanden oud kindje weet ik hoe prettig het kan zijn als je je baby na een uur huilen even over kunt geven aan je partner. Dat zul je als alleenstaande moeder niet hebben (duh), dus dat levert meer stress op.

Succes ermee en laat je vooral even onderzoeken door een gynaecoloog, om zeker te zijn dat alles goed is, voordat je besluit om geen abortus te laten doen. Als er iets mis is, verandert de hele situatie vanzelf (helaas).
Hoewel het misschien een irrelevant argument lijkt, zou ik hier als vijf nog aan toe willen voegen dat het vinden van een partner ook een stuk moeilijker zal worden als je eenmal single mom bent. Alle politiek correcte praat ten spijt willen de meeste mannen in de basis toch echt niet voor het kind van een andere vent zorgen.
"Ill fares the land, to hastening ills a prey;
Where wealth accumulates, and men decay"

- Oliver Goldsmith, The Deserted Village
pi_101250770
Misschien heeft TS het hem verteld... :P

Hij is natuurlijk wel met je het bed in gedoken. En jullie hebben beide niet gedacht aan de veilig neuken. Heel gevaarlijk, zo kan je ook ziektes oplopen.
Hij wilde een keer jam in plaats van pindakaas, ergens is het natuurlijk zijn eigen domme schuld. Hij heeft zich behoorlijk onverantwoordelijk gedragen. Het feit dat hij je wil laten kiezen tussen hem en het kind maakt het ook nog eens een onverantwoordelijke klootzak die gewoon de kans zag misbruik van je maken. En die kans gretig heeft genomen.

Of het kind met zo een vader beter af is dan zonder... I don't know.
Er zijn genoeg vrouwen die het prima doen alleen. Het betekent niet dat je geen andere man zal vinden om een gezin mee te vormen, eentje die je meer waardeert dan die rondneukende minnaar van je.

Dus als je dit kind echt wilt en je weet dat je je best zal doen en het liefde zal geven, moet je er gewoon voor gaan. Eigen schuld dikke bult, moet die minnaar van je maar leren verantwoording te nemen voor zijn daden. Ik zou als ik jou was net zoveel schijt hebben aan hem, als hij heeft aan jou. En gewoon lekker doen waar jij achter staat, zolang je jezelf maar niet voor de gek houdt. ;)
pi_101250839
quote:
14s.gif Op vrijdag 26 augustus 2011 14:03 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:

[..]

Dus dit..

L-E zegt ook uitdrukkelijk in haar verhaal

[..]

Oh, het is niet dat ik het niet over mijn situatie wil hebben hoor. Maar gezien de reacties op de eerste pagina's van dit topic zag ik al helemaal een discussie aankomen over hoe ík het me in mijn hoofd haalde om aan zoiets te beginnen, etc etc, en dat wilde ik voor zijn. :)

Jammer dat TS in geen velden of wegen meer te bekennen is.
pi_101251044
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 augustus 2011 13:15 schreef L-E het volgende:

[..]

Oh, het is niet dat ik het niet over mijn situatie wil hebben hoor. Maar gezien de reacties op de eerste pagina's van dit topic zag ik al helemaal een discussie aankomen over hoe ík het me in mijn hoofd haalde om aan zoiets te beginnen, etc etc, en dat wilde ik voor zijn. :)

Jammer dat TS in geen velden of wegen meer te bekennen is.
Of een vals alarm :P
pi_101255716
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 augustus 2011 20:37 schreef NaughtyBuns het volgende:

[..]

Maar goed, als dit hele gebeuren van TS waar blijkt te zijn dan hoop ik in ieder geval dat ze, als ze besluit om geen abortus te plegen, een gezonde zwangerschap heeft en goed nadenkt over de gevolgen van haar keuze. Die man zal denk op een geven moment dan toch moeten bekennen aan z'n vrouw over wat er gebeurd is. Maar ja, dat is ook zijn fout geweest.
Uiteraard... als er iemand is die geen enkele schuld heeft in deze situatie en dan heb ik het over TS en haar loverboy dan is het dat kind wel oO<

quote:
0s.gif Op zaterdag 27 augustus 2011 13:15 schreef L-E het volgende:

[..]

:D Dat had ik al begrepen en dat kan ik me ook heel goed voorstellen :*

maar ik vond het een mooie eerlijke reactie van je zonder al teveel wollig gedoe en mooi om
te lezen dat je toch nog met zoveel liefde aan ''de vader'' kan terugdenken en met zoveel
toewijding voor je kindje zorgt, als TS het kind wil houden en de vader wil er niets van weten
dan hoop ik voor haar, maar ook zeker voor het kind dat zij dat ook kan.

quote:
0s.gif Op zaterdag 27 augustus 2011 13:23 schreef anonymoussie het volgende:

[..]

Of een vals alarm :P
Kan... :+
pi_101350463
OT: TS is naar Viva gevlucht?

[ Bericht 48% gewijzigd door Daniel1976 op 29-08-2011 22:43:09 ]
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_101354129
Ik ga het verhaal even volgen...
Klinkt me bekend in de oren.. moet denken aan 2 mensen die ik ook ken qua situatie + leeftijd..., en waarbij het er ook dik bovenop ligt dat ze meer zijn als collega's
  dinsdag 30 augustus 2011 @ 14:27:07 #197
344435 OneTeaspoon
of common sense
pi_101369724
quote:
14s.gif Op woensdag 24 augustus 2011 20:26 schreef k_i_m het volgende:
Misschien zou je er een boek over kunnen schrijven?
_O-
  dinsdag 30 augustus 2011 @ 17:57:42 #198
3647 B.R.Oekhoest
Taalpotpourrist Berend Rinus
pi_101377802
Om met zo'n gozer ook gelijk zonder condoom te neuken.....Had je zo'n behoefte aan chlamdyia, gonoerroe of erger, HIV?
De moraal zit in een crisis, niemand weet meer wat van wie is.
Mijn broer Tinus zeker niet; de minkukel neemt steeds ongevraagd bezit van mijn FOK!account. Beste vent wel verder, overigens: http://fotoboek.fok.nl/Tinus_O..
pi_101675227
quote:
0s.gif Op donderdag 25 augustus 2011 17:02 schreef Re het volgende:
:') het is een gewone vraag hoor.
Nee, nu ben je gewoon schijnheilig.
  woensdag 7 september 2011 @ 16:33:00 #200
262 Re
Kiss & Swallow
pi_101676628
quote:
13s.gif Op woensdag 7 september 2011 15:59 schreef Kluts het volgende:

[..]

Nee, nu ben je gewoon schijnheilig.
wat nou :'), ik mag oprecht niet benieuwd zijn hoe het als vrouw voelt om te neuken met een blaasontsteking?...
pi_101677466
quote:
3s.gif Op woensdag 7 september 2011 16:33 schreef Re het volgende:

[..]

wat nou :'), ik mag oprecht niet benieuwd zijn hoe het als vrouw voelt om te neuken met een blaasontsteking?...
Nou ja. Als ze dan zou zeggen dat het pijn doet in haar kut. Wat weet je dan? Het is niet alsof je daar veel mee opschiet, qua kennis, aangezien je dan als man zijnde nog niet weet hoe het voelt. :+
  woensdag 7 september 2011 @ 16:55:36 #202
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_101677586
quote:
10s.gif Op woensdag 7 september 2011 16:53 schreef conleche het volgende:

Nou ja. Als ze dan zou zeggen dat het pijn doet in haar kut. Wat weet je dan? Het is niet alsof je daar veel mee opschiet, qua kennis, aangezien je dan als man zijnde nog niet weet hoe het voelt. :+
Het doet pijn in mijn kut! Maar alleen als ik lach.
  woensdag 7 september 2011 @ 17:01:12 #203
262 Re
Kiss & Swallow
pi_101677861
dat het pijn doet lijkt me wel evident, dat je daarnaast weet dat je er antibiotica voor neemt en dat je ook weet dat je pil daardoor minder kan werken lijkt me een andere zekerheid... ik vraag me dan gewoon af waarom je dan toch de behoefte hebt om te neuken, erg prettig lijkt het me niet en je weet wat de gevolgen kunnen zijn
pi_101677907
quote:
3s.gif Op woensdag 7 september 2011 16:33 schreef Re het volgende:

[..]

Kom op zeg, ben je nou echt zo idioot of heb je zelf ook door hoe schijnheilig dit klinkt?
  woensdag 7 september 2011 @ 17:03:30 #205
262 Re
Kiss & Swallow
pi_101677982
quote:
10s.gif Op woensdag 7 september 2011 17:02 schreef Kluts het volgende:

[..]

Kom op zeg, ben je nou echt zo idioot of heb je zelf ook door hoe schijnheilig dit klinkt?
wat moet er schijnheilig aan zijn dan?
pi_101678069
quote:
3s.gif Op woensdag 7 september 2011 17:03 schreef Re het volgende:

[..]

wat moet er schijnheilig aan zijn dan?
Mwah, ik vind het op zijn minst vreemd dat een topic gesloten wordt vanwege gebash en dan een mod besluit om er een opmerking tegenaan te gooien die hij dan later verpakt in "interesse".
pi_101679530
-edit- ja doei

[ Bericht 95% gewijzigd door Re op 07-09-2011 17:46:07 ]
...
pi_101687560
Jammer dat TS niet meer reageert. Maar ja viel te verwachten...
pi_101700227
die ligt nu ergens in een hoekje te baren ;)
Maar begint wel verdachtveel op een troll te lijken... helaas ;)
pi_101700717
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 augustus 2011 09:06 schreef Mr_Belvedere het volgende:

[..]

ach wij hebben hier ook de afspraak: geen kinderen, mocht ze per ongeluk zwanger raken dan abortus, geen abortus = :W
(╯°□°)╯︵ ┻━┻ ლ(ಠ益ಠლ) ٩͡๏̯͡๏۶ ಠ_ಠ ᕕ( ᐛ )ᕗ
  donderdag 8 september 2011 @ 11:17:05 #211
8372 Bastard
Persona non grata
pi_101702794
quote:
0s.gif Op donderdag 8 september 2011 09:04 schreef madco het volgende:
die ligt nu ergens in een hoekje te baren ;)
Maar begint wel verdachtveel op een troll te lijken... helaas ;)
Ik kan mij indenken dat ze wel andere dingen te doen heeft dan zicht te verantwoorden voor een stel Fokkers....
The truth was in here.
  donderdag 8 september 2011 @ 12:52:39 #212
42366 Staal
pi_101705910
Is TS al bevallen inmiddels?
Un certain jeune homme
  donderdag 8 september 2011 @ 13:24:17 #213
38396 mazaru
Geloof niet alles wat je denkt
pi_101706992
quote:
0s.gif Op donderdag 8 september 2011 12:52 schreef Staal het volgende:
Is TS al bevallen inmiddels?
Het is geen hamster!
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop: