abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_101166412
quote:
0s.gif Op donderdag 25 augustus 2011 12:14 schreef Ripley het volgende:

[..]

Is het niet heel egoistisch om het kind en alle andere mensen in je omgeving hier mee op te zadelen omdat jij niet van een getrouwde kerel af kon blijven?
En als ze nu gewoon kapt met die man, hem niets zegt en vol liefde en overgave haar kindje zonder hem en zijn gezin (er mee lastig te vallen) krijgt en opvoed.
Mss zelfs een andere leuke gozer treft die best andermans kind mee wil helpen opvoeden?
pi_101166457
quote:
0s.gif Op donderdag 25 augustus 2011 12:24 schreef vlinder25 het volgende:

[..]

Tuurlijk ! In principe heeft ze dat ook. Maar ik liet me meeslepen met mn gevoelens, en dat het fout is dat weet ik nu ook wel. Maar omdat nou op iedere comment weer te zeggen vind ik ook een beetje kinderachtig...
Daar gaat het helemaal niet om, het gaat er puur om dat je niet reeël denkt op dit moment en er zelfs denk ik te makkelijk over denkt. Heb je bijvoorbeeld al nagedacht over hoe je dat gaat betalen?
[b] Unstable. Volatile. Dangerous. [/b]
YES! The rhythm, the rebel.
pi_101166493
quote:
0s.gif Op donderdag 25 augustus 2011 12:12 schreef vlinder25 het volgende:

[..]

Om dat ik dat wil ??? Je trekt alleen je eigen conclusies , ik zit nu ook niet op een kind te wachten, en al helemaal niet in deze situatie. Maar is het dan niet juist heel egoistisch om het te aborteren??????
Als jij niet op een kind zit te wachten, zit je kind ook niet op jou te wachten. Het is een daad van liefde om het weg te laten halen als je nu al twijfels hebt over of je er wel blij mee bent en of je er goed voor zult kunnen zorgen.
Het is egoistisch om het vanuit een misplaatst sentiment te houden.
Hij zal vragen wie zijn vader is, vroeg of laat. Wat zeg je dan?
'Schat, je was een ongelukje toen ik met een getrouwde vent lag te ketsen.'
pi_101166511
quote:
0s.gif Op donderdag 25 augustus 2011 12:24 schreef Royco1 het volgende:

[..]

Bereid je er maar vast op voor, hoe denk je dat mensen in je omgeving gaan reageren?
Idd, op vragen "wie is de vader" kan je al niet antwoorden, want dan komt zijn wijf er misschien achter.
  donderdag 25 augustus 2011 @ 12:28:23 #95
112899 missbehavin
konnichiwa bitches
pi_101166512
quote:
0s.gif Op donderdag 25 augustus 2011 12:26 schreef Kluts het volgende:

[..]

Daar gaat het helemaal niet om, het gaat er puur om dat je niet reeël denkt op dit moment en er zelfs denk ik te makkelijk over denkt. Heb je bijvoorbeeld al nagedacht over hoe je dat gaat betalen?
Precies, ik weet hoe zwaar het is een kind op te voeden.
I'm in the basement, you're in the sky
I'm in the basement baby, drop on by
~ this world is only gonna break your heart ~
  donderdag 25 augustus 2011 @ 12:28:44 #96
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_101166521
Maar TS, geef svp eens concreet antwoord op vragen die ingaan op de toekomst van je kind en de rol van de vader daarin.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_101166542
Nou ja, mensen gaan vreemd en dat is verkeerd en in dit geval meer verkeerd van hem dan van haar en meer dom van haar dan van hem. Dat is hier niet het punt. Het punt is dat TS zwanger is en ze het kind wil houden. Als ze dat doorzet dan moet ze dat een goed leven kunnen bieden en ze moet er zéker van zijn dat ze NIETS van de beste man wil en verwacht. En ik denk dat daar de pijn zit.

Ik denk dat ze wel degelijk iets van de man verwacht. Misschien dat ze het niet eens aan zichzelf toegeeft en ook nog geen precies beeld heeft wat ze dan precies van hem verwacht, maar als je verliefd op iemand bent, dan wil je bij diegene zijn. Hoe hard je ook roept dat het niet zo is.
  donderdag 25 augustus 2011 @ 12:30:03 #98
327059 Royco1
I AM THE LAW!!
pi_101166568
quote:
0s.gif Op donderdag 25 augustus 2011 12:28 schreef Kluts het volgende:

[..]

Idd, op vragen "wie is de vader" kan je al niet antwoorden, want dan komt zijn wijf er misschien achter.
Dat niet alleen, maar ik verwacht dat reacties van veel mensen niet anders zullen zijn als die van ons als ze weten dat het kind van een getrouwde man is met wie ze een jaar heeft gerotzooid.
pi_101166582
quote:
0s.gif Op donderdag 25 augustus 2011 12:29 schreef conleche het volgende:
Nou ja, mensen gaan vreemd en dat is verkeerd en in dit geval meer verkeerd van hem dan van haar en meer dom van haar dan van hem. Dat is hier niet het punt. Het punt is dat TS zwanger is en ze het kind wil houden. Als ze dat doet dan moet ze dat een goed leven kunnen bieden en ze moet er zéker van zijn dat ze NIETS van de beste man wil en verwacht. En ik denk dat daar de pijn zit.

Ik denk dat ze wel degelijk iets van de man verwacht. Misschien dat ze het niet eens aan zichzelf toegeeft en ook nog geen precies beeld heeft wat ze dan precies van hem verwacht, maar als je verliefd op iemand bent, dan wil je bij diegene zijn. Hoe hard je ook roept dat het niet zo is.
je kan wel eens gelijk hebben, als ze echt niets van hem verwacht zou ze hem dit niet gaan vertellen maar gewoon de relatie stoppen en er echt alleen voor staan.
  donderdag 25 augustus 2011 @ 12:31:25 #100
112899 missbehavin
konnichiwa bitches
pi_101166618
quote:
0s.gif Op donderdag 25 augustus 2011 12:30 schreef RemraF het volgende:

[..]

je kan wel eens gelijk hebben, als ze echt niets van hem verwacht zou ze hem dit niet gaan vertellen maar gewoon de relatie stoppen en er echt alleen voor staan.
Ja inderdaad, goed punt.
  donderdag 25 augustus 2011 @ 12:31:32 #101
8372 Bastard
Persona non grata
pi_101166620
quote:
0s.gif Op donderdag 25 augustus 2011 12:18 schreef Ripley het volgende:

[..]

Maar alleen als je het toe laat. Als je merkt dat je dit soort gevoelens krijgt kun je ook afstand nemen etc.

Overigens is het erg makkelijk om aan te nemen dat hij ook enorm verliefd is. Maar de meeste gevallen waarin ik een vrouw kende die het hield met een getrouwde kerel bleek die man wel te praten over echte liefde maar bleek het achteraf met name makkelijke lust te zijn geweest.
Ja dat zou kunnen inderdaad, en dat zal van haar kant dan ook niet anders zijn geweest aangezien zij ook ergens had kunnen kappen toen ze hoorde van de relatie en de kinderen.
The truth was in here.
pi_101166689
quote:
0s.gif Op donderdag 25 augustus 2011 12:30 schreef Royco1 het volgende:

[..]

Dat niet alleen, maar ik verwacht dat reacties van veel mensen niet anders zullen zijn als die van ons als ze weten dat het kind van een getrouwde man is met wie ze een jaar heeft gerotzooid.
Wat een onzin, hoe kan je reacties op een openbaar forum nu vergelijken met de werkelijkheid.
Misschien van mensen die op afstand staan en het viavia horen zullen achter haar rug om dit soort leuzen verkopen.
Ze zou dus voor haar en haar kindjes eigen bestwil de vader geheel buiten beschouwing moeten laten.
De mensen die haar kennen en van haar houden zullen zeker meer begrip tonen, mensen zijn vooral harteloos als ze zo goed als anoniem online kunnen reageren
pi_101166748
quote:
0s.gif Op donderdag 25 augustus 2011 12:33 schreef RemraF het volgende:

[..]

Wat een onzin, hoe kan je reacties op een openbaar forum nu vergelijken met de werkelijkheid.
Misschien van mensen die op afstand staan en het viavia horen zullen achter haar rug om dit soort leuzen verkopen.
Ze zou dus voor haar en haar kindjes eigen bestwil de vader geheel buiten beschouwing moeten laten.
De mensen die haar kennen en van haar houden zullen zeker meer begrip tonen, mensen zijn vooral harteloos als ze zo goed als anoniem online kunnen reageren
Omdat mensen in het dagelijks leven net zo reageren. Misschien niet recht in je gezicht, maar reken maar dat er geluld gaat worden. En als dan vaag blijft wie de vader is wordt dat alleen maar erger.
  donderdag 25 augustus 2011 @ 12:35:54 #104
327059 Royco1
I AM THE LAW!!
pi_101166767
quote:
0s.gif Op donderdag 25 augustus 2011 12:33 schreef RemraF het volgende:

[..]

Nee mensen zijn achter de rug om harteloos, vaak zelfs de mensen van wie je denkt dat ze heel dicht bij je staan.Meeste zullen het alleen niet recht in haar gezicht zeggen.
En misschien reageren sommige hier heftig, maar vreemdgaan is gewoon niet goed te praten, nooit.
En je bent beide fout bezig dan.
  donderdag 25 augustus 2011 @ 12:36:58 #105
112899 missbehavin
konnichiwa bitches
pi_101166810
TS zal sowieso stevig in haar schoenen moeten staan als alleenstaande moeder, met de vader van het kind niet in the picture. Dus als ze hier al niet tegen kan.. Dat was mijn punt.
  donderdag 25 augustus 2011 @ 12:37:19 #106
110163 koffiekoekje
Mag ook bij de thee...
pi_101166827
quote:
0s.gif Op donderdag 25 augustus 2011 12:14 schreef Ripley het volgende:

[..]

Is het niet heel egoistisch om het kind en alle andere mensen in je omgeving hier mee op te zadelen omdat jij niet van een getrouwde kerel af kon blijven?
Egoisme 1.0. ''Ik ben nooit egoïstisch, dat is de tegenpartij altijd''. :+
pi_101166828
quote:
0s.gif Op donderdag 25 augustus 2011 12:12 schreef vlinder25 het volgende:

[..]

Om dat ik dat wil ??? Je trekt alleen je eigen conclusies , ik zit nu ook niet op een kind te wachten, en al helemaal niet in deze situatie. Maar is het dan niet juist heel egoistisch om het te aborteren??????
Nee. Een ongewenst kind, die zijn vader waarschijnlijk niet zal kennen of er geen contact mee mag zoeken, een vader die of zijn eigen kinderen in de steek zal moeten laten voor jou of jouw kind niks kan bieden omdat hij al een gezin heeft. Dát is egoistisch.
Domme fout van je, laat het weghalen.
Je weet nu dat je in ieder geval zwanger kunt worden. Je bent pas 25 dus je hebt nog zeker 15 jaar om het nog een keer te proberen op het moment dat je een stabiele relatie hebt, met hopelijk iemand die niet naast de pot pist.
Grote talenten weten wanneer ze moeten stoppen
pi_101166838
quote:
0s.gif Op donderdag 25 augustus 2011 12:35 schreef Kluts het volgende:

[..]

Omdat mensen in het dagelijks leven net zo reageren. Misschien niet recht in je gezicht, maar reken maar dat er geluld gaat worden. En als dan vaag blijft wie de vader is wordt dat alleen maar erger.
dat zeg ik, achter de rug om, lijkt me stug dat bv haar moeder haar voor snol zal gaan uitmaken :')
(nahja er zijn gezinnen waar dat gebeurd maar als ze echt white trash is dan ben ik opeens ook voor aborteren :+)

Vader: one night stand, geen gegevens. Zeker mensen lullen toch maar het waait sneller over en het gezin van de eikel die dr echt bezwangerd heeft blijft buiten schot.
  donderdag 25 augustus 2011 @ 12:37:58 #109
8372 Bastard
Persona non grata
pi_101166847
quote:
0s.gif Op donderdag 25 augustus 2011 12:33 schreef missbehavin het volgende:

[..]

Uiteraard. Maar feiten liegen niet. Man, met vriendin en 2 kinderen. Dan loop je hard weg.
Tenzij je verliefd bent.
Nooit verliefd geweest zelf? En als de verliefdheid voorbij gaat is er houden van.. houden van die persoon ondanks alles er omheen. Stel het je eens voor, puur liefde (en inderdaad hand in hand met lust).
The truth was in here.
  donderdag 25 augustus 2011 @ 12:38:58 #110
327059 Royco1
I AM THE LAW!!
pi_101166884
quote:
0s.gif Op donderdag 25 augustus 2011 12:37 schreef Bastard het volgende:

[..]

Tenzij je verliefd bent.
Nooit verliefd geweest zelf? En als de verliefdheid voorbij gaat is er houden van.. houden van die persoon ondanks alles er omheen. Stel het je eens voor, puur liefde (en inderdaad hand in hand met lust).
Zelfs bij verliefdheid kun je nog rationeel nadenken toch?
  donderdag 25 augustus 2011 @ 12:39:49 #111
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_101166916
Kies een pad, en make it work.
heksehiel: Je hebt gelijk. Het gaat wel degelijk ook om het uiterlijk! Een mooi innerlijk word ik niet geil van namelijk.
P.F: Als ik 50+ ben doe ik het ook wel voor het innerlijk, maar nu het nog kan, ga ik ook voor uiterlijk
pi_101166929
quote:
0s.gif Op donderdag 25 augustus 2011 12:36 schreef missbehavin het volgende:
TS zal sowieso stevig in haar schoenen moeten staan als alleenstaande moeder, met de vader van het kind niet in the picture. Dus als ze hier al niet tegen kan.. Dat was mijn punt.
ze is zwanger man, hormonen gieren door haar lijf.
Ze wil horen, alles komt goed, vertel het hem en hij zal in het geheim jou en jullie liefdesbaby steunen als een heus echt tweede gezinnetje.
Al het andere is nog niet te bevatten, oh had ik de hormonen al genoemd?
  donderdag 25 augustus 2011 @ 12:40:48 #113
112899 missbehavin
konnichiwa bitches
pi_101166950
quote:
0s.gif Op donderdag 25 augustus 2011 12:37 schreef Bastard het volgende:

[..]

Tenzij je verliefd bent.
Ja natuurlijk wel, allesomvattend verliefd zelfs. Maar dan nog heb ik fatsoen en normen en waarden.
  donderdag 25 augustus 2011 @ 12:41:23 #114
110163 koffiekoekje
Mag ook bij de thee...
pi_101166968
quote:
0s.gif Op donderdag 25 augustus 2011 12:24 schreef vlinder25 het volgende:

[..]

Tuurlijk ! In principe heeft ze dat ook. Maar ik liet me meeslepen met mn gevoelens, en dat het fout is dat weet ik nu ook wel. Maar omdat nou op iedere comment weer te zeggen vind ik ook een beetje kinderachtig...
Lijkt me een uitgelezen moment om je eigen gevoel nu even aan de kant te zetten. :)
  donderdag 25 augustus 2011 @ 12:41:55 #115
112899 missbehavin
konnichiwa bitches
pi_101166988
quote:
0s.gif Op donderdag 25 augustus 2011 12:41 schreef koffiekoekje het volgende:

[..]

Lijkt me een uitgelezen moment om je eigen gevoel nu even aan de kant te zetten. :)
Want anders mag ze dat de komende 18 jaar doen!
  donderdag 25 augustus 2011 @ 12:42:19 #116
26374 made
..made by made..
pi_101167003
Hoor ik hier weer een bijstands moeder aan komen ?

Nu een goede baan, en hoe ga je dat doen als je een kind hebt ?

5 dagen naar de kinder opvang ? Dan mag je nog wel een extra baan nemen want dat kost een hoop geld.
Lurkt !
  donderdag 25 augustus 2011 @ 12:43:08 #117
327059 Royco1
I AM THE LAW!!
pi_101167030
quote:
0s.gif Op donderdag 25 augustus 2011 12:40 schreef RemraF het volgende:

[..]

ze is zwanger man, hormonen gieren door haar lijf.
Ze wil horen, alles komt goed, vertel het hem en hij zal in het geheim jou en jullie liefdesbaby steunen als een heus echt tweede gezinnetje.
Al het andere is nog niet te bevatten, oh had ik de hormonen al genoemd?
Flikker toch op man, hormonen.
De eerste keer hadden ze natuurlijk ook allebei gedronken enzo
  donderdag 25 augustus 2011 @ 12:44:24 #118
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_101167078
quote:
0s.gif Op donderdag 25 augustus 2011 12:43 schreef Royco1 het volgende:

[..]

Flikker toch op man, hormonen.
De eerste keer hadden ze natuurlijk ook allebei gedronken enzo
Ja altijd 'blame the alcohol' :')

Die excusen klinken nog dommer dan die van mij..
heksehiel: Je hebt gelijk. Het gaat wel degelijk ook om het uiterlijk! Een mooi innerlijk word ik niet geil van namelijk.
P.F: Als ik 50+ ben doe ik het ook wel voor het innerlijk, maar nu het nog kan, ga ik ook voor uiterlijk
pi_101167098
quote:
0s.gif Op donderdag 25 augustus 2011 12:30 schreef RemraF het volgende:

[..]

Alsof hij niet het recht heeft om te weten dat er nog een halffabrikaat van hem op de wereld is.
  donderdag 25 augustus 2011 @ 12:44:52 #120
112899 missbehavin
konnichiwa bitches
pi_101167100
quote:
0s.gif Op donderdag 25 augustus 2011 12:44 schreef Schenkstroop het volgende:

[..]

Ja altijd 'blame the alcohol' :')

Die excusen klinken nog dommer dan die van mij..
Als er nu nog geen alarmbellen gaan rinkelen bij TS... :+
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')