abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 25 augustus 2011 @ 12:03:02 #51
8372 Bastard
Persona non grata
pi_101165577
quote:
0s.gif Op donderdag 25 augustus 2011 12:02 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:

[..]

Of heel weinig inlevingsvermogen voor mensen die stapelverliefd worden op een persoon die al
bezet is :* niet dat dat alles oké maakt maar dan hoef je iemand nog niet meteen een snol
te noemen.
Dat.
The truth was in here.
pi_101165612
Wat is de reden dat je het hem na 7 weken nog niet hebt verteld??? Wil je wachten totdat abortus geen optie meer is? Toen ik een keer 3 dagen over tijd was belde ik al in paniek de vader to be, om samen te stressen totdat het loos alarm bleek. Dat lijkt mij persoonlijk een wat normalere reactie dan het te verzwijgen.

Als ik dit verhaal zo lees, dan schreeuwt het aan alle kanten: inluisactie. Jij wilt een kind en hij heeft er niks over te vertellen.

(En dan laat ik nog maar even buiten beschouwing dat ik het erg moeilijk te geloven vind dat je verder niks van hem wilt.)
  donderdag 25 augustus 2011 @ 12:04:09 #54
112899 missbehavin
konnichiwa bitches
pi_101165625
quote:
0s.gif Op donderdag 25 augustus 2011 12:02 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:

[..]

Of heel weinig inlevingsvermogen voor mensen die stapelverliefd worden op een persoon die al
bezet is :* niet dat dat alles oké maakt maar dan hoef je iemand nog niet meteen een snol
te noemen.
Ja, ik heb gebrek aan inlevingsvermogen... maar geen gebrek aan ruggengraat. Ik blijf wel van bezette mannen af.
I'm in the basement, you're in the sky
I'm in the basement baby, drop on by
~ this world is only gonna break your heart ~
  donderdag 25 augustus 2011 @ 12:04:30 #55
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_101165632
quote:
0s.gif Op donderdag 25 augustus 2011 11:57 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
Waarom zeggen meer mensen dat het ook de verantwoordelijkheid van de vader is?
TS heeft een minnaar, TS weet dat deze man gebonden is, TS vrijt ermee zonder rubber op een moment waarvan ze weet dat de pil mss. niet werkt, TS raakt zwanger, TS is degene die het kind krijgt, het is TS d'r beslissing of ze het laat weghalen of niet.
En daarmee is het ook haar verantwoordelijkheid. Wordt ze een alleenstaande moeder of niet? Dat is de keuze..
En die man hoeft niet eens het vaderschap te erkennen, als hij dat niet wil.
Maar hij wist ook wel waar ie aan begon denk ik. zonder rubber. en dan klaarkomen..

[ Bericht 0% gewijzigd door Schenkstroop op 25-08-2011 12:27:48 ]
heksehiel: Je hebt gelijk. Het gaat wel degelijk ook om het uiterlijk! Een mooi innerlijk word ik niet geil van namelijk.
P.F: Als ik 50+ ben doe ik het ook wel voor het innerlijk, maar nu het nog kan, ga ik ook voor uiterlijk
  donderdag 25 augustus 2011 @ 12:04:30 #56
327059 Royco1
I AM THE LAW!!
pi_101165633
quote:
0s.gif Op donderdag 25 augustus 2011 11:57 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
Waarom zeggen meer mensen dat het ook de verantwoordelijkheid van de vader is?
TS heeft een minnaar, TS weet dat deze man gebonden is, TS vrijt ermee zonder rubber op een moment waarvan ze weet dat de pil mss. niet werkt, TS raakt zwanger, TS is degene die het kind krijgt, het is TS d'r beslissing of ze het laat weghalen of niet.
En daarmee is het ook haar verantwoordelijkheid. Wordt ze een alleenstaande moeder of niet? Dat is de keuze..
En die man hoeft niet eens het vaderschap te erkennen, als hij dat niet wil.
Aangezien het kindje voortkomt uit het zaad wat hij er ingepompt heeft is hij zeker wel verantwoordelijk, of hij nu gebonden is of niet, dat maakt niet uit, dat hadden ze moeten bedenken voordat ze het bed samen deelde
pi_101165635
quote:
0s.gif Op donderdag 25 augustus 2011 12:04 schreef missbehavin het volgende:

[..]

Ja, ik heb gebrek aan inlevingsvermogen... maar geen gebrek aan ruggengraat. Ik blijf wel van bezette mannen af.
En als ie het nou eerst gewoon niet vertelt?
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
  donderdag 25 augustus 2011 @ 12:05:31 #58
8372 Bastard
Persona non grata
pi_101165670
quote:
0s.gif Op donderdag 25 augustus 2011 12:02 schreef missbehavin het volgende:

[..]

:D Ja eigenlijk wel! En idd, ik druk me niet altijd even tactvol uit, maar ik snap echt niet hoe je een jaar lang met de vent van een ander het bed in kan duiken. Wat niet wegneemt dat hij net zo verantwoordelijk is he.
Je word verliefd op een persoon.. ongeacht zijn achtergrond, dat is het denk ik.
Hij is net zo verantwoordelijk natuurlijk, het ging niet per ongeluk "oeps ik verlies zo mijn zaad hee" daarom vind ik, dat hij er ook snel bij betrokken moet worden. Ook als dat betekent dat hij zou aandringen op een abortus. (waarvan de keuze gelukkig niet bij hem ligt)
The truth was in here.
  donderdag 25 augustus 2011 @ 12:05:59 #59
112899 missbehavin
konnichiwa bitches
pi_101165685
quote:
0s.gif Op donderdag 25 augustus 2011 12:04 schreef HeatWave het volgende:

[..]

En als ie het nou eerst gewoon niet vertelt?
Dan kap je het toch af als je het weet? Want dan heeft hij ook nog eens tegen je gelogen..
pi_101165695
Ik vind dat je weinig realiteitszin aan de dag legt TS. Je zadelt een kind op met een vader dat het niet wil, de vader met een kind dat het niet wil en ook de rest van zijn gezin zal hier vroeger of later last van krijgen.

Je had hier nooit aan moeten beginnen en zeker moeten zorgen dat je niet in deze situatie kwam. Maar daarvoor is het nu te laat. Maar daarnaast zie ik weinig reden om ervoor te kiezen om dit kind te krijgen. Ik denk dat je eigenlijk heel veel mensen inclusief jezelf een groot plezier doet als je hier niet mee doorgaat.

Je bent 25. Leer van deze enorme fouten en zorg dat je kinderen krijgt op het moment dat je wel realistisch bent en je verantwoordelijkheden neemt. Daar hebben desbetreffende kinderen ook veel meer aan.
Frankly my dear, I don't give a damn. Smike. O+.
pi_101165696
quote:
0s.gif Op donderdag 25 augustus 2011 12:05 schreef missbehavin het volgende:

[..]

Dan kap je het toch af als je het weet? Want dan heeft hij ook nog eens tegen je gelogen..
ja, maar dan ben je al zwanger....
Get woke, go broke!
  donderdag 25 augustus 2011 @ 12:07:07 #62
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_101165721
quote:
0s.gif Op donderdag 25 augustus 2011 12:06 schreef HeatWave het volgende:
Niet in dit geval. Hij vertelde het ook pas na de eerste neukbeurt, de held.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  donderdag 25 augustus 2011 @ 12:07:47 #63
112899 missbehavin
konnichiwa bitches
pi_101165748
quote:
0s.gif Op donderdag 25 augustus 2011 12:05 schreef Bastard het volgende:

[..]

Je word verliefd op een persoon.. ongeacht zijn achtergrond, dat is het denk ik.
Hij is net zo verantwoordelijk natuurlijk, het ging niet per ongeluk "oeps ik verlies zo mijn zaad hee" daarom vind ik, dat hij er ook snel bij betrokken moet worden. Ook als dat betekent dat hij zou aandringen op een abortus. (waarvan de keuze gelukkig niet bij hem ligt)
Ik ben een romanticus (ja echt! :D ) maar toe nou, alsof je alleen omdat je verliefd bent, zulk gedrag kan vergoeilijken... Sorry, dat kan er bij mij gewoon niet in. Zeker niet een jaar lang..
En uiteraard is hij net zo fout.
pi_101165773
Verliefd worden is iets dat je niet in de hand hebt. Wat je er vervolgens meedoet is wel je eigen keuze.
Frankly my dear, I don't give a damn. Smike. O+.
  donderdag 25 augustus 2011 @ 12:08:52 #65
112899 missbehavin
konnichiwa bitches
pi_101165792
quote:
0s.gif Op donderdag 25 augustus 2011 12:06 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Dan word ik een alleenstaande moeder. Oh wacht. :+
  donderdag 25 augustus 2011 @ 12:09:04 #66
112899 missbehavin
konnichiwa bitches
pi_101165801
quote:
0s.gif Op donderdag 25 augustus 2011 12:08 schreef Ripley het volgende:
Verliefd worden is iets dat je niet in de hand hebt. Wat je er vervolgens meedoet is wel je eigen keuze.
Precies, Dat bedoel ik.
  donderdag 25 augustus 2011 @ 12:09:40 #67
112899 missbehavin
konnichiwa bitches
pi_101165827
quote:
7s.gif Op donderdag 25 augustus 2011 12:07 schreef Copycat het volgende:

[..]

Niet in dit geval. Hij vertelde het ook pas na de eerste neukbeurt, de held.
Ja, dan is het te laat he, die vervloekte hypnotiserende seks ook :(
pi_101165831
Inluisactie? Oke het is achteraf altijd makkelijk praten en voor een buitenstaander ook ! Maar als je er midden in zit wordt het toch een heel ander verhaal.. Nee dit is ook niet hoe ik het ideale plaatje in gedachte had. Maar ik kan het niet terug draaien. Vanavond komt hij hier heen en gaan we praten.
pi_101165849
quote:
0s.gif Op donderdag 25 augustus 2011 12:08 schreef Ripley het volgende:
Dat.

Daarnaast vind ik het knap egoïstisch om een kind op de wereld te zetten omdat jij dat persé wil, niet omdat de omstandigheden ernaar zijn.
[b] Unstable. Volatile. Dangerous. [/b]
YES! The rhythm, the rebel.
  donderdag 25 augustus 2011 @ 12:10:27 #70
8372 Bastard
Persona non grata
pi_101165865
quote:
0s.gif Op donderdag 25 augustus 2011 12:07 schreef missbehavin het volgende:

[..]

Ik ben een romanticus (ja echt! :D ) maar toe nou, alsof je alleen omdat je verliefd bent, zulk gedrag kan vergoeilijken... Sorry, dat kan er bij mij gewoon niet in. Zeker niet een jaar lang..
En uiteraard is hij net zo fout.
Maar wat is 'zulk gedrag' dan?
Ze vinden elkaar heel leuk.. van het een komt het ander en ze vinden elkaar nog steeds een jaar lang heel leuk.
Voor beide een heel moeilijk traject waar ze kennelijk beide heel moeilijk mee kunnen stoppen.
Ook al zou dat het verstandigste geweest zijn.. natuurlijk achteraf gesproken dan.
The truth was in here.
  donderdag 25 augustus 2011 @ 12:11:34 #71
327059 Royco1
I AM THE LAW!!
pi_101165913
quote:
0s.gif Op donderdag 25 augustus 2011 12:10 schreef Bastard het volgende:

[..]

Ze vinden elkaar heel leuk.. van het een komt het ander en ze vinden elkaar nog steeds een jaar lang heel leuk.
Voor beide een heel moeilijk traject waar ze kennelijk beide heel moeilijk mee kunnen stoppen.
Ook al zou dat het verstandigste geweest zijn.. natuurlijk achteraf gesproken dan.
Dan had ie de ballen moeten hebben om voor haar te gaan, en niet te blijven liegen tegen zijn gezin.
En totdat hij die stap durfde te maken had zij bij hem uit de buurt moeten blijven.
  donderdag 25 augustus 2011 @ 12:11:56 #72
116015 SicSicSics
Crushing Cranial Contents!
pi_101165924
quote:
0s.gif Op donderdag 25 augustus 2011 12:09 schreef vlinder25 het volgende:
Vanavond komt hij hier heen en gaan we praten.
Dat lijkt mij de enige juiste koers om te varen op dit moment. Jullie moeten er hoe dan ook samen uitkomen. Jij hebt een natuurlijke veto, maar het zou je sieren rekening met hem te houden, en hij met jou...

Ik ben wel benieuwd.
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
pi_101165964
quote:
0s.gif Op donderdag 25 augustus 2011 12:10 schreef Kluts het volgende:

[..]

Dat.

Daarnaast vind ik het knap egoïstisch om een kind op de wereld te zetten omdat jij dat persé wil, niet omdat de omstandigheden ernaar zijn.
Om dat ik dat wil ??? Je trekt alleen je eigen conclusies , ik zit nu ook niet op een kind te wachten, en al helemaal niet in deze situatie. Maar is het dan niet juist heel egoistisch om het te aborteren??????
pi_101165993
quote:
0s.gif Op donderdag 25 augustus 2011 12:12 schreef vlinder25 het volgende:

[..]

Om dat ik dat wil ??? Je trekt alleen je eigen conclusies , ik zit nu ook niet op een kind te wachten, en al helemaal niet in deze situatie. Maar is het dan niet juist heel egoistisch om het te aborteren??????
Minder egoistisch dan de andere opties, ook naar het kind toe.
Get woke, go broke!
  donderdag 25 augustus 2011 @ 12:14:20 #75
112899 missbehavin
konnichiwa bitches
pi_101166020
quote:
0s.gif Op donderdag 25 augustus 2011 12:10 schreef Bastard het volgende:

[..]

Lekker makkelijk praten. :')
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')