Nou ja. Als ze dan zou zeggen dat het pijn doet in haar kut. Wat weet je dan? Het is niet alsof je daar veel mee opschiet, qua kennis, aangezien je dan als man zijnde nog niet weet hoe het voelt.quote:Op woensdag 7 september 2011 16:33 schreef Re het volgende:
[..]
wat nou, ik mag oprecht niet benieuwd zijn hoe het als vrouw voelt om te neuken met een blaasontsteking?...
Het doet pijn in mijn kut! Maar alleen als ik lach.quote:Op woensdag 7 september 2011 16:53 schreef conleche het volgende:
Nou ja. Als ze dan zou zeggen dat het pijn doet in haar kut. Wat weet je dan? Het is niet alsof je daar veel mee opschiet, qua kennis, aangezien je dan als man zijnde nog niet weet hoe het voelt.
Kom op zeg, ben je nou echt zo idioot of heb je zelf ook door hoe schijnheilig dit klinkt?quote:Op woensdag 7 september 2011 16:33 schreef Re het volgende:
[..]
wat nou, ik mag oprecht niet benieuwd zijn hoe het als vrouw voelt om te neuken met een blaasontsteking?...
wat moet er schijnheilig aan zijn dan?quote:Op woensdag 7 september 2011 17:02 schreef Kluts het volgende:
[..]
Kom op zeg, ben je nou echt zo idioot of heb je zelf ook door hoe schijnheilig dit klinkt?
Mwah, ik vind het op zijn minst vreemd dat een topic gesloten wordt vanwege gebash en dan een mod besluit om er een opmerking tegenaan te gooien die hij dan later verpakt in "interesse".quote:Op woensdag 7 september 2011 17:03 schreef Re het volgende:
[..]
wat moet er schijnheilig aan zijn dan?
ach wij hebben hier ook de afspraak: geen kinderen, mocht ze per ongeluk zwanger raken dan abortus, geen abortus =quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 09:06 schreef Mr_Belvedere het volgende:
[..]
Ik vind het walgelijk van hem dat hij je voor die keuze dwong.
Ik kan mij indenken dat ze wel andere dingen te doen heeft dan zicht te verantwoorden voor een stel Fokkers....quote:Op donderdag 8 september 2011 09:04 schreef madco het volgende:
die ligt nu ergens in een hoekje te baren
Maar begint wel verdachtveel op een troll te lijken... helaas
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |