abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_101140480
Hallo allemaal..
Ik wil graag mijn verhaal kwijt en hoop op wat raad en advies of soortgelijke ervaringen.
Het begon een jaar geleden, ik kreeg een nieuwe collega uit een andere vestiging en hij zou bij mij in het team komen. Het klikte meteen en de band groeide. Twee maanden later op een bedrijfsfeestje raakten we allebei aangeschoten en belandde in bed.. De volgende dag vertelde hij dat hij een vriendin had en 2 kinderen. Waar ik het toen stop had kunnen zetten,daar ging ik mee door. Het voelde gewoon zo goed,terwijl ik wist dat ik fout was maar gevoel kun je niet negeren. En bovendien.. ik wilde er verder toch niets mee en gewoon genieten van de gestolen uurtjes. Ik was immers verliefd maar had me wel neergelegd bij het feit dat we geen toekomst hebben. Wat ik verder ook vreemd genoeg niet erg vind aangezien hij ook 14 jaar ouder is. Maar nu komt het vreselijke.. 2 maanden geleden had ik een blaasontsteking en heb daar antibiotica voor gehad en ik ben dus door de pil (die daardoor niet meer goed werkte) zwanger geraakt! Ik heb in mijn vorige relatie (duurde 5 jaar, ik ben 25) een buitenbaarlijke zwangerschap en 2 miskramen meegemaakt omdat we graag kinderen wilden. Ik kan een abortus gewoon niet aan, ik krijg het niet over mijn hart om een leven weg te halen.

Ik ben nu 7 weken zwanger, mijn minnaar weet het nog niet. Ik ga het hem zeker vertellen ,en eerlijk gezegd wil ik dat het ons geheim blijft. Ik wil dat hij bij zijn gezin blijft en ik eis verder helemaal niets van hem. Ik laat hem vrij in de keus of hij zijn kind wil gaan zien of niet. Het is ongepland en een rotsituatie maar ook mijn eigen fout. Maar ik neem die verantwoordelijkheid graag voor lief, en zal er voor zorgen dat ik mijn kindje alles kan geven wat zorg en liefde betreft. Maar waarom blijf ik toch zo van slag??
  woensdag 24 augustus 2011 @ 20:23:02 #2
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_101140644
Omdat je niet voor niets de pil slikt(e) natuurlijk :?
pi_101140786
Nou, dat je van slag bent, lijkt me vrij logisch. Je hele leven staat op zijn kop. Het krijgen van een kind is sowieso al ingrijpend en als het niet gepland is en je er alleen voor staat al helemaal.

Maar verder lijkt het alsof je alles goed doordacht en overwogen hebt.
  woensdag 24 augustus 2011 @ 20:26:47 #4
14746 k_i_m
Oldbies Automatisering BV.
pi_101140805
Misschien zou je er een boek over kunnen schrijven?
In my life
Why do I smile
At people who I'd much rather kick in the eye ?
pi_101144567
<mijn mening>
het lijkt me niet zo verstandig om jezelf op de achtergrond te zetten wat betreft; ik eis niks van hem, en mijn fout etc etc.

hoezo jou fout? heeft hij eraan gedacht dat de pil niet goed werkt in combi met antibiotica kuur?
heeft hij gedacht aan een ander voorbehoedsmiddel?

het is jullie beide verantwoordelijkheid, gepland of niet, minnaar of niet.
hij heeft ervoor gekozen om met jou het bed te delen, zonder condoom, terwijl hij ook
nog met zijn vrouw is.

<heb je wel aan geslachtsziekten gedacht? liefde kan zo goed voelen, maar soa's lijken me zwaar minder>

dat tussendoor.,. het kan jullie geheim zijn, maar zet jezelf niet op de achtergrond
en zet hem niet uit de verantwoordelijkheid..

</mijn mening>
pi_101145366
quote:
0s.gif Op woensdag 24 augustus 2011 21:40 schreef Zoë23 het volgende:
<mijn mening>
het lijkt me niet zo verstandig om jezelf op de achtergrond te zetten wat betreft; ik eis niks van hem, en mijn fout etc etc.

hoezo jou fout? heeft hij eraan gedacht dat de pil niet goed werkt in combi met antibiotica kuur?
heeft hij gedacht aan een ander voorbehoedsmiddel?

het is jullie beide verantwoordelijkheid, gepland of niet, minnaar of niet.
hij heeft ervoor gekozen om met jou het bed te delen, zonder condoom, terwijl hij ook
nog met zijn vrouw is.

<heb je wel aan geslachtsziekten gedacht? liefde kan zo goed voelen, maar soa's lijken me zwaar minder>

dat tussendoor.,. het kan jullie geheim zijn, maar zet jezelf niet op de achtergrond
en zet hem niet uit de verantwoordelijkheid..

</mijn mening>
Wist hij uberhaupt wel dat ze aan a.b. zat? En in het heetst van de strijd vergeet je het kapotje wel eens.

Voor de rest heb je aardig gelijk..beiden treft blaam.
  woensdag 24 augustus 2011 @ 22:05:55 #7
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_101146097
Lijkt me meer iets voor R&P.
pi_101146183
Volgens mij gaan a.b. kuren voor een blaasontsteking tegenwoordig prima samen met de pil. De laatste 3 die ik had de afgelopen jaren wel in ieder geval.

Riekt naar hoax als je het mij vraagt :+
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_101147038
Raar je zegt 'gevoel kun je niet negeren' maar je gevoel dat je fout zat kennelijk wel.
pi_101147211
Ben ik nou de enige die het apart vindt dat een net geregistreerde user dit in italics post

Hoax perchance?

In ieder geval OT: Hoezo jouw fout? Hij zit net zo fout, zo niet fouter omdat ie al een gezin heeft. Meneer had best zijn pielemans in de broek kunnen houden.
MIO DIOS!!! ESTA CIENCIA ES DIABOLICO!!!
pi_101147762
quote:
0s.gif Op woensdag 24 augustus 2011 22:07 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Volgens mij gaan a.b. kuren voor een blaasontsteking tegenwoordig prima samen met de pil. De laatste 3 die ik had de afgelopen jaren wel in ieder geval.

Riekt naar hoax als je het mij vraagt :+
Volgens mij is het wel algemeen bekend dat verschillende soorten ab de werking van de pil kunnen verminderen. :)
  donderdag 25 augustus 2011 @ 00:08:35 #12
334030 Raggingbull
Raw to the core!
pi_101152786
quote:
0s.gif Op woensdag 24 augustus 2011 22:22 schreef Ordos20 het volgende:
Ben ik nou de enige die het apart vindt dat een net geregistreerde user dit in italics post

Hoax perchance?

In ieder geval OT: Hoezo jouw fout? Hij zit net zo fout, zo niet fouter omdat ie al een gezin heeft. Meneer had best zijn pielemans in de broek kunnen houden.
Ik sluit me hierbij aan. Hij heeft het slippertje gemaakt. Tuurlijk jij deed mee maar jij zat toch niet in een huwelijk of iets in die geest?
Insanity: doing the same thing over and over again and expecting different results.
Niemand kent het gewicht van de last waaronder een ander gebukt gaat - George Herbert.
  donderdag 25 augustus 2011 @ 00:17:48 #13
126003 Daniel1976
de omnibus dubitandum
pi_101153166
quote:
0s.gif Op woensdag 24 augustus 2011 22:22 schreef Ordos20 het volgende:

Hoax perchance?
Een bekende FOK! user kan ook een kloon aanmaken omdat ze niet onder haar eigen username herkend wil worden.
pi_101157555
quote:
0s.gif Op woensdag 24 augustus 2011 22:19 schreef DeZoektocht het volgende:
Raar je zegt 'gevoel kun je niet negeren' maar je gevoel dat je fout zat kennelijk wel.
Egoistisch persoon. Tenminste.. daar lijkt het wel naar. Over het algemeen denken vrouwen niet met logica maar met gevoel; Als de rollen om waren gedraaid en zij de vrouw was van die man en hij had een ander bezwangerd dan was het natuurlijk een hel. Maar hé : Lekker je gevoel blijven volgen en het hem gewoon vertellen, niet rekende houden met dat hij misschien het op gaat biechten.

My god wat zijn mensen dom en naief :'(

[ Bericht 5% gewijzigd door Suncatcher op 25-08-2011 02:21:44 ]
pi_101157671
:|W
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
pi_101158093
Het grote risico wat hij heeft genomen komt nu uit; hij bezwangerd z'n scharrel. Vertel het hem en trek daarna een plan, aangepast aan zijn reactie.
Dit, dus.
pi_101158118
quote:
14s.gif Op donderdag 25 augustus 2011 02:38 schreef Buitendam het volgende:
Het grote risico wat hij heeft genomen komt nu uit; hij bezwangerd z'n scharrel. Vertel het hem en trek daarna een plan, aangepast aan zijn reactie.
Vind het overigens wel lachwekkend dat er nog steeds van die domme holbewoners rondlopen die bij een scharrel het zonder een condoom doen.. waar komen die SOA's toch vandaan ;(
pi_101160019
quote:
0s.gif Op donderdag 25 augustus 2011 00:17 schreef Daniel1976 het volgende:

[..]

Een bekende FOK! user kan ook een kloon aanmaken omdat ze niet onder haar eigen username herkend wil worden.
True, alleen het schuin gedrukte van de post deed mij het meer opvallen ;)
pi_101160212
Goed zo! ^O^
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_101160368
Oh ja: als TS toch echt is -- waarom blijf je zo van slag?

Omdat je een kindje gaat krijgen. En je bent verliefd. En je weet dat het niks gaat worden maar stiekem (of onbewust) wil je dat het wel iets wordt tussen meneer overspelig en jouw. En vergeet niet de heerlijke rush van hormonen die nu door je lijf stromen.
  donderdag 25 augustus 2011 @ 08:27:46 #21
110163 koffiekoekje
Mag ook bij de thee...
pi_101160482
De hele OP in cursief :D dit moet wel echt zijn :o

Sta het kindje af aan de vader. De vader neemt het dan mee naar huis en zegt tegen zijn vrouw: "Gegeliciteerd schat. Ons eigenste Jezus. We zijn zwanger geraakt zonder te copuleren :7"
Hij kan nu teren op de inkomsten van zijn nieuw verworven bedevaarts kindje. Wat hij dan weer kan delen met zijn vrouw en stiekem met jou.
Zo hoeft niemand er wat van te weten en heeft niemand een schuldgevoel of verantwoordelijkheid.

Ook beter voor het kindje :)
  donderdag 25 augustus 2011 @ 08:39:58 #22
112899 missbehavin
konnichiwa bitches
pi_101160622
quote:
1s.gif Op donderdag 25 augustus 2011 08:27 schreef koffiekoekje het volgende:
De hele OP in cursief :D dit moet wel echt zijn :o

Sta het kindje af aan de vader. De vader neemt het dan mee naar huis en zegt tegen zijn vrouw: "Gegeliciteerd schat. Ons eigenste Jezus. We zijn zwanger geraakt zonder te copuleren :7"
Hij kan nu teren op de inkomsten van zijn nieuw verworven bedevaarts kindje. Wat hij dan weer kan delen met zijn vrouw en stiekem met jou.
Zo hoeft niemand er wat van te weten en heeft niemand een schuldgevoel of verantwoordelijkheid.

Ook beter voor het kindje :)
:D O+
I'm in the basement, you're in the sky
I'm in the basement baby, drop on by
~ this world is only gonna break your heart ~
pi_101160932
Ik zou voor optie 3 gaan.

Je gaat bij hem en zijn vriendin inwonen en vormt 1 grote familie. Jullie worden er allemaal beter van.
Jij hebt een vader voor je kind.
Hij kan van twee walletjes blijven eten.
En die vriendin heeft kinderopvang voor haar kinderen.
Al die mooie plekken op aarde, en ik zit hier :N
  donderdag 25 augustus 2011 @ 09:09:30 #24
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_101160991
quote:
0s.gif Op donderdag 25 augustus 2011 02:39 schreef Suncatcher het volgende:

Vind het overigens wel lachwekkend dat er nog steeds van die domme holbewoners rondlopen die bij een scharrel het zonder een condoom doen.. waar komen die SOA's toch vandaan ;(
En die 'oeps-ben-ik-plots-dwars-door-de-pil-heen-zwanger-van-je-kind'-verrassing.
Verrassend hoe vaak dat per ongeloos gebeurt bij buitenvrouwtjes die binnen willen zitten. Ik geloof dan ook weinig van claims als 'Ik wil verder niks van hem'. When push comes to shove praten we wel verder.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_101160995
Abortus
Lijkt de moeilijkste weg, maar is het niet. Je moet nu gewoon doorbijten. Dat kind heeft ook niets aan alleen een moeder die niet in staat is voor zichzelf te zorgen.
Ook leren je benen wat meer bij elkaar te houden. Zo vaak zwanger geweest op die leeftijd is niet meer normaal.
  donderdag 25 augustus 2011 @ 09:11:34 #26
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_101161020
Wie zegt dat ze het niet aankan? En die andere zwangerschappen waren niet ongepland.
The love you take is equal to the love you make.
  donderdag 25 augustus 2011 @ 10:07:00 #27
116015 SicSicSics
Crushing Cranial Contents!
pi_101162259
quote:
5s.gif Op woensdag 24 augustus 2011 20:19 schreef vlinder25 het volgende:
Ik wil dat hij bij zijn gezin blijft en ik eis verder helemaal niets van hem.
Dat zeg je nu, maar wat nou als je door/ tijdens of na je zwangerschap arbeidsongeschikt raakt? Dan is zo'n telefoonnummer gauw gepakt! Natuurlijk is hij een dwaas dat hij het uberhaupt (zonder condoom ook nog eens! :') ) met je deed, maar 'Ik hoef op dit moment niks van je en ik red mezelf wel.' zou ik niet kopen als 14 jaar oudere (Wat een baas trouwens! :D ) kerel.

:)

quote:
11s.gif Op donderdag 25 augustus 2011 09:09 schreef Copycat het volgende:
En die 'oeps-ben-ik-plots-dwars-door-de-pil-heen-zwanger-van-je-kind'-verrassing.
Verrassend hoe vaak dat per ongeloos gebeurt bij buitenvrouwtjes die binnen willen zitten. Ik geloof dan ook weinig van claims als 'Ik wil verder niks van hem'. When push comes to shove praten we wel verder.
Dit natuurlijk! ^O^
Wist je niet dat de pil minder betrouwbaar is bij antibiotica!?! Ik dacht dat heel geen kinderen willend Nederland dat wel wist namelijk! :D
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
pi_101162407
Gevoel kun je niet negeren, maar je wilt er verder toch niks mee..
Lijkt me onzin, maar als het geen hoax is, aborteren die hap!
Je wilde immers geen kind? En wat voor toekomst kun je het geven? En wat is de vader voor een figuur? En hij zit ook in een lekkere situatie, zo kan hij er niet zijn voor zijn kind.
Ondertussen zit jij dan wel met de gebakken peren.
Niet mee doorgaan dus.

Ik begrijp verder ook niet waaom je van slag bent. :')
pi_101162775
quote:
Ik ben nu 7 weken zwanger, mijn minnaar weet het nog niet. Ik ga het hem zeker vertellen ,en eerlijk gezegd wil ik dat het ons geheim blijft.
Hoe wil je dat in godsnaam als geheimpje tussen jullie houden als je straks een buik als een skippybal hebt?!
...
pi_101162840
quote:
0s.gif Op donderdag 25 augustus 2011 10:28 schreef Ivotje het volgende:

[..]

Hoe wil je dat in godsnaam als geheimpje tussen jullie houden als je straks een buik als een skippybal hebt?!
Ze doelt wss op de vrouw van haar minnaar, geheim voor haar houden. Neem aan dat de TS de vrouw niet heeft ontmoet.
pi_101162851
quote:
0s.gif Op donderdag 25 augustus 2011 02:39 schreef Suncatcher het volgende:

[..]

Dit dus. Hoe onmogelijk stom kun je zijn.

Disclaimer: mits geen troll he.
"I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
It seems to me to be the road toward freedom. - Jim Morrison"
pi_101162863
Ach, je had ook aids op kunnen lopen met je stomme harses. Dan is dit het minst erg.

Ik snap het hele probleem niet zo, hij pist buiten de pot. Hij zal moeten bloeden, zijn eigen stomme schuld. Hij had allereerst de hele affaire niet aan kunnen gaan, en nu hij dat wel gedaan heeft had hij gewoon een rubber kunnen gebruiken.

Als je het kind wil houden, prima (en logisch, ik zie geen enkele reden voor een abortus) dan zal hij gewoon moeten betalen. Einde verhaal. En ook einde relatie gok ik, maar dat is niet zo boeiend :D
pi_101162994
quote:
0s.gif Op donderdag 25 augustus 2011 10:32 schreef Tha_Duck het volgende:
Ach, je had ook aids op kunnen lopen met je stomme harses. Dan is dit het minst erg.

Ik snap het hele probleem niet zo, hij pist buiten de pot. Hij zal moeten bloeden, zijn eigen stomme schuld. Hij had allereerst de hele affaire niet aan kunnen gaan, en nu hij dat wel gedaan heeft had hij gewoon een rubber kunnen gebruiken.

Als je het kind wil houden, prima (en logisch, ik zie geen enkele reden voor een abortus) dan zal hij gewoon moeten betalen. Einde verhaal. En ook einde relatie gok ik, maar dat is niet zo boeiend :D
Mee eens, hij neukt inderdaad buiten de deur met jou. Ook slecht van jou omdat je weet dat hij getrouwd is. En nu probeer je hem te winnen door het zo te spelen.......nee hoor ik wil dat je bij je vrouw blijft, kies zelf maar, oh je bent zo'n schatje enz enz......hij denkt aaaaah wat een poepie, en TS heeft haar zin, hij weg bij zijn wijf. Ts hoeft niet meer te werken, en Mr-x maar betalen!!
...
pi_101163410
Troll. Maar als geen troll, dan beiden schuld en vertel het hem fatsoenlijk.
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_101164061
quote:
Ik ben nu 7 weken zwanger, mijn minnaar weet het nog niet. Ik ga het hem zeker vertellen ,en eerlijk gezegd wil ik dat het ons geheim blijft. Ik wil dat hij bij zijn gezin blijft en ik eis verder helemaal niets van hem. Ik laat hem vrij in de keus of hij zijn kind wil gaan zien of niet. Het is ongepland en een rotsituatie maar ook mijn eigen fout. Maar ik neem die verantwoordelijkheid graag voor lief, en zal er voor zorgen dat ik mijn kindje alles kan geven wat zorg en liefde betreft. Maar waarom blijf ik toch zo van slag??
Beste TrVlinder,

Als ik het zo lees, heb jij genoeg liefde in je, om de nieuwe baby OOK de liefde te geven die de afwezige vader. Jouw kind zal de mooiste liefdesbaby zijn die de wereld heeft gezien. Hij of zij is een prachtig en uniek sneeuwvlokje, een kostbaar kleinnood op deze woelige en soms vijandige aarde.

De vader heeft misbruik van jou gemaakt, door zijn mannelijkheid in jouw buik te planten. Zo hebben mannen zich door de eeuwen heen gedragen. Je bent niet de eerste, en jammer genoeg niet de laatste. Ontzeg hem de toegang tot jouw schoot, zodat jij al je energie in dit nieuwe leventje kan steken. Of beter nog, verwijder hem uit je leven. Stop simpelweg de communicatie. Hij is het niet waard.

Maak er het beste van, ik weet dat je dat kan. Je bent sterker dan je denkt. Vlieg, vlinder, sla je vleugels uit!
Tout comprendre ce n'est pas tout pardonner.
pi_101164185
quote:
0s.gif Op donderdag 25 augustus 2011 09:11 schreef Lienekien het volgende:
Wie zegt dat ze het niet aankan? En die andere zwangerschappen waren niet ongepland.
Misschien niet ongepland maar wel ondoordacht. Hoe kan het anders dat je op je 25ste zwanger bent geweest van je "ex". Kinderen nemen is niet alsof je een auto neemt. Kinderen neem je met iemand waar je de rest van je leven samen mee blijft zodat je een stabiele omgeving voor het kind kan creeeren. En ja, dat kan wel eens misgaan. Maar niet op je 25e al van meerdere kerels zwanger geweest en nu alleenstaand
En nu is het WEER raak.
Het gaat er ook niet om of zij het aan kan, het gaat erom of het een ideale omgeving voor je kind is en dat is het niet. Belang van het kind moet centraal staan, niet van de moeder.

[ Bericht 5% gewijzigd door wij2 op 25-08-2011 11:24:53 ]
  donderdag 25 augustus 2011 @ 11:26:47 #37
8372 Bastard
Persona non grata
pi_101164441
Oh men wat een lastige situatie. Ja ik zou de vader (je weet zeker dat hij de vader is) er wel snel van op de hoogte brengen. Ook al wil je het kindje graag houden dan nog zou het erg pijnlijk wezen om het pas te vertellen wanneer je al op de helft van de zwangerschap bent.
Over een aantal weken is natuurlijk de zwangerschap ook niet meer te verbergen lichamelijk gezien.
Plus.. en dat klinkt lullig in dit stadium, je zegt wel dat je alle verantwoordelijkheid op je neemt en niks van hem verwacht, maar dat zou je toch eigenlijk op papier moeten laten zetten.
Ik weet van dichtbij een vergelijkbare relatie waarbij de vrouw het kindje wilde houden maar de man kon toch wel mooi na jaren nog aansprakelijk worden gesteld en alimentatie op hoesten, zonder dat hij het kind maar mag zien van haar!
The truth was in here.
pi_101164630
Oke.. ik haak nu toch even in.. Ten 1e... ben ik niet zwanger geweest van meerdere kerels en gooi ik niet mijn benen open voor iedereen. Ik ben 5 jaar samen geweest met mijn ex en woonde samen . Dus dat waren bewuste keuzes van ons beide. Helaas ging het toch niet meer tussen ons en zijn we als vrienden uit elkaar gegaan.

Ten 2e.. ik wil echt niet dat hij zijn gezin verlaat , dat meen ik uit de grond van mijn hart. Ironisch dat mensen altijd gelijk een conclusie trekken terwijl ik al aangaf dit niet te willen. Verder ben ik niet instabiel mensen, ik heb een goede baan , een eigen appartement en ouders die achter me zullen staan. Het kindje zal financieel een qua liefde betreft niets tekort komen.

Dus als je niet anders te zeggen hebt dan dat ik een snol ben en mijn benen niet dicht kan houden , reageer dan niet ! En dat heeft niets te maken dat ik niet tegen kritiek zou kunnen , maar puur om het feit dat ik daar niet naar vraag! Ik vraag naar advies of soortgelijke ervaringen..

Voor de anderen met normale reacties... Dankjewel..

Liefs..
pi_101164727
@ Bastard Ja dat zou ik zo doen hoor . Ik laat hem vrij of hij het kindje wil zien of niet. Het is allemaal zo lastig, pffff.
pi_101164829
Fair enough: Heb je ook al verder vooruit gekeken? Als hij/zij ouder wordt (ook al ben je nu nog maar 7 weken zwanger) -- hoe ga je het dan aanpakken met vertellen wie de vader is?
pi_101164834
quote:
0s.gif Op donderdag 25 augustus 2011 10:38 schreef Ivotje het volgende:

[..]

Mee eens, hij neukt inderdaad buiten de deur met jou. Ook slecht van jou omdat je weet dat hij getrouwd is. En nu probeer je hem te winnen door het zo te spelen.......nee hoor ik wil dat je bij je vrouw blijft, kies zelf maar, oh je bent zo'n schatje enz enz......hij denkt aaaaah wat een poepie, en TS heeft haar zin, hij weg bij zijn wijf. Ts hoeft niet meer te werken, en Mr-x maar betalen!!
en 6 maanden verder neukt ie even hard een ander grietjes omdat deze te dik geworden is!
pi_101164880
quote:
0s.gif Op donderdag 25 augustus 2011 11:32 schreef vlinder25 het volgende:
En dat heeft niets te maken dat ik niet tegen kritiek zou kunnen , maar puur om het feit dat ik daar niet naar vraag! Ik vraag naar advies of soortgelijke ervaringen..
Ook al ben je multimiljonair en beval je van een perfect kind, dan nog vind ik niet dat je de toekomstige vader niet enigszins verantwoordelijk kunt houden. Je hebt samen gekozen voor deze daad en het zou wijsheid zijn als je ook samen de verantwoordelijkheid van de gevolgen kunt dragen. Jij hoeft niet alles op te offeren zodat hij rustig zijn daad kan vergeten.
Roses are red
Violets are blue
Wololo Wololo
Now violets are red too
  donderdag 25 augustus 2011 @ 11:46:04 #43
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_101165046
quote:
0s.gif Op donderdag 25 augustus 2011 11:35 schreef vlinder25 het volgende:
@ Bastard Ja dat zou ik zo doen hoor . Ik laat hem vrij of hij het kindje wil zien of niet. Het is allemaal zo lastig, pffff.
Dat claim je nu ... maar hoe spreken je hormonen straks, als je met die dikke buik rondloopt waarin zijn kindje zit?
Ik denk dus niet dat je dat nu al zo stellig kunt claimen. Weet bijna wel zeker dat je hormoonhuishouding dat ideaalbeeld nog wel eens fiks kan bijstellen.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  donderdag 25 augustus 2011 @ 11:47:47 #44
8372 Bastard
Persona non grata
pi_101165094
quote:
0s.gif Op donderdag 25 augustus 2011 11:35 schreef vlinder25 het volgende:
Ik kan begrijpen dat er mixed emotions zijn.. juist nu. Zijn er verder goeie vrienden of mensen die je in vertrouwen kan nemen? Je zou dit niet alleen moeten willen doen. (afgezien van het feit dat je zou mogen genieten van een zwangerschap)
The truth was in here.
pi_101165185
Je bent van slag omdat je leven nooit meer het zelfde zal zijn en je niet weet wat je allemaal te wachten staat en hoe alles praktisch uit gaat pakken. Je hele leven wordt hierdoor, onverwacht, op zijn kop gezet en daarnaast moet je vaarwel zeggen tegen het ideale plaatje dat veel mensen in hun hoofd hebben van de juiste partner ontmoeten en daarmee een gezinnetje stichten.

Lijkt me niet zo gek dat je je even niet zo lekker voelt dus :*
Sarcasme. Herken het.
pi_101165280
quote:
0s.gif Op donderdag 25 augustus 2011 11:32 schreef vlinder25 het volgende:
Oke.. ik haak nu toch even in.. Ten 1e... ben ik niet zwanger geweest van meerdere kerels en gooi ik niet mijn benen open voor iedereen. Ik ben 5 jaar samen geweest met mijn ex en woonde samen . Dus dat waren bewuste keuzes van ons beide. Helaas ging het toch niet meer tussen ons en zijn we als vrienden uit elkaar gegaan.

Ten 2e.. ik wil echt niet dat hij zijn gezin verlaat , dat meen ik uit de grond van mijn hart. Ironisch dat mensen altijd gelijk een conclusie trekken terwijl ik al aangaf dit niet te willen. Verder ben ik niet instabiel mensen, ik heb een goede baan , een eigen appartement en ouders die achter me zullen staan. Het kindje zal financieel een qua liefde betreft niets tekort komen.

Dus als je niet anders te zeggen hebt dan dat ik een snol ben en mijn benen niet dicht kan houden , reageer dan niet ! En dat heeft niets te maken dat ik niet tegen kritiek zou kunnen , maar puur om het feit dat ik daar niet naar vraag! Ik vraag naar advies of soortgelijke ervaringen..

Voor de anderen met normale reacties... Dankjewel..

Liefs..
Ik snap je reactie niet. Je bent toch:
- 25
- zwanger van 2 verschillende kerels
- ziet je ouders nog steeds als terugvalpunt
Zou jij willen dat je moeder je in zo'n situatie op de wereld had gezet?
Een kind is geen voorwerp. Het is een levend mens! Weet waar je aan begint!
pi_101165375
Waarom zeggen meer mensen dat het ook de verantwoordelijkheid van de vader is?
TS heeft een minnaar, TS weet dat deze man gebonden is, TS vrijt ermee zonder rubber op een moment waarvan ze weet dat de pil mss. niet werkt, TS raakt zwanger, TS is degene die het kind krijgt, het is TS d'r beslissing of ze het laat weghalen of niet.
En daarmee is het ook haar verantwoordelijkheid. Wordt ze een alleenstaande moeder of niet? Dat is de keuze..
En die man hoeft niet eens het vaderschap te erkennen, als hij dat niet wil.
  donderdag 25 augustus 2011 @ 11:57:22 #48
8372 Bastard
Persona non grata
pi_101165383
quote:
0s.gif Op donderdag 25 augustus 2011 11:54 schreef wij2 het volgende:

[..]

Ik snap je reactie niet. Je bent toch:
- 25
- zwanger van 2 verschillende kerels
- ziet je ouders nog steeds als terugvalpunt
Zou jij willen dat je moeder je in zo'n situatie op de wereld had gezet?
Een kind is geen voorwerp. Het is een levend mens! Weet waar je aan begint!
TS wil heel graag een kind, ze heeft flink dr best gedaan om zwanger te worden wat toen helaas niet gelukt is. En nu ondanks voorzorgsmaatregelingen gebeurt het dan toch.. ook dat is dubbel maar dan neemt het nog niet weg dat je weet dat je je 100% zal geven voor je kind.
Het ideaalplaatje word over het algemeen flink overdreven ook hoor. Er is weinig romantiek aan, het krijgen van een kindje.
The truth was in here.
pi_101165553
@ wij Denk je dat ik me dat niet realiseer? Ik denk er ook niet alleen makkelijk over maar probeer voor de meest logische aanpak te gaan. Je zegt zelf dat het een levend mens is, dus weghalen mag dan wel? En wie zegt dat een kind niet gelukkig kan zijn zonder vader? Dat vind ik zo´n onzin ! En qua ouders bedoelde ik steun,liefde,oppas en mocht het nodig zijn me financieel een beetje bij staan.

Je kan ook wel een het perfecte leventje hebben met een partner , maar wat als jullie uit elkaar gaan als het kindje nog jong is of vader raakt arbeidsongeschikt? Dan is het toch een fijn idee dat je ouders achter je kunnen staan mocht het nodig zijn? Begrijp me niet verkeerd, ik heb altijd gewerkt voor mn centen en zit ik even krap dan werk ik extra , het is niet het handje ophouden bij pa-ma verhaal.

En ja ! Als mijn moeder in deze situatie had gezeten had ik heel blij geweest dat ze geen abortus heeft laten plegen.
pi_101165560
quote:
0s.gif Op donderdag 25 augustus 2011 11:59 schreef missbehavin het volgende:

[..]

Oh dat zal best, maar ik heb gewoon weinig respect voor mensen met zo weinig fatsoen. Sue me. :*
Of heel weinig inlevingsvermogen voor mensen die stapelverliefd worden op een persoon die al
bezet is :* niet dat dat alles oké maakt maar dan hoef je iemand nog niet meteen een snol
te noemen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')