Wist hij uberhaupt wel dat ze aan a.b. zat? En in het heetst van de strijd vergeet je het kapotje wel eens.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 21:40 schreef Zoë23 het volgende:
<mijn mening>
het lijkt me niet zo verstandig om jezelf op de achtergrond te zetten wat betreft; ik eis niks van hem, en mijn fout etc etc.
hoezo jou fout? heeft hij eraan gedacht dat de pil niet goed werkt in combi met antibiotica kuur?
heeft hij gedacht aan een ander voorbehoedsmiddel?
het is jullie beide verantwoordelijkheid, gepland of niet, minnaar of niet.
hij heeft ervoor gekozen om met jou het bed te delen, zonder condoom, terwijl hij ook
nog met zijn vrouw is.
<heb je wel aan geslachtsziekten gedacht? liefde kan zo goed voelen, maar soa's lijken me zwaar minder>
dat tussendoor.,. het kan jullie geheim zijn, maar zet jezelf niet op de achtergrond
en zet hem niet uit de verantwoordelijkheid..
</mijn mening>
Volgens mij is het wel algemeen bekend dat verschillende soorten ab de werking van de pil kunnen verminderen.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 22:07 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Volgens mij gaan a.b. kuren voor een blaasontsteking tegenwoordig prima samen met de pil. De laatste 3 die ik had de afgelopen jaren wel in ieder geval.
Riekt naar hoax als je het mij vraagt
Ik sluit me hierbij aan. Hij heeft het slippertje gemaakt. Tuurlijk jij deed mee maar jij zat toch niet in een huwelijk of iets in die geest?quote:Op woensdag 24 augustus 2011 22:22 schreef Ordos20 het volgende:
Ben ik nou de enige die het apart vindt dat een net geregistreerde user dit in italics post
Hoax perchance?
In ieder geval OT: Hoezo jouw fout? Hij zit net zo fout, zo niet fouter omdat ie al een gezin heeft. Meneer had best zijn pielemans in de broek kunnen houden.
Een bekende FOK! user kan ook een kloon aanmaken omdat ze niet onder haar eigen username herkend wil worden.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 22:22 schreef Ordos20 het volgende:
Ben ik nou de enige die het apart vindt dat een net geregistreerde user dit in italics post
Hoax perchance?
Egoistisch persoon. Tenminste.. daar lijkt het wel naar. Over het algemeen denken vrouwen niet met logica maar met gevoel; Als de rollen om waren gedraaid en zij de vrouw was van die man en hij had een ander bezwangerd dan was het natuurlijk een hel. Maar hé : Lekker je gevoel blijven volgen en het hem gewoon vertellen, niet rekende houden met dat hij misschien het op gaat biechten.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 22:19 schreef DeZoektocht het volgende:
Raar je zegt 'gevoel kun je niet negeren' maar je gevoel dat je fout zat kennelijk wel.
Vind het overigens wel lachwekkend dat er nog steeds van die domme holbewoners rondlopen die bij een scharrel het zonder een condoom doen.. waar komen die SOA's toch vandaanquote:Op donderdag 25 augustus 2011 02:38 schreef Buitendam het volgende:
Het grote risico wat hij heeft genomen komt nu uit; hij bezwangerd z'n scharrel. Vertel het hem en trek daarna een plan, aangepast aan zijn reactie.
True, alleen het schuin gedrukte van de post deed mij het meer opvallenquote:Op donderdag 25 augustus 2011 00:17 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
Een bekende FOK! user kan ook een kloon aanmaken omdat ze niet onder haar eigen username herkend wil worden.
quote:Op donderdag 25 augustus 2011 08:27 schreef koffiekoekje het volgende:
De hele OP in cursiefdit moet wel echt zijn
Sta het kindje af aan de vader. De vader neemt het dan mee naar huis en zegt tegen zijn vrouw: "Gegeliciteerd schat. Ons eigenste Jezus. We zijn zwanger geraakt zonder te copuleren"
Hij kan nu teren op de inkomsten van zijn nieuw verworven bedevaarts kindje. Wat hij dan weer kan delen met zijn vrouw en stiekem met jou.
Zo hoeft niemand er wat van te weten en heeft niemand een schuldgevoel of verantwoordelijkheid.
Ook beter voor het kindje
En die 'oeps-ben-ik-plots-dwars-door-de-pil-heen-zwanger-van-je-kind'-verrassing.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 02:39 schreef Suncatcher het volgende:
Vind het overigens wel lachwekkend dat er nog steeds van die domme holbewoners rondlopen die bij een scharrel het zonder een condoom doen.. waar komen die SOA's toch vandaan
Dat zeg je nu, maar wat nou als je door/ tijdens of na je zwangerschap arbeidsongeschikt raakt? Dan is zo'n telefoonnummer gauw gepakt! Natuurlijk is hij een dwaas dat hij het uberhaupt (zonder condoom ook nog eens!quote:Op woensdag 24 augustus 2011 20:19 schreef vlinder25 het volgende:
Ik wil dat hij bij zijn gezin blijft en ik eis verder helemaal niets van hem.
Dit natuurlijk!quote:Op donderdag 25 augustus 2011 09:09 schreef Copycat het volgende:
En die 'oeps-ben-ik-plots-dwars-door-de-pil-heen-zwanger-van-je-kind'-verrassing.
Verrassend hoe vaak dat per ongeloos gebeurt bij buitenvrouwtjes die binnen willen zitten. Ik geloof dan ook weinig van claims als 'Ik wil verder niks van hem'. When push comes to shove praten we wel verder.
Hoe wil je dat in godsnaam als geheimpje tussen jullie houden als je straks een buik als een skippybal hebt?!quote:Op woensdag 24 augustus 2011 20:19 schreef vlinder25 het volgende:
Ik ben nu 7 weken zwanger, mijn minnaar weet het nog niet. Ik ga het hem zeker vertellen ,en eerlijk gezegd wil ik dat het ons geheim blijft.
Ze doelt wss op de vrouw van haar minnaar, geheim voor haar houden. Neem aan dat de TS de vrouw niet heeft ontmoet.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 10:28 schreef Ivotje het volgende:
[..]
Hoe wil je dat in godsnaam als geheimpje tussen jullie houden als je straks een buik als een skippybal hebt?!
Dit dus. Hoe onmogelijk stom kun je zijn.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 02:39 schreef Suncatcher het volgende:
[..]
Vind het overigens wel lachwekkend dat er nog steeds van die domme holbewoners rondlopen die bij een scharrel het zonder een condoom doen.. waar komen die SOA's toch vandaan
Mee eens, hij neukt inderdaad buiten de deur met jou. Ook slecht van jou omdat je weet dat hij getrouwd is. En nu probeer je hem te winnen door het zo te spelen.......nee hoor ik wil dat je bij je vrouw blijft, kies zelf maar, oh je bent zo'n schatje enz enz......hij denkt aaaaah wat een poepie, en TS heeft haar zin, hij weg bij zijn wijf. Ts hoeft niet meer te werken, en Mr-x maar betalen!!quote:Op donderdag 25 augustus 2011 10:32 schreef Tha_Duck het volgende:
Ach, je had ook aids op kunnen lopen met je stomme harses. Dan is dit het minst erg.
Ik snap het hele probleem niet zo, hij pist buiten de pot. Hij zal moeten bloeden, zijn eigen stomme schuld. Hij had allereerst de hele affaire niet aan kunnen gaan, en nu hij dat wel gedaan heeft had hij gewoon een rubber kunnen gebruiken.
Als je het kind wil houden, prima (en logisch, ik zie geen enkele reden voor een abortus) dan zal hij gewoon moeten betalen. Einde verhaal. En ook einde relatie gok ik, maar dat is niet zo boeiend
Beste TrVlinder,quote:Op woensdag 24 augustus 2011 20:19 schreef vlinder25 het volgende:
Ik ben nu 7 weken zwanger, mijn minnaar weet het nog niet. Ik ga het hem zeker vertellen ,en eerlijk gezegd wil ik dat het ons geheim blijft. Ik wil dat hij bij zijn gezin blijft en ik eis verder helemaal niets van hem. Ik laat hem vrij in de keus of hij zijn kind wil gaan zien of niet. Het is ongepland en een rotsituatie maar ook mijn eigen fout. Maar ik neem die verantwoordelijkheid graag voor lief, en zal er voor zorgen dat ik mijn kindje alles kan geven wat zorg en liefde betreft. Maar waarom blijf ik toch zo van slag??
Misschien niet ongepland maar wel ondoordacht. Hoe kan het anders dat je op je 25ste zwanger bent geweest van je "ex". Kinderen nemen is niet alsof je een auto neemt. Kinderen neem je met iemand waar je de rest van je leven samen mee blijft zodat je een stabiele omgeving voor het kind kan creeeren. En ja, dat kan wel eens misgaan. Maar niet op je 25e al van meerdere kerels zwanger geweest en nu alleenstaandquote:Op donderdag 25 augustus 2011 09:11 schreef Lienekien het volgende:
Wie zegt dat ze het niet aankan? En die andere zwangerschappen waren niet ongepland.
en 6 maanden verder neukt ie even hard een ander grietjes omdat deze te dik geworden is!quote:Op donderdag 25 augustus 2011 10:38 schreef Ivotje het volgende:
[..]
Mee eens, hij neukt inderdaad buiten de deur met jou. Ook slecht van jou omdat je weet dat hij getrouwd is. En nu probeer je hem te winnen door het zo te spelen.......nee hoor ik wil dat je bij je vrouw blijft, kies zelf maar, oh je bent zo'n schatje enz enz......hij denkt aaaaah wat een poepie, en TS heeft haar zin, hij weg bij zijn wijf. Ts hoeft niet meer te werken, en Mr-x maar betalen!!
Ook al ben je multimiljonair en beval je van een perfect kind, dan nog vind ik niet dat je de toekomstige vader niet enigszins verantwoordelijk kunt houden. Je hebt samen gekozen voor deze daad en het zou wijsheid zijn als je ook samen de verantwoordelijkheid van de gevolgen kunt dragen. Jij hoeft niet alles op te offeren zodat hij rustig zijn daad kan vergeten.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 11:32 schreef vlinder25 het volgende:
En dat heeft niets te maken dat ik niet tegen kritiek zou kunnen , maar puur om het feit dat ik daar niet naar vraag! Ik vraag naar advies of soortgelijke ervaringen..
Dat claim je nu ... maar hoe spreken je hormonen straks, als je met die dikke buik rondloopt waarin zijn kindje zit?quote:Op donderdag 25 augustus 2011 11:35 schreef vlinder25 het volgende:
@ Bastard Ja dat zou ik zo doen hoor . Ik laat hem vrij of hij het kindje wil zien of niet. Het is allemaal zo lastig, pffff.
Ik kan begrijpen dat er mixed emotions zijn.. juist nu. Zijn er verder goeie vrienden of mensen die je in vertrouwen kan nemen? Je zou dit niet alleen moeten willen doen. (afgezien van het feit dat je zou mogen genieten van een zwangerschap)quote:Op donderdag 25 augustus 2011 11:35 schreef vlinder25 het volgende:
@ Bastard Ja dat zou ik zo doen hoor . Ik laat hem vrij of hij het kindje wil zien of niet. Het is allemaal zo lastig, pffff.
Ik snap je reactie niet. Je bent toch:quote:Op donderdag 25 augustus 2011 11:32 schreef vlinder25 het volgende:
Oke.. ik haak nu toch even in.. Ten 1e... ben ik niet zwanger geweest van meerdere kerels en gooi ik niet mijn benen open voor iedereen. Ik ben 5 jaar samen geweest met mijn ex en woonde samen . Dus dat waren bewuste keuzes van ons beide. Helaas ging het toch niet meer tussen ons en zijn we als vrienden uit elkaar gegaan.
Ten 2e.. ik wil echt niet dat hij zijn gezin verlaat , dat meen ik uit de grond van mijn hart. Ironisch dat mensen altijd gelijk een conclusie trekken terwijl ik al aangaf dit niet te willen. Verder ben ik niet instabiel mensen, ik heb een goede baan , een eigen appartement en ouders die achter me zullen staan. Het kindje zal financieel een qua liefde betreft niets tekort komen.
Dus als je niet anders te zeggen hebt dan dat ik een snol ben en mijn benen niet dicht kan houden , reageer dan niet ! En dat heeft niets te maken dat ik niet tegen kritiek zou kunnen , maar puur om het feit dat ik daar niet naar vraag! Ik vraag naar advies of soortgelijke ervaringen..
Voor de anderen met normale reacties... Dankjewel..
Liefs..
TS wil heel graag een kind, ze heeft flink dr best gedaan om zwanger te worden wat toen helaas niet gelukt is. En nu ondanks voorzorgsmaatregelingen gebeurt het dan toch.. ook dat is dubbel maar dan neemt het nog niet weg dat je weet dat je je 100% zal geven voor je kind.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 11:54 schreef wij2 het volgende:
[..]
Ik snap je reactie niet. Je bent toch:
- 25
- zwanger van 2 verschillende kerels
- ziet je ouders nog steeds als terugvalpunt
Zou jij willen dat je moeder je in zo'n situatie op de wereld had gezet?
Een kind is geen voorwerp. Het is een levend mens! Weet waar je aan begint!
Of heel weinig inlevingsvermogen voor mensen die stapelverliefd worden op een persoon die alquote:Op donderdag 25 augustus 2011 11:59 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Oh dat zal best, maar ik heb gewoon weinig respect voor mensen met zo weinig fatsoen. Sue me.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |