abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_101215797
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 augustus 2011 13:50 schreef L-E het volgende:

[..]

Dit weet je niet. Bovendien is het zo dat een kind een vaderfiguur nodig heeft, niet perse een vader. Houdt niet in dat ik vind dat je hier maar zomaar in moet stappen natuurlijk, de rol van de vader in het geheel - ook als dit een afwezige rol blijkt - moet zeker meegenomen worden in het geheel, maar het is te eenzijdig om te stellen dat ze hier niet aan moet beginnen puur en alleen omdat ze alleenstaand zou zijn.
Komt natuurlijk bij dat je nooit weet of je als stel bij elkaar blijft... dat er nog een vaderfiguur is tijdens de zwangerschap of tijdens de eerste twee levensjaren, wil niet zeggen dat dat een paar jaar later nog steeds zo is; en dan kan de impact misschien nog wel groter zijn.
pi_101215980
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 augustus 2011 13:58 schreef Axel1988 het volgende:

[..]

Dit is zoals het hoort; ik denk dat veel mensen zich niet beseffen waar ze aan beginnen wanneer ze een kind nemen. Persoonlijk denk ik dat je beter een aburtus kunt nemen dan het kind te houden wanneer je niet bereid bent het op een manier te verzorgen zoals hierboven omschreven is. Het is namelijk jou keuze om een kind op de wereld te zetten; en niet dat van het kind.. en daarom ook jou verantwoordelijkheid om ervoor te zorgen en het een zo goed mogelijke start in het leven te geven. Respect voor L-E wat mij betreft; een voorbeeld voor velen.
Dus dit..

L-E zegt ook uitdrukkelijk in haar verhaal

quote:
(ik wil overigens geen discussie over mijn keuze, laat dat gezegd zijn)
Ik vind dat we dat dan ook moeten respecteren en niet verder moeten gaan spitten in haar
situatie, die is trouwens geheel niet te vergelijken met de situatie waar TS zich in bevind.
  vrijdag 26 augustus 2011 @ 14:03:24 #178
322829 ReVamp_
Puss in boots
pi_101215995
Meid wat sneu.. En zon moeilijke beslissing voor je aangezien je al zoveel pech hebt gehad ermee.

Maar ik denk wel dat je t em snel moet vertellen. En geheim houden? Je jrijgt een dikke buik en er komt een kind? Hoe wil je t geheim houden?

Sterkte
Take a look trough the sky just before you die, it's the last time you will!
pi_101216548
quote:
14s.gif Op vrijdag 26 augustus 2011 14:03 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Ik vind dat we dat dan ook moeten respecteren en niet verder moeten gaan spitten in haar
situatie, die is trouwens geheel niet te vergelijken met de situatie waar TS zich in bevind.
In mijn ogen is de situatie grotendeels hetzelfde; het draait namelijk om het kind (wat waarschijnlijk alleen opgevoed moet worden). Hoe die situatie is ontstaan en wat die verhouding met die man is, dat is nu van belang... maar dat is korte termijn; dat doet er over een jaar waarschijnlijk al niet meer toe.
pi_101220261
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 augustus 2011 13:50 schreef L-E het volgende:

[..]

Dit weet je niet. Bovendien is het zo dat een kind een vaderfiguur nodig heeft, niet perse een vader. Houdt niet in dat ik vind dat je hier maar zomaar in moet stappen natuurlijk, de rol van de vader in het geheel - ook als dit een afwezige rol blijkt - moet zeker meegenomen worden in het geheel, maar het is te eenzijdig om te stellen dat ze hier niet aan moet beginnen puur en alleen omdat ze alleenstaand zou zijn.
Dat is mijn punt ook niet. Ik wil duidelijk maken dat TS dit niet verborgen kan houden en uiteindelijk de waarheid naar boven komt, ook in het gezin van de vader.
Mijn vader kende zijn vader namelijk ook niet, maar is er meerdere malen naar op zoek geweest. Het lijkt me dan ook een uiterst logische reactie, want je wil weten wie je vader is.
pi_101220725
Niet om 1 of ander, maar je hebt 1 buitenbaarmoederlijke (geen buitenbaarlijke :') ) zwangerschap gehad, en 2 miskramen.

Lijkt me, dat, of je het kindje nu wel of niet wil, toch even langs een gynaecoloog ofzo moet? Want je loopt blijkbaar een grote kans op miskramen. En ja, tot 12 a 14 weken amenorroeduur kan je een miskraam krijgen, daarna zit je redelijk in de "veilige periode".
Plus een check of het kindje wel in de baarmoeder zit, en niet daarbuiten lijkt mij ook handig (lees niet dat je een echo hebt gehad).
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
  vrijdag 26 augustus 2011 @ 16:31:19 #182
7957 Chevalric
The things I do for love...
pi_101221559
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 augustus 2011 02:33 schreef NaughtyBuns het volgende:

[..]

Je begrijpt mij niet. Ik zeg toch niet dat hij niet fout is, want hij gaat vreemd. Het gaat om het principe van het contact blijven houden met een getrouwde man. Ik ken geen een meisje in mijn vrienden- en kennisenkring die dit okay vindt. Terwijl ik veel mannelijke vrienden heb die het helemaal niet boeit als een meid waar ze interesse in hebben al een relatie heeft (is ook grotendeels biologisch bepaald)

Ik heb een vriendin die in het verleden ditzelfde 'geintje' had uitgehaald. Ik heb haar gewoon eerlijk gezegd wat ik er van vond en gelukkig heeft ze (na vele gesprekken) contact verbroken. Achteraf was ze daar ook blij want ze wist dat ze verkeerd bezig was (gast had ook kinderen namelijk)
Het is een ongeschreven regel onder vrouwen dat je niet met een man contact houdt als je weet dat hij een relatie heeft of getrouwd is (met kids) En niemand heeft respect voor de 'buitenvrouw'
Tjongejonge, wat een enorme lading sexistische bullshit gooi je hier eruit. Dat jij blijkbaar wel mannelijke, maar geen vrouwelijke vrienden hebt die het prima vinden om in een relatie te rotzooien, betekent niet dat alle mannen c.q. vrouwen zo zijn. Ik denk dat de ongeschreven regel onder vrouwen meer is dat zij er niet zo gemakkelijk over praten, omdat ze bang zijn om als slet gezien te worden, maar als ze de kans krijgen om met een leuke vent te rotzooien terwijl hij een relatie heeft, zouden ze daar ineens toch minder moeite mee hebben.

Maar goed... Daar gaat dit topic niet over.

Hoewel mijn troll-alarm afgaat, ga ik er even van uit dat het serieus bedoeld is. En in dat geval heb ik een paar opmerkingen:
1. Niemand kan voor jou bepalen of je wel of niet een abortus moeten laten doen. Ik snap heel goed dat je het lastig vindt, gezien je ervaringen in het verleden. Ik ben het wel met Godshand eens dat je je goed moet laten onderzoeken.
2. Als je er voor kiest om het kind te houden, vertel het dan aan de vader en verbreek daarna de relatie tussen jullie. Laat hem wel de keuze of hij wel of niet een rol wil spelen in het leven van zijn kind, maar stel daar wel de voorwaarde aan dat het "in the open" gebeurt (m.a.w. dat zijn vriendin ervan weet). Hij heeft z'n billen gebrand, dus dan mag hij ook op de blaren zitten.
3. Ga het kind niet gebruiken om hem aan je te binden. Daar wordt niemand beter van. Maar goed, dat wilde je ook niet proberen, schrijf je zelf al.
4. En besef ter dege dat een kind opvoeden niet iets is dat je even doet. Het verhaal van L-E is natuurlijk een uiterste, je kunt ook een rustig kind hebben dat na een paar maanden doorslaapt. Als je het kind dus houdt, zul je hoe dan ook een zware tijd tegenmoet gaan. Als ouder van een 3 maanden oud kindje weet ik hoe prettig het kan zijn als je je baby na een uur huilen even over kunt geven aan je partner. Dat zul je als alleenstaande moeder niet hebben (duh), dus dat levert meer stress op.

Succes ermee en laat je vooral even onderzoeken door een gynaecoloog, om zeker te zijn dat alles goed is, voordat je besluit om geen abortus te laten doen. Als er iets mis is, verandert de hele situatie vanzelf (helaas).
pi_101221705
Overigens, naast abortus kun je er als vrouw ook voor kiezen om de zwangerschap te vervolmaken en het kind ter adoptie aan te bieden.

Verder natuurlijk weer een hoop sociaal wenselijke postst hier voorbij zien komen, dus laat ik lekker tegendraads zijn:
- Vreemdgaan.
Ja dat doen meer mensen. Ik geloof dat meer dan de helft van de getrouwde stellen niet 100% trouw is. Sexuele exclusiviteit staat trouwens ook helemaal niet in de huwelijkse voorwaarden van een burgerlijk huwelijk. We leven niet in Talibanistan ofzo. Sex voor het huwelijk mag, sex tijdens het huwelijk met andere mensen mag ook en kinderen verwekken mag dus ook.
- Vaderschap
De vader van een kind heeft het recht om te weten dat het vader is, het kan het kind erkennen en volgens mij is het tegenwoordig zelfs mogelijk om middels een DNA onderzoek een vader te verplichten een deel van de zorgplicht op zich te nemen.
- Hoe verder
Ik zou er voor kiezen om te kijken of er een mogelijkheid is om met de vader en jezelf een gezin te starten (is het beste voor het kind), indien niet dan moet je het kind zelf alleen grootbrengen. Dat is natuurlijk zwaar, maar niet onmogelijk: Velen zijn je voorgegaan.
  vrijdag 26 augustus 2011 @ 16:43:01 #184
7957 Chevalric
The things I do for love...
pi_101221932
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 augustus 2011 16:35 schreef jaha het volgende:
Overigens, naast abortus kun je er als vrouw ook voor kiezen om de zwangerschap te vervolmaken en het kind ter adoptie aan te bieden.

Verder natuurlijk weer een hoop sociaal wenselijke postst hier voorbij zien komen, dus laat ik lekker tegendraads zijn:
- Vreemdgaan.
Ja dat doen meer mensen. Ik geloof dat meer dan de helft van de getrouwde stellen niet 100% trouw is. Sexuele exclusiviteit staat trouwens ook helemaal niet in de huwelijkse voorwaarden van een burgerlijk huwelijk. We leven niet in Talibanistan ofzo. Sex voor het huwelijk mag, sex tijdens het huwelijk met andere mensen mag ook en kinderen verwekken mag dus ook.
Tja, dat het gebeurd betekent nog niet dat het goed is :P.

quote:
- Vaderschap
De vader van een kind heeft het recht om te weten dat het vader is, het kan het kind erkennen en volgens mij is het tegenwoordig zelfs mogelijk om middels een DNA onderzoek een vader te verplichten een deel van de zorgplicht op zich te nemen.
- Hoe verder
Ik zou er voor kiezen om te kijken of er een mogelijkheid is om met de vader en jezelf een gezin te starten (is het beste voor het kind), indien niet dan moet je het kind zelf alleen grootbrengen. Dat is natuurlijk zwaar, maar niet onmogelijk: Velen zijn je voorgegaan.
Je beseft dat de goede man al twee bloedjes van kinderen thuis heeft zitten, he? Hoe praat je het goed dat hij dan met deze dame een nieuw gezinnetje moet stichten en die twee andere kinderen in hun sop moet laten gaar koken? Waarom heeft dit kind meer recht op zijn vader dan de twee die er al zijn? Beetje simpel gedacht dus.
pi_101222710
Telefoonnummer van Anne Pigeot opvragen dan?
http://www.skynet.be/nieu(...)and?articleId=843924
pi_101228587
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 augustus 2011 16:31 schreef Chevalric het volgende:

[..]

[quote]Hoewel mijn troll-alarm afgaat, ga ik er even van uit dat het serieus bedoeld is
Dat is ook precies mijn insteek, ik ga er even vanuit dat het serieus bedoeld is, als het een
Troll is jammer dan :')

Of het nu een Troll is of niet ik denk dat we TS niet terug hoeven te verwachten, maar je weet
maar nooit..

Die code tussen vrouwen betwijfel ik, je hebt vrouwen in alle soorten en maten en zoals je mannen
in alles soorten en maten hebt. Ik heb er ooit eens met mijn neus bovenop gestaan dat ik iemand
voor het eerst mee naar huis nam, omdat ze een probleem had waar ik haar mee had kunnen
helpen. Naderhand zei mijn ega, dat hij ''die'' nooit meer over de vloer wilde hebben, wat bleek ?
Iedere keer als ik even de kamer uit was, naar de keuken ofzo, zat ze hem letterlijk te versieren,
dus code's mij ass :P

En dat was geen kwestie van verliefdheid maar waarschijnlijk even ''testen'' of het kon, net
zoals veel mannen dat doen, scoren om het scoren. Is zijn lijstje ook weer iets langer :7
en uitgebreid met nog ''een nummertje.

Echt verliefd worden op iemand die al bezet is is iets anders, maar dan nog snap ik niet
dat je 2 maanden lang ''een goede band hebt met iemand zonder dat je weet dat hij een
vrouw en twee kinderen heeft, dat vind ik een beetje vreemd aan het verhaal en als hij dat
dan pas verteld ''na de daad'' dan snap ik niet dat je dan niet gewoon op zijn minst gezegd
''goed pissig'' bent.

Maar goed iedereen is anders en daar heeft TS nu niets meer aan, stel dat het echt is dan
komt er dus weer een kindje bij op deze wereld, een kind die dus op zoek kan gaan naar
zijn vader, dus dat hele ''sprookjesverhaal'' daar geloof ik niet zo in.

quote:
Het verhaal van L-E is natuurlijk een uiterste, je kunt ook een rustig kind hebben dat na
een paar maanden doorslaapt.
Ja je kan een kind treffen dat de hele nacht doorslaapt, maar je zou het ook nog slechter
kunnen treffen, je kan een kind krijgen dat niet 100 % gezond is.

Dus ook dat sta je er alleen voor want zoals al eerder gezegd, iedereen vind wel ''iets'' van je
en dan moet je toch verdomd sterk in je schoenen staan om je daar ''niks'' van aan te trekken.

Dawast eigenlijk wel :')
pi_101229990
Volgens mij komt het gewoon doordat je eierstokken beginnen te rammelen.. Je snapt toch zelf ook wel dat dit niks word zo?

En waarom zou je het hem niet vertellen of zijn vrouw.. Het is toch een eikel eerste klas dat ie met jou in het nest duikt en ook nog ff een kind verwerkt bij jou? Overigens vind ik jou ook een trut.. maar oke.

Al wat meer na gedacht over hoe/en wat je gaat doen?
pi_101230187
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 augustus 2011 19:59 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:

[..]

Die code tussen vrouwen betwijfel ik, je hebt vrouwen in alle soorten en maten en zoals je mannen
in alles soorten en maten hebt. Ik heb er ooit eens met mijn neus bovenop gestaan dat ik iemand
voor het eerst mee naar huis nam, omdat ze een probleem had waar ik haar mee had kunnen
helpen. Naderhand zei mijn ega, dat hij ''die'' nooit meer over de vloer wilde hebben, wat bleek ?
Iedere keer als ik even de kamer uit was, naar de keuken ofzo, zat ze hem letterlijk te versieren,
dus code's mij ass :P

En dat was geen kwestie van verliefdheid maar waarschijnlijk even ''testen'' of het kon, net
zoals veel mannen dat doen, scoren om het scoren. Is zijn lijstje ook weer iets langer :7
en uitgebreid met nog ''een nummertje.

Echt verliefd worden op iemand die al bezet is is iets anders, maar dan nog snap ik niet
dat je 2 maanden lang ''een goede band hebt met iemand zonder dat je weet dat hij een
vrouw en twee kinderen heeft, dat vind ik een beetje vreemd aan het verhaal en als hij dat
dan pas verteld ''na de daad'' dan snap ik niet dat je dan niet gewoon op zijn minst gezegd
''goed pissig'' bent.

Ja ik zeg toch ook niet dat alle vrouwen die code hanteren, anders had je deze situaties (TS) toch niet gehad. But what do I know :') Ik kan alleen maar voor mezelf spreken en voor de vrouwen in mijn omgeving en onder ons is het gewoon absoluut not done. Blijkbaar denken heel veel vrouwen anders..jammer genoeg. Misschien zijn mannen en vrouwen wat dat betreft dan toch hetzelfde ;)

Dat 'testen' verhaal is alleen bij testen gebleven omdat jouw ega zelf heeft aangeven dat 'die' niet meer mag komen. Stel je ega was een klootzak geweest, had hij waarschijnlijk niets gezegd en was het misschien niet alleen bij 'testen' gebleven.

Maar goed, als dit hele gebeuren van TS waar blijkt te zijn dan hoop ik in ieder geval dat ze, als ze besluit om geen abortus te plegen, een gezonde zwangerschap heeft en goed nadenkt over de gevolgen van haar keuze. Die man zal denk op een geven moment dan toch moeten bekennen aan z'n vrouw over wat er gebeurd is. Maar ja, dat is ook zijn fout geweest.
pi_101247262
quote:
Ik kan alleen maar voor mezelf spreken en voor de vrouwen in mijn omgeving en onder ons is het gewoon absoluut not done. Blijkbaar denken heel veel vrouwen anders..jammer genoeg. Misschien zijn mannen en vrouwen wat dat betreft dan toch hetzelfde
Mensen hanteren hoogstaande morele principes alleen voor anderen, maar zelf blijven ze lekker rondneuken.

Daar komt het helaas wel grotendeels feitelijk op neer. Welkom in onze egocentrische maatschappij...
  zaterdag 27 augustus 2011 @ 13:07:32 #190
110057 AgLarrr
Merck toch hoe sterck!
pi_101250659
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 augustus 2011 16:31 schreef Chevalric het volgende:

[..]

Tjongejonge, wat een enorme lading sexistische bullshit gooi je hier eruit. Dat jij blijkbaar wel mannelijke, maar geen vrouwelijke vrienden hebt die het prima vinden om in een relatie te rotzooien, betekent niet dat alle mannen c.q. vrouwen zo zijn. Ik denk dat de ongeschreven regel onder vrouwen meer is dat zij er niet zo gemakkelijk over praten, omdat ze bang zijn om als slet gezien te worden, maar als ze de kans krijgen om met een leuke vent te rotzooien terwijl hij een relatie heeft, zouden ze daar ineens toch minder moeite mee hebben.

Maar goed... Daar gaat dit topic niet over.

Hoewel mijn troll-alarm afgaat, ga ik er even van uit dat het serieus bedoeld is. En in dat geval heb ik een paar opmerkingen:
1. Niemand kan voor jou bepalen of je wel of niet een abortus moeten laten doen. Ik snap heel goed dat je het lastig vindt, gezien je ervaringen in het verleden. Ik ben het wel met Godshand eens dat je je goed moet laten onderzoeken.
2. Als je er voor kiest om het kind te houden, vertel het dan aan de vader en verbreek daarna de relatie tussen jullie. Laat hem wel de keuze of hij wel of niet een rol wil spelen in het leven van zijn kind, maar stel daar wel de voorwaarde aan dat het "in the open" gebeurt (m.a.w. dat zijn vriendin ervan weet). Hij heeft z'n billen gebrand, dus dan mag hij ook op de blaren zitten.
3. Ga het kind niet gebruiken om hem aan je te binden. Daar wordt niemand beter van. Maar goed, dat wilde je ook niet proberen, schrijf je zelf al.
4. En besef ter dege dat een kind opvoeden niet iets is dat je even doet. Het verhaal van L-E is natuurlijk een uiterste, je kunt ook een rustig kind hebben dat na een paar maanden doorslaapt. Als je het kind dus houdt, zul je hoe dan ook een zware tijd tegenmoet gaan. Als ouder van een 3 maanden oud kindje weet ik hoe prettig het kan zijn als je je baby na een uur huilen even over kunt geven aan je partner. Dat zul je als alleenstaande moeder niet hebben (duh), dus dat levert meer stress op.

Succes ermee en laat je vooral even onderzoeken door een gynaecoloog, om zeker te zijn dat alles goed is, voordat je besluit om geen abortus te laten doen. Als er iets mis is, verandert de hele situatie vanzelf (helaas).
Hoewel het misschien een irrelevant argument lijkt, zou ik hier als vijf nog aan toe willen voegen dat het vinden van een partner ook een stuk moeilijker zal worden als je eenmal single mom bent. Alle politiek correcte praat ten spijt willen de meeste mannen in de basis toch echt niet voor het kind van een andere vent zorgen.
"Ill fares the land, to hastening ills a prey;
Where wealth accumulates, and men decay"

- Oliver Goldsmith, The Deserted Village
pi_101250770
Misschien heeft TS het hem verteld... :P

Hij is natuurlijk wel met je het bed in gedoken. En jullie hebben beide niet gedacht aan de veilig neuken. Heel gevaarlijk, zo kan je ook ziektes oplopen.
Hij wilde een keer jam in plaats van pindakaas, ergens is het natuurlijk zijn eigen domme schuld. Hij heeft zich behoorlijk onverantwoordelijk gedragen. Het feit dat hij je wil laten kiezen tussen hem en het kind maakt het ook nog eens een onverantwoordelijke klootzak die gewoon de kans zag misbruik van je maken. En die kans gretig heeft genomen.

Of het kind met zo een vader beter af is dan zonder... I don't know.
Er zijn genoeg vrouwen die het prima doen alleen. Het betekent niet dat je geen andere man zal vinden om een gezin mee te vormen, eentje die je meer waardeert dan die rondneukende minnaar van je.

Dus als je dit kind echt wilt en je weet dat je je best zal doen en het liefde zal geven, moet je er gewoon voor gaan. Eigen schuld dikke bult, moet die minnaar van je maar leren verantwoording te nemen voor zijn daden. Ik zou als ik jou was net zoveel schijt hebben aan hem, als hij heeft aan jou. En gewoon lekker doen waar jij achter staat, zolang je jezelf maar niet voor de gek houdt. ;)
pi_101250839
quote:
14s.gif Op vrijdag 26 augustus 2011 14:03 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:

[..]

Dus dit..

L-E zegt ook uitdrukkelijk in haar verhaal

[..]

Oh, het is niet dat ik het niet over mijn situatie wil hebben hoor. Maar gezien de reacties op de eerste pagina's van dit topic zag ik al helemaal een discussie aankomen over hoe ík het me in mijn hoofd haalde om aan zoiets te beginnen, etc etc, en dat wilde ik voor zijn. :)

Jammer dat TS in geen velden of wegen meer te bekennen is.
pi_101251044
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 augustus 2011 13:15 schreef L-E het volgende:

[..]

Oh, het is niet dat ik het niet over mijn situatie wil hebben hoor. Maar gezien de reacties op de eerste pagina's van dit topic zag ik al helemaal een discussie aankomen over hoe ík het me in mijn hoofd haalde om aan zoiets te beginnen, etc etc, en dat wilde ik voor zijn. :)

Jammer dat TS in geen velden of wegen meer te bekennen is.
Of een vals alarm :P
pi_101255716
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 augustus 2011 20:37 schreef NaughtyBuns het volgende:

[..]

Maar goed, als dit hele gebeuren van TS waar blijkt te zijn dan hoop ik in ieder geval dat ze, als ze besluit om geen abortus te plegen, een gezonde zwangerschap heeft en goed nadenkt over de gevolgen van haar keuze. Die man zal denk op een geven moment dan toch moeten bekennen aan z'n vrouw over wat er gebeurd is. Maar ja, dat is ook zijn fout geweest.
Uiteraard... als er iemand is die geen enkele schuld heeft in deze situatie en dan heb ik het over TS en haar loverboy dan is het dat kind wel oO<

quote:
0s.gif Op zaterdag 27 augustus 2011 13:15 schreef L-E het volgende:

[..]

:D Dat had ik al begrepen en dat kan ik me ook heel goed voorstellen :*

maar ik vond het een mooie eerlijke reactie van je zonder al teveel wollig gedoe en mooi om
te lezen dat je toch nog met zoveel liefde aan ''de vader'' kan terugdenken en met zoveel
toewijding voor je kindje zorgt, als TS het kind wil houden en de vader wil er niets van weten
dan hoop ik voor haar, maar ook zeker voor het kind dat zij dat ook kan.

quote:
0s.gif Op zaterdag 27 augustus 2011 13:23 schreef anonymoussie het volgende:

[..]

Of een vals alarm :P
Kan... :+
pi_101350463
OT: TS is naar Viva gevlucht?

[ Bericht 48% gewijzigd door Daniel1976 op 29-08-2011 22:43:09 ]
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_101354129
Ik ga het verhaal even volgen...
Klinkt me bekend in de oren.. moet denken aan 2 mensen die ik ook ken qua situatie + leeftijd..., en waarbij het er ook dik bovenop ligt dat ze meer zijn als collega's
  dinsdag 30 augustus 2011 @ 14:27:07 #197
344435 OneTeaspoon
of common sense
pi_101369724
quote:
14s.gif Op woensdag 24 augustus 2011 20:26 schreef k_i_m het volgende:
Misschien zou je er een boek over kunnen schrijven?
_O-
  dinsdag 30 augustus 2011 @ 17:57:42 #198
3647 B.R.Oekhoest
Taalpotpourrist Berend Rinus
pi_101377802
Om met zo'n gozer ook gelijk zonder condoom te neuken.....Had je zo'n behoefte aan chlamdyia, gonoerroe of erger, HIV?
De moraal zit in een crisis, niemand weet meer wat van wie is.
Mijn broer Tinus zeker niet; de minkukel neemt steeds ongevraagd bezit van mijn FOK!account. Beste vent wel verder, overigens: http://fotoboek.fok.nl/Tinus_O..
pi_101675227
quote:
0s.gif Op donderdag 25 augustus 2011 17:02 schreef Re het volgende:
:') het is een gewone vraag hoor.
Nee, nu ben je gewoon schijnheilig.
[b] Unstable. Volatile. Dangerous. [/b]
YES! The rhythm, the rebel.
  woensdag 7 september 2011 @ 16:33:00 #200
262 Re
Kiss & Swallow
pi_101676628
quote:
13s.gif Op woensdag 7 september 2011 15:59 schreef Kluts het volgende:

[..]

Nee, nu ben je gewoon schijnheilig.
wat nou :'), ik mag oprecht niet benieuwd zijn hoe het als vrouw voelt om te neuken met een blaasontsteking?...
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')