De FOK!kers die komen:quote:Op maandag 22 augustus 2011 19:37 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Vissen is baas, gewoon de sfeer, bier enzo.
Muggennet is wel handig trouwens
Nokkie van 2 flessen caneiquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 20:02 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Als je maar wel genoeg eet dan, anders ga je nokkie en dan krijg je ook een reputatie
Nee ik wou de OP. Omdat ik 24/7 in het topic zit en dus zelf de OP aan kan passen als iemand zich aanmeldt e.d.quote:
Nogmaals excuses, maarja! Volgende keer krijg je hem van me. En jij krijgt mij het water niet inquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 20:05 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Nee ik wou de OP. Omdat ik 24/7 in het topic zit en dus zelf de OP aan kan passen als iemand zich aanmeldt e.d.
Ik lok je met een cheeseburgerquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 20:06 schreef Driepink het volgende:
[..]
Nogmaals excuses, maarja! Volgende keer krijg je hem van me. En jij krijgt mij het water niet in
Er zijn eerder mensen geweest die tegen de zenuwen gingen drinken en dat op een lege maag. Die hebben die meet slapend/kotsend meegemaakt.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 20:04 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Nokkie van 2 flessen caneihaha nee. Overkomt mij niet zo snel. En als jij dronken in het meer ligt haal ik je er niet uit
Kunnen we daar wel voor je halen als je wil.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 20:09 schreef Dromenvangertje het volgende:
Kan een 18+ fokker sonnema berenburg voor mij halen anders?Op de meet krijg je geld terug. Die van ¤11,80.
Dan laat ik de wijn wel zitten.
Toe maar weer.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 20:13 schreef ValHallen het volgende:
Flesje Glenfidditch zou ook niet misstaan.
Dan moeten we eerst langs de gal&gall. Is die er op CS?quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 20:13 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Kunnen we daar wel voor je halen als je wil.
We zien wel, komt wel goed.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 20:15 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Dan moeten we eerst langs de gal&gall. Is die er op CS?
Want ik kom er pas om 13:37 aan, en rond 14:15 gaat de bus richting wythmener.
Wacht wat ?quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 20:13 schreef ValHallen het volgende:
Flesje Glenfidditch zou ook niet misstaan.
Beide als je wiltquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 20:24 schreef AnaalFaBtje het volgende:
Ik kom!!.
Uuhm.. ik kan misschien wel wat chips/snoep ofzo meenemen? misschien een voetbal?
Voetbal goed planquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 20:24 schreef AnaalFaBtje het volgende:
Ik kom!!.
Uuhm.. ik kan misschien wel wat chips/snoep ofzo meenemen? misschien een voetbal?
Gewoon een krat in het meer zetten.quote:
Dit is niet waar.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 20:25 schreef Snuf. het volgende:
Jullie moeten wel weten dat ik een voetbal eindbaas ben
quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 20:25 schreef Snuf. het volgende:
Jullie moeten wel weten dat ik word verslagen door AnaalFaBtje
Ik heb pas nog gevoetbald in Delfzijl, ik kan alles aan nu.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 20:25 schreef Snuf. het volgende:
Jullie moeten wel weten dat ik een voetbal eindbaas ben
en goed ook:Dquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 20:25 schreef detandenfee het volgende:
fuck!kers die kunnen voetballen ?
Ik woon daarquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 20:26 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Ik heb pas nog gevoetbald in Delfzijl, ik kan alles aan nu.
Zit het in je broek?quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 20:26 schreef AnaalFaBtje het volgende:
Trouweeenss... ik heb een verassing voor jullie die dag!!
Een HEEEEEEEEEELLLLEEEEEE grote.
Ik ga je paneren.. Bestel je alvast donuts??quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 20:26 schreef speedking het volgende:
als ik kom en degene die van mijn wint met pannerer:') krijgt wat hij/zijwil
oke als jij dat ook doet!quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 20:27 schreef AnaalFaBtje het volgende:
[..]
Ik ga je paneren.. Bestel je alvast donuts??
dat is sws als je gaatBBQ?quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 20:28 schreef AnaalFaBtje het volgende:
[..]
Degene die wordt gepaneerd gaat zwemmen??
Things are getting interesting.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 20:28 schreef AnaalFaBtje het volgende:
[..]
Degene die wordt gepaneerd gaat zwemmen??
Ik ook, je hebt mijn kwaliteiten gezien.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 20:26 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Ik heb pas nog gevoetbald in Delfzijl, ik kan alles aan nu.
als smegma gaat, en wifi meeneemt, neem ik mijn laptop mee.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 20:30 schreef AnaalFaBtje het volgende:
Trouwens,welke mongool gaat daar fokken?
Ik nietquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 20:30 schreef AnaalFaBtje het volgende:
Trouwens,welke mongool gaat daar fokken?
Dat denk je nu..quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 20:31 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Het enige wat ik daar ga doen is fake smsjes naar al mijn populaire vrienden sturen.
mag ik denummer van 1van je popie jopie vriendenquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 20:31 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Het enige wat ik daar ga doen is fake smsjes naar al mijn populaire vrienden sturen.
Alleen omdat je er een beetje anders uitziet?quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 20:42 schreef Insomnium het volgende:
Ik zit wel te twijfelen hoor
Weet niet of ik wel bij jullie allemaal pas
Neen niet daarom.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 20:43 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Alleen omdat je er een beetje anders uitziet?als je niemand hebt wil ik altijd nog wel met je praten.
Haha,ik weet jou hyves..quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 20:43 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Alleen omdat je er een beetje anders uitziet?als je niemand hebt wil ik altijd nog wel met je praten.
Ken je geen mensen uit het lijstje via fok?quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 20:47 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Neen niet daarom.
Het zal mij aan mijn reet roesten hoe mensen mij zien.
Ik ken verder niemand en dat ben ik niet gewent.
Ik ken ook bijna niemandquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 20:47 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Neen niet daarom.
Het zal mij aan mijn reet roesten hoe mensen mij zien.
Ik ken verder niemand en dat ben ik niet gewent.
Ik kom eigenlijk alleen in Radio49 topic.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 20:48 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Ken je geen mensen uit het lijstje via fok?
Dan leer je mensen kennen toch? Fokkers lijken niet zo autistisch en sommige zijn wel echt spontaan, zoals Monopoly en Patje1987. Maak je maar niet druk.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 20:49 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Ik kom eigenlijk alleen in Radio49 topic.
Niet autistisch??quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 20:51 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Dan leer je mensen kennen toch? Fokkers lijken niet zo autistisch en sommige zijn wel echt spontaan, zoals Monopoly en Patje1987. Maak je maar niet druk.
Goed punt.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 20:51 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Dan leer je mensen kennen toch? Fokkers lijken niet zo autistisch en sommige zijn wel echt spontaan, zoals Monopoly en Patje1987. Maak je maar niet druk.
Zodra Driepink dit leest of als het topic dicht is en ik de OP weer heb kom je erin te staan! net als AnaalFaBtje.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 20:53 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Goed punt.
Weet je wat fuck it.
Zet mij maar op de ik kom lijst.
Is prima!quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 20:56 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Zodra Driepink dit leest of als het topic dicht is en ik de OP weer heb kom je erin te staan! net als AnaalFaBtje.
Waar kom je vandaan dan?quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 20:56 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Is prima!
Hoop alleen wel dat ik iemand herken daar anders sta ik daar nog alleen op het station![]()
Van te voren wisselen we vast wel telefoonnummers uit.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 20:56 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Is prima!
Hoop alleen wel dat ik iemand herken daar anders sta ik daar nog alleen op het station![]()
Dat moet wel goed komen.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 20:58 schreef Snuf. het volgende:
Je ziet het wel. Vorige mini meet in Utrecht waren we zelfs gespot toen we stonden te wachten door een andere fokker. Die geen hallo durfde te zeggen
Hoe oud ben je?quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 21:04 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Dat moet wel goed komen.
En anders lurk ik wat fobo's door
Dan horen we het welquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 20:53 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Niet autistisch??
Wat een deceptie![]()
![]()
Maar ik twijfel. Geen idee. Misschien... Kweenie. Beslis na mijn vakantie wel of ik kom of niet
quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 21:07 schreef Insomnium het volgende:
Maar ik ben jong van geest hoor
En als priem komt dan is het prima want die is ook 25
2 mensen zijn 16. De rest zijn dan allemaal 18, 19 of ergens in de 20quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 21:09 schreef PriemGirl het volgende:
[..]![]()
maarreuh... Jullie zijn niet allemaal 16 toch? Ik wil mij geen ouwe doos gaan voelen dan
Onze taxi man komt misschien ook.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 21:09 schreef PriemGirl het volgende:
[..]![]()
maarreuh... Jullie zijn niet allemaal 16 toch? Ik wil mij geen ouwe doos gaan voelen dan
Kijk gerust, ben 24 trouwens.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 21:04 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Dat moet wel goed komen.
En anders lurk ik wat fobo's door
Ik zie het wel aan tegen danquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 21:10 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Onze taxi man komt misschien ook.
En ik dan.
Dus dat is allemaal prima.
En dan vermaak ik je wel
Ik ben 17quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 21:09 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
2 mensen zijn 16. De rest zijn dan allemaal 18, 19 of ergens in de 20Ratelslangetje is 50 hoor ik net
Dat kan! Maar ik denk dat het het beste is als iedere fokker iets voor zichzelf meeneemt. Zo zijn we er zeker van dat iedereen voorzien is.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 21:20 schreef GZ1000 het volgende:
Ik kan wel een en ander aan snoep meenemen, en een beetjen cola, dat soort dingen.
Hertog ?quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 21:22 schreef Patje1987 het volgende:
Ik neem gewoon alleen bier mee, meer heb ik niet nodig.
Dat zou ik zeer op prijs stellenquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 21:24 schreef Goratj het volgende:
dit lijkt mij een gezellige bijeenkomst, allicht dat ik ook langskom
Op de zeker lijst, of op de misschien lijst?quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 21:24 schreef Goratj het volgende:
BOH JAquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 21:24 schreef Goratj het volgende:
ik ben blij dat ik gelijk geaccepteerd word. zet mij dan maar op de "zeker"lijstquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 21:24 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Dat zou ik zeer op prijs stellen
quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 21:25 schreef Goratj het volgende:
[..]
ik ben blij dat ik gelijk geaccepteerd word. zet mij dan maar op de "zeker"lijst
quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 20:56 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Zodra Driepink dit leest of als het topic dicht is en ik de OP weer heb kom je erin te staan! net als AnaalFaBtje.
Ja.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 21:31 schreef Patje1987 het volgende:
Iedereen zorgt voor eigen drank en voer toch?
Iedereen loopt rond met een bordje om zijn/haar nekquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 21:37 schreef GZ1000 het volgende:
Oh en als ik daar nou kom(hihi hij zegt kom), hoe herken ik de eckte FOK!kers dan?
Gewoon hard 'Vis een optie?' roepen of?
We spreken tussen half 2 en 2 uur ofzo af op Zwolle Centraal. Volgens mij is Zwolle Centraal even groot als het gemiddelde metrostation in Rotterdam, dus dat moet lukken. Daarnaast herken je Fokkers. Geloof me.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 21:37 schreef GZ1000 het volgende:
Oh en als ik daar nou kom(hihi hij zegt kom), hoe herken ik de eckte FOK!kers dan?
Gewoon hard 'Vis een optie?' roepen of?
Ik draag sowieso een spijkerjasje + bruine tas, zwarte broek en canon camera. Kan niet missen.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 21:38 schreef Snuf. het volgende:
[..]
We spreken tussen half 2 en 2 uur ofzo af op Zwolle Centraal. Volgens mij is Zwolle Centraal even groot als het gemiddelde metrostation in Rotterdam, dus dat moet lukken. Daarnaast herken je Fokkers. Geloof me.
Spelletje spelen dan. XDquote:
Ooh oké. Mijn trein zou om 13.13 daar komen, dus dan heb ik er nog wel wat tijd over.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 21:38 schreef Snuf. het volgende:
[..]
We spreken tussen half 2 en 2 uur ofzo af op Zwolle Centraal. Volgens mij is Zwolle Centraal even groot als het gemiddelde metrostation in Rotterdam, dus dat moet lukken. Daarnaast herken je Fokkers. Geloof me.
quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 21:38 schreef Snuf. het volgende:
[..]
je komt niet meer?quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 22:05 schreef Isambard het volgende:
[..]
Oké, succes met elkaar vinden daar.
Oh okay!quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 22:08 schreef Isambard het volgende:
Ik kom direct naar de plas toe.
Maar verder niet haten op het enige station in mijn woonplaats JA
Is er überhaupt een station met een Mac in Nederland?quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 22:09 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Oh okay!
is er een mac op CS?
Maar DV en ik willen een McFlurryquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 22:10 schreef Isambard het volgende:
[..]
Is er überhaupt een station met een Mac in Nederland?
Er is wel een Smullers, een AHtoGo, een Brooodzaak en drie Kiosken
groningen heeft een burger king.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 22:10 schreef Isambard het volgende:
[..]
Is er überhaupt een station met een Mac in Nederland?
Er is wel een Smullers, een AHtoGo, een Brooodzaak en drie Kiosken
Er is een Mac op loopafstand van de Wijthemenerplasquote:
Hoe lang duurt dat lopen dan?quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 22:12 schreef Isambard het volgende:
[..]
Er is een Mac op loopafstand van de Wijthemenerplas
Tjill. MacFlurry it is.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 22:12 schreef Isambard het volgende:
[..]
Er is een Mac op loopafstand van de Wijthemenerplas
Niet waar. 51 minutenquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 22:17 schreef Dromenvangertje het volgende:
Van wijthmener naar mac duurt wel een uurIemand krijgt dan dus de opdracht om met de auto + een bestelling door de mcdrive te gaan.
Ja ik wil graag 41 McFlurriesquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 22:17 schreef Dromenvangertje het volgende:
Van wijthmener naar mac duurt wel een uurIemand krijgt dan dus de opdracht om met de auto + een bestelling door de mcdrive te gaan.
Voor fokkers een uur.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 22:18 schreef Isambard het volgende:
[..]
Niet waar. 51 minuten![]()
http://maps.google.nl/map(...)g=w&mra=ltm&t=h&z=14
Dat ga ik alsnog niet lopen.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 22:19 schreef Isambard het volgende:
Wat zeg ik nu? Deze is nog dichterbijhttp://maps.google.nl/map(...)rsp=1&sz=15&t=h&z=15
Het is ook nooit goedquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 22:20 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Dat ga ik alsnog niet lopen.
Goed planquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 22:21 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Als ik je fiets mag lenen ga ik wel even heen.
quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 22:20 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Dat ga ik alsnog niet lopen.
Dat stuk is mijn hele woonplaats.
Ja als je langs het station ging wel. Dan kwam je ook nog langs mijn school etc.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 22:25 schreef Patje1987 het volgende:
[..]! ik was binnen 1 minuut uit jouw woonplaats.
Oja dat klopt ik kwam langs een school.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 22:27 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ja als je langs het station ging wel. Dan kwam je ook nog langs mijn school etc.
Jij denkt echt dat dit een dorpje is hè?quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 21:38 schreef Snuf. het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 22:35 schreef Daaps het volgende:
deeltje 4 al weer?.. wat heb ik allemaal gemist?
![]()
Hoe gaan we elkaar trouwens herkennen? Gewoon de bierblikjes volgen ofzo...?
Ik ga namelijk niet aan random mensen vragen: 'hallon. Is dit de fok! Meet?'
quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 21:39 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ik draag sowieso een spijkerjasje + bruine tas, zwarte broek en canon camera. Kan niet missen.
Ik ben wel eens op het station geweest, maar ik kan me er niets meer van herinneren, en het was 1,5 jaar geleden. Dus heel veel indruk heeft het niet gemaaktquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 22:34 schreef JJH het volgende:
[..]
Jij denkt echt dat dit een dorpje is hè?
Ze zijn aan het verbouwen op het moment. Ik geloof dat Zwolle na Utrecht één van de grootste NS knooppunten is.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 22:36 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Ik ben wel eens op het station geweest, maar ik kan me er niets meer van herinneren, en het was 1,5 jaar geleden. Dus heel veel indruk heeft het niet gemaakt
Maar ik ga vrijdag naar Zwolle dus ik zal daarna mijn oordeel wellicht bijstellen
Ik ga niet naar het station van Zwolle maar naar het voetbalstadionquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 22:38 schreef JJH het volgende:
[..]
Ze zijn aan het verbouwen op het moment. Ik geloof dat Zwolle na Utrecht één van de grootste NS knooppunten is.
Gecondoleerd.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 22:39 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Ik ga niet naar het station van Zwolle maar naar het voetbalstadion
Van Afrika tot in Amerikaquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 22:40 schreef Dromenvangertje het volgende:
Oja, ik draag ook een regenboog paraplu bij me.
Volgens mij is het afschuwelijk lelijk ja. Maar ja ik ben er nog nooit geweest en een uitwedstrijd van Sparta is altijd leuk (op de wedstrijd en het voetbal zelf na dan)quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 22:41 schreef JJH het volgende:
[..]
Gecondoleerd.
Ik vind het niet echt iets waar Zwolle trots op kan zijn, lelijke betonnen bak.
Het oude Oosterenk was zoveel toffer.
Ok. Ik draag mn favo kledingstuk: een lucky luke shirt.quote:
quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 22:47 schreef JJH het volgende:
Als jullie mazzel hebben doe ik ook kleren aan.
Snuf en ik gaan op Isambard zijn fiets naar de mac. We kunnen wel bestellingen meenemen.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 22:51 schreef Daaps het volgende:
[..]
![]()
Is daar ook een eetgelegenheid in de buurt? Friettentje ofzo...
Soms staat er een snackkar om de hoek bij de post.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 22:51 schreef Daaps het volgende:
[..]
![]()
Is daar ook een eetgelegenheid in de buurt? Friettentje ofzo...
Mac.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 22:52 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Snuf en ik gaan op Isambard zijn fiets naar de mac. We kunnen wel bestellingen meenemen.
is er wel een starbucks? want dan hoef ik niks mee te nemen van groningen cs.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 22:57 schreef JJH het volgende:
Vroeger hadden we gewoon een BK op het station. Stomme verbouwing.
Nope.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 22:58 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
is er wel een starbucks? want dan hoef ik niks mee te nemen van groningen cs.
Ik kom op de meet met mijn hipster bril, laptop, canon camera, starbucks smoothie, allstars en alles.quote:
lees OP; een keer in het midden van het land.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 23:02 schreef Daaps het volgende:
Kunnen we niet in Breda meeten?
#1 binnenstad van nl, en jullie kunnen allemaal in mijn villa blijven tukken.
McDonalds Zuid is dichterbij dan WKC Zuid.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 22:54 schreef JJH het volgende:
[..]
Soms staat er een snackkar om de hoek bij de post.
http://maps.google.nl/map(...)929&vpsrc=0&t=h&z=16
Verder is die in Winkelcentrum zuid het dichtst bij denk ik.
Ik zou zeggen, regel het en ik ben van de partij denk ikquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 23:02 schreef Daaps het volgende:
Kunnen we niet in Breda meeten?
#1 binnenstad van nl, en jullie kunnen allemaal in mijn villa blijven tukken.
Jij bent er sowieso bij. Anders ga ik ook niet.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 23:03 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Ik zou zeggen, regel het en ik ben van de partij denk ik
Heb ik gedaan..quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 23:03 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
lees OP; een keer in het midden van het land.
Vriend ik had het over meet in Bredaquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 23:04 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Jij bent er sowieso bij. Anders ga ik ook niet.
Ik kom met zwembroek en Ray Ban en Hertog Jan jkmnquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 23:02 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ik kom op de meet met mijn hipster bril, laptop, canon camera, starbucks smoothie, allstars en alles.
Hertog Janquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 23:05 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ik kom met zwembroek en Ray Ban en Hertog Jan jkmn
Oh. daar ga ik niet heen. te furrquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 23:05 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Vriend ik had het over meet in Breda
Ja maar nee. Gezellig met mij in de trein jwtquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 23:06 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Oh. daar ga ik niet heen. te furr
Dr.Martin*quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 23:06 schreef ValHallen het volgende:
Ik kom met mijn ongewassen lange haar, wolvenshirt en afgetrapte Doc Marten schoenen.
Ik zit al samen met jou op de fiets, in de bus. Genoeg.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 23:06 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Ja maar nee. Gezellig met mij in de trein jwt
Ga je nog seksen met Bellatrixquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 23:06 schreef ValHallen het volgende:
Ik kom met mijn ongewassen lange haar, wolvenshirt en afgetrapte Doc Marten schoenen.
Ik ben mezelf ook altijd na een uurtje beu inderdaadquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 23:07 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ik zit al samen met jou op de fiets, in de bus. Genoeg.
Ik moest lachen.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 23:08 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Vergeet geen rubbertje om je tollie te doen
Sjiek. Wel afgetrapt toch?quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 23:10 schreef Dromenvangertje het volgende:
Ik ga ook op mijn kisten heen.
Genoeg blubber in Appeltjesdam.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 23:11 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Nog netjes. Maar ik heb ze net.
Bijna einde van de wereld.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 23:12 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Genoeg blubber in Appeltjesdam.
quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 23:13 schreef ValHallen het volgende:
[..]
We waren wel bijna verdwaald daar.
Afgesproken.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 23:15 schreef Dromenvangertje het volgende:
Ik wil trouwens wel even hakken met de fokkerts hier.
Same here.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 23:16 schreef speedking het volgende:
17e dan heb ik gewoon school ben ik net achter
School op zaterdag. Wat klopt hier niet.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 23:16 schreef speedking het volgende:
17e dan heb ik gewoon school ben ik net achter
Hogwarts.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 23:17 schreef Snuf. het volgende:
[..]
School op zaterdag. Wat klopt hier niet.
oh t is dan zaterdag ook niet wedstrijd bespreking voor zondag:Pquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 23:17 schreef Snuf. het volgende:
[..]
School op zaterdag. Wat klopt hier niet.
Ik doe niet aan wedstrijden behalve in penislengte. Maar dan win ik altijdquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 23:19 schreef speedking het volgende:
[..]
oh t is dan zaterdag ook niet wedstrijd bespreking voor zondag:P
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 23:20 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Ik doe niet aan wedstrijden behalve in penislengte. Maar dan win ik altijdPenis is een vies woord.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 23:20 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Ik doe niet aan wedstrijden behalve in penislengte. Maar dan win ik altijdomdat je niet kunt voetballen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja en dan doen we allemaal onze leger outfit aan en nemen paintballguns mee en dan gaan we paintballen.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 23:21 schreef Dromenvangertje het volgende:
Willen we nog een legertent op de meet trouwens? #ontopic
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 23:23 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Ja en dan doen we allemaal onze leger outfit aan en nemen paintballguns mee en dan gaan we paintballen.Volgens mij kon dat daar welSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik las het ergens.
Of dat was in bussloo
Heb je wel een heuptasje en een zonneklep?quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 23:23 schreef Dromenvangertje het volgende:
Zal ik batmintonsetje meenemen? Dan lijken we net toeristen.
Mijn hipster imago. wat doe jequote:Op dinsdag 23 augustus 2011 23:24 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Heb je wel een heuptasje en een zonneklep?
ik ook nog nietquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 23:22 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Ik ben niet zo'n echte pro inderdaad.
Ik weet het niet. Maar paintball kan overalquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 23:24 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Volgens mij kon dat daar welik las het ergens.
Of dat was in bussloo
gewoon met je hengel, bakje maden etc de trein in togquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 23:24 schreef Patje1987 het volgende:
Maar even tussendoor, ik ga met het OV dus geen visgerei mee. Ik ga gewoon sportief gekleed om te voetballen met bierie en wierie.
Maden leven in de mont van snuf dus die hoef ik niet te kopen.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 23:24 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
gewoon met je hengel, bakje maden etc de trein in tog
En je pet met kippengaasquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 23:24 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
gewoon met je hengel, bakje maden etc de trein in tog
Niet alleen in mijn mondquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 23:25 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Maden leven in de mont van snuf dus die hoef ik niet te kopen.
Meer in PM gaarne.quote:
wat een dom dierquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 23:27 schreef Dromenvangertje het volgende:
Misschien dat mijn rat mee reist op mijn schouder. Moet nog even kijken of alles past met zijn eten en drinken dan.
Dan neem ik een sateprikker mee, spiezen we hem en lkkr bbq toggggg XDquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 23:27 schreef Dromenvangertje het volgende:
Misschien dat mijn rat mee reist op mijn schouder. Moet nog even kijken of alles past met zijn eten en drinken dan.
OK. succesquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 23:27 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
JIJ STAAT PER DIRECT OP DE BLOCKLIST
jankenquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 23:27 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Dan neem ik een sateprikker mee, spiezen we hem en lkkr bbq toggggg XD
voetbal boeit me geen zak.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 23:32 schreef speedking het volgende:
als ik ga moet ik wel ff trainen om dv te imponeren
Ja en dan gaat ze natuurlijk gelijk met open benen voor je liggenquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 23:32 schreef speedking het volgende:
als ik ga moet ik wel ff trainen om dv te imponeren
Als je mij ziet voetballen wel.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 23:33 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
voetbal boeit me geen zak.
Voetbal kijken, bier drinken, broodje frikandel eten en schelden op de Sparta spelers is daarentegen wel leukquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 23:33 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
voetbal boeit me geen zak.
Ik zorg voor broodjes vriendquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 23:38 schreef Dromenvangertje het volgende:
broodjes frikandel maken op de meet.
bazen meet wordt baas.
Het gaat regenen of het blijft droogquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 23:46 schreef Dromenvangertje het volgende:
Weet iemand het weervooruitzicht al?
fair enoughquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 23:47 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Het gaat regenen of het blijft droog
Mquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 23:51 schreef Dromenvangertje het volgende:
Ik heb er nu erge zin in. Maar als het 16 September is dan schijt ik 'm.
quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 23:52 schreef Snuf. het volgende:
[..]
M
I
E
T
J
ESPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dat zou wel een master troll zijn.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 23:57 schreef GZ1000 het volgende:
M'n ouders denken dat 't een troll actie is. Dat ik de 17e daar kom en dat er verder niemand is.![]()
Ik moest het dan allemaal zelf maar uitzoeken of iets..
Kut, ze hebben onsquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 23:57 schreef GZ1000 het volgende:
M'n ouders denken dat 't een troll actie is. Dat ik de 17e daar kom en dat er verder niemand is.![]()
Ik moest het dan allemaal zelf maar uitzoeken of iets..
Ik vind dat ik een McFlurrymachine moet krijgen in mijn kamer, maar dat gebeurt ook nietquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 23:58 schreef Dromenvangertje het volgende:
En toch vind ik dat er meer mensen moeten komen.
Sws dat je dan alle chicks op je kamer krijgt.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 00:00 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Ik vind dat ik een McFlurrymachine moet krijgen in mijn kamer, maar dat gebeurt ook niet
Ik weet wel een paar die dan naar mijn kamer komen gesprint.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 00:01 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Sws dat je dan alle chicks op je kamer krijgt.
Dromen zijn bedrogquote:Op woensdag 24 augustus 2011 00:03 schreef Dromenvangertje het volgende:
Maar laten we wel realistisch blijven.
quote:Op woensdag 24 augustus 2011 00:06 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Ik weet wel een paar die dan naar mijn kamer komen gesprint.
[..]
Dromen zijn bedrog
Onze vriendin DV wil de lapo want dan kan ze een nieuw topic aanmaken en dingen veranderenquote:Op woensdag 24 augustus 2011 00:11 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Gaat hard, deze pre-meet
Ik hoef geen lapo, maar zolang ik wel de OP mag.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 00:12 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Onze vriendin DV wil de lapo want dan kan ze een nieuw topic aanmaken en dingen veranderen
quote:Op woensdag 24 augustus 2011 00:11 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Maar als ik wakker word naast jou dan walg ik nog
ja srry k bedlde op ja toggg XD?XDquote:Op woensdag 24 augustus 2011 00:12 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ik hoef geen lapo, maar zolang ik wel de OP mag.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |