Spelletje spelen dan. XDquote:
Ooh oké. Mijn trein zou om 13.13 daar komen, dus dan heb ik er nog wel wat tijd over.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 21:38 schreef Snuf. het volgende:
[..]
We spreken tussen half 2 en 2 uur ofzo af op Zwolle Centraal. Volgens mij is Zwolle Centraal even groot als het gemiddelde metrostation in Rotterdam, dus dat moet lukken. Daarnaast herken je Fokkers. Geloof me.
quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 21:38 schreef Snuf. het volgende:
[..]
We spreken tussen half 2 en 2 uur ofzo af op Zwolle Centraal. Volgens mij is Zwolle Centraal even groot als het gemiddelde metrostation in Rotterdam, dus dat moet lukken. Daarnaast herken je Fokkers. Geloof me.
je komt niet meer?quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 22:05 schreef Isambard het volgende:
[..]
Oké, succes met elkaar vinden daar.
Oh okay!quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 22:08 schreef Isambard het volgende:
Ik kom direct naar de plas toe.
Maar verder niet haten op het enige station in mijn woonplaats JA
Is er überhaupt een station met een Mac in Nederland?quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 22:09 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Oh okay!
is er een mac op CS?
Maar DV en ik willen een McFlurryquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 22:10 schreef Isambard het volgende:
[..]
Is er überhaupt een station met een Mac in Nederland?
Er is wel een Smullers, een AHtoGo, een Brooodzaak en drie Kiosken
groningen heeft een burger king.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 22:10 schreef Isambard het volgende:
[..]
Is er überhaupt een station met een Mac in Nederland?
Er is wel een Smullers, een AHtoGo, een Brooodzaak en drie Kiosken
Er is een Mac op loopafstand van de Wijthemenerplasquote:
Hoe lang duurt dat lopen dan?quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 22:12 schreef Isambard het volgende:
[..]
Er is een Mac op loopafstand van de Wijthemenerplas
Tjill. MacFlurry it is.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 22:12 schreef Isambard het volgende:
[..]
Er is een Mac op loopafstand van de Wijthemenerplas
Niet waar. 51 minutenquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 22:17 schreef Dromenvangertje het volgende:
Van wijthmener naar mac duurt wel een uurIemand krijgt dan dus de opdracht om met de auto + een bestelling door de mcdrive te gaan.
Ja ik wil graag 41 McFlurriesquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 22:17 schreef Dromenvangertje het volgende:
Van wijthmener naar mac duurt wel een uurIemand krijgt dan dus de opdracht om met de auto + een bestelling door de mcdrive te gaan.
Voor fokkers een uur.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 22:18 schreef Isambard het volgende:
[..]
Niet waar. 51 minuten![]()
http://maps.google.nl/map(...)g=w&mra=ltm&t=h&z=14
Dat ga ik alsnog niet lopen.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 22:19 schreef Isambard het volgende:
Wat zeg ik nu? Deze is nog dichterbijhttp://maps.google.nl/map(...)rsp=1&sz=15&t=h&z=15
Het is ook nooit goedquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 22:20 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Dat ga ik alsnog niet lopen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |