Dat kan! Maar ik denk dat het het beste is als iedere fokker iets voor zichzelf meeneemt. Zo zijn we er zeker van dat iedereen voorzien is.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 21:20 schreef GZ1000 het volgende:
Ik kan wel een en ander aan snoep meenemen, en een beetjen cola, dat soort dingen.
Hertog ?quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 21:22 schreef Patje1987 het volgende:
Ik neem gewoon alleen bier mee, meer heb ik niet nodig.
Dat zou ik zeer op prijs stellenquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 21:24 schreef Goratj het volgende:
dit lijkt mij een gezellige bijeenkomst, allicht dat ik ook langskom
Op de zeker lijst, of op de misschien lijst?quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 21:24 schreef Goratj het volgende:
BOH JAquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 21:24 schreef Goratj het volgende:
ik ben blij dat ik gelijk geaccepteerd word. zet mij dan maar op de "zeker"lijstquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 21:24 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Dat zou ik zeer op prijs stellen
quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 21:25 schreef Goratj het volgende:
[..]
ik ben blij dat ik gelijk geaccepteerd word. zet mij dan maar op de "zeker"lijst
quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 20:56 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Zodra Driepink dit leest of als het topic dicht is en ik de OP weer heb kom je erin te staan! net als AnaalFaBtje.
Ja.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 21:31 schreef Patje1987 het volgende:
Iedereen zorgt voor eigen drank en voer toch?
Iedereen loopt rond met een bordje om zijn/haar nekquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 21:37 schreef GZ1000 het volgende:
Oh en als ik daar nou kom(hihi hij zegt kom), hoe herken ik de eckte FOK!kers dan?
Gewoon hard 'Vis een optie?' roepen of?
We spreken tussen half 2 en 2 uur ofzo af op Zwolle Centraal. Volgens mij is Zwolle Centraal even groot als het gemiddelde metrostation in Rotterdam, dus dat moet lukken. Daarnaast herken je Fokkers. Geloof me.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 21:37 schreef GZ1000 het volgende:
Oh en als ik daar nou kom(hihi hij zegt kom), hoe herken ik de eckte FOK!kers dan?
Gewoon hard 'Vis een optie?' roepen of?
Ik draag sowieso een spijkerjasje + bruine tas, zwarte broek en canon camera. Kan niet missen.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 21:38 schreef Snuf. het volgende:
[..]
We spreken tussen half 2 en 2 uur ofzo af op Zwolle Centraal. Volgens mij is Zwolle Centraal even groot als het gemiddelde metrostation in Rotterdam, dus dat moet lukken. Daarnaast herken je Fokkers. Geloof me.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |