Ik ook, je hebt mijn kwaliteiten gezien.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 20:26 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Ik heb pas nog gevoetbald in Delfzijl, ik kan alles aan nu.
als smegma gaat, en wifi meeneemt, neem ik mijn laptop mee.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 20:30 schreef AnaalFaBtje het volgende:
Trouwens,welke mongool gaat daar fokken?
Ik nietquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 20:30 schreef AnaalFaBtje het volgende:
Trouwens,welke mongool gaat daar fokken?
Dat denk je nu..quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 20:31 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Het enige wat ik daar ga doen is fake smsjes naar al mijn populaire vrienden sturen.
mag ik denummer van 1van je popie jopie vriendenquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 20:31 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Het enige wat ik daar ga doen is fake smsjes naar al mijn populaire vrienden sturen.
Alleen omdat je er een beetje anders uitziet?quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 20:42 schreef Insomnium het volgende:
Ik zit wel te twijfelen hoor
Weet niet of ik wel bij jullie allemaal pas
Neen niet daarom.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 20:43 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Alleen omdat je er een beetje anders uitziet?als je niemand hebt wil ik altijd nog wel met je praten.
Haha,ik weet jou hyves..quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 20:43 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Alleen omdat je er een beetje anders uitziet?als je niemand hebt wil ik altijd nog wel met je praten.
Ken je geen mensen uit het lijstje via fok?quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 20:47 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Neen niet daarom.
Het zal mij aan mijn reet roesten hoe mensen mij zien.
Ik ken verder niemand en dat ben ik niet gewent.
Ik ken ook bijna niemandquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 20:47 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Neen niet daarom.
Het zal mij aan mijn reet roesten hoe mensen mij zien.
Ik ken verder niemand en dat ben ik niet gewent.
Ik kom eigenlijk alleen in Radio49 topic.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 20:48 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Ken je geen mensen uit het lijstje via fok?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |