Ik ook, je hebt mijn kwaliteiten gezien.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 20:26 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Ik heb pas nog gevoetbald in Delfzijl, ik kan alles aan nu.
als smegma gaat, en wifi meeneemt, neem ik mijn laptop mee.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 20:30 schreef AnaalFaBtje het volgende:
Trouwens,welke mongool gaat daar fokken?
Ik nietquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 20:30 schreef AnaalFaBtje het volgende:
Trouwens,welke mongool gaat daar fokken?
Dat denk je nu..quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 20:31 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Het enige wat ik daar ga doen is fake smsjes naar al mijn populaire vrienden sturen.
mag ik denummer van 1van je popie jopie vriendenquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 20:31 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Het enige wat ik daar ga doen is fake smsjes naar al mijn populaire vrienden sturen.
Alleen omdat je er een beetje anders uitziet?quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 20:42 schreef Insomnium het volgende:
Ik zit wel te twijfelen hoor
Weet niet of ik wel bij jullie allemaal pas
Neen niet daarom.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 20:43 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Alleen omdat je er een beetje anders uitziet?als je niemand hebt wil ik altijd nog wel met je praten.
Haha,ik weet jou hyves..quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 20:43 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Alleen omdat je er een beetje anders uitziet?als je niemand hebt wil ik altijd nog wel met je praten.
Ken je geen mensen uit het lijstje via fok?quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 20:47 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Neen niet daarom.
Het zal mij aan mijn reet roesten hoe mensen mij zien.
Ik ken verder niemand en dat ben ik niet gewent.
Ik ken ook bijna niemandquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 20:47 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Neen niet daarom.
Het zal mij aan mijn reet roesten hoe mensen mij zien.
Ik ken verder niemand en dat ben ik niet gewent.
Ik kom eigenlijk alleen in Radio49 topic.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 20:48 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Ken je geen mensen uit het lijstje via fok?
Dan leer je mensen kennen toch? Fokkers lijken niet zo autistisch en sommige zijn wel echt spontaan, zoals Monopoly en Patje1987. Maak je maar niet druk.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 20:49 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Ik kom eigenlijk alleen in Radio49 topic.
Niet autistisch??quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 20:51 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Dan leer je mensen kennen toch? Fokkers lijken niet zo autistisch en sommige zijn wel echt spontaan, zoals Monopoly en Patje1987. Maak je maar niet druk.
Goed punt.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 20:51 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Dan leer je mensen kennen toch? Fokkers lijken niet zo autistisch en sommige zijn wel echt spontaan, zoals Monopoly en Patje1987. Maak je maar niet druk.
Zodra Driepink dit leest of als het topic dicht is en ik de OP weer heb kom je erin te staan! net als AnaalFaBtje.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 20:53 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Goed punt.
Weet je wat fuck it.
Zet mij maar op de ik kom lijst.
Is prima!quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 20:56 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Zodra Driepink dit leest of als het topic dicht is en ik de OP weer heb kom je erin te staan! net als AnaalFaBtje.
Waar kom je vandaan dan?quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 20:56 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Is prima!
Hoop alleen wel dat ik iemand herken daar anders sta ik daar nog alleen op het station![]()
Van te voren wisselen we vast wel telefoonnummers uit.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 20:56 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Is prima!
Hoop alleen wel dat ik iemand herken daar anders sta ik daar nog alleen op het station![]()
Dat moet wel goed komen.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 20:58 schreef Snuf. het volgende:
Je ziet het wel. Vorige mini meet in Utrecht waren we zelfs gespot toen we stonden te wachten door een andere fokker. Die geen hallo durfde te zeggen
Hoe oud ben je?quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 21:04 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Dat moet wel goed komen.
En anders lurk ik wat fobo's door
Dan horen we het welquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 20:53 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Niet autistisch??
Wat een deceptie![]()
![]()
Maar ik twijfel. Geen idee. Misschien... Kweenie. Beslis na mijn vakantie wel of ik kom of niet
quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 21:07 schreef Insomnium het volgende:
Maar ik ben jong van geest hoor
En als priem komt dan is het prima want die is ook 25
2 mensen zijn 16. De rest zijn dan allemaal 18, 19 of ergens in de 20quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 21:09 schreef PriemGirl het volgende:
[..]![]()
maarreuh... Jullie zijn niet allemaal 16 toch? Ik wil mij geen ouwe doos gaan voelen dan
Onze taxi man komt misschien ook.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 21:09 schreef PriemGirl het volgende:
[..]![]()
maarreuh... Jullie zijn niet allemaal 16 toch? Ik wil mij geen ouwe doos gaan voelen dan
Kijk gerust, ben 24 trouwens.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 21:04 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Dat moet wel goed komen.
En anders lurk ik wat fobo's door
Ik zie het wel aan tegen danquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 21:10 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Onze taxi man komt misschien ook.
En ik dan.
Dus dat is allemaal prima.
En dan vermaak ik je wel
Ik ben 17quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 21:09 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
2 mensen zijn 16. De rest zijn dan allemaal 18, 19 of ergens in de 20Ratelslangetje is 50 hoor ik net
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |