Niet alleen in mijn mondquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 23:25 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Maden leven in de mont van snuf dus die hoef ik niet te kopen.
Meer in PM gaarne.quote:
wat een dom dierquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 23:27 schreef Dromenvangertje het volgende:
Misschien dat mijn rat mee reist op mijn schouder. Moet nog even kijken of alles past met zijn eten en drinken dan.
Dan neem ik een sateprikker mee, spiezen we hem en lkkr bbq toggggg XDquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 23:27 schreef Dromenvangertje het volgende:
Misschien dat mijn rat mee reist op mijn schouder. Moet nog even kijken of alles past met zijn eten en drinken dan.
OK. succesquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 23:27 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
JIJ STAAT PER DIRECT OP DE BLOCKLIST
jankenquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 23:27 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Dan neem ik een sateprikker mee, spiezen we hem en lkkr bbq toggggg XD
voetbal boeit me geen zak.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 23:32 schreef speedking het volgende:
als ik ga moet ik wel ff trainen om dv te imponeren
Ja en dan gaat ze natuurlijk gelijk met open benen voor je liggenquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 23:32 schreef speedking het volgende:
als ik ga moet ik wel ff trainen om dv te imponeren
Als je mij ziet voetballen wel.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 23:33 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
voetbal boeit me geen zak.
Voetbal kijken, bier drinken, broodje frikandel eten en schelden op de Sparta spelers is daarentegen wel leukquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 23:33 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
voetbal boeit me geen zak.
Ik zorg voor broodjes vriendquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 23:38 schreef Dromenvangertje het volgende:
broodjes frikandel maken op de meet.
bazen meet wordt baas.
Het gaat regenen of het blijft droogquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 23:46 schreef Dromenvangertje het volgende:
Weet iemand het weervooruitzicht al?
fair enoughquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 23:47 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Het gaat regenen of het blijft droog
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |