Hogwarts.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 23:17 schreef Snuf. het volgende:
[..]
School op zaterdag. Wat klopt hier niet.
oh t is dan zaterdag ook niet wedstrijd bespreking voor zondag:Pquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 23:17 schreef Snuf. het volgende:
[..]
School op zaterdag. Wat klopt hier niet.
Ik doe niet aan wedstrijden behalve in penislengte. Maar dan win ik altijdquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 23:19 schreef speedking het volgende:
[..]
oh t is dan zaterdag ook niet wedstrijd bespreking voor zondag:P
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 23:20 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Ik doe niet aan wedstrijden behalve in penislengte. Maar dan win ik altijdPenis is een vies woord.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 23:20 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Ik doe niet aan wedstrijden behalve in penislengte. Maar dan win ik altijdomdat je niet kunt voetballen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja en dan doen we allemaal onze leger outfit aan en nemen paintballguns mee en dan gaan we paintballen.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 23:21 schreef Dromenvangertje het volgende:
Willen we nog een legertent op de meet trouwens? #ontopic
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 23:23 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Ja en dan doen we allemaal onze leger outfit aan en nemen paintballguns mee en dan gaan we paintballen.Volgens mij kon dat daar welSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik las het ergens.
Of dat was in bussloo
Heb je wel een heuptasje en een zonneklep?quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 23:23 schreef Dromenvangertje het volgende:
Zal ik batmintonsetje meenemen? Dan lijken we net toeristen.
Mijn hipster imago. wat doe jequote:Op dinsdag 23 augustus 2011 23:24 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Heb je wel een heuptasje en een zonneklep?
ik ook nog nietquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 23:22 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Ik ben niet zo'n echte pro inderdaad.
Ik weet het niet. Maar paintball kan overalquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 23:24 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Volgens mij kon dat daar welik las het ergens.
Of dat was in bussloo
gewoon met je hengel, bakje maden etc de trein in togquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 23:24 schreef Patje1987 het volgende:
Maar even tussendoor, ik ga met het OV dus geen visgerei mee. Ik ga gewoon sportief gekleed om te voetballen met bierie en wierie.
Maden leven in de mont van snuf dus die hoef ik niet te kopen.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 23:24 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
gewoon met je hengel, bakje maden etc de trein in tog
En je pet met kippengaasquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 23:24 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
gewoon met je hengel, bakje maden etc de trein in tog
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |