Goed planquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 22:21 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Als ik je fiets mag lenen ga ik wel even heen.
quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 22:20 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Dat ga ik alsnog niet lopen.
Dat stuk is mijn hele woonplaats.
Ja als je langs het station ging wel. Dan kwam je ook nog langs mijn school etc.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 22:25 schreef Patje1987 het volgende:
[..]! ik was binnen 1 minuut uit jouw woonplaats.
Oja dat klopt ik kwam langs een school.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 22:27 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ja als je langs het station ging wel. Dan kwam je ook nog langs mijn school etc.
Jij denkt echt dat dit een dorpje is hè?quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 21:38 schreef Snuf. het volgende:
[..]
We spreken tussen half 2 en 2 uur ofzo af op Zwolle Centraal. Volgens mij is Zwolle Centraal even groot als het gemiddelde metrostation in Rotterdam, dus dat moet lukken. Daarnaast herken je Fokkers. Geloof me.
quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 22:35 schreef Daaps het volgende:
deeltje 4 al weer?.. wat heb ik allemaal gemist?
![]()
Hoe gaan we elkaar trouwens herkennen? Gewoon de bierblikjes volgen ofzo...?
Ik ga namelijk niet aan random mensen vragen: 'hallon. Is dit de fok! Meet?'
quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 21:39 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ik draag sowieso een spijkerjasje + bruine tas, zwarte broek en canon camera. Kan niet missen.
Ik ben wel eens op het station geweest, maar ik kan me er niets meer van herinneren, en het was 1,5 jaar geleden. Dus heel veel indruk heeft het niet gemaaktquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 22:34 schreef JJH het volgende:
[..]
Jij denkt echt dat dit een dorpje is hè?
Ze zijn aan het verbouwen op het moment. Ik geloof dat Zwolle na Utrecht één van de grootste NS knooppunten is.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 22:36 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Ik ben wel eens op het station geweest, maar ik kan me er niets meer van herinneren, en het was 1,5 jaar geleden. Dus heel veel indruk heeft het niet gemaakt
Maar ik ga vrijdag naar Zwolle dus ik zal daarna mijn oordeel wellicht bijstellen
Ik ga niet naar het station van Zwolle maar naar het voetbalstadionquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 22:38 schreef JJH het volgende:
[..]
Ze zijn aan het verbouwen op het moment. Ik geloof dat Zwolle na Utrecht één van de grootste NS knooppunten is.
Gecondoleerd.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 22:39 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Ik ga niet naar het station van Zwolle maar naar het voetbalstadion
Van Afrika tot in Amerikaquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 22:40 schreef Dromenvangertje het volgende:
Oja, ik draag ook een regenboog paraplu bij me.
Volgens mij is het afschuwelijk lelijk ja. Maar ja ik ben er nog nooit geweest en een uitwedstrijd van Sparta is altijd leuk (op de wedstrijd en het voetbal zelf na dan)quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 22:41 schreef JJH het volgende:
[..]
Gecondoleerd.
Ik vind het niet echt iets waar Zwolle trots op kan zijn, lelijke betonnen bak.
Het oude Oosterenk was zoveel toffer.
Ok. Ik draag mn favo kledingstuk: een lucky luke shirt.quote:
quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 22:47 schreef JJH het volgende:
Als jullie mazzel hebben doe ik ook kleren aan.
Snuf en ik gaan op Isambard zijn fiets naar de mac. We kunnen wel bestellingen meenemen.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 22:51 schreef Daaps het volgende:
[..]
![]()
Is daar ook een eetgelegenheid in de buurt? Friettentje ofzo...
Soms staat er een snackkar om de hoek bij de post.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 22:51 schreef Daaps het volgende:
[..]
![]()
Is daar ook een eetgelegenheid in de buurt? Friettentje ofzo...
Mac.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 22:52 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Snuf en ik gaan op Isambard zijn fiets naar de mac. We kunnen wel bestellingen meenemen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |