is er wel een starbucks? want dan hoef ik niks mee te nemen van groningen cs.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 22:57 schreef JJH het volgende:
Vroeger hadden we gewoon een BK op het station. Stomme verbouwing.
Nope.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 22:58 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
is er wel een starbucks? want dan hoef ik niks mee te nemen van groningen cs.
Ik kom op de meet met mijn hipster bril, laptop, canon camera, starbucks smoothie, allstars en alles.quote:
lees OP; een keer in het midden van het land.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 23:02 schreef Daaps het volgende:
Kunnen we niet in Breda meeten?
#1 binnenstad van nl, en jullie kunnen allemaal in mijn villa blijven tukken.
McDonalds Zuid is dichterbij dan WKC Zuid.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 22:54 schreef JJH het volgende:
[..]
Soms staat er een snackkar om de hoek bij de post.
http://maps.google.nl/map(...)929&vpsrc=0&t=h&z=16
Verder is die in Winkelcentrum zuid het dichtst bij denk ik.
Ik zou zeggen, regel het en ik ben van de partij denk ikquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 23:02 schreef Daaps het volgende:
Kunnen we niet in Breda meeten?
#1 binnenstad van nl, en jullie kunnen allemaal in mijn villa blijven tukken.
Jij bent er sowieso bij. Anders ga ik ook niet.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 23:03 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Ik zou zeggen, regel het en ik ben van de partij denk ik
Heb ik gedaan..quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 23:03 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
lees OP; een keer in het midden van het land.
Vriend ik had het over meet in Bredaquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 23:04 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Jij bent er sowieso bij. Anders ga ik ook niet.
Ik kom met zwembroek en Ray Ban en Hertog Jan jkmnquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 23:02 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ik kom op de meet met mijn hipster bril, laptop, canon camera, starbucks smoothie, allstars en alles.
Hertog Janquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 23:05 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ik kom met zwembroek en Ray Ban en Hertog Jan jkmn
Oh. daar ga ik niet heen. te furrquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 23:05 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Vriend ik had het over meet in Breda
Ja maar nee. Gezellig met mij in de trein jwtquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 23:06 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Oh. daar ga ik niet heen. te furr
Dr.Martin*quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 23:06 schreef ValHallen het volgende:
Ik kom met mijn ongewassen lange haar, wolvenshirt en afgetrapte Doc Marten schoenen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |