SPOILER: De Radio49 DJ's (in alfabetische volgorde)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat kan ik als luisteraar verwachten op Radio 49?
Alles. Simpeler is het niet samen te vatten. Iedere DJ heeft zijn eigen stijl, van muziekspecials tot talkshows en verzoekprogramma's. Een bepaald nummer of thema in gedachten? Vraag het eens in het topic, wie weet is er wel iemand die het draait! Zo niet, mag je - als je het leuk vindt - dat zélf doen!
En als er geen DJ draait?
Dan zorgt Guppie (de verzoekjes-automaat) voor lekkere muziek. Klik op de grote zwarte VERZOEKJES knop hierbeneden om iets aan te vragen. Guppie wordt beheerd door robdriessen en kan ook bediend worden door Redskillz, Viro, Knetterkrankjorum en Outpost76.
Ik wil ook! Hoe meld ik me aan en kom ik op het rooster?
Aanmelden voor het rooster kan door een DM of PM (liefst naar 2 of meer personen) te sturen naar Mr-green, Samzz, Gewoonfaye, Knetterkrankjorum of Carooltje79.
Nadat je op het rooster bent gezet ontvang je de gegevens waarmee je kan inloggen op de stream.
LET OP: DJ's moeten zich minimaal 10 minuten voor hun show melden in het topic, zijn ze er niet dan wordt hun uurtje weggegeven!
Zijn er eisen aan DJ's of hun programma's?
Niet echt, draai wat je leuk vindt, of juist totaal iets anders. Hoe meer stijlen, hoe beter! Het enige wat we van je vragen is enthousiasme, de juiste software (zoals SAM of VDJ) en als je durft: een goede microfoon!
Jingles
Er zijn door DJ Luke een aantal standaard Radio 49 jingles gemaakt die voor iedereen zijn te gebruiken. Download hier!
Luisteren in een media player?
Dat kan, klik hier om naar Radio 49 in je media player te luisteren.
Slowchat is toegestaan, maar tot bepaalde hoogte! Het topic is voornamelijk bedoeld voor feedback voor de DJ's.
Statistieken
Uiteraard zijn er statistieken voor deze reeks: http://piles.nl/fok/index.php?reeks_id=16
C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
nee hoor, Bier of Sangriaquote:
Geef mij ook zo'n moederquote:Op zondag 21 augustus 2011 03:55 schreef heloef het volgende:
Ik wou een uur geleden gaan slapen.
Gooide mijn ma sate in de oven.
http://www.google.nl/sear(...)ial&client=firefox-aquote:Op zondag 21 augustus 2011 03:53 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Jah echt, het kan hem gewoon niet zijn
Nope, het is gewoon serieus een octaaf te hoogquote:
Faye in een rokje? Pics!quote:Op zondag 21 augustus 2011 03:56 schreef Redskillz het volgende:
[..]
Had je gehoopt dat het over jou en je rokje ging?
Veel plezierquote:Op zondag 21 augustus 2011 03:55 schreef Jofunu-kun het volgende:
Ik ga nog even gamen met broertje, miss tot straks![]()
Stiekem wel.quote:Op zondag 21 augustus 2011 03:56 schreef Redskillz het volgende:
[..]
Ze huppelt nu over Lowlands.quote:
geweldigquote:Op zondag 21 augustus 2011 03:56 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Nope, het is gewoon serieus een octaaf te hoog
Jurkje en nee, zelfs de aandachtshoer in mij vindt dit een overkill aan aandacht. Eentje vroeg ook na 2 minuten of ik meeging naar zijn campingquote:Op zondag 21 augustus 2011 03:56 schreef Redskillz het volgende:
[..]
Nu nog? Je ziet lekker veel als 't donker isquote:Op zondag 21 augustus 2011 03:57 schreef heloef het volgende:
[..]
Ze huppelt nu over Lowlands.
En er komen nu mannen op af schijnt.
Dat is veilig.quote:Op zondag 21 augustus 2011 03:57 schreef Jofunu-kun het volgende:
Oh, en waarom heeft iedere chauffeur minimaal 1 best lekker wijf in de bus gehad, en ik gewoon helemaal niet![]()
quote:Op zondag 21 augustus 2011 03:57 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
geweldig
iemand die mij snapt
Is normaal op Lowlands dat je daar nog actief aan het rondhuppelen bentquote:Op zondag 21 augustus 2011 03:57 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Nu nog? Je ziet lekker veel als 't donker is
gezelligquote:Op zondag 21 augustus 2011 03:57 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Knetje hoe was je date met David?
Truste liefjequote:Op zondag 21 augustus 2011 03:58 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
ik ga slapen... stuur een dm met tot hoelaat serieus gedraait heeft.. dan pas ik het morgen aan.
je kunt doordraaien zolang als je wilt.
Kusjes op jullie neus
quote:Op zondag 21 augustus 2011 03:58 schreef heloef het volgende:
[..]
Dat is veilig.
Jouw ogen moet zich richten of de weg, niet op de dames.
Trustenquote:Op zondag 21 augustus 2011 03:58 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
ik ga slapen... stuur een dm met tot hoelaat serieus gedraait heeft.. dan pas ik het morgen aan.
Kusjes op jullie neus
Trusten Knetquote:Op zondag 21 augustus 2011 03:58 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Kusjes op jullie neus
Ik stond in een eetkraam met 100 anderen, op tafels te dansenquote:Op zondag 21 augustus 2011 03:57 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Nu nog? Je ziet lekker veel als 't donker is
Slaap lekkerquote:Op zondag 21 augustus 2011 03:59 schreef Symphonic het volgende:
Ik ga ook maar eens mijn linkeroor verwamen
Trustenquote:Op zondag 21 augustus 2011 03:59 schreef Symphonic het volgende:
Doeg Knetter.quote:Op zondag 21 augustus 2011 03:58 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Kusjes op jullie neus
quote:Op zondag 21 augustus 2011 03:58 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Kusjes op jullie neus
quote:Op zondag 21 augustus 2011 03:59 schreef Symphonic het volgende:
Whaha, ben je al aangesproken door 3FM peeps?quote:Op zondag 21 augustus 2011 03:59 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Ik stond in een eetkraam met 100 anderen, op tafels te dansen
Slaap fijn hequote:Op zondag 21 augustus 2011 03:58 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Kusjes op jullie neus
Ja dan komen de dronken mannen op je af ja.quote:Op zondag 21 augustus 2011 03:59 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Ik stond in een eetkraam met 100 anderen, op tafels te dansen
Nopequote:Op zondag 21 augustus 2011 03:59 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Whaha, ben je al aangesproken door 3FM peeps?
Nee die kwamen alleen als ik gewoon aan het lopen / huppelen wasquote:Op zondag 21 augustus 2011 04:00 schreef heloef het volgende:
[..]
Ja dan komen de dronken mannen op je af ja.
Oh.quote:Op zondag 21 augustus 2011 04:01 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Nee die kwamen alleen als ik gewoon aan het lopen / huppelen was
Ja inderdaad.quote:Op zondag 21 augustus 2011 04:04 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Ze waren op zoek naar iets neukbaars
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
neuken op een festival, nooit doenquote:Op zondag 21 augustus 2011 04:04 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Ze waren op zoek naar iets neukbaars
Een man die spreekt uit ervaring.quote:Op zondag 21 augustus 2011 04:06 schreef Symphonic het volgende:
[..]
neuken op een festival, nooit doen
Als je tent wegwaait lig je voor schut
Trusten & bedankt.quote:Op zondag 21 augustus 2011 04:07 schreef Symphonic het volgende:
Ik ga nu echt naar5 bed...
Joep, doei, de mazzel
whehehehe wel bijna hetzelfde, maar dan andersquote:
Nou dat wil ik morgen wel horen dan.quote:Op zondag 21 augustus 2011 04:07 schreef Symphonic het volgende:
[..]
whehehehe wel bijna hetzelfde, maar dan anders
Slaap lekkerquote:Op zondag 21 augustus 2011 04:10 schreef Stiffler1988 het volgende:
Ja mensen, ik ga ook slapen
Welterusten voor straks.
En Serieus, bedank voor de muziek
Slaap lekker!quote:
Ja,quote:Op zondag 21 augustus 2011 04:10 schreef Stiffler1988 het volgende:
Ja mensen, ik ga ook slapen
Welterusten voor straks.
En Serieus, bedank voor de muziek
Arme Hansie.quote:
Waar niet?quote:Op zondag 21 augustus 2011 04:22 schreef JJH het volgende:
[..]
Nope, net thuis.
Het was werkelijk niets vannacht.
Weer een rotnachtquote:Op zondag 21 augustus 2011 04:22 schreef JJH het volgende:
[..]
Nope, net thuis.
Het was werkelijk niets vannacht.
Heul erg rustig. Gister hadden we stratenfestival en was het erg druk. Overal live muziek in de stad enzo. Alleen leveren we dat een dag later altijd weer in, mensen kunnen het geld maar één keer uitgevenquote:
Dat is wel weer k*t dan, maar compenseert gister dan nog een beetje of is het over het geheel geen best weekend aan het worden zo?quote:Op zondag 21 augustus 2011 04:25 schreef JJH het volgende:
[..]
Heul erg rustig. Gister hadden we stratenfestival en was het erg druk. Overal live muziek in de stad enzo. Alleen leveren we dat een dag later altijd weer in, mensen kunnen het geld maar één keer uitgeven
quote:Op zondag 21 augustus 2011 04:26 schreef Ikbenserieus het volgende:
Ik draai der nog een stuk of 3,
en ga naar bed.
Compenseert ook wel enigzins hoor. Als ik gister en vandaag bij elkaar optel heb ik een gemiddeld weekend.quote:Op zondag 21 augustus 2011 04:28 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Dat is wel weer k*t dan, maar compenseert gister dan nog een beetje of is het over het geheel geen best weekend aan het worden zo?
Altijd zondag om deze tijd hoor.quote:Op zondag 21 augustus 2011 04:31 schreef cablegunmaster het volgende:
zijn er uberhaupt nog mensen wakker?![]()
![]()
Nog wel.quote:Op zondag 21 augustus 2011 04:31 schreef cablegunmaster het volgende:
zijn er uberhaupt nog mensen wakker?![]()
![]()
Goede muziek, alleen jammer van de haperingen. Is dat een mogelijk overdrachtsprobleem tussen programma's of zijn je mp3's niet helemaal in orde?quote:Op zondag 21 augustus 2011 04:32 schreef Ikbenserieus het volgende:
[..]
Nog wel.
Wat vonden de vaste luisteraars ervan?
Postief/negatief?
Overdrachtsprobleem.quote:Op zondag 21 augustus 2011 04:39 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Goede muziek, alleen jammer van de haperingen. Is dat een mogelijk overdrachtsprobleem tussen programma's of zijn je mp3's niet helemaal in orde?
Maar met jouw muziekkeuze is het zeker voor herhaling vatbaar. (mits probleempje verholpen)quote:Op zondag 21 augustus 2011 04:41 schreef Ikbenserieus het volgende:
[..]
Overdrachtsprobleem.
Haperingen heb ik hier helemaal geen last van
Slaap lekker Hans.quote:Op zondag 21 augustus 2011 04:50 schreef JJH het volgende:
Ik heb nog twee slokken bier.
Correctie, ik had nog twee slokken bier, ik ga plat. Tot morgen ofzo.
Welterustenquote:Op zondag 21 augustus 2011 04:50 schreef JJH het volgende:
Ik heb nog twee slokken bier.
Correctie, ik had nog twee slokken bier, ik ga plat. Tot morgen ofzo.
ah ok. Ik wil ook gaan slapen maar ben helemaal hyper. Ben nu bioshock 2 aan het spelenquote:Op zondag 21 augustus 2011 06:42 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Nie veul, zo maar eens een paar uur slapen
Hier ookquote:Op zondag 21 augustus 2011 11:27 schreef charmed_angel het volgende:
Goedemorgen
Het is echt benauwd hier
Goedemorgen, hier ookquote:Op zondag 21 augustus 2011 11:27 schreef charmed_angel het volgende:
Goedemorgen
Het is echt benauwd hier
Klopt. Heerlijkquote:Op zondag 21 augustus 2011 11:24 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja hier ook, nu een stralend zonnetje
Ja inderdaad.quote:
quote:Op zondag 21 augustus 2011 11:39 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja inderdaad.
Kittens liggen languit lui in de zon, nadat ze me 2 uur lang beslopen en besprongen hebben
quote:
Dat hoeft toch ook niet.quote:Op zondag 21 augustus 2011 12:00 schreef Samzz het volgende:
M'n ouders hebben gewoon helemaal niks voor mij en m'n zusje meegenomen van vakantie. NIKS.
Waar zijn ze heen geweest dan ?quote:Op zondag 21 augustus 2011 12:00 schreef Samzz het volgende:
M'n ouders hebben gewoon helemaal niks voor mij en m'n zusje meegenomen van vakantie. NIKS.
Doen ze ieder jaar. Dus ik was, ik geef het eerlijk toe, wel teleurgesteld, ja.quote:
Italiëquote:
Ik zou ook niet zo goed weten wat ik zou moeten meenemen uit Italiëquote:Op zondag 21 augustus 2011 12:05 schreef Samzz het volgende:
[..]
Doen ze ieder jaar. Dus ik was, ik geef het eerlijk toe, wel teleurgesteld, ja..
[..]
Italië.
Waar had je op gehoopt dan?quote:Op zondag 21 augustus 2011 12:05 schreef Samzz het volgende:
[..]
Doen ze ieder jaar. Dus ik was, ik geef het eerlijk toe, wel teleurgesteld, ja..
Maar jij gaat waarschijnlijk niet al sinds jaar en dag naar Italiëquote:Op zondag 21 augustus 2011 12:07 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Ik zou ook niet zo goed weten wat ik zou moeten meenemen uit Italië
Gewoon een klein souvenirtje, zoals ze ieder jaar doen.quote:Op zondag 21 augustus 2011 12:07 schreef Melting het volgende:
[..]
Waar had je op gehoopt dan?
En tja Samzz..... er komt een tijd, dat je te oud bent voor souveniers.
Goed puntquote:Op zondag 21 augustus 2011 12:09 schreef Samzz het volgende:
[..]
Maar jij gaat waarschijnlijk niet al sinds jaar en dag naar Italië.
[..]
Gewoon een klein souvenirtje, zoals ze ieder jaar doen..
En dat laatste is bullshit en je weet het.
quote:Op zondag 21 augustus 2011 12:11 schreef Insomnium het volgende:
Blargh.
Mensen ik ga mijn bed weer in.
Wereld draait.
Maag draait.
Tot straks !
Dat is geen stierenpoep. Ik zie een souvenier als een aandenken dat je ergens geweest bent. En als ik in Italië geweest ben, dan zou ik misschien voor mezelf iets meenemen. Niet voor kinderen/familie/vrienden.quote:Op zondag 21 augustus 2011 12:09 schreef Samzz het volgende:
[..]
Gewoon een klein souvenirtje, zoals ze ieder jaar doen..
En dat laatste is bullshit en je weet het.
Maar jij bent mijn pa of ma niet. Dus houd eens op zeg. Ik vind het gewoon jammer.quote:Op zondag 21 augustus 2011 12:13 schreef Melting het volgende:
[..]
Dat is geen stierenpoep. Ik zie een souvenier als een aandenken dat je ergens geweest bent. En als ik in Italië geweest ben, dan zou ik misschien voor mezelf iets meenemen. Niet voor kinderen/familie/vrienden.
Slecht geslapen?quote:Op zondag 21 augustus 2011 12:16 schreef Samzz het volgende:
[..]
Maar jij bent mijn pa of ma niet. Dus houd eens op zeg. Ik vind het gewoon jammer.
XTCquote:
Nee, je moet gewoon ophouden. Ik vind het jammer, wat jij wel of niet vindt verandert daar niks aan.quote:
wel goedquote:
voor wat ?quote:
okequote:
Ik zeg ook niet dat je er iets aan moet veranderen.quote:Op zondag 21 augustus 2011 12:22 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, je moet gewoon ophouden. Ik vind het jammer, wat jij wel of niet vindt verandert daar niks aan.
quote:Op zondag 21 augustus 2011 12:31 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik zeg ook niet dat je er iets aan moet veranderen.
Maar ik laat me sowieso niet de mond snoeren door je, omdat jij een andere mening toegedaan bent dan ik. Daar is een forum namelijk voor. Om je mening te ventileren.
Ja, maar ik heb nog iets van Firebirdquote:Op zondag 21 augustus 2011 12:31 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
Troll ?
heb je SAM al op je pc
die moet je kiezenquote:Op zondag 21 augustus 2011 12:34 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Ja, maar ik heb nog iets van Firebird
Wat moet ik winnen dan?quote:
zeer herkenbaar.quote:Op zondag 21 augustus 2011 12:36 schreef charmed_angel het volgende:
ik heb het zo druk vandaag, maar heb nergens zin in, maar ik moet vandaag alles wasssen, anders is niet alles droog voor dinsdag
Bleeeeh
Hoe dan? Ik heb geen FireBird. Doe trouwens even via DMquote:Op zondag 21 augustus 2011 12:35 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
die moet je kiezen
moguhquote:
En dan moeten wij je gaan missen.quote:Op zondag 21 augustus 2011 12:51 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja nog een paar daagjes en dan gaan we op vakantie
quote:
quote:
quote:
McDonaldsquote:Op zondag 21 augustus 2011 12:54 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
[..]
![]()
Ik neem mijn iPad meeDus ik kom soms wel eens buurten, als ik normale Wifi heb in het hotel
Verslaafde.quote:Op zondag 21 augustus 2011 12:54 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
[..]
![]()
Ik neem mijn iPad meeDus ik kom soms wel eens buurten, als ik normale Wifi heb in het hotel
Jij bent serieus van plan te gaan Fokken als je op vakantie bent?quote:Op zondag 21 augustus 2011 12:54 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
[..]
![]()
Ik doe dat elk jaarquote:
quote:Op zondag 21 augustus 2011 12:56 schreef Samzz het volgende:
Ik heb mijn afstandsbediening net kapot gegooid.
Niet echt slimquote:
dat wist ik nietquote:
Uhmz ja, niet uren lang. Maar ik kom altijd wel hoi zeggen enzo, hooguit 5 minuten ofzoquote:Op zondag 21 augustus 2011 12:57 schreef Samzz het volgende:
[..]
Jij bent serieus van plan te gaan Fokken als je op vakantie bent?.
Ook al had ik dat niet, wat boeit hetquote:
Mja, waarom welquote:Op zondag 21 augustus 2011 12:59 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Uhmz ja, niet uren lang. Maar ik kom altijd wel hoi zeggen enzo, hooguit 5 minuten ofzo![]()
Ik heb die mogelijkheid om het te doen, dus waarom niet
Wij nemen ook een netbook mee, voornamelijk voor muziek. Wellicht wifi daar jaquote:Op zondag 21 augustus 2011 12:59 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Uhmz ja, niet uren lang. Maar ik kom altijd wel hoi zeggen enzo, hooguit 5 minuten ofzo![]()
Ik heb die mogelijkheid om het te doen, dus waarom niet
Heracles - Feyenoord is trouwens nog steeds 0-0.quote:Op zondag 21 augustus 2011 13:00 schreef charmed_angel het volgende:
En nu ga ik mezelf een schop onder mijn kont geven
Wassen, was opvouwen en nog steeds strijken
Gelukkig is een groot woordquote:Op zondag 21 augustus 2011 13:00 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mja, waarom wel. Maar, whatever, als jij er gelukkig van wordt
.
Ja ik ben aan het kijken, maar het is een bagger wedstrijdquote:Op zondag 21 augustus 2011 13:01 schreef Melting het volgende:
[..]
Heracles - Feyenoord is trouwens nog steeds 0-0.
En msnquote:Op zondag 21 augustus 2011 13:00 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Wij nemen ook een netbook mee, voornamelijk voor muziek. Wellicht wifi daar ja
Met beide punten kan ik het wel eens zijn.quote:Op zondag 21 augustus 2011 13:02 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja ik ben aan het kijken, maar het is een bagger wedstrijd
En het uitshirt van Feyenoord is echt Spuuglelijk
Ik zit in mijn (oude) uitshirt van Engeland, Feyenoord te kijkenquote:Op zondag 21 augustus 2011 13:04 schreef Melting het volgende:
[..]
Met beide punten kan ik het wel eens zijn.
Ik zit ook te kijken. Wel Ali Illegalie, maar toch....
Wat een lelijke kleurquote:Op zondag 21 augustus 2011 13:06 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik zit in mijn (oude) uitshirt van Engeland, Feyenoord te kijken
Als Feyenoord zo blijft voetballen, gaan ze verliezen
Check :
[ afbeelding ]
Echt lelijkSowieso Puma voetbalshirts
Die is ook lelijkquote:Op zondag 21 augustus 2011 13:07 schreef charmed_angel het volgende:
Shirt doet me denken aan het uitshirt van het Nederlands Elftal. Deze:
[ afbeelding ]
Vraag me niet waarom
Jaquote:
quote:Op zondag 21 augustus 2011 13:08 schreef Melting het volgende:
Dat shirt van Nederland is ook lelijk.
Eigenlijk zijn blauwe voetbalshirts gewoon lelijkquote:
Neequote:Op zondag 21 augustus 2011 13:09 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
[..]
Eigenlijk zijn blauwe voetbalshirts gewoon lelijk
Ik had heel mijn huis schoon vrijdagquote:Op zondag 21 augustus 2011 13:07 schreef EggsTC het volgende:
Ik moet ook echt wat gaan opruimen zo, ze hebben er weer een mooie teringbende van gemaakt in het weekend hier
naja, zo maar eens beginnen als ik genoeg motivatie kan opbouwen
Italianen hebben gewoon ook gevoel voor stijlquote:
Ik vind deze best mooi:quote:Op zondag 21 augustus 2011 13:09 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
[..]
Eigenlijk zijn blauwe voetbalshirts gewoon lelijk
hihiquote:Op zondag 21 augustus 2011 13:10 schreef Samzz het volgende:
[..]
Italianen hebben gewoon ook gevoel voor stijl.
Whutquote:
Ajaxquote:Op zondag 21 augustus 2011 13:10 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik vind deze best mooi:
[ afbeelding ]
nee ook niet, niet omdat het ajax is, maar omdat blauw, zoquote:Op zondag 21 augustus 2011 13:10 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik vind deze best mooi:
[ afbeelding ]
Nee, die is téquote:Op zondag 21 augustus 2011 13:10 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik vind deze best mooi:
[ afbeelding ]
Lieve schat, ik heb een hekel aan Italiaans voetbalquote:
Ik vind donkerblauwe shirts wel gaan. Maar lichtblauw...... nee!quote:Op zondag 21 augustus 2011 13:11 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
nee ook niet, niet omdat het ajax is, maar omdat blauw, zois
quote:Op zondag 21 augustus 2011 13:13 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik vind donkerblauwe shirts wel gaan. Maar lichtblauw...... nee!![]()
Maar ach..... dit shirt van Feyenoord is nog mooier dan dit shirt:
[ afbeelding ]
Lekker italiaans voetbal kijken met charmed_angel.quote:Op zondag 21 augustus 2011 13:12 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Lieve schat, ik heb een hekel aan Italiaans voetbal
Ik ben meer van het Spaanse voetbal, of het Engelse, ook al zijn die 2 totaal niet met elkaar te vergelijken
Wat is dat voor dambord?quote:Op zondag 21 augustus 2011 13:13 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik vind donkerblauwe shirts wel gaan. Maar lichtblauw...... nee!![]()
Maar ach..... dit shirt van Feyenoord is nog mooier dan dit shirt:
[ afbeelding ]
Net een theedoek hè?quote:Op zondag 21 augustus 2011 13:14 schreef charmed_angel het volgende:
[..]Gadverdamme, blokjes op een voetbalshirt
Ik vond vorig seizoen het uitshirt van PSV best mooi anders. Gaat mooi terug naar het Brabantse.quote:Op zondag 21 augustus 2011 13:14 schreef charmed_angel het volgende:
[..]Gadverdamme, blokjes op een voetbalshirt
Niet dusquote:Op zondag 21 augustus 2011 13:15 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Lekker italiaans voetbal kijken met charmed_angel.
Uitshirt van dit seizoen van Psv.quote:
Dan moeten we eens samen naar oranje gaan kijken.quote:Op zondag 21 augustus 2011 13:15 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Niet dus![]()
Ik ben ook heel erg fanatiek, je gaat echt schrikken van mij
Die gaat idd ook nog wel. Alleen die witte streep......quote:Op zondag 21 augustus 2011 13:16 schreef EggsTC het volgende:
Deze vind ik ook wel heel cool (als blauw shirt)
[ afbeelding ]
Argentinie uitshirt
Die is mooi!quote:Op zondag 21 augustus 2011 13:16 schreef EggsTC het volgende:
Deze vind ik ook wel heel cool (als blauw shirt)
[ afbeelding ]
Argentinie uitshirt
quote:Op zondag 21 augustus 2011 13:16 schreef Melting het volgende:
[..]
Dan moeten we eens samen naar oranje gaan kijken.
Ja.... nu weet ik het zeker! Ik wil met je Oranje kijken!quote:Op zondag 21 augustus 2011 13:22 schreef charmed_angel het volgende:
[..]Weet wat je zegt, toen in Basel tegen Rusland, mensen keken me echt aan van WTF
En toen scoorde Nederland in de 86e minuut (ja dat weet ik nog) en toen ging ik helemaal los
Whehehehe
Ik ben zo fanatiek, dat mensen er bang van worden
![]()
Of de wedstrijd Nederland - Brazilie op het WK. Niemand geloofde dat Nederland zou winnen, en ik was gewoon kwaad op die mensen die dat heel de tijd zeidenEN toen de wedstrijd, ik weet het nog goed, BBQ bij mij thuis. Vol spanning en in tranen op de bank, zo zenuwachtig was ik
Robinho scoort de 1-0 gaan ze allemaal lachen om mij. Ik zei: wacht maar Nederland gaat nog wel winnen
Ik zweten
Want ja het was toch Brazilie
En toen opeens tweede helft scoort Sneijder
Ik helemaal los
We gaan winnen, en burn roepen enzo
Scoort Sneijder weer
Ik ging helemaal loesoe
quote:Op zondag 21 augustus 2011 13:22 schreef charmed_angel het volgende:
[..]Weet wat je zegt, toen in Basel tegen Rusland, mensen keken me echt aan van WTF
En toen scoorde Nederland in de 86e minuut (ja dat weet ik nog) en toen ging ik helemaal los
Whehehehe
![]()
Of de wedstrijd Nederland - Brazilie op het WK. Niemand geloofde dat Nederland zou winnen, en ik was gewoon kwaad op die mensen die dat heel de tijd zeidenEN toen de wedstrijd, ik weet het nog goed, BBQ bij mij thuis. Vol spanning en in tranen op de bank, zo zenuwachtig was ik
Robinho scoort de 1-0 gaan ze allemaal lachen om mij. Ik zei: wacht maar Nederland gaat nog wel winnen
Ik zweten
Ik helemaal los
Scoort Sneijder weer
Ik ging helemaal loesoe
Ik niet. Ik heb ooit eens met zo iemand in het café gezeten en kreeg gewoon last van plaatsvervangende schaamtequote:Op zondag 21 augustus 2011 13:25 schreef Melting het volgende:
[..]
Ja.... nu weet ik het zeker! Ik wil met je Oranje kijken!
Ik ben altijd een pessimist als Nederland voetbalt.quote:Op zondag 21 augustus 2011 13:27 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Ik zei stiekem ook dat we gingen verliezen
Ja maar dat is logisch, als je ziet hoe vaak (gewonnen) wedstrijden uit handen worden gegeven.quote:Op zondag 21 augustus 2011 13:29 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ben altijd een pessimist als Nederland voetbalt..
Soms vind ik je een beetje eng.quote:Op zondag 21 augustus 2011 13:22 schreef charmed_angel het volgende:
Whehehehe
![]()
Ik zweten
Ik helemaal los
Scoort Sneijder weer
Ik ging helemaal loesoe
Nah, voetbal boeit me ook eigenlijk totaal nietquote:Op zondag 21 augustus 2011 13:30 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Ja maar dat is logisch, als je ziet hoe vaak (gewonnen) wedstrijden uit handen worden gegeven.
Dan pak je italie met 3-0, frankrijk met 4-1 en dan tegen 1 of ander russisch B elftal ga je tenonder.. wat is dat dan
Doen wequote:Op zondag 21 augustus 2011 13:25 schreef Melting het volgende:
[..]
Ja.... nu weet ik het zeker! Ik wil met je Oranje kijken!
Ik weet niet, ik had gewoon heel de tijd het gevoel dat we in de finale zouden komen. Mijn voorspellingen had ik ook allemaal goed tot de finale. Alleen in mijn pool zou Nederland winnen in plaats van Spanjequote:Op zondag 21 augustus 2011 13:27 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Ik zei stiekem ook dat we gingen verliezen
quote:
Tegen die tijd zal er toch wel iemand zijn die het kan?quote:Op zondag 21 augustus 2011 13:25 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
wie doet guppie om 15.00 uit
hoop etquote:Op zondag 21 augustus 2011 13:36 schreef Melting het volgende:
[..]
Tegen die tijd zal er toch wel iemand zijn die het kan?
Ik kijk best veel voetbalquote:Op zondag 21 augustus 2011 13:32 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nah, voetbal boeit me ook eigenlijk totaal niet. Ik kijk alleen NL elftal, meer niet.
Je vergeet italiaansquote:Op zondag 21 augustus 2011 13:37 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik kijk best veel voetbal
Feyenoord, Nederlands elftal, veel Spaans en Engels voetbal
Maar goed ik hou ook van voetbalNa de vakantie weer mijn eerste wedstrijd voetballen
Ik hoop dat dat goed gaat met mijn knietje
wat voor ekquote:Op zondag 21 augustus 2011 13:44 schreef Samzz het volgende:
Eindelijk, de NOS besluit toch het EK nog uit te zenden.
quote:
Wat ga je draaien?quote:Op zondag 21 augustus 2011 13:48 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
iemand een verzoekje voor 15.00
je weet ,mn DM te vinden
DJ.Broertje [ Classics]quote:
De doelpuntenmaker stond er net 2 minuten in of zo.quote:
Kijk uit hè? Want het is licht buiten!quote:Op zondag 21 augustus 2011 13:55 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
ik moet mn gordijn maar es open doen
Heracles kan zich de laatste 2 jaar dan ook wel subtop noemen, spelen bizar goed in vergelijking met ervoor.quote:
quote:Op zondag 21 augustus 2011 13:55 schreef Melting het volgende:
[..]
Kijk uit hè? Want het is licht buiten!
Het is bagger... Maar feyenoord moet nu wel gaan voetballen, dus misschien wordt het wel wat spannenderquote:Op zondag 21 augustus 2011 13:55 schreef Melting het volgende:
[..]
De doelpuntenmaker stond er net 2 minuten in of zo.
Maar Feyenoord is ook erg onmachtig.
Geen onweder gehad vanmorgen?quote:Op zondag 21 augustus 2011 13:55 schreef charmed_angel het volgende:
Gadver het is echt fokking benauwd zegVan mij mag het gaan regenen nu
Klopt. Ze spelen best leuk voetbal met de spelers die ze hebben.quote:Op zondag 21 augustus 2011 13:55 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Heracles kan zich de laatste 2 jaar dan ook wel subtop noemen, spelen bizar goed in vergelijking met ervoor.
Neequote:Op zondag 21 augustus 2011 13:55 schreef charmed_angel het volgende:
Gadver het is echt fokking benauwd zegVan mij mag het gaan regenen nu
ja volgens mij wel, maar toen lag ik nog in comaquote:Op zondag 21 augustus 2011 13:56 schreef Melting het volgende:
[..]
Geen onweder gehad vanmorgen?
[..]
Klopt. Ze spelen best leuk voetbal met de spelers die ze hebben.
Onweder?quote:Op zondag 21 augustus 2011 13:56 schreef Melting het volgende:
[..]
Geen onweder gehad vanmorgen?
[..]
Klopt. Ze spelen best leuk voetbal met de spelers die ze hebben.
Ja maar ademhalen gaat nu slecht enzoquote:Op zondag 21 augustus 2011 13:56 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee. Ik wil vanmiddag droog kunnen rijen, ja
!!!
Kusje erop!quote:Op zondag 21 augustus 2011 13:58 schreef charmed_angel het volgende:
Ik heb gewoon een muggenbult op mijn teentje
Dan ga je maar aan de zuurstofquote:Op zondag 21 augustus 2011 13:57 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja maar ademhalen gaat nu slecht enzo
quote:Op zondag 21 augustus 2011 13:57 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Hallo, terug van vakantie...
Waar kom je vandaan dan?quote:Op zondag 21 augustus 2011 13:57 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Hallo, terug van vakantie...
quote:Op zondag 21 augustus 2011 13:58 schreef charmed_angel het volgende:
Ik heb gewoon een muggenbult op mijn teentje
2 weken zwitserland en een week terschelling. Die laatste met een groep vrienden.quote:
Goed gedaan!quote:Op zondag 21 augustus 2011 14:00 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
ik ben fb aan het volspammen...
oh en hoi.. dacht zeg even iets.. om broertje gerust te stellen.. om 3 uur gaat gup uit
quote:Op zondag 21 augustus 2011 14:00 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
oh en hoi.. dacht zeg even iets.. om broertje gerust te stellen.. om 3 uur gaat gup uit
Knetterquote:Op zondag 21 augustus 2011 14:00 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Knettertjequote:Op zondag 21 augustus 2011 14:00 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Muggenbult is altijd kut. Waar die ook zit.quote:Op zondag 21 augustus 2011 14:00 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
nee daar krijg ik kriebeltjes van
Nee een muggenbult
Ditquote:Op zondag 21 augustus 2011 14:01 schreef Melting het volgende:
[..]
Muggenbult is altijd kut. Waar die ook zit.
Bedoel je het subforum FB?quote:Op zondag 21 augustus 2011 14:00 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.waarom vind ik dit soort dingen grappig
-insert koosnaampje-
You cannot save a life, you simply delay death.
quote:Op zondag 21 augustus 2011 14:01 schreef Melting het volgende:
[..]
Muggenbult is altijd kut. Waar die ook zit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |