Die is mooi!quote:Op zondag 21 augustus 2011 13:16 schreef EggsTC het volgende:
Deze vind ik ook wel heel cool (als blauw shirt)
[ afbeelding ]
Argentinie uitshirt
quote:Op zondag 21 augustus 2011 13:16 schreef Melting het volgende:
[..]
Dan moeten we eens samen naar oranje gaan kijken.
Ja.... nu weet ik het zeker! Ik wil met je Oranje kijken!quote:Op zondag 21 augustus 2011 13:22 schreef charmed_angel het volgende:
[..]Weet wat je zegt, toen in Basel tegen Rusland, mensen keken me echt aan van WTF
En toen scoorde Nederland in de 86e minuut (ja dat weet ik nog) en toen ging ik helemaal los
Whehehehe
Ik ben zo fanatiek, dat mensen er bang van worden
![]()
Of de wedstrijd Nederland - Brazilie op het WK. Niemand geloofde dat Nederland zou winnen, en ik was gewoon kwaad op die mensen die dat heel de tijd zeidenEN toen de wedstrijd, ik weet het nog goed, BBQ bij mij thuis. Vol spanning en in tranen op de bank, zo zenuwachtig was ik
Robinho scoort de 1-0 gaan ze allemaal lachen om mij. Ik zei: wacht maar Nederland gaat nog wel winnen
Ik zweten
Want ja het was toch Brazilie
En toen opeens tweede helft scoort Sneijder
Ik helemaal los
We gaan winnen, en burn roepen enzo
Scoort Sneijder weer
Ik ging helemaal loesoe
quote:Op zondag 21 augustus 2011 13:22 schreef charmed_angel het volgende:
[..]Weet wat je zegt, toen in Basel tegen Rusland, mensen keken me echt aan van WTF
En toen scoorde Nederland in de 86e minuut (ja dat weet ik nog) en toen ging ik helemaal los
Whehehehe
![]()
Of de wedstrijd Nederland - Brazilie op het WK. Niemand geloofde dat Nederland zou winnen, en ik was gewoon kwaad op die mensen die dat heel de tijd zeidenEN toen de wedstrijd, ik weet het nog goed, BBQ bij mij thuis. Vol spanning en in tranen op de bank, zo zenuwachtig was ik
Robinho scoort de 1-0 gaan ze allemaal lachen om mij. Ik zei: wacht maar Nederland gaat nog wel winnen
Ik zweten
Ik helemaal los
Scoort Sneijder weer
Ik ging helemaal loesoe
Ik niet. Ik heb ooit eens met zo iemand in het café gezeten en kreeg gewoon last van plaatsvervangende schaamtequote:Op zondag 21 augustus 2011 13:25 schreef Melting het volgende:
[..]
Ja.... nu weet ik het zeker! Ik wil met je Oranje kijken!
Ik ben altijd een pessimist als Nederland voetbalt.quote:Op zondag 21 augustus 2011 13:27 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Ik zei stiekem ook dat we gingen verliezen
Ja maar dat is logisch, als je ziet hoe vaak (gewonnen) wedstrijden uit handen worden gegeven.quote:Op zondag 21 augustus 2011 13:29 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ben altijd een pessimist als Nederland voetbalt..
Soms vind ik je een beetje eng.quote:Op zondag 21 augustus 2011 13:22 schreef charmed_angel het volgende:
Whehehehe
![]()
Ik zweten
Ik helemaal los
Scoort Sneijder weer
Ik ging helemaal loesoe
Nah, voetbal boeit me ook eigenlijk totaal nietquote:Op zondag 21 augustus 2011 13:30 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Ja maar dat is logisch, als je ziet hoe vaak (gewonnen) wedstrijden uit handen worden gegeven.
Dan pak je italie met 3-0, frankrijk met 4-1 en dan tegen 1 of ander russisch B elftal ga je tenonder.. wat is dat dan
Doen wequote:Op zondag 21 augustus 2011 13:25 schreef Melting het volgende:
[..]
Ja.... nu weet ik het zeker! Ik wil met je Oranje kijken!
Ik weet niet, ik had gewoon heel de tijd het gevoel dat we in de finale zouden komen. Mijn voorspellingen had ik ook allemaal goed tot de finale. Alleen in mijn pool zou Nederland winnen in plaats van Spanjequote:Op zondag 21 augustus 2011 13:27 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Ik zei stiekem ook dat we gingen verliezen
quote:
Tegen die tijd zal er toch wel iemand zijn die het kan?quote:Op zondag 21 augustus 2011 13:25 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
wie doet guppie om 15.00 uit
hoop etquote:Op zondag 21 augustus 2011 13:36 schreef Melting het volgende:
[..]
Tegen die tijd zal er toch wel iemand zijn die het kan?
Ik kijk best veel voetbalquote:Op zondag 21 augustus 2011 13:32 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nah, voetbal boeit me ook eigenlijk totaal niet. Ik kijk alleen NL elftal, meer niet.
Je vergeet italiaansquote:Op zondag 21 augustus 2011 13:37 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik kijk best veel voetbal
Feyenoord, Nederlands elftal, veel Spaans en Engels voetbal
Maar goed ik hou ook van voetbalNa de vakantie weer mijn eerste wedstrijd voetballen
Ik hoop dat dat goed gaat met mijn knietje
wat voor ekquote:Op zondag 21 augustus 2011 13:44 schreef Samzz het volgende:
Eindelijk, de NOS besluit toch het EK nog uit te zenden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |