Niet echt slimquote:
dat wist ik nietquote:
Uhmz ja, niet uren lang. Maar ik kom altijd wel hoi zeggen enzo, hooguit 5 minuten ofzoquote:Op zondag 21 augustus 2011 12:57 schreef Samzz het volgende:
[..]
Jij bent serieus van plan te gaan Fokken als je op vakantie bent?.
Ook al had ik dat niet, wat boeit hetquote:
Mja, waarom welquote:Op zondag 21 augustus 2011 12:59 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Uhmz ja, niet uren lang. Maar ik kom altijd wel hoi zeggen enzo, hooguit 5 minuten ofzo![]()
Ik heb die mogelijkheid om het te doen, dus waarom niet
Wij nemen ook een netbook mee, voornamelijk voor muziek. Wellicht wifi daar jaquote:Op zondag 21 augustus 2011 12:59 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Uhmz ja, niet uren lang. Maar ik kom altijd wel hoi zeggen enzo, hooguit 5 minuten ofzo![]()
Ik heb die mogelijkheid om het te doen, dus waarom niet
Heracles - Feyenoord is trouwens nog steeds 0-0.quote:Op zondag 21 augustus 2011 13:00 schreef charmed_angel het volgende:
En nu ga ik mezelf een schop onder mijn kont geven
Wassen, was opvouwen en nog steeds strijken
Gelukkig is een groot woordquote:Op zondag 21 augustus 2011 13:00 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mja, waarom wel. Maar, whatever, als jij er gelukkig van wordt
.
Ja ik ben aan het kijken, maar het is een bagger wedstrijdquote:Op zondag 21 augustus 2011 13:01 schreef Melting het volgende:
[..]
Heracles - Feyenoord is trouwens nog steeds 0-0.
En msnquote:Op zondag 21 augustus 2011 13:00 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Wij nemen ook een netbook mee, voornamelijk voor muziek. Wellicht wifi daar ja
Met beide punten kan ik het wel eens zijn.quote:Op zondag 21 augustus 2011 13:02 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja ik ben aan het kijken, maar het is een bagger wedstrijd
En het uitshirt van Feyenoord is echt Spuuglelijk
Ik zit in mijn (oude) uitshirt van Engeland, Feyenoord te kijkenquote:Op zondag 21 augustus 2011 13:04 schreef Melting het volgende:
[..]
Met beide punten kan ik het wel eens zijn.
Ik zit ook te kijken. Wel Ali Illegalie, maar toch....
Wat een lelijke kleurquote:Op zondag 21 augustus 2011 13:06 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik zit in mijn (oude) uitshirt van Engeland, Feyenoord te kijken
Als Feyenoord zo blijft voetballen, gaan ze verliezen
Check :
[ afbeelding ]
Echt lelijkSowieso Puma voetbalshirts
Die is ook lelijkquote:Op zondag 21 augustus 2011 13:07 schreef charmed_angel het volgende:
Shirt doet me denken aan het uitshirt van het Nederlands Elftal. Deze:
[ afbeelding ]
Vraag me niet waarom
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |