Ik zeg ook niet dat je er iets aan moet veranderen.quote:Op zondag 21 augustus 2011 12:22 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, je moet gewoon ophouden. Ik vind het jammer, wat jij wel of niet vindt verandert daar niks aan.
quote:Op zondag 21 augustus 2011 12:31 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik zeg ook niet dat je er iets aan moet veranderen.
Maar ik laat me sowieso niet de mond snoeren door je, omdat jij een andere mening toegedaan bent dan ik. Daar is een forum namelijk voor. Om je mening te ventileren.
Ja, maar ik heb nog iets van Firebirdquote:Op zondag 21 augustus 2011 12:31 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
Troll ?
heb je SAM al op je pc
die moet je kiezenquote:Op zondag 21 augustus 2011 12:34 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Ja, maar ik heb nog iets van Firebird
Wat moet ik winnen dan?quote:
zeer herkenbaar.quote:Op zondag 21 augustus 2011 12:36 schreef charmed_angel het volgende:
ik heb het zo druk vandaag, maar heb nergens zin in, maar ik moet vandaag alles wasssen, anders is niet alles droog voor dinsdag
Bleeeeh
Hoe dan? Ik heb geen FireBird. Doe trouwens even via DMquote:Op zondag 21 augustus 2011 12:35 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
die moet je kiezen
moguhquote:
En dan moeten wij je gaan missen.quote:Op zondag 21 augustus 2011 12:51 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja nog een paar daagjes en dan gaan we op vakantie
quote:
quote:
quote:
McDonaldsquote:Op zondag 21 augustus 2011 12:54 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
[..]
![]()
Ik neem mijn iPad meeDus ik kom soms wel eens buurten, als ik normale Wifi heb in het hotel
Verslaafde.quote:Op zondag 21 augustus 2011 12:54 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
[..]
![]()
Ik neem mijn iPad meeDus ik kom soms wel eens buurten, als ik normale Wifi heb in het hotel
Jij bent serieus van plan te gaan Fokken als je op vakantie bent?quote:Op zondag 21 augustus 2011 12:54 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
[..]
![]()
Ik doe dat elk jaarquote:
quote:Op zondag 21 augustus 2011 12:56 schreef Samzz het volgende:
Ik heb mijn afstandsbediening net kapot gegooid.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |