Ja inderdaad.quote:Op zondag 21 augustus 2011 04:04 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Ze waren op zoek naar iets neukbaars
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
neuken op een festival, nooit doenquote:Op zondag 21 augustus 2011 04:04 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Ze waren op zoek naar iets neukbaars
Een man die spreekt uit ervaring.quote:Op zondag 21 augustus 2011 04:06 schreef Symphonic het volgende:
[..]
neuken op een festival, nooit doen
Als je tent wegwaait lig je voor schut
Trusten & bedankt.quote:Op zondag 21 augustus 2011 04:07 schreef Symphonic het volgende:
Ik ga nu echt naar5 bed...
Joep, doei, de mazzel
whehehehe wel bijna hetzelfde, maar dan andersquote:
Nou dat wil ik morgen wel horen dan.quote:Op zondag 21 augustus 2011 04:07 schreef Symphonic het volgende:
[..]
whehehehe wel bijna hetzelfde, maar dan anders
Slaap lekkerquote:Op zondag 21 augustus 2011 04:10 schreef Stiffler1988 het volgende:
Ja mensen, ik ga ook slapen
Welterusten voor straks.
En Serieus, bedank voor de muziek
Slaap lekker!quote:
Ja,quote:Op zondag 21 augustus 2011 04:10 schreef Stiffler1988 het volgende:
Ja mensen, ik ga ook slapen
Welterusten voor straks.
En Serieus, bedank voor de muziek
Arme Hansie.quote:
Waar niet?quote:Op zondag 21 augustus 2011 04:22 schreef JJH het volgende:
[..]
Nope, net thuis.
Het was werkelijk niets vannacht.
Weer een rotnachtquote:Op zondag 21 augustus 2011 04:22 schreef JJH het volgende:
[..]
Nope, net thuis.
Het was werkelijk niets vannacht.
Heul erg rustig. Gister hadden we stratenfestival en was het erg druk. Overal live muziek in de stad enzo. Alleen leveren we dat een dag later altijd weer in, mensen kunnen het geld maar één keer uitgevenquote:
Dat is wel weer k*t dan, maar compenseert gister dan nog een beetje of is het over het geheel geen best weekend aan het worden zo?quote:Op zondag 21 augustus 2011 04:25 schreef JJH het volgende:
[..]
Heul erg rustig. Gister hadden we stratenfestival en was het erg druk. Overal live muziek in de stad enzo. Alleen leveren we dat een dag later altijd weer in, mensen kunnen het geld maar één keer uitgeven
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |