quote:Op zondag 21 augustus 2011 04:26 schreef Ikbenserieus het volgende:
Ik draai der nog een stuk of 3,
en ga naar bed.
Compenseert ook wel enigzins hoor. Als ik gister en vandaag bij elkaar optel heb ik een gemiddeld weekend.quote:Op zondag 21 augustus 2011 04:28 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Dat is wel weer k*t dan, maar compenseert gister dan nog een beetje of is het over het geheel geen best weekend aan het worden zo?
Altijd zondag om deze tijd hoor.quote:Op zondag 21 augustus 2011 04:31 schreef cablegunmaster het volgende:
zijn er uberhaupt nog mensen wakker?![]()
![]()
Nog wel.quote:Op zondag 21 augustus 2011 04:31 schreef cablegunmaster het volgende:
zijn er uberhaupt nog mensen wakker?![]()
![]()
Goede muziek, alleen jammer van de haperingen. Is dat een mogelijk overdrachtsprobleem tussen programma's of zijn je mp3's niet helemaal in orde?quote:Op zondag 21 augustus 2011 04:32 schreef Ikbenserieus het volgende:
[..]
Nog wel.
Wat vonden de vaste luisteraars ervan?
Postief/negatief?
Overdrachtsprobleem.quote:Op zondag 21 augustus 2011 04:39 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Goede muziek, alleen jammer van de haperingen. Is dat een mogelijk overdrachtsprobleem tussen programma's of zijn je mp3's niet helemaal in orde?
Maar met jouw muziekkeuze is het zeker voor herhaling vatbaar. (mits probleempje verholpen)quote:Op zondag 21 augustus 2011 04:41 schreef Ikbenserieus het volgende:
[..]
Overdrachtsprobleem.
Haperingen heb ik hier helemaal geen last van
Slaap lekker Hans.quote:Op zondag 21 augustus 2011 04:50 schreef JJH het volgende:
Ik heb nog twee slokken bier.
Correctie, ik had nog twee slokken bier, ik ga plat. Tot morgen ofzo.
Welterustenquote:Op zondag 21 augustus 2011 04:50 schreef JJH het volgende:
Ik heb nog twee slokken bier.
Correctie, ik had nog twee slokken bier, ik ga plat. Tot morgen ofzo.
ah ok. Ik wil ook gaan slapen maar ben helemaal hyper. Ben nu bioshock 2 aan het spelenquote:Op zondag 21 augustus 2011 06:42 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Nie veul, zo maar eens een paar uur slapen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |