ja volgens mij wel, maar toen lag ik nog in comaquote:Op zondag 21 augustus 2011 13:56 schreef Melting het volgende:
[..]
Geen onweder gehad vanmorgen?
[..]
Klopt. Ze spelen best leuk voetbal met de spelers die ze hebben.
Onweder?quote:Op zondag 21 augustus 2011 13:56 schreef Melting het volgende:
[..]
Geen onweder gehad vanmorgen?
[..]
Klopt. Ze spelen best leuk voetbal met de spelers die ze hebben.
Ja maar ademhalen gaat nu slecht enzoquote:Op zondag 21 augustus 2011 13:56 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee. Ik wil vanmiddag droog kunnen rijen, ja
!!!
Kusje erop!quote:Op zondag 21 augustus 2011 13:58 schreef charmed_angel het volgende:
Ik heb gewoon een muggenbult op mijn teentje
Dan ga je maar aan de zuurstofquote:Op zondag 21 augustus 2011 13:57 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja maar ademhalen gaat nu slecht enzo
quote:Op zondag 21 augustus 2011 13:57 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Hallo, terug van vakantie...
Waar kom je vandaan dan?quote:Op zondag 21 augustus 2011 13:57 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Hallo, terug van vakantie...
quote:Op zondag 21 augustus 2011 13:58 schreef charmed_angel het volgende:
Ik heb gewoon een muggenbult op mijn teentje
2 weken zwitserland en een week terschelling. Die laatste met een groep vrienden.quote:
Goed gedaan!quote:Op zondag 21 augustus 2011 14:00 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
ik ben fb aan het volspammen...
oh en hoi.. dacht zeg even iets.. om broertje gerust te stellen.. om 3 uur gaat gup uit
quote:Op zondag 21 augustus 2011 14:00 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
oh en hoi.. dacht zeg even iets.. om broertje gerust te stellen.. om 3 uur gaat gup uit
Knetterquote:Op zondag 21 augustus 2011 14:00 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Knettertjequote:Op zondag 21 augustus 2011 14:00 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Muggenbult is altijd kut. Waar die ook zit.quote:Op zondag 21 augustus 2011 14:00 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
nee daar krijg ik kriebeltjes van
Nee een muggenbult
Ditquote:Op zondag 21 augustus 2011 14:01 schreef Melting het volgende:
[..]
Muggenbult is altijd kut. Waar die ook zit.
Bedoel je het subforum FB?quote:Op zondag 21 augustus 2011 14:00 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.waarom vind ik dit soort dingen grappig
-insert koosnaampje-
You cannot save a life, you simply delay death.
quote:Op zondag 21 augustus 2011 14:01 schreef Melting het volgende:
[..]
Muggenbult is altijd kut. Waar die ook zit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |