Ik kijk best veel voetbalquote:Op zondag 21 augustus 2011 13:32 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nah, voetbal boeit me ook eigenlijk totaal niet. Ik kijk alleen NL elftal, meer niet.
Je vergeet italiaansquote:Op zondag 21 augustus 2011 13:37 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik kijk best veel voetbal
Feyenoord, Nederlands elftal, veel Spaans en Engels voetbal
Maar goed ik hou ook van voetbalNa de vakantie weer mijn eerste wedstrijd voetballen
Ik hoop dat dat goed gaat met mijn knietje
wat voor ekquote:Op zondag 21 augustus 2011 13:44 schreef Samzz het volgende:
Eindelijk, de NOS besluit toch het EK nog uit te zenden.
quote:
Wat ga je draaien?quote:Op zondag 21 augustus 2011 13:48 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
iemand een verzoekje voor 15.00
je weet ,mn DM te vinden
DJ.Broertje [ Classics]quote:
De doelpuntenmaker stond er net 2 minuten in of zo.quote:
Kijk uit hè? Want het is licht buiten!quote:Op zondag 21 augustus 2011 13:55 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
ik moet mn gordijn maar es open doen
Heracles kan zich de laatste 2 jaar dan ook wel subtop noemen, spelen bizar goed in vergelijking met ervoor.quote:
quote:Op zondag 21 augustus 2011 13:55 schreef Melting het volgende:
[..]
Kijk uit hè? Want het is licht buiten!
Het is bagger... Maar feyenoord moet nu wel gaan voetballen, dus misschien wordt het wel wat spannenderquote:Op zondag 21 augustus 2011 13:55 schreef Melting het volgende:
[..]
De doelpuntenmaker stond er net 2 minuten in of zo.
Maar Feyenoord is ook erg onmachtig.
Geen onweder gehad vanmorgen?quote:Op zondag 21 augustus 2011 13:55 schreef charmed_angel het volgende:
Gadver het is echt fokking benauwd zegVan mij mag het gaan regenen nu
Klopt. Ze spelen best leuk voetbal met de spelers die ze hebben.quote:Op zondag 21 augustus 2011 13:55 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Heracles kan zich de laatste 2 jaar dan ook wel subtop noemen, spelen bizar goed in vergelijking met ervoor.
Neequote:Op zondag 21 augustus 2011 13:55 schreef charmed_angel het volgende:
Gadver het is echt fokking benauwd zegVan mij mag het gaan regenen nu
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |