Is normaal op Lowlands dat je daar nog actief aan het rondhuppelen bentquote:Op zondag 21 augustus 2011 03:57 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Nu nog? Je ziet lekker veel als 't donker is
gezelligquote:Op zondag 21 augustus 2011 03:57 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Knetje hoe was je date met David?
Truste liefjequote:Op zondag 21 augustus 2011 03:58 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
ik ga slapen... stuur een dm met tot hoelaat serieus gedraait heeft.. dan pas ik het morgen aan.
je kunt doordraaien zolang als je wilt.
Kusjes op jullie neus
quote:Op zondag 21 augustus 2011 03:58 schreef heloef het volgende:
[..]
Dat is veilig.
Jouw ogen moet zich richten of de weg, niet op de dames.
Trustenquote:Op zondag 21 augustus 2011 03:58 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
ik ga slapen... stuur een dm met tot hoelaat serieus gedraait heeft.. dan pas ik het morgen aan.
Kusjes op jullie neus
Trusten Knetquote:Op zondag 21 augustus 2011 03:58 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Kusjes op jullie neus
Ik stond in een eetkraam met 100 anderen, op tafels te dansenquote:Op zondag 21 augustus 2011 03:57 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Nu nog? Je ziet lekker veel als 't donker is
Slaap lekkerquote:Op zondag 21 augustus 2011 03:59 schreef Symphonic het volgende:
Ik ga ook maar eens mijn linkeroor verwamen
Trustenquote:Op zondag 21 augustus 2011 03:59 schreef Symphonic het volgende:
Doeg Knetter.quote:Op zondag 21 augustus 2011 03:58 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Kusjes op jullie neus
quote:Op zondag 21 augustus 2011 03:58 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Kusjes op jullie neus
quote:Op zondag 21 augustus 2011 03:59 schreef Symphonic het volgende:
Whaha, ben je al aangesproken door 3FM peeps?quote:Op zondag 21 augustus 2011 03:59 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Ik stond in een eetkraam met 100 anderen, op tafels te dansen
Slaap fijn hequote:Op zondag 21 augustus 2011 03:58 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Kusjes op jullie neus
Ja dan komen de dronken mannen op je af ja.quote:Op zondag 21 augustus 2011 03:59 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Ik stond in een eetkraam met 100 anderen, op tafels te dansen
Nopequote:Op zondag 21 augustus 2011 03:59 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Whaha, ben je al aangesproken door 3FM peeps?
Nee die kwamen alleen als ik gewoon aan het lopen / huppelen wasquote:Op zondag 21 augustus 2011 04:00 schreef heloef het volgende:
[..]
Ja dan komen de dronken mannen op je af ja.
Oh.quote:Op zondag 21 augustus 2011 04:01 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Nee die kwamen alleen als ik gewoon aan het lopen / huppelen was
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |