Dat hoeft toch ook niet.quote:Op zondag 21 augustus 2011 12:00 schreef Samzz het volgende:
M'n ouders hebben gewoon helemaal niks voor mij en m'n zusje meegenomen van vakantie. NIKS.
Waar zijn ze heen geweest dan ?quote:Op zondag 21 augustus 2011 12:00 schreef Samzz het volgende:
M'n ouders hebben gewoon helemaal niks voor mij en m'n zusje meegenomen van vakantie. NIKS.
Doen ze ieder jaar. Dus ik was, ik geef het eerlijk toe, wel teleurgesteld, ja.quote:
Italiëquote:
Ik zou ook niet zo goed weten wat ik zou moeten meenemen uit Italiëquote:Op zondag 21 augustus 2011 12:05 schreef Samzz het volgende:
[..]
Doen ze ieder jaar. Dus ik was, ik geef het eerlijk toe, wel teleurgesteld, ja..
[..]
Italië.
Waar had je op gehoopt dan?quote:Op zondag 21 augustus 2011 12:05 schreef Samzz het volgende:
[..]
Doen ze ieder jaar. Dus ik was, ik geef het eerlijk toe, wel teleurgesteld, ja..
Maar jij gaat waarschijnlijk niet al sinds jaar en dag naar Italiëquote:Op zondag 21 augustus 2011 12:07 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Ik zou ook niet zo goed weten wat ik zou moeten meenemen uit Italië
Gewoon een klein souvenirtje, zoals ze ieder jaar doen.quote:Op zondag 21 augustus 2011 12:07 schreef Melting het volgende:
[..]
Waar had je op gehoopt dan?
En tja Samzz..... er komt een tijd, dat je te oud bent voor souveniers.
Goed puntquote:Op zondag 21 augustus 2011 12:09 schreef Samzz het volgende:
[..]
Maar jij gaat waarschijnlijk niet al sinds jaar en dag naar Italië.
[..]
Gewoon een klein souvenirtje, zoals ze ieder jaar doen..
En dat laatste is bullshit en je weet het.
quote:Op zondag 21 augustus 2011 12:11 schreef Insomnium het volgende:
Blargh.
Mensen ik ga mijn bed weer in.
Wereld draait.
Maag draait.
Tot straks !
Dat is geen stierenpoep. Ik zie een souvenier als een aandenken dat je ergens geweest bent. En als ik in Italië geweest ben, dan zou ik misschien voor mezelf iets meenemen. Niet voor kinderen/familie/vrienden.quote:Op zondag 21 augustus 2011 12:09 schreef Samzz het volgende:
[..]
Gewoon een klein souvenirtje, zoals ze ieder jaar doen..
En dat laatste is bullshit en je weet het.
Maar jij bent mijn pa of ma niet. Dus houd eens op zeg. Ik vind het gewoon jammer.quote:Op zondag 21 augustus 2011 12:13 schreef Melting het volgende:
[..]
Dat is geen stierenpoep. Ik zie een souvenier als een aandenken dat je ergens geweest bent. En als ik in Italië geweest ben, dan zou ik misschien voor mezelf iets meenemen. Niet voor kinderen/familie/vrienden.
Slecht geslapen?quote:Op zondag 21 augustus 2011 12:16 schreef Samzz het volgende:
[..]
Maar jij bent mijn pa of ma niet. Dus houd eens op zeg. Ik vind het gewoon jammer.
XTCquote:
Nee, je moet gewoon ophouden. Ik vind het jammer, wat jij wel of niet vindt verandert daar niks aan.quote:
wel goedquote:
voor wat ?quote:
okequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |