Ja graag, lekker!quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 07:49 schreef Bluezz het volgende:
Koffie halen
Mijn 5e dag vandaag (en wat voor dagen) ik droom er zelfs van
eerst maar koffie dusss.
Jullie ook?
Nee dank je...ik heb hier een chocomelletje als suikerbooster van de dagquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 07:49 schreef Bluezz het volgende:
Koffie halen
Mijn 5e dag vandaag (en wat voor dagen) ik droom er zelfs van
eerst maar koffie dusss.
Jullie ook?
Succes, Krak! En het is nooit te vroeg voor een broodje kroketquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 09:01 schreef krakkemieke het volgende:
Zo, weer eens naar het ziekenhuis. Maar ik vind het nog te vroeg voor een broodje kroket.![]()
Tot later!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
Zuiperdquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 09:22 schreef Sarabi het volgende:
Gefeliciteerd borisz
Ik heb toch een lichte kater geloof ik, het was gisteren in ieder geval erg gezellig met vriendinnen
Alleen bleef er eentje langer en dan gaat het meestal mis bij ons
PMquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 09:33 schreef PdeHoog het volgende:
Ik heb een stukje met mijn ervaringen de afgelopen maanden hier ingeleverd voor een interne nieuwsbrief. Krijg nu aan alle kanten te horen dat het een erg leuk stukje is![]()
Show usquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 09:33 schreef PdeHoog het volgende:
Ik heb een stukje met mijn ervaringen de afgelopen maanden hier ingeleverd voor een interne nieuwsbrief. Krijg nu aan alle kanten te horen dat het een erg leuk stukje is![]()
LOLOLquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 09:35 schreef Isabeau het volgende:
Ik heb vannacht overigens gedroomd dat FC en Tara gingen trouwen en toen Ross en ik in de kerk aankwamen was de dienst al bezig en was er bijna niemand. Hadden ze vergeten uitnodigingen te versturen. En op alle kerkbankjes stonden glazen rode wijn en schalen met rauwkost (eigenlijk vooral alfalfa). Ik ging de bankjes langs om rode wijn te drinken en toen sprak een jongen me aan hoe het met me ging. Ik zei dat het geweldig ging en hij vroeg toen of dat wel goed was, want als het slecht gaat dan was dat eigenlijk beter.
Droomduiding, iemand?
Nog niksquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 09:40 schreef FutureFairytale het volgende:
Goedemorgen! behoorlijk wat spierpijn dus ik blijf ff liggen haha.
Sterkte vandaag Krak!
En bakse Boris, wat heb je al gehad?
quote:honderd jaar eenzaamheid op een viaduct in Almere-Muziekwijk.
Nog een keer gefeliciteerd!quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 11:12 schreef borisz het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
Heb een 6,5 voor mijn scriptie![]()
Bachelor is binnen.
Gefeliciteerd!quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 11:12 schreef borisz het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
Bachelor is binnen.
Dat klinkt als goed nieuws! Weet je al wanneer je geopereerd wordt?quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 11:20 schreef krakkemieke het volgende:
Ik geloof dat er vanavond bubbels gedronken worden want:
[me=krakkemieke]de nier met de tumor doet het voor 42 %! Het wordt in principe een niersparende operatie, tenzij het niet lukt.
Het nadeel is het geen kijkoperatie wordt, dus 2 weken in het ziekenhuis. Dat zullen we nog wel eens zien, ik heb daar heel geen tijd voor![/me]
Ik sta op de wachtlijst en over 2 weken heb ik een afspraak bij de ananas....eh... dinges. Klaas Vaak.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 11:21 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Dat klinkt als goed nieuws! Weet je al wanneer je geopereerd wordt?
quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 11:22 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Ik sta op de wachtlijst en over 2 weken heb ik een afspraak bij de ananas....eh... dinges. Klaas Vaak.
Leuk stukjequote:Op vrijdag 19 augustus 2011 09:33 schreef PdeHoog het volgende:
Gefeliciteerdquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 11:12 schreef borisz het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
Bachelor is binnen.
Nou ja, een stuk van de nier he.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 11:36 schreef Isabeau het volgende:
Krak, dat zou mooi zijn als de nier gespaard wordt!
FC, naar wie ben je doorverwezen??
Borisz, prima cijfer en gefeliciteeerd (x2)
Ja, die halen ze weg, het zit aan de bovenkant. Beetje jammer, ik heb zitten rekenen, ik val hooguit 100 gram af.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 11:55 schreef freecell het volgende:
En de bijnier halen ze sowieso weg? Of niet?
Leander neemt het 3 zijn serieus. Hij eet 's avondsen hij is nu zindelijk met een boxershort ipv in zijn blootje
Ja, net als bij de nier.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 12:00 schreef freecell het volgende:
Na twee weken ziekenhuisvoer?
Ik ga voor meer
Hoe moet dat dan met hormoonhuishouding enzo? Nemen andere delen de cortisolproductie over?
Ik heb het woensdag geprobeerd, maar het ging niet.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 12:03 schreef freecell het volgende:
Waarom niet?Gewoon internet daar toch?
Nee, lastig inderdaad... Twee weken ertussenuit is moeilijk..
Ik zou er gewoon van afzien
Kan me niks schelenquote:
Kun je dat nog voor deze maand regelen?quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 12:10 schreef borisz het volgende:
[..]
Kan me niks schelen. Binnen is binnen
Zo diploma-aanvraagformulier ingevuld. Maandag op de weg naar Zeeland nog even langs de VU om dat verder te regelen.
Er is een achterstand... vanwege een nieuw systeem etc etc etc. Hoop ellende. Hopelijk wordt er wel een knopje omgezet zodat ik kan inschrijven voor de vakken van mijn master.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 12:19 schreef Felagund het volgende:
[..]
Kun je dat nog voor deze maand regelen?
Bij mij in Utrecht deden ze een paar maand geleden heel moeilijk. Het koste 4 weken om het diploma te maken.
Ja, dat was bij ons ook het geval. Volgend jaar gaan ze het diploma halen automatisch doen.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 12:21 schreef borisz het volgende:
[..]
Er is een achterstand... vanwege een nieuw systeem etc etc etc. Hoop ellende. Hopelijk wordt er wel een knopje omgezet zodat ik kan inschrijven voor de vakken van mijn master.
Langzaam aan gaat het beter, begin wat energie te krijgen, hoesten wordt wat minder intens.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 12:30 schreef FutureFairytale het volgende:
Hoe gaat t nu Piet? Beter sinds je uit t zhuis bent?
mooi want dat slap zijn is nog t hele eieren eten toch?quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 12:31 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Langzaam aan gaat het beter, begin wat energie te krijgen, hoesten wordt wat minder intens.
Je moet jezelf af-en-toe kietelen, nietwaar?quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 12:34 schreef Pietverdriet het volgende:
Heb mezelf een cadeautje gegeven om wat te doen te hebben en de tijd te verdrijven, een iMac met processor upgrade, extra geheugen en een SSD, want ik wil weer gaan video editten, is van de week gekomen en probeer nu te leren omgaan met Final Cut Pro X
Tja, daar heb je gelijk in.quote:
Juist, je weet dan weer waar je het allemaal voor doetquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 12:35 schreef golfer het volgende:
[..]
Je moet jezelf af-en-toe kietelen, nietwaar?
1x misschien, was ook de bedoeling alleen dubbel. Enkel was wel n geweldige pot waarin ik t eind 3e set opgaf. We waren heel erg aan elkaar gewaagd en hadden veel publiek die zeiden dat ze hadden genotenquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 12:35 schreef golfer het volgende:
FFT, hoe is het tennissen gisteren afgelopen?
2x finale gehaald of toch maar niet?
quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 11:20 schreef krakkemieke het volgende:
Ik geloof dat er vanavond bubbels gedronken worden want:
[me=krakkemieke]
de nier met de tumor doet het voor 42 %! Het wordt in principe een niersparende operatie, tenzij het niet lukt.
Het nadeel is het geen kijkoperatie wordt, dus 2 weken in het ziekenhuis. Dat zullen we nog wel eens zien, ik heb daar heel geen tijd voor![/me]
*schop* !quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 12:41 schreef FutureFairytale het volgende:
Wil iemand me naar de keuken trappen om ontbijt te maken? Gister half 6 n beetje gegeten en daarna nog 1 nootreepje en dat was t tot nu, met 4,5 uur tennis tussendoor
Netjesquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 12:34 schreef Pietverdriet het volgende:
Heb mezelf een cadeautje gegeven om wat te doen te hebben en de tijd te verdrijven, een iMac met processor upgrade, extra geheugen en een SSD, want ik wil weer gaan video editten, is van de week gekomen en probeer nu te leren omgaan met Final Cut Pro X
Bij mij wordt het vanavond kabeljauwhaasjes op z'n Vlaams.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 12:42 schreef FutureFairytale het volgende:
Oooh ouders en 'klein' zusje komen vnv eten. Heeft iemand tips?
klinkt goedquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 12:44 schreef golfer het volgende:
[..]
Bij mij wordt het vanavond kabeljauwhaasjes op z'n Vlaams.
Wat lusten ze wel?quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 12:42 schreef FutureFairytale het volgende:
Oooh ouders en 'klein' zusje komen vnv eten. Heeft iemand tips?
Familie-intriges-junkiequote:Op vrijdag 19 augustus 2011 13:06 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Wat lusten ze wel?
En dit is het zusje wat niet met je wil praten?![]()
Ja, gefeliciteerd met je B, B!quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 13:11 schreef borisz het volgende:
man man man wat valt er een hoop stress van mij af.
lekker!quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 12:44 schreef golfer het volgende:
[..]
Bij mij wordt het vanavond kabeljauwhaasjes op z'n Vlaams.
mn zusje mag geen spinazie, verder maak ik t zelf uitquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 13:06 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Wat lusten ze wel?
En dit is het zusje wat niet met je wil praten?![]()
Wie is Brad? En is jouw liefde voor hem misschien een reden voor de problematische relatie met je ouders?quote:
Dit is waarom ik geen soaps kan volgenquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 13:16 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
mn zusje mag geen spinazie, verder maak ik t zelf uiten nee, je zit er weer naast
De problematische relatie met mijn ouders voedt mijn liefde voor Bradquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 13:16 schreef LieLie het volgende:
[..]
Wie is Brad? En is jouw liefde voor hem misschien een reden voor de problematische relatie met je ouders?
Je hebt weer testdata nu of zo?quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 13:42 schreef Felagund het volgende:
Dadelijk maar eens data proberen te halen van "ons" weermodel van gisteren. Het slechte weer kwam mij wel goed uit.
Ja, mijn promotie-onderzoek gaat over extreem weer. Ik had net deze week een account bij DWD gekregen (Duitse KNMI).quote:
Ah. Da's wel weer interessant danquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 14:05 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ja, mijn promotie-onderzoek gaat over extreem weer. Ik had net deze week een account bij DWD gekregen (Duitse KNMI).
En vooral die bloedfanatieke kop van haar erbij.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 14:40 schreef Den_Haag het volgende:
FFT, je ziet er wel een beetje bejaard uit op die tennisfoto
Jammer dat London niet doorgaat.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 14:14 schreef Stereotomy het volgende:
Persreis gaat niet door naar Londen![]()
(iedereen zit op de IFA in Berlijn)
Oh well
Meer tijd om te verhuizen
Het idee is om 3-4 weg te gaan;. Als het 10-11 wordt laat ik het je wetenquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 14:54 schreef golfer het volgende:
[..]
Jammer dat London niet doorgaat.
Ben je nu al zeker van je vertrekdatum uit Maastricht?
B. en ik zijn van plan om 7 of 8 september ons tripje richting het diepe zuiden te maken.
Vergeleken met de rest zag FFT er erg goed uitquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 14:40 schreef Den_Haag het volgende:
welke foto?quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 14:40 schreef Den_Haag het volgende:
Lein en Kaas zitten nu in Italie volgens mij, ja die baan is binnenquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 15:56 schreef DarkElf het volgende:
En hoe is het trouwens met Lein? Weet ze al iets van een eventuele nieuwe baan?
Lein heeft de nieuwe baanquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 15:56 schreef DarkElf het volgende:
Je moet gewoon wat meer langskomen, dan had je het allemaal geweten.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 15:56 schreef DarkElf het volgende:
quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 15:58 schreef borisz het volgende:
[..]
Lein en Kaas zitten nu in Italie volgens mij, ja die baan is binnen
Oh wat geweldig!!quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 15:58 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Lein heeft de nieuwe baanEn ze is vandaag met kaas vertrokken naar Italië.
quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 16:00 schreef DarkElf het volgende:
en golfer, wat een narrige oude zeikerd ben je toch.
Prima, druk met vrijwilligerswerk oa dus dat is intensief maar het is wel erg leuk!quote:
Nou he?quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 16:06 schreef Isabeau het volgende:
Hadden jullie gisteren ook nog noodweer daar, DE?
Druk met de bruiloft (over 4 weken exact *nagelbijt*). Verder gewoon zoals altijd: druk met werk en weinig bijzonders te meldenquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 16:07 schreef DarkElf het volgende:
[..]
Prima, druk met vrijwilligerswerk oa dus dat is intensief maar het is wel erg leuk!
Met jou en Anna ook alles goed?
over 4 weken al! Spannend!! alles al geregeld/ onder controle?quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 16:10 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Druk met de bruiloft (over 4 weken exact *nagelbijt*). Verder gewoon zoals altijd: druk met werk en weinig bijzonders te melden.
Nou, inderdaad. Deed me aan die downburst in Hoogeveen van een jaar of 3 geleden denken. Dat was gewoon angstaanjagend weer. En alhoewel Hoogeveen toen 1/3 van zijn bomen is kwijtgeraakt (met name de hele grote!) zijn er geen slachtoffers gevallen.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 16:08 schreef DarkElf het volgende:
Nou he?mijn hemel wat ging dat tekeer. Echte mooie wolken en flitsen wel gezien alleen verschrikkelijk dat het zo zijn tol geeist heeft op pukkelpop.
nvmquote:
Eén dag niet gesprokenquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 14:26 schreef golfer het volgende:
Je woont nu een week op jezelf in je appartement, FFT.
Gaat het op jezelf zijn wel een beetje?
Hoeveel van die dagen heb je je ouders al niet gezien of gesproken?
jammer de bammerquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 14:14 schreef Stereotomy het volgende:
Persreis gaat niet door naar Londen![]()
(iedereen zit op de IFA in Berlijn)
Oh well
Meer tijd om te verhuizen
Eind jaren 90 in Deventer, zag hele bomen (en geen kleintjes trouwens) langs komen vliegen.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 16:11 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nou, inderdaad. Deed me aan die downburst in Hoogeveen van een jaar of 3 geleden denken. Dat was gewoon angstaanjagend weer. En alhoewel Hoogeveen toen 1/3 van zijn bomen is kwijtgeraakt (met name de hele grote!) zijn er geen slachtoffers gevallen.
quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 14:40 schreef Den_Haag het volgende:
waaat?quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 14:53 schreef golfer het volgende:
[..]
En vooral die bloedfanatieke kop van haar erbij.
waaaaaaaaaaaaat?quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 15:15 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Vergeleken met de rest zag FFT er erg goed uit
Ja soms heb je van die.... supercellen ofzo zoals dat heet geloof ik? en dat is vaak kort maar indd énorm heftig en met erg veel kracht. Bizar hoor.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 16:11 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nou, inderdaad. Deed me aan die downburst in Hoogeveen van een jaar of 3 geleden denken. Dat was gewoon angstaanjagend weer. En alhoewel Hoogeveen toen 1/3 van zijn bomen is kwijtgeraakt (met name de hele grote!) zijn er geen slachtoffers gevallen.
hoe zie jij dat nou? ik zie helemaal geen tennisfoto.quote:
Op Facebookquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 16:14 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
waaat?
[..]
waaaaaaaaaaaaat?
op de housewarmingquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 16:14 schreef Den_Haag het volgende:
FFT, ik kom binnenkort ook nog eens kijken hoor
Hmm ik zie ze nu ook niet meer....quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 16:16 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
hoe zie jij dat nou? ik zie helemaal geen tennisfoto.
Bij een downburst is die kracht vooraal horizontaal...quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 16:15 schreef DarkElf het volgende:
Ja soms heb je van die.... supercellen ofzo zoals dat heet geloof ik? en dat is vaak kort maar indd énorm heftig en met erg veel kracht. Bizar hoor.
Jaren terug in Rotterdam ook zoiets aan zien komen en meegemaakt, erg indrukwekkend idd.
ja het valt me mee, maar ik zit er net pas een week dus echt routine- of thuisgevoel moet nog komen maar ik hoop dat dat nog komtquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 16:15 schreef DarkElf het volgende:
He FFT bevalt het in je eigen huisje zitten?
heb net fotoboek bekeken van de site van TV Nieuwkoop... heb je ze daar helemaal gezien?quote:
quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 16:17 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Bij een downburst is die kracht vooraal horizontaal...
Krijg je platte bossen van:
[ afbeelding ]
En terwijl ik een foto zocht zag ik deze van tegenover mijn vorige huis
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 16:17 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Bij een downburst is die kracht vooraal horizontaal...
Krijg je platte bossen van:
[ afbeelding ]
En terwijl ik een foto zocht zag ik deze van tegenover mijn vorige huis
[ afbeelding ]
Komt vanzelf, iig lekker dat je je eigen plekje hebt nuquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 16:18 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
ja het valt me mee, maar ik zit er net pas een week dus echt routine- of thuisgevoel moet nog komen maar ik hoop dat dat nog komt
wat beter weer na een paar fikse tegenslagen, grotendeels door wilskracht dus die plant weer allemaal leuke dingen.. erg veel bewondering voor hoe ze dingen doetquote:hoe is het met je schoonzus?
Hij stond echt aan jou gelinkt in FBquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 16:19 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
heb net fotoboek bekeken van de site van TV Nieuwkoop... heb je ze daar helemaal gezien?
maar idd...... wat zie ik eruit... maar is echt niet gek met 4,5 uur zweten
maar ik heb vet gespierde benenhaha
ja absoluut! zeker omdat je weet dat het een aflopende zaak is maar wat fijn dat ze zich toch zo voelt dat ze nog allerlei leuke dingen kán doenquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 16:21 schreef DarkElf het volgende:
wat beter weer na een paar fikse tegenslagen, grotendeels door wilskracht dus die plant weer allemaal leuke dingen.. erg veel bewondering voor hoe ze dingen doet
mij???? welke knuppel kan dat op mijn facebook gooien?quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 16:22 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Hij stond echt aan jou gelinkt in FB
Als iemand jou tagged dan komt dat ook in de tijdlijn van mensen die je volgen.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 16:23 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
mij???? welke knuppel kan dat op mijn facebook gooien?
Idd.. de tijd dat ze dat niet meer kan komt vanzelf, tot die tijd doet ze van alles en dat is hartstikke mooi dat dat kan (met de nodige haken en ogen natuurlijkquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 16:23 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
ja absoluut! zeker omdat je weet dat het een aflopende zaak is maar wat fijn dat ze zich toch zo voelt dat ze nog allerlei leuke dingen kán doen
Maar ze zijn nu weg. Hoe kan dat dan weer?quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 16:24 schreef Anthraxx het volgende:
Als iemand jou tagged dan komt dat ook in de tijdlijn van mensen die je volgen.
QFTquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 16:24 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Als iemand jou tagged dan komt dat ook in de tijdlijn van mensen die je volgen.
Geen idee. Ik werk niet bij Facebook. Nog niet tenminstequote:Op vrijdag 19 augustus 2011 16:25 schreef golfer het volgende:
[..]
Maar ze zijn nu weg. Hoe kan dat dan weer?
Momenteel zo'n honderden miljoenen mede-facebook gebruikers?quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 16:23 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
mij???? welke knuppel kan dat op mijn facebook gooien?
Hoi! Hoe is het? Maastricht begint, als ik naar de datum kijk, aan zijn einde te komen he?quote:
was te lelijk voor facebook denkquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 16:25 schreef golfer het volgende:
[..]
Maar ze zijn nu weg. Hoe kan dat dan weer?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
Dank u, dank u *buiging maakt*quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 16:31 schreef DarkElf het volgende:
[..]
fijn dat je iig online niet zomaar verandert steer
quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 16:31 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Dank u, dank u *buiging maakt*
zijn tofquote:
quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 16:33 schreef FutureFairytale het volgende:
oooh dit moet ik ook even laten zien... deze vrouw stond naast ons te spelen.... die jurkAparte tennis-outfit, inderdaad.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
bah ja.... als jij maar niet ziek gaat wordenquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 16:34 schreef freecell het volgende:
FML
Tara ziek
Bluh
Nou is het klaar hoor, met gedonder om mij heen
Van jezelf? Die heb ik al gezien.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 16:34 schreef FutureFairytale het volgende:
leuke site trouwens... ik ben op zoek naar de meest oncharmante foto
Dat is het probleem nietquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 16:35 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
bah ja.... als jij maar niet ziek gaat worden
quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 16:33 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
zijn tof
oooh dit moet ik ook even laten zien... deze vrouw stond naast ons te spelen.... die jurkTja....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
en je dubbelpartner ziet er goed uitook al is het een slechte foto hahaha
ja ja, dat zeggen ze allemaalquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 16:44 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
maar ik ben wel aardig hoor
had het gezien haha maar laat ze daar lekkerquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 16:41 schreef golfer het volgende:
FFT, je kunt je expertise even botvieren:
Promoot je noot !
quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 16:28 schreef DarkElf het volgende:
[..]
Hoi! Hoe is het? Maastricht begint, als ik naar de datum kijk, aan zijn einde te komen he?
quote:Jammer hoor maar ipv op het jammere te concentreren: wel ontzettend fijn dat je zo'n goeie ervaring opgedaan heb daar he?!
dat zou mooi zijn maar dit heb je iig in the pocketquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 16:45 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
[..]![]()
Vanaf nu elk jaar zoals afgelopen jaar, dat zou mooi zijn
quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 16:46 schreef Sarabi het volgende:
Ben bezig met foto's van het afgelopen jaar in te plakken en ik ben P nog steeds zo dankbaarvoor de foto's van de roofvogelworkshop
Ja idd.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 16:55 schreef LieLie het volgende:
Fijn dat het (relatief) goed gaat met schoonzus DE
Ja, was heerlijk! En Sicilië is zo anders dan andere delen van Italië, zoveel andere invloeden, erg mooiquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 16:57 schreef DarkElf het volgende:
[..]
Ja idd.
Vakantie was leuk he? Sicilië is ook geweldig, vond ik zelf dan
Ja klopt. Ik ga er zeker nog eens heen, heb echt mij suf genoten toen.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 17:03 schreef LieLie het volgende:
[..]
Ja, was heerlijk! En Sicilië is zo anders dan andere delen van Italië, zoveel andere invloeden, erg mooi
We zijn daarna nog naar Napels en het Gardameer, dus echt veel hebben we van daar niet meegenomen. Wat olijfolie, pizzagist en bloem en wat dingen voor toetjes hebben we nog meegenomen uit het noorden.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 17:04 schreef DarkElf het volgende:
[..]
Ja klopt. Ik ga er zeker nog eens heen, heb echt mij suf genoten toen.
En nog allemaal lekkers meegenomen?
Mooie reis dus gemaakt !quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 17:07 schreef LieLie het volgende:
[..]
We zijn daarna nog naar Napels en het Gardameer, dus echt veel hebben we van daar niet meegenomen. Wat olijfolie, pizzagist en bloem en wat dingen voor toetjes hebben we nog meegenomen uit het noorden.
dankje, ben al een beetje te laat voor de stad dus dat doe ik morgen wel na het tennissenquote:
had echt leuk geweest, en iets nieuws na de skikut. Denk niet dat de Plus overigens daar vooruitgang mee boekt als ik hem vervangquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 17:28 schreef Stereotomy het volgende:
Zonde FF. Maar Eric van Thijn is overrated
Op naar de volgende casting, ik vind nog steeds dat je Edgar moet gaan vervangen.
ja had idd een heel sterk gevoel, maar toch een klein beetje hoop. hoop hou ik altijd wel hahaquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 17:36 schreef golfer het volgende:
Jammer, maar je wist het eigenlijk al dat je het niet zou worden, FFT.
Oh jammer ja.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 17:36 schreef golfer het volgende:
Jammer, maar je wist het eigenlijk al dat je het niet zou worden, FFT.
quote:
Klinkt als een toffe verjaardag!quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 18:01 schreef borisz het volgende:
[..]
aantal cadeautjes gehad. Bier en geld
. Anti pasti was lekker
. Zo lasagne
. Blijven in Italiaanse sferen
.
quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 18:15 schreef Stereotomy het volgende:
Dropjes aan het snoepen van de snoeppot op het secretariaat![]()
hahaha ja, ik kieper ook regelmatig een zak gewoon leeg in de pot. En dan graai je weer een hand meequote:Op vrijdag 19 augustus 2011 18:17 schreef DarkElf het volgende:
[..]![]()
ik had ook altijd zo'n pot op mijn bureau staan, kwamen mensen vaak gezellig even babbelen/ weer bijvullen met een rood hoofd
quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 18:18 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
hahaha ja, ik kieper ook regelmatig een zak gewoon leeg in de pot. En dan graai je weer een hand mee![]()
quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 18:40 schreef Isabeau het volgende:
Ik krijg zaterdagnacht gebak van de anaesthesioloog omdat we samen nachtdienst hebben
Wat een feest.
Ohoo!!quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 18:40 schreef Isabeau het volgende:
Ik krijg zaterdagnacht gebak van de anaesthesioloog omdat we samen nachtdienst hebben
Wat een feest.
Eet ze voor strakkiesquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 18:41 schreef DarkElf het volgende:
Zo ik ga eens koken en dus weer offline, fijn weekend allemaalen tot de volgende keer maar weer.
Zekerquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 17:55 schreef krakkemieke het volgende:
En 1 bijnier is net als 1 nier genoeg. De andere neemt het over. Mazzel dus voor mij dat de mens reserveonderdelen heeft.![]()
Tot ziens!quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 18:41 schreef DarkElf het volgende:
Zo ik ga eens koken en dus weer offline, fijn weekend allemaalen tot de volgende keer maar weer.
Ik vind het gewoon goed nieuws omdat het een goed uitgangspunt is. Wat er verder gebeurt, zien we wel.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 18:45 schreef Bluezz het volgende:
[..]
ZekerTis toch best een beetje positief hoor Krak
Klinkt heerlijk!quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 18:59 schreef golfer het volgende:
*burb*
Mijn uiteindelijke variant op de Vlaamse kabeljauwschotel was wel lekker.![]()
(iets meer toegevoegd en allemaal in de oven: zoals aardappeltjes, peen, champignons, ui, bleekselderij, lenteui, knoflookteentjes, salie, rozemarijn, witte wijn)
Ik moest nog aan je denken toen ik vanmiddag 4 kilo mergpijpen versleepte.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 18:59 schreef Stereotomy het volgende:
Met de hele Mickey Mouse club bij 'Monte Carlo' met Selena Gomez bij de Pathé
Jij verheugt je vast al heel erg op het als overheerlijk bekend staande Nederlandse ziekenhuisvoedsel?quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 19:02 schreef krakkemieke het volgende:
Klinkt heerlijk!
Misschien is het maar goed als ik in het ziekenhuis niet kan inloggen. Kan ik ook niet jaloers worden.
Om eerlijk te zijn? Als het net zo goed is als in het andere ziekenhuis, volmondig ja. En dat kwam uit een stad verderop. Zelfs de gebakken vis was nog ietsjes krokant. En elke dag goeie rauwkost. Niet onbelangrijk voor de stoelgang als je weinig mag bewegen.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 19:03 schreef golfer het volgende:
[..]
Jij verheugt je vast al heel erg op het als overheerlijk bekend staande Nederlandse ziekenhuisvoedsel?
quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 19:12 schreef golfer het volgende:
Je wordt in het Tergooi geholpen?
Gewoon aangeven dat je allemaal speciale dieetwensen hebt en alleen maar lekker eten mag hebben.
tukkietime.
Moet je met kerst in het ziekenhuis liggen; dan krijg je wel wijnquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 19:16 schreef krakkemieke het volgende:
"Van mijn MLD arts moet ik elke dag een glaasje Cotes du Rhone drinken!"
Daar kom je nu mee......quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 19:27 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Moet je met kerst in het ziekenhuis liggen; dan krijg je wel wijn
Ja, dat klinkt als een echt goed verjaardagsdiner!quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 19:48 schreef borisz het volgende:
Heb even geen foto's maar het was lekker.
Antipasti bestond uit ciabatta met diverse Italiaanse vleeswaren en pesto. Tomaatjes gevuld met pesto uit de oven, champignons gevuld met roomkaas., nog wat kleine dingetjes ernaast
Tussen: Tomatensoepje
Hoofd: Lasagne met een groene salade ernaast
Na: Tiramisu
gewoon eens naar het westen komenquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 21:14 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
![]()
Niet te koop hier, jij geluksvogel!
lekkerrrrrrrrrrquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 19:48 schreef borisz het volgende:
Heb even geen foto's maar het was lekker.
Antipasti bestond uit ciabatta met diverse Italiaanse vleeswaren en pesto. Tomaatjes gevuld met pesto uit de oven, champignons gevuld met roomkaas., nog wat kleine dingetjes ernaast
Tussen: Tomatensoepje
Hoofd: Lasagne met een groene salade ernaast
Na: Tiramisu
lief!quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 21:24 schreef krakkemieke het volgende:
Vanmiddag een vriendin geholpen die het helemaal gehad had. En die geen hulp wilde "Omdat ik het moeilijk heb." Ben er gauw heengegaan.
Dat moest verdorie! Ik hoop dat ik er nooit zo aan toe ben.quote:
Oh tof!quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 22:48 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
lekkerrrrrrrrrr
mijn zalmkoekjes waren ook lekker, complimenten van ouders
en nu zitten ze mn chips en dipsaus op te eten![]()
oh haha neuh dankjequote:Op vrijdag 19 augustus 2011 22:56 schreef krakkemieke het volgende:
FFT, bij Ulla Popke kan je een fotoshoot winnen. Idee om te oefenen? Wel net doen of je maat 42 hebt......
Ah, wat lief dat je ze nog steeds niet zat bent.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 23:28 schreef FutureFairytale het volgende:
Ouders zijn weer weg, van mij mogen ze elk weekend komen. Straks slapen want op tijd eruit 1/2 finale dubbel morgen!
nee heerlijk gezelschap. mn moeder is zo verzorgend nog steeds.. mn vader riep al dat ze nu 2 huizen bij kan houdenquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 23:37 schreef golfer het volgende:
[..]
Ah, wat lief dat je ze nog steeds niet zat bent.![]()
Succes morgen met de halve finale en laat je weer foto's maken?
Lief hoor. Vaders die hun dochters de hand boven het hoofd blijven houden en ze onvoorwaardelijk mooi blijven vinden.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 23:54 schreef FutureFairytale het volgende:
. Oja, en mn vader vond me niet bejaard, hij zei dat iedereen nou eenmaal in actie niet zo mooi op de foto kan komen
nou nou, ik was toch geen trol hoop ik?quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 00:02 schreef golfer het volgende:
[..]
Lief hoor. Vaders die hun dochters de hand boven het hoofd blijven houden en ze onvoorwaardelijk mooi blijven vinden.
Hap!quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 00:16 schreef FutureFairytale het volgende:
nou nou, ik was toch geen trol hoop ik?
Jij succes! En waarom heb je zo vreselijk geslapen?quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 08:32 schreef FutureFairytale het volgende:
Mogge! Leuke dag Anne! Ik heb vreselijk geslapen en nu ben ik moe maar helaas, tennissen. Gelukkig dubbel. Fijne dag!
6x een half uur op t toilet gezetenquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 08:33 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Jij succes! En waarom heb je zo vreselijk geslapen?
Ja, dat is toch wel het toverwoordquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 08:34 schreef FutureFairytale het volgende:
Aah zonder wekker, dat scheelt.
Maar kan je dan wel tennissen!quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 08:35 schreef FutureFairytale het volgende:
6x een half uur op t toilet gezeten
Slashme geeft FutureFairytale een kopje theequote:Op zaterdag 20 augustus 2011 08:35 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
6x een half uur op t toilet gezeten
Zo ga ik doordeweeks ook naar mijn werk: als ik wakker ben geworden (zonder wekker). Best fijn.quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 08:35 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ja, dat is toch wel het toverwoordAls de wekker me uit bed dwingt ben ik eigenlijk altijd nog moe. Zou ik uit mezelf 10 minuutjes later wakker worden ben ik klaarwakker!
Lijkt me heeeerlijk! Nee, echt! Gewoon normale tijd er uit, douchen, ontbijten en hup op m'n fiets naar mijn werk. Droombaanquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 08:38 schreef Anthraxx het volgende:
Zo ga ik doordeweeks ook naar mijn werk: als ik wakker ben geworden (zonder wekker). Best fijn.
De wekker gebruik ik alleen als ik een afspraak heb.
Typische is wel dat ik nog steeds rond 8:15-8:30 op mijn werk benquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 08:39 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Lijkt me heeeerlijk! Nee, echt! Gewoon normale tijd er uit, douchen, ontbijten en hup op m'n fiets naar mijn werk. Droombaan
Mij ook, op de fiets naar het werk kunnen ipv een tijd in de auto zittenquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 08:39 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Lijkt me heeeerlijk! Nee, echt! Gewoon normale tijd er uit, douchen, ontbijten en hup op m'n fiets naar mijn werk. Droombaan
Iedere dag om half zes beginnen en dan om twee uur klaar, dat heeftwel wat.quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 08:44 schreef Isabeau het volgende:
De 'eerste' bij ons in de ochtenddienst begint om half 6 of zo, dat ga ik nooit redden(dat is dan ook een keukenmedewerker die met de ontbijtjes begint)
Als je het zo zegt klinkt dat wel goedquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 08:53 schreef Pietverdriet het volgende:
Iedere dag om half zes beginnen en dan om twee uur klaar, dat heeftwel wat.
Tja half 5 op, half negen naar bed. Of 10 uur naar bed en als je om 2 uur thuis komt ff een uurtje slapen.quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 08:55 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Als je het zo zegt klinkt dat wel goedMaar dan moet je niet iemand zijn die graag 8 uur per nacht slaapt; moet je zo enorm vroeg naar bed.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |