Ja, dat klinkt als een echt goed verjaardagsdiner!quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 19:48 schreef borisz het volgende:
Heb even geen foto's maar het was lekker.
Antipasti bestond uit ciabatta met diverse Italiaanse vleeswaren en pesto. Tomaatjes gevuld met pesto uit de oven, champignons gevuld met roomkaas., nog wat kleine dingetjes ernaast
Tussen: Tomatensoepje
Hoofd: Lasagne met een groene salade ernaast
Na: Tiramisu
gewoon eens naar het westen komenquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 21:14 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
![]()
Niet te koop hier, jij geluksvogel!
lekkerrrrrrrrrrquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 19:48 schreef borisz het volgende:
Heb even geen foto's maar het was lekker.
Antipasti bestond uit ciabatta met diverse Italiaanse vleeswaren en pesto. Tomaatjes gevuld met pesto uit de oven, champignons gevuld met roomkaas., nog wat kleine dingetjes ernaast
Tussen: Tomatensoepje
Hoofd: Lasagne met een groene salade ernaast
Na: Tiramisu
lief!quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 21:24 schreef krakkemieke het volgende:
Vanmiddag een vriendin geholpen die het helemaal gehad had. En die geen hulp wilde "Omdat ik het moeilijk heb." Ben er gauw heengegaan.
Dat moest verdorie! Ik hoop dat ik er nooit zo aan toe ben.quote:
Oh tof!quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 22:48 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
lekkerrrrrrrrrr
mijn zalmkoekjes waren ook lekker, complimenten van ouders
en nu zitten ze mn chips en dipsaus op te eten![]()
oh haha neuh dankjequote:Op vrijdag 19 augustus 2011 22:56 schreef krakkemieke het volgende:
FFT, bij Ulla Popke kan je een fotoshoot winnen. Idee om te oefenen? Wel net doen of je maat 42 hebt......
Ah, wat lief dat je ze nog steeds niet zat bent.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 23:28 schreef FutureFairytale het volgende:
Ouders zijn weer weg, van mij mogen ze elk weekend komen. Straks slapen want op tijd eruit 1/2 finale dubbel morgen!
nee heerlijk gezelschap. mn moeder is zo verzorgend nog steeds.. mn vader riep al dat ze nu 2 huizen bij kan houdenquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 23:37 schreef golfer het volgende:
[..]
Ah, wat lief dat je ze nog steeds niet zat bent.![]()
Succes morgen met de halve finale en laat je weer foto's maken?
Lief hoor. Vaders die hun dochters de hand boven het hoofd blijven houden en ze onvoorwaardelijk mooi blijven vinden.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 23:54 schreef FutureFairytale het volgende:
. Oja, en mn vader vond me niet bejaard, hij zei dat iedereen nou eenmaal in actie niet zo mooi op de foto kan komen
nou nou, ik was toch geen trol hoop ik?quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 00:02 schreef golfer het volgende:
[..]
Lief hoor. Vaders die hun dochters de hand boven het hoofd blijven houden en ze onvoorwaardelijk mooi blijven vinden.
Hap!quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 00:16 schreef FutureFairytale het volgende:
nou nou, ik was toch geen trol hoop ik?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |