quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 18:40 schreef Isabeau het volgende:
Ik krijg zaterdagnacht gebak van de anaesthesioloog omdat we samen nachtdienst hebben
Wat een feest.
Ohoo!!quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 18:40 schreef Isabeau het volgende:
Ik krijg zaterdagnacht gebak van de anaesthesioloog omdat we samen nachtdienst hebben
Wat een feest.
Eet ze voor strakkiesquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 18:41 schreef DarkElf het volgende:
Zo ik ga eens koken en dus weer offline, fijn weekend allemaalen tot de volgende keer maar weer.
Zekerquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 17:55 schreef krakkemieke het volgende:
En 1 bijnier is net als 1 nier genoeg. De andere neemt het over. Mazzel dus voor mij dat de mens reserveonderdelen heeft.![]()
Tot ziens!quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 18:41 schreef DarkElf het volgende:
Zo ik ga eens koken en dus weer offline, fijn weekend allemaalen tot de volgende keer maar weer.
Ik vind het gewoon goed nieuws omdat het een goed uitgangspunt is. Wat er verder gebeurt, zien we wel.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 18:45 schreef Bluezz het volgende:
[..]
ZekerTis toch best een beetje positief hoor Krak
Klinkt heerlijk!quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 18:59 schreef golfer het volgende:
*burb*
Mijn uiteindelijke variant op de Vlaamse kabeljauwschotel was wel lekker.![]()
(iets meer toegevoegd en allemaal in de oven: zoals aardappeltjes, peen, champignons, ui, bleekselderij, lenteui, knoflookteentjes, salie, rozemarijn, witte wijn)
Ik moest nog aan je denken toen ik vanmiddag 4 kilo mergpijpen versleepte.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 18:59 schreef Stereotomy het volgende:
Met de hele Mickey Mouse club bij 'Monte Carlo' met Selena Gomez bij de Pathé
Jij verheugt je vast al heel erg op het als overheerlijk bekend staande Nederlandse ziekenhuisvoedsel?quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 19:02 schreef krakkemieke het volgende:
Klinkt heerlijk!
Misschien is het maar goed als ik in het ziekenhuis niet kan inloggen. Kan ik ook niet jaloers worden.
Om eerlijk te zijn? Als het net zo goed is als in het andere ziekenhuis, volmondig ja. En dat kwam uit een stad verderop. Zelfs de gebakken vis was nog ietsjes krokant. En elke dag goeie rauwkost. Niet onbelangrijk voor de stoelgang als je weinig mag bewegen.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 19:03 schreef golfer het volgende:
[..]
Jij verheugt je vast al heel erg op het als overheerlijk bekend staande Nederlandse ziekenhuisvoedsel?
quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 19:12 schreef golfer het volgende:
Je wordt in het Tergooi geholpen?
Gewoon aangeven dat je allemaal speciale dieetwensen hebt en alleen maar lekker eten mag hebben.
tukkietime.
Moet je met kerst in het ziekenhuis liggen; dan krijg je wel wijnquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 19:16 schreef krakkemieke het volgende:
"Van mijn MLD arts moet ik elke dag een glaasje Cotes du Rhone drinken!"
Daar kom je nu mee......quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 19:27 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Moet je met kerst in het ziekenhuis liggen; dan krijg je wel wijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |