Je hebt zojuist zelf het antwoord gegevenquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 13:42 schreef Thorical het volgende:
Waarom zijn Iraanse pistache nootjes 3 keer zo duur als Turkse of Californische?
Maar ze zijn wel de lekkerste.
Bron: http://nl.wikipedia.org/wiki/Noot_%28botanisch%29quote:Hier volgen enkele voorbeelden van vruchten en zaden die als "noten" bekend staan in de culinaire betekenis, maar dat niet zijn in de botanische betekenis:
Amandel (noot), het zaad van een steenvrucht
Betelnoot, het zaad van een steenvrucht
Cashewnoot, de kern van het zaad van de cashew
Pistache, een zaad. Geen noot: het omhulsel is niet enkelvoudig.
Kokosnoot, een steenvrucht
Macadamia
Paranoot, het zaad van de Bertholletia excelsa
Pecannoot, een zaad
Pinda, een peulvrucht
Walnoot. Geen noot: het omhulsel is niet enkelvoudig.
he getver zit ik dus de hele tijd zaad te vreten terwijl ik dacht dat het noot was...quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 17:54 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Bron: http://nl.wikipedia.org/wiki/Noot_%28botanisch%29
Pietverdriet-topic.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 18:03 schreef Karstman het volgende:
[..]
he getver zit ik dus de hele tijd zaad te vreten terwijl ik dacht dat het noot was...
Het zaad van je celgenoot?quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 18:03 schreef Karstman het volgende:
[..]he getver zit ik dus de hele tijd zaad te vreten terwijl ik dacht dat het noot was...
Waarom is dat goed voor het regenwoud?quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 14:35 schreef Karstman het volgende:
[ afbeelding ]
Paranoten, lekker gezond en ook nog eens goed voor het regenwoud!
ligt aan de oogst. Zijn nu even duur maar extra groenequote:Op vrijdag 19 augustus 2011 13:42 schreef Thorical het volgende:
Waarom zijn Iraanse pistache nootjes 3 keer zo duur als Turkse of Californische?
Maar ze zijn wel de lekkerste.
kon me toch niet inhoudenquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 16:40 schreef golfer het volgende:
Dit topic vraagt om een deskundige!
Kom er maar in FFT.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |