heb net fotoboek bekeken van de site van TV Nieuwkoop... heb je ze daar helemaal gezien?quote:
quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 16:17 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Bij een downburst is die kracht vooraal horizontaal...
Krijg je platte bossen van:
[ afbeelding ]
En terwijl ik een foto zocht zag ik deze van tegenover mijn vorige huis
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 16:17 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Bij een downburst is die kracht vooraal horizontaal...
Krijg je platte bossen van:
[ afbeelding ]
En terwijl ik een foto zocht zag ik deze van tegenover mijn vorige huis
[ afbeelding ]
Komt vanzelf, iig lekker dat je je eigen plekje hebt nuquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 16:18 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
ja het valt me mee, maar ik zit er net pas een week dus echt routine- of thuisgevoel moet nog komen maar ik hoop dat dat nog komt
wat beter weer na een paar fikse tegenslagen, grotendeels door wilskracht dus die plant weer allemaal leuke dingen.. erg veel bewondering voor hoe ze dingen doetquote:hoe is het met je schoonzus?
Hij stond echt aan jou gelinkt in FBquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 16:19 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
heb net fotoboek bekeken van de site van TV Nieuwkoop... heb je ze daar helemaal gezien?
maar idd...... wat zie ik eruit... maar is echt niet gek met 4,5 uur zweten
maar ik heb vet gespierde benenhaha
ja absoluut! zeker omdat je weet dat het een aflopende zaak is maar wat fijn dat ze zich toch zo voelt dat ze nog allerlei leuke dingen kán doenquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 16:21 schreef DarkElf het volgende:
wat beter weer na een paar fikse tegenslagen, grotendeels door wilskracht dus die plant weer allemaal leuke dingen.. erg veel bewondering voor hoe ze dingen doet
mij???? welke knuppel kan dat op mijn facebook gooien?quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 16:22 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Hij stond echt aan jou gelinkt in FB
Als iemand jou tagged dan komt dat ook in de tijdlijn van mensen die je volgen.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 16:23 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
mij???? welke knuppel kan dat op mijn facebook gooien?
Idd.. de tijd dat ze dat niet meer kan komt vanzelf, tot die tijd doet ze van alles en dat is hartstikke mooi dat dat kan (met de nodige haken en ogen natuurlijkquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 16:23 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
ja absoluut! zeker omdat je weet dat het een aflopende zaak is maar wat fijn dat ze zich toch zo voelt dat ze nog allerlei leuke dingen kán doen
Maar ze zijn nu weg. Hoe kan dat dan weer?quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 16:24 schreef Anthraxx het volgende:
Als iemand jou tagged dan komt dat ook in de tijdlijn van mensen die je volgen.
QFTquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 16:24 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Als iemand jou tagged dan komt dat ook in de tijdlijn van mensen die je volgen.
Geen idee. Ik werk niet bij Facebook. Nog niet tenminstequote:Op vrijdag 19 augustus 2011 16:25 schreef golfer het volgende:
[..]
Maar ze zijn nu weg. Hoe kan dat dan weer?
Momenteel zo'n honderden miljoenen mede-facebook gebruikers?quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 16:23 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
mij???? welke knuppel kan dat op mijn facebook gooien?
Hoi! Hoe is het? Maastricht begint, als ik naar de datum kijk, aan zijn einde te komen he?quote:
was te lelijk voor facebook denkquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 16:25 schreef golfer het volgende:
[..]
Maar ze zijn nu weg. Hoe kan dat dan weer?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |