En vooral die bloedfanatieke kop van haar erbij.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 14:40 schreef Den_Haag het volgende:
FFT, je ziet er wel een beetje bejaard uit op die tennisfoto
Jammer dat London niet doorgaat.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 14:14 schreef Stereotomy het volgende:
Persreis gaat niet door naar Londen![]()
(iedereen zit op de IFA in Berlijn)
Oh well
Meer tijd om te verhuizen
Het idee is om 3-4 weg te gaan;. Als het 10-11 wordt laat ik het je wetenquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 14:54 schreef golfer het volgende:
[..]
Jammer dat London niet doorgaat.
Ben je nu al zeker van je vertrekdatum uit Maastricht?
B. en ik zijn van plan om 7 of 8 september ons tripje richting het diepe zuiden te maken.
Vergeleken met de rest zag FFT er erg goed uitquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 14:40 schreef Den_Haag het volgende:
welke foto?quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 14:40 schreef Den_Haag het volgende:
Lein en Kaas zitten nu in Italie volgens mij, ja die baan is binnenquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 15:56 schreef DarkElf het volgende:
En hoe is het trouwens met Lein? Weet ze al iets van een eventuele nieuwe baan?
Lein heeft de nieuwe baanquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 15:56 schreef DarkElf het volgende:
Je moet gewoon wat meer langskomen, dan had je het allemaal geweten.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 15:56 schreef DarkElf het volgende:
quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 15:58 schreef borisz het volgende:
[..]
Lein en Kaas zitten nu in Italie volgens mij, ja die baan is binnen
Oh wat geweldig!!quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 15:58 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Lein heeft de nieuwe baanEn ze is vandaag met kaas vertrokken naar Italië.
quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 16:00 schreef DarkElf het volgende:
en golfer, wat een narrige oude zeikerd ben je toch.
Prima, druk met vrijwilligerswerk oa dus dat is intensief maar het is wel erg leuk!quote:
Nou he?quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 16:06 schreef Isabeau het volgende:
Hadden jullie gisteren ook nog noodweer daar, DE?
Druk met de bruiloft (over 4 weken exact *nagelbijt*). Verder gewoon zoals altijd: druk met werk en weinig bijzonders te meldenquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 16:07 schreef DarkElf het volgende:
[..]
Prima, druk met vrijwilligerswerk oa dus dat is intensief maar het is wel erg leuk!
Met jou en Anna ook alles goed?
over 4 weken al! Spannend!! alles al geregeld/ onder controle?quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 16:10 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Druk met de bruiloft (over 4 weken exact *nagelbijt*). Verder gewoon zoals altijd: druk met werk en weinig bijzonders te melden.
Nou, inderdaad. Deed me aan die downburst in Hoogeveen van een jaar of 3 geleden denken. Dat was gewoon angstaanjagend weer. En alhoewel Hoogeveen toen 1/3 van zijn bomen is kwijtgeraakt (met name de hele grote!) zijn er geen slachtoffers gevallen.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 16:08 schreef DarkElf het volgende:
Nou he?mijn hemel wat ging dat tekeer. Echte mooie wolken en flitsen wel gezien alleen verschrikkelijk dat het zo zijn tol geeist heeft op pukkelpop.
nvmquote:
Eén dag niet gesprokenquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 14:26 schreef golfer het volgende:
Je woont nu een week op jezelf in je appartement, FFT.
Gaat het op jezelf zijn wel een beetje?
Hoeveel van die dagen heb je je ouders al niet gezien of gesproken?
jammer de bammerquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 14:14 schreef Stereotomy het volgende:
Persreis gaat niet door naar Londen![]()
(iedereen zit op de IFA in Berlijn)
Oh well
Meer tijd om te verhuizen
Eind jaren 90 in Deventer, zag hele bomen (en geen kleintjes trouwens) langs komen vliegen.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 16:11 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nou, inderdaad. Deed me aan die downburst in Hoogeveen van een jaar of 3 geleden denken. Dat was gewoon angstaanjagend weer. En alhoewel Hoogeveen toen 1/3 van zijn bomen is kwijtgeraakt (met name de hele grote!) zijn er geen slachtoffers gevallen.
quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 14:40 schreef Den_Haag het volgende:
waaat?quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 14:53 schreef golfer het volgende:
[..]
En vooral die bloedfanatieke kop van haar erbij.
waaaaaaaaaaaaat?quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 15:15 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Vergeleken met de rest zag FFT er erg goed uit
Ja soms heb je van die.... supercellen ofzo zoals dat heet geloof ik? en dat is vaak kort maar indd énorm heftig en met erg veel kracht. Bizar hoor.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 16:11 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nou, inderdaad. Deed me aan die downburst in Hoogeveen van een jaar of 3 geleden denken. Dat was gewoon angstaanjagend weer. En alhoewel Hoogeveen toen 1/3 van zijn bomen is kwijtgeraakt (met name de hele grote!) zijn er geen slachtoffers gevallen.
hoe zie jij dat nou? ik zie helemaal geen tennisfoto.quote:
Op Facebookquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 16:14 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
waaat?
[..]
waaaaaaaaaaaaat?
op de housewarmingquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 16:14 schreef Den_Haag het volgende:
FFT, ik kom binnenkort ook nog eens kijken hoor
Hmm ik zie ze nu ook niet meer....quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 16:16 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
hoe zie jij dat nou? ik zie helemaal geen tennisfoto.
Bij een downburst is die kracht vooraal horizontaal...quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 16:15 schreef DarkElf het volgende:
Ja soms heb je van die.... supercellen ofzo zoals dat heet geloof ik? en dat is vaak kort maar indd énorm heftig en met erg veel kracht. Bizar hoor.
Jaren terug in Rotterdam ook zoiets aan zien komen en meegemaakt, erg indrukwekkend idd.
ja het valt me mee, maar ik zit er net pas een week dus echt routine- of thuisgevoel moet nog komen maar ik hoop dat dat nog komtquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 16:15 schreef DarkElf het volgende:
He FFT bevalt het in je eigen huisje zitten?
heb net fotoboek bekeken van de site van TV Nieuwkoop... heb je ze daar helemaal gezien?quote:
quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 16:17 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Bij een downburst is die kracht vooraal horizontaal...
Krijg je platte bossen van:
[ afbeelding ]
En terwijl ik een foto zocht zag ik deze van tegenover mijn vorige huis
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 16:17 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Bij een downburst is die kracht vooraal horizontaal...
Krijg je platte bossen van:
[ afbeelding ]
En terwijl ik een foto zocht zag ik deze van tegenover mijn vorige huis
[ afbeelding ]
Komt vanzelf, iig lekker dat je je eigen plekje hebt nuquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 16:18 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
ja het valt me mee, maar ik zit er net pas een week dus echt routine- of thuisgevoel moet nog komen maar ik hoop dat dat nog komt
wat beter weer na een paar fikse tegenslagen, grotendeels door wilskracht dus die plant weer allemaal leuke dingen.. erg veel bewondering voor hoe ze dingen doetquote:hoe is het met je schoonzus?
Hij stond echt aan jou gelinkt in FBquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 16:19 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
heb net fotoboek bekeken van de site van TV Nieuwkoop... heb je ze daar helemaal gezien?
maar idd...... wat zie ik eruit... maar is echt niet gek met 4,5 uur zweten
maar ik heb vet gespierde benenhaha
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |