Je hebt weer testdata nu of zo?quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 13:42 schreef Felagund het volgende:
Dadelijk maar eens data proberen te halen van "ons" weermodel van gisteren. Het slechte weer kwam mij wel goed uit.
Ja, mijn promotie-onderzoek gaat over extreem weer. Ik had net deze week een account bij DWD gekregen (Duitse KNMI).quote:
Ah. Da's wel weer interessant danquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 14:05 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ja, mijn promotie-onderzoek gaat over extreem weer. Ik had net deze week een account bij DWD gekregen (Duitse KNMI).
En vooral die bloedfanatieke kop van haar erbij.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 14:40 schreef Den_Haag het volgende:
FFT, je ziet er wel een beetje bejaard uit op die tennisfoto
Jammer dat London niet doorgaat.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 14:14 schreef Stereotomy het volgende:
Persreis gaat niet door naar Londen![]()
(iedereen zit op de IFA in Berlijn)
Oh well
Meer tijd om te verhuizen
Het idee is om 3-4 weg te gaan;. Als het 10-11 wordt laat ik het je wetenquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 14:54 schreef golfer het volgende:
[..]
Jammer dat London niet doorgaat.
Ben je nu al zeker van je vertrekdatum uit Maastricht?
B. en ik zijn van plan om 7 of 8 september ons tripje richting het diepe zuiden te maken.
Vergeleken met de rest zag FFT er erg goed uitquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 14:40 schreef Den_Haag het volgende:
welke foto?quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 14:40 schreef Den_Haag het volgende:
Lein en Kaas zitten nu in Italie volgens mij, ja die baan is binnenquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 15:56 schreef DarkElf het volgende:
En hoe is het trouwens met Lein? Weet ze al iets van een eventuele nieuwe baan?
Lein heeft de nieuwe baanquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 15:56 schreef DarkElf het volgende:
Je moet gewoon wat meer langskomen, dan had je het allemaal geweten.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 15:56 schreef DarkElf het volgende:
quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 15:58 schreef borisz het volgende:
[..]
Lein en Kaas zitten nu in Italie volgens mij, ja die baan is binnen
Oh wat geweldig!!quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 15:58 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Lein heeft de nieuwe baanEn ze is vandaag met kaas vertrokken naar Italië.
quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 16:00 schreef DarkElf het volgende:
en golfer, wat een narrige oude zeikerd ben je toch.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |