Jij succes! En waarom heb je zo vreselijk geslapen?quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 08:32 schreef FutureFairytale het volgende:
Mogge! Leuke dag Anne! Ik heb vreselijk geslapen en nu ben ik moe maar helaas, tennissen. Gelukkig dubbel. Fijne dag!
6x een half uur op t toilet gezetenquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 08:33 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Jij succes! En waarom heb je zo vreselijk geslapen?
Ja, dat is toch wel het toverwoordquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 08:34 schreef FutureFairytale het volgende:
Aah zonder wekker, dat scheelt.
Maar kan je dan wel tennissen!quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 08:35 schreef FutureFairytale het volgende:
6x een half uur op t toilet gezeten
Slashme geeft FutureFairytale een kopje theequote:Op zaterdag 20 augustus 2011 08:35 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
6x een half uur op t toilet gezeten
Zo ga ik doordeweeks ook naar mijn werk: als ik wakker ben geworden (zonder wekker). Best fijn.quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 08:35 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ja, dat is toch wel het toverwoordAls de wekker me uit bed dwingt ben ik eigenlijk altijd nog moe. Zou ik uit mezelf 10 minuutjes later wakker worden ben ik klaarwakker!
Lijkt me heeeerlijk! Nee, echt! Gewoon normale tijd er uit, douchen, ontbijten en hup op m'n fiets naar mijn werk. Droombaanquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 08:38 schreef Anthraxx het volgende:
Zo ga ik doordeweeks ook naar mijn werk: als ik wakker ben geworden (zonder wekker). Best fijn.
De wekker gebruik ik alleen als ik een afspraak heb.
Typische is wel dat ik nog steeds rond 8:15-8:30 op mijn werk benquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 08:39 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Lijkt me heeeerlijk! Nee, echt! Gewoon normale tijd er uit, douchen, ontbijten en hup op m'n fiets naar mijn werk. Droombaan
Mij ook, op de fiets naar het werk kunnen ipv een tijd in de auto zittenquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 08:39 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Lijkt me heeeerlijk! Nee, echt! Gewoon normale tijd er uit, douchen, ontbijten en hup op m'n fiets naar mijn werk. Droombaan
Iedere dag om half zes beginnen en dan om twee uur klaar, dat heeftwel wat.quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 08:44 schreef Isabeau het volgende:
De 'eerste' bij ons in de ochtenddienst begint om half 6 of zo, dat ga ik nooit redden(dat is dan ook een keukenmedewerker die met de ontbijtjes begint)
Als je het zo zegt klinkt dat wel goedquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 08:53 schreef Pietverdriet het volgende:
Iedere dag om half zes beginnen en dan om twee uur klaar, dat heeftwel wat.
Tja half 5 op, half negen naar bed. Of 10 uur naar bed en als je om 2 uur thuis komt ff een uurtje slapen.quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 08:55 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Als je het zo zegt klinkt dat wel goedMaar dan moet je niet iemand zijn die graag 8 uur per nacht slaapt; moet je zo enorm vroeg naar bed.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |