quote:Op donderdag 18 augustus 2011 17:01 schreef Bluezz het volgende:
Dat is goed nieuws voor de Babi van Mr. Lie
Ja, vaag! Ik eet er een keer drie of vier, maar dan houdt het echt op!quote:Op donderdag 18 augustus 2011 17:01 schreef Bluezz het volgende:
En dat slankbrood : 7 sneetjes brood per dag? Whut![]()
Achtbaan ? Het is vandaag een glijbaanquote:Op donderdag 18 augustus 2011 17:00 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Zal ff kijken of ik dan puf heb
Borisz, nog de achtbaan beetje in de gaten gehouden
beurskoersen
Ow wacht ik heb even goed gelezen, het is een dieet : je houdt af en toe een slankbrooddag!!quote:Op donderdag 18 augustus 2011 17:03 schreef LieLie het volgende:
Ja, vaag! Ik eet er een keer drie of vier, maar dan houdt het echt op!
Is het niet gewoon een marketingtruc?quote:Op donderdag 18 augustus 2011 17:04 schreef Sunnythesun het volgende:
Vind het alleen zo vaag dat ze de naam van dat graan niet ff noemen..
base-jumpen zonder parachute zoals iemand het ooit omschreef in 2009quote:Op donderdag 18 augustus 2011 17:04 schreef borisz het volgende:
[..]
Achtbaan ? Het is vandaag een glijbaan
quote:Eet 1 dag normaal zoals je gewend bent en eet in plaats van gewoon brood het Slankbrood. Maak van de volgende dag een Slankbrood dag. Je zult merken dat je hierdoor nog sneller gaat afvallen. Het extra snel afvalprogramma niet langer volgen dan maximaal 6 weken.
Staat het niet bij de ingredienten?quote:Op donderdag 18 augustus 2011 17:04 schreef Sunnythesun het volgende:
Vind het alleen zo vaag dat ze de naam van dat graan niet ff noemen..
Weet ik niet, ben niet verder gekomen dan die 1e pagina waar ze opscheppen over een 'vergeten graan' maar geen naam noemen..quote:Op donderdag 18 augustus 2011 17:06 schreef LieLie het volgende:
[..]
Staat het niet bij de ingredienten?
Dat valt dan weer meequote:Op donderdag 18 augustus 2011 16:39 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Gelukkig is het de binnenstad dus heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel dicht op elkaar
Grappig, ben benieuwd hoe het smaaktquote:
quote:ALPHEN AAN DEN RIJN - Thiemo de Bakker, Thomas Schoorel, Jesse Huta Galung en Igor Sijsling hebben hun deelname toegezegd aan het challenger-toernooi in Alphen aan den Rijn. Dat liet de organisatie donderdag weten.
© ANP
Het evenement wordt van 6 tot en met 11 september gehouden. In die periode staat ook de US Open in New York op het programma.
Nu de vier tennissers zijn ingeschreven kunnen ze wel meedoen in Alphen als ze bij het Grand Slam-toernooi niet door de kwalificaties komen of vroegtijdig worden uitgeschakeld in het hoofdtoernooi.
Robin Haase concentreert zich volledig op de US Open. De anderen moeten kwalificaties spelen. De Bakker heeft laten weten niet voor de voorrondes naar New York te gaan. Maar wellicht krijgt hij toch nog rechtstreeks toegang. Er moeten zich dan nog drie spelers afmelden.
http://www.expedia.nlquote:Op donderdag 18 augustus 2011 18:16 schreef Den_Haag het volgende:
Bluezzz, weten jullie nog een goedkoop hotel aan zuidkant van Haarlem?
Bovenaan de trapquote:Op donderdag 18 augustus 2011 18:25 schreef Stereotomy het volgende:
[ afbeelding ]
Godsakke wat een end lopen deze trap, maar dan heb je ook wat.
Props voor degene die raadt waar ik momenteel ben
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |