Ja graag, lekker!quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 07:49 schreef Bluezz het volgende:
Koffie halen
Mijn 5e dag vandaag (en wat voor dagen) ik droom er zelfs van
eerst maar koffie dusss.
Jullie ook?
Nee dank je...ik heb hier een chocomelletje als suikerbooster van de dagquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 07:49 schreef Bluezz het volgende:
Koffie halen
Mijn 5e dag vandaag (en wat voor dagen) ik droom er zelfs van
eerst maar koffie dusss.
Jullie ook?
Succes, Krak! En het is nooit te vroeg voor een broodje kroketquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 09:01 schreef krakkemieke het volgende:
Zo, weer eens naar het ziekenhuis. Maar ik vind het nog te vroeg voor een broodje kroket.![]()
Tot later!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
Zuiperdquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 09:22 schreef Sarabi het volgende:
Gefeliciteerd borisz
Ik heb toch een lichte kater geloof ik, het was gisteren in ieder geval erg gezellig met vriendinnen
Alleen bleef er eentje langer en dan gaat het meestal mis bij ons
PMquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 09:33 schreef PdeHoog het volgende:
Ik heb een stukje met mijn ervaringen de afgelopen maanden hier ingeleverd voor een interne nieuwsbrief. Krijg nu aan alle kanten te horen dat het een erg leuk stukje is![]()
Show usquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 09:33 schreef PdeHoog het volgende:
Ik heb een stukje met mijn ervaringen de afgelopen maanden hier ingeleverd voor een interne nieuwsbrief. Krijg nu aan alle kanten te horen dat het een erg leuk stukje is![]()
LOLOLquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 09:35 schreef Isabeau het volgende:
Ik heb vannacht overigens gedroomd dat FC en Tara gingen trouwen en toen Ross en ik in de kerk aankwamen was de dienst al bezig en was er bijna niemand. Hadden ze vergeten uitnodigingen te versturen. En op alle kerkbankjes stonden glazen rode wijn en schalen met rauwkost (eigenlijk vooral alfalfa). Ik ging de bankjes langs om rode wijn te drinken en toen sprak een jongen me aan hoe het met me ging. Ik zei dat het geweldig ging en hij vroeg toen of dat wel goed was, want als het slecht gaat dan was dat eigenlijk beter.
Droomduiding, iemand?
Nog niksquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 09:40 schreef FutureFairytale het volgende:
Goedemorgen! behoorlijk wat spierpijn dus ik blijf ff liggen haha.
Sterkte vandaag Krak!
En bakse Boris, wat heb je al gehad?
quote:honderd jaar eenzaamheid op een viaduct in Almere-Muziekwijk.
Nog een keer gefeliciteerd!quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 11:12 schreef borisz het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
Heb een 6,5 voor mijn scriptie![]()
Bachelor is binnen.
Gefeliciteerd!quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 11:12 schreef borisz het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
Bachelor is binnen.
Dat klinkt als goed nieuws! Weet je al wanneer je geopereerd wordt?quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 11:20 schreef krakkemieke het volgende:
Ik geloof dat er vanavond bubbels gedronken worden want:
[me=krakkemieke]de nier met de tumor doet het voor 42 %! Het wordt in principe een niersparende operatie, tenzij het niet lukt.
Het nadeel is het geen kijkoperatie wordt, dus 2 weken in het ziekenhuis. Dat zullen we nog wel eens zien, ik heb daar heel geen tijd voor![/me]
Ik sta op de wachtlijst en over 2 weken heb ik een afspraak bij de ananas....eh... dinges. Klaas Vaak.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 11:21 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Dat klinkt als goed nieuws! Weet je al wanneer je geopereerd wordt?
quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 11:22 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Ik sta op de wachtlijst en over 2 weken heb ik een afspraak bij de ananas....eh... dinges. Klaas Vaak.
Leuk stukjequote:Op vrijdag 19 augustus 2011 09:33 schreef PdeHoog het volgende:
Gefeliciteerdquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 11:12 schreef borisz het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
Bachelor is binnen.
Nou ja, een stuk van de nier he.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 11:36 schreef Isabeau het volgende:
Krak, dat zou mooi zijn als de nier gespaard wordt!
FC, naar wie ben je doorverwezen??
Borisz, prima cijfer en gefeliciteeerd (x2)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |