Het is een reflectie van de huizen die 'achter' je staan iig. Dus waar de makelaar met zijn rug naar toe staat. Kan me dan alleen bedenken dat er een raam tussen slaapkamer en woonkamer zit en dat hij deze foto maakt vanachter het glas (dus terwijl hij in de woonkamer staat) en de straat achter hem dus weerspiegeld in het glas...quote:Op donderdag 18 augustus 2011 20:16 schreef fh101 het volgende:
Waaaar komt die reflectie vandaan?
[ afbeelding ]
En een poetsbeurt had dit huis geen kwaad gedaan...
[ afbeelding ]
http://www.funda.nl/koop/(...)aat-28/fotos/#foto-1 (zelfde huis als hierboven)
Dat zou idd best wel eens kunnen. Hoe lang moest je er over nadenken om dat te bedenken? Ik was er niet opgekomenquote:Op donderdag 18 augustus 2011 20:50 schreef Ireth het volgende:
[..]
Het is een reflectie van de huizen die 'achter' je staan iig. Dus waar de makelaar met zijn rug naar toe staat. Kan me dan alleen bedenken dat er een raam tussen slaapkamer en woonkamer zit en dat hij deze foto maakt vanachter het glas (dus terwijl hij in de woonkamer staat) en de straat achter hem dus weerspiegeld in het glas...
was eigenlijk ook het eerste waar ik aan dacht...quote:Op donderdag 18 augustus 2011 21:06 schreef fh101 het volgende:
[..]
Dat zou idd best wel eens kunnen. Hoe lang moest je er over nadenken om dat te bedenken? Ik was er niet opgekomen
Denk je even je fiets in de schuur te zetten, zit je vader daar te schijtenquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 18:08 schreef Skippy_ball het volgende:
Had je die badkamer gezien.
[ afbeelding ]
Kun je voor het kleien eerst alle gordijnen dicht doen. En stinkt het, doe je toch gewoon de WC buitendeur open! Handig!
(gaat nog steeds over: http://www.funda.nl/koop/(...)5-van-hottingawei-2/)
als het flink hagelt dan zou ik er niet graag zittenquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 19:25 schreef Vonkenboer het volgende:
Wat zal dat een kabaal geven als het regent of hagelt
Persoonlijk mag het van mij instorten. Macro economisch ziet het er dusdanig uit dat het ook gaat gebeuren.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 19:27 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
als het flink hagelt dan zou ik er niet graag zitten
Dit huis komt op tv laten ze weten op Funda:quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 19:07 schreef KdR het volgende:
dit huis:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
een openklapdak in je woonkamer?
En het valt me nu pas opquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 18:23 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Denk je even je fiets in de schuur te zetten, zit je vader daar te schijten
Da's een andere foto, de foto met de panter is niet meer. Het schijnt dat Funda de adressen nog wel eens wil recyclen als huizen er weer af zijn.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 22:38 schreef Surf_Bunny het volgende:
Misschien ben ik gek maar ik zie hier niets opmerkelijks aan, blijkbaar zit er ergens een panter verstopt, maar waar?!
[ afbeelding ]
De foto komt uit deeltje 57 geloof ik
Space Shuttle dak...quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 19:07 schreef KdR het volgende:
dit huis:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nice!quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 19:07 schreef KdR het volgende:
dit huis:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die heeft net even lekker een kaka gelegd in het mooie toilet.Volgens mij heeft ze haar pyama nog aan.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 11:54 schreef Snoopyfrl het volgende:
[ afbeelding ]
Spook achter de deur.
http://www.funda.nl/koop/(...)5-van-hottingawei-2/
Die stond midden in beeld. Het is nu een andere foto.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 22:38 schreef Surf_Bunny het volgende:
Misschien ben ik gek maar ik zie hier niets opmerkelijks aan, blijkbaar zit er ergens een panter verstopt, maar waar?!
[ afbeelding ]
De foto komt uit deeltje 57 geloof ik
Gewoon een parkeerplaats bij een appartement,quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 01:14 schreef mesmerized87 het volgende:
De p van...........................? nou wie?
[ afbeelding ]
http://www.funda.nl/koop/(...)d-434/fotos/#foto-14
Sodejuquote:Op zondag 21 augustus 2011 17:20 schreef Miendientje het volgende:
[..]
Hoe je alleen bij die toegang gaat komen?
[ link | afbeelding ]
quote:afgesloten tuin met veel privacy en vrij achterom.
quote:De achtertuin is al enkele maanden geen onderhoud gepleegd en dient aangepakt te worden.
"maanden"quote:Op zondag 21 augustus 2011 21:37 schreef Resistor het volgende:
Ach, als mensen 2 huizen hebben willen ze wel eens wat verwaarlozen...
http://www.funda.nl/koop/winsum-fr/huis-47965125-hegeterp-32/
[..]
[..]
[ afbeelding ]
Hoe erg zou het binnen zijn? Binnen kijken mogen we niet en de rolgordijnen zijn wel verdacht ver naar beneden..quote:Op zondag 21 augustus 2011 21:37 schreef Resistor het volgende:
[..]
[..]
[ afbeelding ]
Sowieso, wat een kutfoto's. Alsof mij die brug iets boeit, ik vind de keuken en badkamer veel belangrijker om te zien als ik een huis wil kopenquote:Op zondag 21 augustus 2011 21:37 schreef Resistor het volgende:
[..]
[..]
[ afbeelding ]
Precies, daarom vrees ik ook het ergstequote:Op maandag 22 augustus 2011 11:36 schreef Bart het volgende:
[..]
Sowieso, wat een kutfoto's. Alsof mij die brug iets boeit, ik vind de keuken en badkamer veel belangrijker om te zien als ik een huis wil kopen.
Tuurlijk, maar als je het huis wilt verkopen, maak dan foto's voor het opruimen of er na..quote:Op maandag 22 augustus 2011 14:05 schreef Ivo1985 het volgende:
Tja, als oma naar het bejaardenhuis moet of dood is, dan gaat er nu eenmaal veel tijd zitten in het uitzoeken van al die spullen en verdelen over de familie.
Ben het hier wel mee eens. Dit geeft echt zo'n trieste aanblik.quote:Op maandag 22 augustus 2011 14:21 schreef Snoopyfrl het volgende:
[..]
Tuurlijk, maar als je het huis wilt verkopen, maak dan foto's voor het opruimen of er na..
Je moet alleen niet je been breken, dan heb je een probleem. Wat een trappen...quote:Op maandag 22 augustus 2011 15:00 schreef fh101 het volgende:
Zoiets heb ik nog nooit gezien, en wat een prachtig huis!
[ afbeelding ]
http://www.funda.nl/koop/(...)rkt-54/fotos/#foto-1
Prachtig authentiek trappenhuis wat ernstig ontsiert wordt door zo'n lelijke verwarmingsbuis.quote:Op maandag 22 augustus 2011 17:02 schreef flipsen het volgende:
[..]
Je moet alleen niet je been breken, dan heb je een probleem. Wat een trappen...
Eerste wat ik ook dachtquote:Op maandag 22 augustus 2011 17:27 schreef yoppybt het volgende:
[..]
Prachtig authentiek trappenhuis wat ernstig ontsiert wordt door zo'n lelijke verwarmingsbuis.
Ik vermoed dat daarboven in het dak nog een raam zitquote:Op maandag 22 augustus 2011 18:06 schreef WhiteJoker het volgende:
Gave glas-in-loodramen, alleen wel een dure schadepost als het weer eens gaat hagelen in Nederland...
Oei, ik ben normaal gesproken van het strakke en het moderne, maar dit is heel netjes.quote:Op maandag 22 augustus 2011 15:00 schreef fh101 het volgende:
Zoiets heb ik nog nooit gezien, en wat een prachtig huis!
[ afbeelding ]
http://www.funda.nl/koop/(...)rkt-54/fotos/#foto-1
De prijs vond ik idd ook heel erg meevallen. Niet dat ik het op mn bankrekening heb, maar ik had toch wel een paar ton meer verwacht.quote:Op maandag 22 augustus 2011 22:38 schreef k_man het volgende:
[..]
Oei, ik ben normaal gesproken van het strakke en het moderne, maar dit is heel netjes.En veel minder duur dan ik gegokt zou hebben.
Ik vond het huis ook verdacht goedkoop maar:quote:Op maandag 22 augustus 2011 23:03 schreef fh101 het volgende:
[..]
De prijs vond ik idd ook heel erg meevallen. Niet dat ik het op mn bankrekening heb, maar ik had toch wel een paar ton meer verwacht.
Oftewel géén tuin, en de foto van van het trappenhuis geeft volgens mij de breedte van het huis weer .quote:Perceeloppervlakte 56 m²
Het huis heeft idd geen tuin, maar ligt wel in het centrum van Dordt, dat is ook niet niks. Bovendien vind ik het wel behoorlijk ruim ogen, ondanks dat het dan idd niet zo breed of diep is.quote:Op maandag 22 augustus 2011 23:23 schreef yoppybt het volgende:
[..]
Ik vond het huis ook verdacht goedkoop maar:
[..]
Oftewel géén tuin, en de foto van van het trappenhuis geeft volgens mij de breedte van het huis weer .
Dan moet je echt niet wakker schrikken van de wekkerquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 11:47 schreef Snoopyfrl het volgende:
[ afbeelding ]
Zou het Spaans benauwd krijgen in dat bed![]()
http://www.funda.nl/koop/(...)-stasjonsstrjitte-4/
Zo'n bed krijgt mijn dochter dus ook vanaf haar 14e.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 11:47 schreef Snoopyfrl het volgende:
[ afbeelding ]
kind heeft misschien jaren lopen zeuren 'ik wil een hoogslaper'..quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 13:14 schreef soapie het volgende:
[..]
dat zeggen die ouders ook elke avond tegen hun kind....
Wat zullen die mensen gevloekt hebben bij het in elkaar zetten.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 13:17 schreef Snoopyfrl het volgende:
[..]
kind heeft misschien jaren lopen zeuren 'ik wil een hoogslaper'..
Volgens mij juist ideaal voor de gemoedsrust van de ouders. Weet je tenminste zeker dat er weinig gebeurtquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 12:59 schreef k_man het volgende:
Ook leuk als later een vriendje wil blijven slapen.
is een makkie. Die had ik ook toen ik nog op kamers woonde.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 13:18 schreef Staal het volgende:
[..]
Wat zullen die mensen gevloekt hebben bij het in elkaar zetten.
Je zou maar rechtop veren als de wekker gaat...quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 11:47 schreef Snoopyfrl het volgende:
[ afbeelding ]
Ik denk dat je dat heel gauw afleert...quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 23:35 schreef LoveProfuzion het volgende:
Je zou maar rechtop veren als de wekker gaat...
welnee, met mijn goddelijke turnlichaam is het een eitjequote:Op woensdag 24 augustus 2011 10:52 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Niet? Ik heb ook zo'n bed (jaja,) en het is met ruimte al een heel gedoe.
quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 12:55 schreef Cracka-ass het volgende:
[..]
Zo'n bed krijgt mijn dochter dus ook vanaf haar 14e.
Jij bent mr. Magicquote:Op woensdag 24 augustus 2011 13:32 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
welnee, met mijn goddelijke turnlichaam is het een eitje! zelfs toen ik nog herstellende was van ee nbekkenbreuk was het best te doen
maar zoals op de foto zou het mij ook niet lukken, die ruimte is echt te krap. dat kan alleen een klein kind.
Ik mis ook een beetje de ouderslaapkamer. Of slaapt 1 van de ouders in zo een kinderbed/kamer?quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 11:47 schreef Snoopyfrl het volgende:
[ afbeelding ]
Foto tussen de keuken en de badkamer is de ouderslaapkamer. Met twee eenpersoons boxsprings.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 15:10 schreef smurfinnetje78 het volgende:Ik mis ook een beetje de ouderslaapkamer. Of slaapt 1 van de ouders in zo een kinderbed/kamer?
Toch iets verder wegquote:
Lijkt wel of de foto's met een gsm zijn gemaakt, oogt niet erg professioneel.quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 13:56 schreef Angelfrouk het volgende:
Maak je foto niet te groot, maar vooral niet te duidelijk...
[ afbeelding ]
Hier
Staat al tijden te koop, ik rij er geregeld langs. Het is maar een klein huis op een vreemde lange smalle reep grond. Valt onder Franeker maar ligt daar zeker zo´n 3 km. buiten vlak naast een weg.quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 14:01 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Lijkt wel of de foto's met een gsm zijn gemaakt, oogt niet erg professioneel.
En erg weinig foto's voor een huis van die prijs.
Ja, en vroeger stond er ook nog een 3 meter hoge haag voor. Kun jij je dat nog herinneren?quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 14:42 schreef Snoopyfrl het volgende:
Staat al tijden te koop, ik rij er geregeld langs. Het is maar een klein huis op een vreemde lange smalle reep grond. Valt onder Franeker maar ligt daar zeker zo´n 3 km. buiten vlak naast een weg.
Ja klopt, zat je helemaal zo weg gestopt in the middle of nowhere.. zou er niet graag willen wonen.quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 14:49 schreef Angelfrouk het volgende:
[..]
Ja, en vroeger stond er ook nog een 3 meter hoge haag voor. Kun jij je dat nog herinneren?Het ziet er nu wel beter uit dan toen...
Ik ook niet... Hitzum...quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 15:32 schreef Snoopyfrl het volgende:Ja klopt, zat je helemaal zo weg gestopt in the middle of nowhere.. zou er niet graag willen wonen.
Vergissen is menselijk hoorquote:Op zondag 28 augustus 2011 22:34 schreef GimmeGore het volgende:
ow verrek ja, hahaha ik moet duidelijk mijn uitgroei gaan verven
quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 11:47 schreef Snoopyfrl het volgende:
[ afbeelding ]
Wat een schattig huisje!quote:Op maandag 29 augustus 2011 11:42 schreef Angelfrouk het volgende:
Lijkt goed, toch???
[ afbeelding ]
Volgens mij heb ik de verkeerde bril opgezet... Alles is ineens zwart/wit...
klik
Denk dat ik dan toch liever voor de douche in de keuken ga...quote:Op zondag 28 augustus 2011 21:21 schreef WhiteJoker het volgende:
Graaf Lodewijkstraat, Arnhem
Uhm, tsja altijd handig een badkamer in je slaapkamer... Maar hoe zit het met de andere twee slaapkamers? Moeten die nou steeds door deze kamer naar de douche?
Een mooi huis, kan je veel mee doen, maar dan moet er wel wat geld tegenaan. Die douche is idd onhandig, de keuken oud, en de indeling bagger.quote:Op zondag 28 augustus 2011 21:21 schreef WhiteJoker het volgende:
[ afbeelding ]
Graaf Lodewijkstraat, Arnhem
Uhm, tsja altijd handig een badkamer in je slaapkamer... Maar hoe zit het met de andere twee slaapkamers? Moeten die nou steeds door deze kamer naar de douche?
Wat een tof huisje!quote:Op maandag 29 augustus 2011 11:42 schreef Angelfrouk het volgende:
Volgens mij heb ik de verkeerde bril opgezet... Alles is ineens zwart/wit...
klik
Misschien wonen er wel geen vrouwen in dat huisquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 22:29 schreef Miendientje het volgende:
Urinoirs zijn al een beetje vreemd in de woonhuis maar in deze badkamer zit verder ook geen normaal toilet. De vrouwen moeten dus helemaal naar beneden om een plasje te doen.
[ link | afbeelding ]
Lijkt me sterk:quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 22:32 schreef wonderer het volgende:
[..]
Misschien wonen er wel geen vrouwen in dat huis
Mwah... met een beetje goed mikken kan je als vrouw ook met een urinoir wel uit de voeten hoorquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 22:29 schreef Miendientje het volgende:
Urinoirs zijn al een beetje vreemd in de woonhuis maar in deze badkamer zit verder ook geen normaal toilet. De vrouwen moeten dus helemaal naar beneden om een plasje te doen.
[ link | afbeelding ]
Achter die bloempot ligt de plastuitquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 22:45 schreef Ireth het volgende:
Mwah... met een beetje goed mikken kan je als vrouw ook met een urinoir wel uit de voeten hoor
(maar raar is het wel ja...)
Homo's hebben ook smaak, en dat baby'tje lijkt me sowieso nog te jong om van een toilet gebruik te maken (als het al een meisje is natuurlijk).quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 22:42 schreef Miendientje het volgende:
[..]
Lijkt me sterk:
[ afbeelding ]
En minimaal eentje:
[ afbeelding ]
Gewoon door dat gaatje proppen met 2 vingers.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 23:07 schreef Gwywen het volgende:
Anyway, dat urinoir boven; het zou idd een huis kunnen zijn waar geen vrouw woont, maar dan nog, als je boven bent en je moet poepen
Geen opmerkelijke foto's ????quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 22:00 schreef -Splash- het volgende:
Geen foto... wel opmerkelijk:
http://www.funda.nl/koop/amersfoort/huis-47047006-parnaskruid-46/
Ander reden kan zijn dat het te lastig was om een normale (11cm?) afvoer boven aan te leggen, dus zit er nu een 5cm afvoer aan vast, waardoor je alleen mag plassen. Je kan dan natuurlijk ook een gewone WC plaatsen met een "alleen plassen!" bordje erop, of dit.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 22:32 schreef wonderer het volgende:
[..]
Misschien wonen er wel geen vrouwen in dat huis
In m'n gastentoilet heb ik zowel een gewone wc als een urinoir. Zowel de dames als de heren waarderen dat erg moet ik zeggen. De vrouwen bijna nog meer dan de mannen.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 23:13 schreef de_boswachter het volgende:
Urinoirs in privewoningen
Was dit toevallig een sexclub?
Ik was te afgeleid door het speeddaten dat ik dat over het hoofd heb gezien.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 07:13 schreef jpajs het volgende:
[..]
Geen opmerkelijke foto's ????
[ link | afbeelding ]
Aangezien die kaart al zo'n 34 keer gepost is, is-ie niet meer zo heel opmerkelijk.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 07:13 schreef jpajs het volgende:
[..]
Geen opmerkelijke foto's ????
[ link | afbeelding ]
35 keer, gewoon omdat het kanquote:Op woensdag 31 augustus 2011 16:44 schreef k_man het volgende:
[..]
Aangezien die kaart al zo'n 34 keer gepost is, is-ie niet meer zo heel opmerkelijk.
Beetje een horror schuur door die fotoquote:Op woensdag 31 augustus 2011 11:37 schreef SteveBigArms het volgende:
hele bijzondere foto's van een vervallen boerderij schuur. Wellicht om het toch nog aantrekkelijk te maken?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
LINK
"Zeer geschikt voor een doe-het-zelver die voor weinig geld buitenaf wil wonen op een ruime kavel."![]()
maar een serieus geinteresseerde haakt nu toch gewoon af??quote:Op woensdag 31 augustus 2011 17:20 schreef GimmeGore het volgende:
[..]
Beetje een horror schuur door die foto
Je bent toch alleen serieus geïnteresseerd als je zoiets zoekt? Zo ziet een oude, vervallen schuur er nu eenmaal uit.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 17:47 schreef Pollewoppie het volgende:
[..]
maar een serieus geinteresseerde haakt nu toch gewoon af??
zwart wit en met een lelijk effect erover?quote:Op woensdag 31 augustus 2011 17:50 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Je bent toch alleen serieus geïnteresseerd als je zoiets zoekt? Zo ziet een oude, vervallen schuur er nu eenmaal uit.
En de opmerkelijke foto, waar dit hele topic op gebaseerd is? Of is het gewoon een verkooppraatje van de eigenaarquote:Op woensdag 31 augustus 2011 18:04 schreef pinine het volgende:
leuk landgoedje kwam ik net tegen in de gemeente Gennep, in de tuin leuke dingen te zien zoals grote kas, van heg geknipt kasteeltje etc.., je zou er nog een zwembad in kunnen maken, binnen is alleen de badkamer gedateerd maar verder ziet alles er goed uit en dat op 4 hectare grond, dhttp://www.funda.nl/koop/(...)leefseweg-14/fotos/# de prijs zou in het westen een aantal keer over de kop gaan denk ik
Die heggenvestingquote:Op woensdag 31 augustus 2011 18:04 schreef pinine het volgende:
leuk landgoedje kwam ik net tegen in de gemeente Gennep, in de tuin leuke dingen te zien zoals grote kas, van heg geknipt kasteeltje etc.., je zou er nog een zwembad in kunnen maken, binnen is alleen de badkamer gedateerd maar verder ziet alles er goed uit en dat op 4 hectare grond, dhttp://www.funda.nl/koop/(...)leefseweg-14/fotos/# de prijs zou in het westen een aantal keer over de kop gaan denk ik
quote:Op woensdag 31 augustus 2011 18:04 schreef pinine het volgende:
Waarom zou dat een geïnteresseerde kijker afschrikken?quote:Op woensdag 31 augustus 2011 18:10 schreef GimmeGore het volgende:
[..]
zwart wit en met een lelijk effect erover?
omdat je nu niet goed de staat van het pand kan zien, zijn er kleurverschillen in de stenen (dan is er een stuk vervangen) zijn de plafonds wit of zitten er gele vlekken (lekkage) enz. enz. ik krijg er in elk geval geen beeld bij bij de foto's...quote:Op woensdag 31 augustus 2011 19:18 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Waarom zou dat een geïnteresseerde kijker afschrikken?
die kan in het HDR , overdaad kan schadelijk zijn. topicquote:Op woensdag 31 augustus 2011 11:37 schreef SteveBigArms het volgende:
hele bijzondere foto's van een vervallen boerderij schuur. Wellicht om het toch nog aantrekkelijk te maken?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
LINK
"Zeer geschikt voor een doe-het-zelver die voor weinig geld buitenaf wil wonen op een ruime kavel."![]()
bij wijze van spreke dan, ik kan in elk geval niet zien hoe de tuin eruit ziet, welke bomen er staan, hoe de balken in de schuur eraan toe zijn enz. enz.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 22:25 schreef Archont het volgende:
er zitten zeker geen witte plafonds in, tgaat over een schuur
Het punt is, als je serieus geïnteresseerd bent in zo'n project, dan schrikken zwart-witfoto's je niet af. Dan ga je een afspraak maken (of twee) om ter plekke de boel te beoordelen.quote:Op donderdag 1 september 2011 09:24 schreef Pollewoppie het volgende:
[..]
bij wijze van spreke dan, ik kan in elk geval niet zien hoe de tuin eruit ziet, welke bomen er staan, hoe de balken in de schuur eraan toe zijn enz. enz.
nee, ik ben niet de eigenaar maar krijg de foto's niet gedownload helaasquote:Op woensdag 31 augustus 2011 18:30 schreef flipsen het volgende:
[..]
En de opmerkelijke foto, waar dit hele topic op gebaseerd is? Of is het gewoon een verkooppraatje van de eigenaar
quote:Op woensdag 31 augustus 2011 18:04 schreef pinine het volgende:
Daar moeten de watermuntjes inquote:Op donderdag 1 september 2011 11:23 schreef Worteltjestaart het volgende:
Een meterkast o.i.d. in de badkamer?
Nah, de locatie is voor ons op de grens, en het project (schuur verbouwen tot woonhuis) is boven budget, maar anders zou ik het geweldig vinden...quote:Op woensdag 31 augustus 2011 17:47 schreef Pollewoppie het volgende:
[..]
maar een serieus geinteresseerde haakt nu toch gewoon af??
quote:
om een afbeelding van funda te downloaden was altijd een kwestie van met de rechtermuisknop URL kopiëren maar dat kan niet meer, hoe doe jij dat dan?quote:
Je bedoelt linken. En ik doe het nog precies zo. Je moet even een goede plek uitzoeken. Ik klik meestal linksonder in de foto.quote:Op donderdag 1 september 2011 14:24 schreef pinine het volgende:
[..]
om een afbeelding van funda te downloaden was altijd een kwestie van met de rechtermuisknop URL kopiëren maar dat kan niet meer, hoe doe jij dat dan?
Wonen ook alleen maar kerels volgens mijquote:Op donderdag 1 september 2011 16:38 schreef GimmeGore het volgende:
Een vreemd huis in Den Haag
[ afbeelding ]
En wat zit er achter deur nummer 2?! Een eetkamer set!
[ afbeelding ]
Leuk als je uit de bank wil opstaan
[ afbeelding ]
En een opgezette poedel naast de kast!
[ afbeelding ]
Aha! Die andere bank was voor de minder gewaardeerde visite, aardige mensen mogen bij de tv zitten.
[ afbeelding ]
Wil je een schone onderbroek? In het gootsteenkastje.
[ afbeelding ]
En helemaal boven nog een keukenblokje
[ afbeelding ]
Ter verduidelijking, dit is de "echte" keuken...
Alweer een buitenechtelijke relatie die een kind/kleinkind/achterkleinkind heeft voortgebracht..?quote:
Als ik erop google kom ik inderdaad meer verhalen hierover tegen, kan alleen de reden niet vinden. Maar het is dus niet zo vreemd als ik in eenste instantie dacht...quote:Op donderdag 1 september 2011 21:47 schreef Naamah het volgende:
Mjah, ik ken dat soort dekbedovertrekken wel, naar mijn weten is het gewoon een opening om het dekbed in de hoes te krijgen en zit er aan de onderkant geen gat, zakt je dekbed tenminste niet zo naar benedenAlthans, altijd gedacht dat dat de reden was.. misschien zit het ook wel anders
+Rietveld en blenders aan de muurquote:Op vrijdag 2 september 2011 08:59 schreef Lienekien het volgende:
[ afbeelding ]
Foto van... opa?
http://www.funda.nl/koop/(...)ein-21/fotos/#foto-6
Dus Soapie zat wel aardig in de goede richting?quote:Op vrijdag 2 september 2011 10:28 schreef sheonlydreams86 het volgende:
In Rusland zijn alle dekbedovertrekken zo. Geen idee waarom, ik ben er mee opgegroeid. Ik moet zeggen dat het voor een klein persoon of een kind wel makkelijker om een deken erin te krijgen.
quote:Op donderdag 1 september 2011 16:43 schreef soapie het volgende:
Lijkt mij een huis waar Polen inzitten....
Rusland! Zat me al af te vragen uit welk land ik me het herinnerde, maar dat zal Rusland inderdaad geweest zijn.quote:Op vrijdag 2 september 2011 10:28 schreef sheonlydreams86 het volgende:
In Rusland zijn alle dekbedovertrekken zo. Geen idee waarom, ik ben er mee opgegroeid. Ik moet zeggen dat het voor een klein persoon of een kind wel makkelijker om een deken erin te krijgen.
Apart. In het pensionnetje waar wij zaten (Polen) hadden ze normale overtrekken..quote:Op vrijdag 2 september 2011 16:45 schreef broccolitaart het volgende:
Zulke dekbedovertrekken ben ik wel regelmatig in oost europa tegengekomen. Ik heb het wel eens gespot in Bulgarije, Georgië en Polen..
Gadverdamme, die matjes bij de WCquote:Op donderdag 1 september 2011 16:40 schreef Inu het volgende:
[..]
Wonen ook alleen maar kerels volgens mij
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Daarom zeg ik ook; 'wel eens gespot'. Ik beweer niet dat ze in Polen alleen maar dekbedovertrekken hebben met een gat in midden.quote:Op vrijdag 2 september 2011 16:50 schreef tomaat52 het volgende:
[..]
Apart. In het pensionnetje waar wij zaten (Polen) hadden ze normale overtrekken..
Iets van haastig spoed zelden goed... hehequote:Op vrijdag 2 september 2011 19:29 schreef broccolitaart het volgende:
[..]
Daarom zeg ik ook; 'wel eens gespot'. Ik beweer niet dat ze in Polen alleen maar dekbedovertrekken hebben met een gat in midden.
Lekker goedkoop plafond.quote:Op vrijdag 2 september 2011 18:13 schreef Snoopyfrl het volgende:
[ afbeelding ]
Bars in huizen zijn we vaker tegen gekomen, maar midden in de huiskamer..?
[ afbeelding ]
Tv voor moeders bij de eettafel, kunnen de mannen rustig voor het voetbal op de bank:
[ afbeelding ]
Dit alles inclusief hond hier: http://www.funda.nl/koop/heerenveen/huis-47998317-badweg-25/
Vreemde kaarsenhoudersquote:Op vrijdag 2 september 2011 08:59 schreef Lienekien het volgende:
[ afbeelding ]
Foto van... opa?
http://www.funda.nl/koop/(...)ein-21/fotos/#foto-6
Foto is dood.quote:Op vrijdag 2 september 2011 23:09 schreef Yoewie het volgende:
[..]
Vreemde kaarsenhouders
[ afbeelding ]
Hoezow? Sta jij liever op koude tegels? Zeik jij naast de pot? Heb jij geen wasmachine?quote:Op vrijdag 2 september 2011 17:53 schreef pussywillow het volgende:
[..]
Gadverdamme, die matjes bij de WCWat een ranzige uitvinding.
Wie staat te pissen spettertquote:Op vrijdag 2 september 2011 23:33 schreef elkravo het volgende:
[..]
Hoezow? Sta jij liever op koude tegels? Zeik jij naast de pot? Heb jij geen wasmachine?
1 keer per week wassen?quote:Op vrijdag 2 september 2011 23:54 schreef Leandra het volgende:
[..]
Wie staat te pissen spettert
Dus matjes in combinatie met mannen die staan te pissen zijn idd ranzig.
Geen matjes en een paar keer per week dweilen lijkt me geschikter.quote:
Praat eens met de gemiddelde kroegeigenaar.... Als er iets smerig is aan het eind van de avond is het wel het damestoilet... Dat zijn de echte varkens.quote:Op vrijdag 2 september 2011 23:54 schreef Leandra het volgende:
Ja, ik weet dat er wijven (anders kan ik ze niet noemen) zijn die het normaal lijken te vinden een gebruikte tampon tegen de muur van de WC van de kroeg te slingeren, maar ergens heb ik nog de hoop dat ze dat thuis niet doen, waar mannen ook thuis gewoon de boel onder staan te spetteren.quote:Op vrijdag 2 september 2011 23:57 schreef Bijvlagenzinvol het volgende:
[..]
Praat eens met de gemiddelde kroegeigenaar.... Als er iets smerig is aan het eind van de avond is het wel het damestoilet... Dat zijn de echte varkens.
Dus, als je spettert... liever op de grond, en er dan in staan?... wat maakt het uit... urine op de grond of op het matje? Matje kun je wassen...quote:Op vrijdag 2 september 2011 23:54 schreef Leandra het volgende:
[..]
Wat denk je van slippers?quote:Op zaterdag 3 september 2011 14:29 schreef loecje het volgende:
ik vond die vloer matjes "vroeger' toch echt wel handig. in een wc waar het zo koud was dat het wc water bevroor. maar dat is voor mij dan ook de enige rede om zo'n matje te gebruiken.
Je foto doet het hier niet..quote:Op zondag 4 september 2011 09:33 schreef sweetdancegirl het volgende:
[ afbeelding ]
De grote slaapkamer? Oh en bij die keuken..waar is het moderne apparatuur?
Prachtige douche:quote:Op zondag 4 september 2011 08:57 schreef Barretje80 het volgende:
geen idee of ie eerder gepost is , maar een aparte "wasmand"
[ afbeelding ]
link
en wat een enorme ruimte! zooooveel mogelijkheden in dat "huis"
Maar vergelijk de twee foto's: het is een tweede toilet?quote:Op zondag 4 september 2011 11:51 schreef tomaat52 het volgende:
[..]
Prachtige douche:
[ afbeelding ]
-Edit: De afvoerslang van de wasmachine zit aan de buis van de stortbak!Wel hygiënisch.
![]()
Die naast de wasmachine lijkt geen bril te hebben, die andere wel. Dus misschien is deze niet meer in functie.quote:Op zondag 4 september 2011 11:58 schreef yoppybt het volgende:
[..]
Maar vergelijk de twee foto's: het is een tweede toilet?
Volgens mij is de wasmand nog het minst vreemde aan deze badkamer.
quote:Op zondag 4 september 2011 11:58 schreef yoppybt het volgende:
[..]
En 2 wc's naast elkaar? Zodat je gezellig kunt simultaanplassen?quote:Op zondag 4 september 2011 08:57 schreef Barretje80 het volgende:
[ afbeelding ]
link
Die dient zo te zien alleen als afvoer voor de wasmachine.quote:Op zondag 4 september 2011 12:00 schreef kvd het volgende:
[..]
er staan 2 toiletten naast elkaar. Die naast de wasmachine lijkt geen bril te hebben, die andere wel. Dus misschien is deze niet meer in functie.
tis een oude school, wellicht is het een toiletruimte geweest en hebben de verbouwers 2 potten laten staan. ik had in mijn woning (30-35m2) toen ik er introk ook 2 toiletten aangezien dit vroeger waarschijnlijk een magazijntje of cafeetje is geweest.quote:Op zondag 4 september 2011 11:58 schreef yoppybt het volgende:
[..]
of het is een mannentoilet, hoeft de bril niet meer omhoog want die mist toch wel. En met niet meet in functie zijn bedoel ik niet meer als wc gebruikt wordenquote:Op zondag 4 september 2011 12:01 schreef tomaat52 het volgende:
[..]
Die dient zo te zien alleen als afvoer voor de wasmachine.
Ik word een beetje zeeziek van die foto's... Ze staan allemaal scheef, en zo'n beetje om en om ook nog.quote:Op zondag 4 september 2011 08:57 schreef Barretje80 het volgende:
[ afbeelding ]
link
Mee eens maar het meest logische lijkt me dat er gewoon een behoorlijke verbouwing nodig zou zijn om een afvoerpijp van 110 mm (uit mijn hoofd) aan te leggen. Ik heb dat thuis ook, maar ik heb het probleem maar ondervangen door er een strontpomp aan te hangen en wel een wc boven te installeren.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 23:07 schreef Gwywen het volgende:
Anyway, dat urinoir boven; het zou idd een huis kunnen zijn waar geen vrouw woont, maar dan nog, als je boven bent en je moet poepen
ik vind de lamp wel leuk hoor, maar hij is wel apart. Het is geen standaard lampquote:Op zondag 4 september 2011 22:12 schreef kvd het volgende:
nee joh, is juist leuk, kan je elke keer veranderen. Wij hadden ze ook op het werk, en elk seizoen of feest konden we het aanpassen aan het thema.
Ik denk dat er behoorlijk wat mensen zijn die hem hebben, hij is namelijk van IKEAquote:Op zondag 4 september 2011 22:16 schreef krullebol81 het volgende:
[..]
ik vind de lamp wel leuk hoor, maar hij is wel apart. Het is geen standaard lamp
Ik ken er idd genoeg met die lampquote:Op zondag 4 september 2011 22:53 schreef Miendientje het volgende:
Ik denk dat er behoorlijk wat mensen zijn die hem hebben, hij is namelijk van IKEA
Ligt er nou een temperatuursmeter op de afzuigkap? Is dit het huis van Rob Geusquote:Op zondag 4 september 2011 23:16 schreef Funken75 het volgende:
Bij gebrek aan kastjes, hangen we alles maar op
[ afbeelding ]
Link
die lamp ziet eruit als een doorzichtige gevulde prullebakquote:Op zondag 4 september 2011 22:08 schreef krullebol81 het volgende:
aparte lamp
[ afbeelding ]
http://www.funda.nl/koop/(...)laan-4/fotos/#foto-9
Daarmee kan je de temperatuur van je vlees checken, handig als je grote stukken in de oven hebtquote:Op maandag 5 september 2011 09:08 schreef Diemux het volgende:
[..]
Ligt er nou een temperatuursmeter op de afzuigkap? Is dit het huis van Rob Geus?
tis een emmer ...quote:Op maandag 5 september 2011 10:35 schreef pinine het volgende:
[..]
die lamp ziet eruit als een doorzichtige gevulde prullebak
nog nooit gezien bij de ikea, terwijl ik er best regelmatig komquote:Op maandag 5 september 2011 12:37 schreef Whiskers het volgende:
[..]
tis een emmer ...
[ afbeelding ]
Omg.. ze doet niet eens een poging om weg te komen. Integendeel, ze gaat er breeduit voor liggen. Zo raak je je huis nooit kwijt natuurlijk.quote:Op dinsdag 6 september 2011 06:55 schreef JK1982 het volgende:
Lekker zonnige achtertuin![]()
[ afbeelding ]
Link
Het is natuurlijk ook vreemd dat een makelaar hier een foto van maakt. De makelaar had ook een andere hoek kunnen nemen of kunnen vragen of ze weg kon gaanquote:Op dinsdag 6 september 2011 06:55 schreef JK1982 het volgende:
[ afbeelding ]
Link
Op zich is de zithoek niet extreem krap opgezet. De kamer is volgens mij gewoon groot.quote:Op dinsdag 6 september 2011 11:28 schreef Gwywen het volgende:
Wat ik niet snap is dat ze zo'n ruime woonkamer hebben (zo lijkt het althans) en dat ze dan die zithoek met al die tafeltjes en kastjes zo op een frutje zetten.
Tis op zich wel handig, weet je gelijk hoe het huis er (zeer waarschijnlijk) aan de binnenkant uitziet: als een bruin geblakerd rookholquote:Op dinsdag 6 september 2011 06:55 schreef JK1982 het volgende:
[ afbeelding ]
Link
Oef.. dat met die vraagprijs..quote:Op dinsdag 6 september 2011 12:57 schreef roulottes het volgende:
Jammer dat men nog aan het opruimen was ten tijde dat de foto's genomen werden.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zou toch veel beter tonen als e.e.a. een beetje opgeruimd zou zijn.
De link: http://www.fundalandelijk(...)sortdirection%3dDESC
WTF. Ongedierte in de tuin!!!2!quote:Op dinsdag 6 september 2011 06:55 schreef JK1982 het volgende:
[ afbeelding ]
Link
quote:Op dinsdag 6 september 2011 06:55 schreef JK1982 het volgende:
[ afbeelding ]
Link
quote:Op woensdag 7 september 2011 11:29 schreef JK1982 het volgende:
Weliswaar niet rechtstreeks te zien op de foto's van Funda zelf, maar wel bij Streetview via Funda:
Apart bord in de voortuin..
[ afbeelding ]
Maargoed, de buren hebben er ook een..
[ afbeelding ]
Niet heel opmerkelijk, is een dorps- of buurtfeest geweest met de opdracht je buurt/dorp volgens een bepaald thema te versieren.
![]()
[ afbeelding ]
(bij foto 3 is heel iets weggevallen door de beelden op streetview, bij foto 2 zie je de hele tekst)
Link
Huh.. bij mijn post viel mijn tekst weg ? Ik wilde hetzelfde zeggen: vermoedelijk dorps- of buurtfeest waar het dorp/ de buurt versierd moest worden volgens een bepaald thema.quote:Op woensdag 7 september 2011 11:47 schreef YskaFredriksson het volgende:
Uit het dorp waar ik kom heb je 1x in de 4 jaar Oostermoer (dat wisselt elk jaar met 3 andere dorpen) en dan worden de tuinen ook versierd. Zou dit niet toevallig hetzelfde kunnen zijn?
quote:
Ja idd en dit zou vast het thema tegeltjeswijsheid zijn geweest. Ach is wel weer een stuk origineler dan die eeuwige heksen die je altijd wel ergens zag :p Onze buurt had 9 jaar geleden oid als thema Dierentuin. En naast ons stond de kooi met "leeuw" fantastisch dat gebrul de hele dagquote:Op woensdag 7 september 2011 11:49 schreef Snoopyfrl het volgende:
[..]
Huh.. bij mijn post viel mijn tekst weg ? Ik wilde hetzelfde zeggen: vermoedelijk dorps- of buurtfeest waar het dorp/ de buurt versierd moest worden volgens een bepaald thema.
Nee, want als je via streetview naar de overkant van de straat kijkt zie je de weerspiegeling van het bord in de ramen van de overburen. Zou wel een hele knappe photoshop zijn..quote:Op woensdag 7 september 2011 11:50 schreef de_boswachter het volgende:
[ afbeelding ]
Leuke buurt.!!!!!
Photoshop neem ik aan
Thema was hier dan zeker 'Onderbroekenlol'quote:Op woensdag 7 september 2011 11:52 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
Ja idd en dit zou vast het thema tegeltjeswijsheid zijn geweest. Ach is wel weer een stuk origineler dan die eeuwige heksen die je altijd wel ergens zag :p Onze buurt had 9 jaar geleden oid als thema Dierentuin. En naast ons stond de kooi met "leeuw" fantastisch dat gebrul de hele dag
'Loop' de hele straat eens door, ze hebben allemaal te maken met toiletbezoek.. wc-humor in Oldekerk? Wat te denken van 'wolken van genot stijgen uit de pot'..quote:Op woensdag 7 september 2011 14:04 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Nee, want als je via streetview naar de overkant van de straat kijkt zie je de weerspiegeling van het bord in de ramen van de overburen. Zou wel een hele knappe photoshop zijn..
Maargoed, dan nog.. ik vind het maar rare borden, zeker die van die knuppel
[..]
Thema was hier dan zeker 'Onderbroekenlol'![]()
Ja, dus?quote:Op vrijdag 2 september 2011 23:57 schreef Leandra het volgende:
[..]
Je staat gewoon met je voeten in je pisdruppels.
quote:Op woensdag 7 september 2011 17:53 schreef broccolitaart het volgende:
[..]
Eigenlijk best wel bijzonder want de rest van het huis ziet er moderner uit
Je komt vast uit een stadquote:Op woensdag 7 september 2011 11:50 schreef Tamashii het volgende:
Die borden in de tuin. Dat doe je toch niet.Iets met absurd en abnormaal.
Prijszig.quote:Op woensdag 7 september 2011 19:07 schreef Snoopyfrl het volgende:
[..]
Beamer aan het plafond:
[ afbeelding ]
groot scherm:
[ afbeelding ]
en dan wel zo'n modern douchegeval maar die rare tegeltjes laten zitten..
Compromis? Misschien vindt zij de tegeltjes helemaal top?
En het douchegordijn?![]()
De ruimte om te wassen zou ik graag willen hebben trouwens!
[ afbeelding ]
denk dat de televisie in de weg zit, of misschien is voor de verkoop alles wit geverft en was het daarvoor een andere kleur?quote:Op woensdag 7 september 2011 19:44 schreef Ivo1985 het volgende:
Waarom dat scherm voor de beamer terwijl de muur toch al wit is? Dan kun je toch net zo goed op de muur projecteren?
quote:Op woensdag 7 september 2011 19:44 schreef Ivo1985 het volgende:
Waarom dat scherm voor de beamer terwijl de muur toch al wit is? Dan kun je toch net zo goed op de muur projecteren?
Een scherm is meestal net wat beter/fijner om te kijken dan een witte muur, qua reflectie e.d.quote:Op woensdag 7 september 2011 19:50 schreef deadly_kiss het volgende:
[..]
denk dat de televisie in de weg zit, of misschien is voor de verkoop alles wit geverft en was het daarvoor een andere kleur?
En net in die week komt streetview langs...quote:Op woensdag 7 september 2011 19:12 schreef Isabeau het volgende:
Die borden staan er dan maar een week hoor
Godverdetering.quote:Op donderdag 8 september 2011 21:07 schreef Knutknuttsson het volgende:
Hier in Zweden maakt niet de makelaar de foto's, maar er komt bij de verkoop van je huis of appartement een professionele fotograaf langs. Die stuurt een weekje voordat ie komt een briefje met instructies met waar je aan moet denken: Dingen als opruimen, zorg voor voldoende licht, steek sfeerlichtjes aan en zorg voor verse bloemen en fruit. Dat laatste hebben de bewoners van dit huis wel erg letterlijk genomen.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hier de link met nog veeeeeeel meer fruit
Dat heeft een man geïnspireerd om datzelfde trucje toe te passen bij zijn oude Opel Astra
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Met sfeerlichtjes op het motorblok!
link
Ik vind em wel leuk bedacht eigenlijkquote:Op vrijdag 9 september 2011 15:52 schreef Ireth het volgende:
Ik heb er helaas geen link bij, iemand anders had de foto elders gepost zonder link....
Leuk tv meubel...
[ afbeelding ]
hé dat is een lutjepotje.....ik wist niet dat je daar ook een tv in kunt zetten :Squote:Op vrijdag 9 september 2011 15:52 schreef Ireth het volgende:
Ik heb er helaas geen link bij, iemand anders had de foto elders gepost zonder link....
Leuk tv meubel...
[ afbeelding ]
Ik wist niet wat een lutjepotje was, dus ik heb even gegoogled....quote:Op vrijdag 9 september 2011 20:31 schreef Ophelia85 het volgende:
hé dat is een lutjepotje.....ik wist niet dat je daar ook een tv in kunt zetten :S
Ik heb niet zo'n ding, maar mijn kinderen slapen altijd als een roos als ze buiten liggen. Zo gek vind ik het niet. Als tv-kast is ie ook wel leuk gevonden eigenlijkquote:Op vrijdag 9 september 2011 20:36 schreef Bijvlagenzinvol het volgende:
[..]
Ik wist niet wat een lutjepotje was, dus ik heb even gegoogled....
Maareh, zou je daar niet gewoon een konijn in douwen in plaats van een kind...
Bron
Dat zou kunnen, maar deze is dus speciaal voor kindjes op buiten in te slapen.quote:Op vrijdag 9 september 2011 20:36 schreef Bijvlagenzinvol het volgende:
[..]
Ik wist niet wat een lutjepotje was, dus ik heb even gegoogled....
Maareh, zou je daar niet gewoon een konijn in douwen in plaats van een kind...
Bron
In een hondehok slapen ze eventueel ook gewoon goed hoor, dit is toch geen porem?quote:Op vrijdag 9 september 2011 20:57 schreef Ophelia85 het volgende:
Dat zou kunnen, maar deze is dus speciaal voor kindjes op buiten in te slapen.
Het is erg gezond en veel kinderen slapen er erg goed in.
hahahahahaha!quote:Op donderdag 8 september 2011 21:07 schreef Knutknuttsson het volgende:
Hier in Zweden maakt niet de makelaar de foto's, maar er komt bij de verkoop van je huis of appartement een professionele fotograaf langs. Die stuurt een weekje voordat ie komt een briefje met instructies met waar je aan moet denken: Dingen als opruimen, zorg voor voldoende licht, steek sfeerlichtjes aan en zorg voor verse bloemen en fruit. Dat laatste hebben de bewoners van dit huis wel erg letterlijk genomen.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat heeft een man geïnspireerd om datzelfde trucje toe te passen bij zijn oude Opel Astra
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
link
En de link alsnog er bij!quote:Op vrijdag 9 september 2011 15:52 schreef Ireth het volgende:
Leuk tv meubel...
[ afbeelding ]
Nee juist niet. Van horen zeggen is het voornamelijk een oud plattelands gebruik.quote:Op vrijdag 9 september 2011 21:08 schreef tjoptjop het volgende:
Ik heb het idee dat het gebruik van zo'n babyhok in hoge mate correleert met het bezit van een bakfiets
Volgens mij loopt de vrouw des huizes ook elke dag in een tijgerprintje.....quote:Op vrijdag 9 september 2011 21:11 schreef mefke79 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
we vonden het patroontje zooooo mooi, dat doen we overal. Mooi he
Zonder het te hebben over die belachelijke auto zijn het wel heel erg mooie foto's, en dat fruit geeft het net dat beetje meer waardoor je langer blijft kijken. Erg goede verkooptruc lijkt mij, die onthou ikquote:Op donderdag 8 september 2011 21:07 schreef Knutknuttsson het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
link
Je moet voor de gein maar hier eens een willekeurige woning aanklikken en kijken wie er allemaal een briefje van de fotograaf hebben gekregen. Bijna overal verse bloemen en fruit. En overal alle lampen aan, gordijnen open en luxaflex omhoog. Het ziet er allemaal keurig uit, maar je kijkt er wel een beetje doorheen als je hier op huizenjacht zou zijn. Maar het komt wel veel professioneler over dan sommige foto's die hier van Funda voorbij komen.quote:Op vrijdag 9 september 2011 22:04 schreef Tchock het volgende:
[..]
Zonder het te hebben over die belachelijke auto zijn het wel heel erg mooie foto's, en dat fruit geeft het net dat beetje meer waardoor je langer blijft kijken. Erg goede verkooptruc lijkt mij, die onthou ik
ziet er inderdaad superdeluxe uit ik ben alleen bang dat dat Fruit binnen een uurtje ofquote:Op vrijdag 9 september 2011 22:32 schreef Leandra het volgende:
De overige foto's van het fruitappartement zijn trouwens wel geweldig....
En het appartement is om van te dromen![]()
Sommige heel grappig door het fruitgebruik, maar bij andere foto's geeft het je net even dat superdeluxe gevoel.
Grappig:
[ afbeelding ]
Superdelux:
[ afbeelding ]
Voor ongeveer 800.000 euro is ie voor jou. Moet je naast de hypotheek ook nog ongeveer 800 euro aan de woonvereniging betalen. Per maand. Maar dan zit je wel op een eilandje vlakbij Stockholm. Kan je met je bootje boodschappen doen!quote:Op vrijdag 9 september 2011 22:32 schreef Leandra het volgende:
De overige foto's van het fruitappartement zijn trouwens wel geweldig....
En het appartement is om van te dromen![]()
quote:Op vrijdag 9 september 2011 22:38 schreef Knutknuttsson het volgende:
[..]
Voor ongeveer 800.000 euro is ie voor jou. Moet je naast de hypotheek ook nog ongeveer 800 euro aan de woonvereniging betalen. Per maand. Maar dan zit je wel op een eilandje vlakbij Stockholm. Kan je met je bootje boodschappen doen!
10tje lenen?quote:Op vrijdag 9 september 2011 22:39 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
dat haal ik NET niet met mijn spaarcentjes
maak er een 20je van en ik ben d'rquote:Op vrijdag 9 september 2011 22:41 schreef Ireth het volgende:
[..]
10tje lenen?Of ben je er dan nog niet?
Ik vroeg me al af wat het moest kosten...quote:Op vrijdag 9 september 2011 22:38 schreef Knutknuttsson het volgende:
[..]
Voor ongeveer 800.000 euro is ie voor jou. Moet je naast de hypotheek ook nog ongeveer 800 euro aan de woonvereniging betalen. Per maand. Maar dan zit je wel op een eilandje vlakbij Stockholm. Kan je met je bootje boodschappen doen!
Optrekjequote:Op vrijdag 9 september 2011 22:44 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik vroeg me al af wat het moest kosten...
Nou ja, mocht ik morgen de lotto winnen dan is het een leuk pandje voor de vakanties.
Das weer eens wat anders dan dat eeuwige patserige Saint-Tropez
Daarom heb ik ook een dekbed, ik heb ook een hekel aan koude voetjesquote:Op zaterdag 10 september 2011 09:05 schreef kvd het volgende:
zo zonder dekbed heb ik ook graag sokjes aan in bed...koude voeten is voor mij niet slapen
dan moeten we maar samen in de bedstee, het enige bed in huis met een dekbedquote:Op zaterdag 10 september 2011 09:09 schreef mesmerized87 het volgende:
[..]
Daarom heb ik ook een dekbed, ik heb ook een hekel aan koude voetjes
Alleen als de deurtjes dicht mogen:P Anders tocht het zo hahaquote:Op zaterdag 10 september 2011 09:11 schreef kvd het volgende:
[..]
dan moeten we maar samen in de bedstee, het enige bed in huis met een dekbed
[ afbeelding ]
Coolquote:Op zaterdag 10 september 2011 09:11 schreef kvd het volgende:
[..]
dan moeten we maar samen in de bedstee, het enige bed in huis met een dekbed
[ afbeelding ]
...quote:Op zondag 11 september 2011 21:57 schreef Spezza19 het volgende:
[ afbeelding ]
Zo zet je je bed toch niet op de foto?
http://www.funda.nl/koop/(...)breenstraat-1/fotos/
Volgens mij ligt daar nog een vrijend stelletje in het dekbed gewikkeldquote:Op zondag 11 september 2011 21:57 schreef Spezza19 het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 11 september 2011 21:57 schreef Spezza19 het volgende:
[ afbeelding ]
Echt goor, slaapt de hond daar ofzo?quote:Op zondag 11 september 2011 21:57 schreef Spezza19 het volgende:
[ afbeelding ]
Wat verschrikkelijk goor zeg,alleen die vieze plek al.Denk dat de laatste keer dat het bed verschoont is, in de middeleeuwen is geweestquote:Op zondag 11 september 2011 21:57 schreef Spezza19 het volgende:
[ afbeelding ]
Nou.....quote:Op zondag 11 september 2011 23:03 schreef Elvi het volgende:
Wat bizar. Want de rest van het huis ziet er wel netjes uit.
WTFquote:Op maandag 12 september 2011 09:23 schreef Ireth het volgende:
[..]
Nou.....
[ afbeelding ]
En volgens mij missen we hier ook enkele vloerplanken? En plafondplaten!
[ afbeelding ]
Hahaha.... die van de woonkamer was me nog helemaal niet opgevallen....quote:Op maandag 12 september 2011 09:23 schreef Ireth het volgende:
[..]
Nou.....
[ afbeelding ]
En volgens mij missen we hier ook enkele vloerplanken? En plafondplaten!
[ afbeelding ]
En dat de derde slaapkamer niet op de foto staat zal ook vast wel een reden hebbenquote:Op maandag 12 september 2011 11:25 schreef GimmeGore het volgende:
De badkamer is zo erg dattie niet eens op de foto staat
739.000quote:Op maandag 12 september 2011 12:29 schreef Dr..Evil het volgende:
Dit huis ziet er van buiten redelijk saai uit
[ afbeelding ]
Maar is dat van binnen zeker niet
[ afbeelding ]
Woonkamer waar je niet kan zitten
[ afbeelding ]
Tijgertje boven het bed
[ afbeelding ]
En een leuke badkamer
[ afbeelding ]
heeft niemand meer een ouderwetse waterkruik die je met warm/heet water vult en verrvolgens op je voeten legt?quote:Op zaterdag 10 september 2011 09:09 schreef mesmerized87 het volgende:
Daarom heb ik ook een dekbed, ik heb ook een hekel aan koude voetjes
deze bedoel je? gebruik ik af en toe wel eens, ook als ik spierpijn hebquote:Op maandag 12 september 2011 13:19 schreef rubje het volgende:
[..]
heeft niemand meer een ouderwetse waterkruik die je met warm/heet water vult en verrvolgens op je voeten legt?
Ik vind hem eigenlijk best stoerquote:Op maandag 12 september 2011 12:29 schreef Dr..Evil het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Tijgertje boven het bed
[ afbeelding ]
En een leuke badkamer
[ afbeelding ]
Ja, overpriced 020 he?quote:
Chrysler Sebring Cabrioquote:Op maandag 12 september 2011 12:29 schreef Dr..Evil het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Tijgertje boven het bed
[ afbeelding ]
En een leuke badkamer
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|