Je foto doet het hier niet..quote:Op zondag 4 september 2011 09:33 schreef sweetdancegirl het volgende:
[ afbeelding ]
De grote slaapkamer? Oh en bij die keuken..waar is het moderne apparatuur?
Prachtige douche:quote:Op zondag 4 september 2011 08:57 schreef Barretje80 het volgende:
geen idee of ie eerder gepost is , maar een aparte "wasmand"
[ afbeelding ]
link
en wat een enorme ruimte! zooooveel mogelijkheden in dat "huis"
Maar vergelijk de twee foto's: het is een tweede toilet?quote:Op zondag 4 september 2011 11:51 schreef tomaat52 het volgende:
[..]
Prachtige douche:
[ afbeelding ]
-Edit: De afvoerslang van de wasmachine zit aan de buis van de stortbak!Wel hygiënisch.
![]()
Die naast de wasmachine lijkt geen bril te hebben, die andere wel. Dus misschien is deze niet meer in functie.quote:Op zondag 4 september 2011 11:58 schreef yoppybt het volgende:
[..]
Maar vergelijk de twee foto's: het is een tweede toilet?
Volgens mij is de wasmand nog het minst vreemde aan deze badkamer.
quote:Op zondag 4 september 2011 11:58 schreef yoppybt het volgende:
[..]
En 2 wc's naast elkaar? Zodat je gezellig kunt simultaanplassen?quote:Op zondag 4 september 2011 08:57 schreef Barretje80 het volgende:
[ afbeelding ]
link
Die dient zo te zien alleen als afvoer voor de wasmachine.quote:Op zondag 4 september 2011 12:00 schreef kvd het volgende:
[..]
er staan 2 toiletten naast elkaar. Die naast de wasmachine lijkt geen bril te hebben, die andere wel. Dus misschien is deze niet meer in functie.
tis een oude school, wellicht is het een toiletruimte geweest en hebben de verbouwers 2 potten laten staan. ik had in mijn woning (30-35m2) toen ik er introk ook 2 toiletten aangezien dit vroeger waarschijnlijk een magazijntje of cafeetje is geweest.quote:Op zondag 4 september 2011 11:58 schreef yoppybt het volgende:
[..]
of het is een mannentoilet, hoeft de bril niet meer omhoog want die mist toch wel. En met niet meet in functie zijn bedoel ik niet meer als wc gebruikt wordenquote:Op zondag 4 september 2011 12:01 schreef tomaat52 het volgende:
[..]
Die dient zo te zien alleen als afvoer voor de wasmachine.
Ik word een beetje zeeziek van die foto's... Ze staan allemaal scheef, en zo'n beetje om en om ook nog.quote:Op zondag 4 september 2011 08:57 schreef Barretje80 het volgende:
[ afbeelding ]
link
Mee eens maar het meest logische lijkt me dat er gewoon een behoorlijke verbouwing nodig zou zijn om een afvoerpijp van 110 mm (uit mijn hoofd) aan te leggen. Ik heb dat thuis ook, maar ik heb het probleem maar ondervangen door er een strontpomp aan te hangen en wel een wc boven te installeren.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 23:07 schreef Gwywen het volgende:
Anyway, dat urinoir boven; het zou idd een huis kunnen zijn waar geen vrouw woont, maar dan nog, als je boven bent en je moet poepen
ik vind de lamp wel leuk hoor, maar hij is wel apart. Het is geen standaard lampquote:Op zondag 4 september 2011 22:12 schreef kvd het volgende:
nee joh, is juist leuk, kan je elke keer veranderen. Wij hadden ze ook op het werk, en elk seizoen of feest konden we het aanpassen aan het thema.
Ik denk dat er behoorlijk wat mensen zijn die hem hebben, hij is namelijk van IKEAquote:Op zondag 4 september 2011 22:16 schreef krullebol81 het volgende:
[..]
ik vind de lamp wel leuk hoor, maar hij is wel apart. Het is geen standaard lamp
Ik ken er idd genoeg met die lampquote:Op zondag 4 september 2011 22:53 schreef Miendientje het volgende:
Ik denk dat er behoorlijk wat mensen zijn die hem hebben, hij is namelijk van IKEA
Ligt er nou een temperatuursmeter op de afzuigkap? Is dit het huis van Rob Geusquote:Op zondag 4 september 2011 23:16 schreef Funken75 het volgende:
Bij gebrek aan kastjes, hangen we alles maar op
[ afbeelding ]
Link
die lamp ziet eruit als een doorzichtige gevulde prullebakquote:Op zondag 4 september 2011 22:08 schreef krullebol81 het volgende:
aparte lamp
[ afbeelding ]
http://www.funda.nl/koop/(...)laan-4/fotos/#foto-9
Daarmee kan je de temperatuur van je vlees checken, handig als je grote stukken in de oven hebtquote:Op maandag 5 september 2011 09:08 schreef Diemux het volgende:
[..]
Ligt er nou een temperatuursmeter op de afzuigkap? Is dit het huis van Rob Geus?
tis een emmer ...quote:Op maandag 5 september 2011 10:35 schreef pinine het volgende:
[..]
die lamp ziet eruit als een doorzichtige gevulde prullebak
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |