Lijkt me sterk:quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 22:32 schreef wonderer het volgende:
[..]
Misschien wonen er wel geen vrouwen in dat huis
Mwah... met een beetje goed mikken kan je als vrouw ook met een urinoir wel uit de voeten hoorquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 22:29 schreef Miendientje het volgende:
Urinoirs zijn al een beetje vreemd in de woonhuis maar in deze badkamer zit verder ook geen normaal toilet. De vrouwen moeten dus helemaal naar beneden om een plasje te doen.
[ link | afbeelding ]
Achter die bloempot ligt de plastuitquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 22:45 schreef Ireth het volgende:
Mwah... met een beetje goed mikken kan je als vrouw ook met een urinoir wel uit de voeten hoor
(maar raar is het wel ja...)
Homo's hebben ook smaak, en dat baby'tje lijkt me sowieso nog te jong om van een toilet gebruik te maken (als het al een meisje is natuurlijk).quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 22:42 schreef Miendientje het volgende:
[..]
Lijkt me sterk:
[ afbeelding ]
En minimaal eentje:
[ afbeelding ]
Gewoon door dat gaatje proppen met 2 vingers.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 23:07 schreef Gwywen het volgende:
Anyway, dat urinoir boven; het zou idd een huis kunnen zijn waar geen vrouw woont, maar dan nog, als je boven bent en je moet poepen
Geen opmerkelijke foto's ????quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 22:00 schreef -Splash- het volgende:
Geen foto... wel opmerkelijk:
http://www.funda.nl/koop/amersfoort/huis-47047006-parnaskruid-46/
Ander reden kan zijn dat het te lastig was om een normale (11cm?) afvoer boven aan te leggen, dus zit er nu een 5cm afvoer aan vast, waardoor je alleen mag plassen. Je kan dan natuurlijk ook een gewone WC plaatsen met een "alleen plassen!" bordje erop, of dit.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 22:32 schreef wonderer het volgende:
[..]
Misschien wonen er wel geen vrouwen in dat huis
In m'n gastentoilet heb ik zowel een gewone wc als een urinoir. Zowel de dames als de heren waarderen dat erg moet ik zeggen. De vrouwen bijna nog meer dan de mannen.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 23:13 schreef de_boswachter het volgende:
Urinoirs in privewoningen
Was dit toevallig een sexclub?
Ik was te afgeleid door het speeddaten dat ik dat over het hoofd heb gezien.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 07:13 schreef jpajs het volgende:
[..]
Geen opmerkelijke foto's ????
[ link | afbeelding ]
Aangezien die kaart al zo'n 34 keer gepost is, is-ie niet meer zo heel opmerkelijk.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 07:13 schreef jpajs het volgende:
[..]
Geen opmerkelijke foto's ????
[ link | afbeelding ]
35 keer, gewoon omdat het kanquote:Op woensdag 31 augustus 2011 16:44 schreef k_man het volgende:
[..]
Aangezien die kaart al zo'n 34 keer gepost is, is-ie niet meer zo heel opmerkelijk.
Beetje een horror schuur door die fotoquote:Op woensdag 31 augustus 2011 11:37 schreef SteveBigArms het volgende:
hele bijzondere foto's van een vervallen boerderij schuur. Wellicht om het toch nog aantrekkelijk te maken?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
LINK
"Zeer geschikt voor een doe-het-zelver die voor weinig geld buitenaf wil wonen op een ruime kavel."![]()
maar een serieus geinteresseerde haakt nu toch gewoon af??quote:Op woensdag 31 augustus 2011 17:20 schreef GimmeGore het volgende:
[..]
Beetje een horror schuur door die foto
Je bent toch alleen serieus geïnteresseerd als je zoiets zoekt? Zo ziet een oude, vervallen schuur er nu eenmaal uit.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 17:47 schreef Pollewoppie het volgende:
[..]
maar een serieus geinteresseerde haakt nu toch gewoon af??
zwart wit en met een lelijk effect erover?quote:Op woensdag 31 augustus 2011 17:50 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Je bent toch alleen serieus geïnteresseerd als je zoiets zoekt? Zo ziet een oude, vervallen schuur er nu eenmaal uit.
En de opmerkelijke foto, waar dit hele topic op gebaseerd is? Of is het gewoon een verkooppraatje van de eigenaarquote:Op woensdag 31 augustus 2011 18:04 schreef pinine het volgende:
leuk landgoedje kwam ik net tegen in de gemeente Gennep, in de tuin leuke dingen te zien zoals grote kas, van heg geknipt kasteeltje etc.., je zou er nog een zwembad in kunnen maken, binnen is alleen de badkamer gedateerd maar verder ziet alles er goed uit en dat op 4 hectare grond, dhttp://www.funda.nl/koop/(...)leefseweg-14/fotos/# de prijs zou in het westen een aantal keer over de kop gaan denk ik
Die heggenvestingquote:Op woensdag 31 augustus 2011 18:04 schreef pinine het volgende:
leuk landgoedje kwam ik net tegen in de gemeente Gennep, in de tuin leuke dingen te zien zoals grote kas, van heg geknipt kasteeltje etc.., je zou er nog een zwembad in kunnen maken, binnen is alleen de badkamer gedateerd maar verder ziet alles er goed uit en dat op 4 hectare grond, dhttp://www.funda.nl/koop/(...)leefseweg-14/fotos/# de prijs zou in het westen een aantal keer over de kop gaan denk ik
quote:Op woensdag 31 augustus 2011 18:04 schreef pinine het volgende:
Waarom zou dat een geïnteresseerde kijker afschrikken?quote:Op woensdag 31 augustus 2011 18:10 schreef GimmeGore het volgende:
[..]
zwart wit en met een lelijk effect erover?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |