Het is een reflectie van de huizen die 'achter' je staan iig. Dus waar de makelaar met zijn rug naar toe staat. Kan me dan alleen bedenken dat er een raam tussen slaapkamer en woonkamer zit en dat hij deze foto maakt vanachter het glas (dus terwijl hij in de woonkamer staat) en de straat achter hem dus weerspiegeld in het glas...quote:Op donderdag 18 augustus 2011 20:16 schreef fh101 het volgende:
Waaaar komt die reflectie vandaan?
[ afbeelding ]
En een poetsbeurt had dit huis geen kwaad gedaan...
[ afbeelding ]
http://www.funda.nl/koop/(...)aat-28/fotos/#foto-1 (zelfde huis als hierboven)
Dat zou idd best wel eens kunnen. Hoe lang moest je er over nadenken om dat te bedenken? Ik was er niet opgekomenquote:Op donderdag 18 augustus 2011 20:50 schreef Ireth het volgende:
[..]
Het is een reflectie van de huizen die 'achter' je staan iig. Dus waar de makelaar met zijn rug naar toe staat. Kan me dan alleen bedenken dat er een raam tussen slaapkamer en woonkamer zit en dat hij deze foto maakt vanachter het glas (dus terwijl hij in de woonkamer staat) en de straat achter hem dus weerspiegeld in het glas...
was eigenlijk ook het eerste waar ik aan dacht...quote:Op donderdag 18 augustus 2011 21:06 schreef fh101 het volgende:
[..]
Dat zou idd best wel eens kunnen. Hoe lang moest je er over nadenken om dat te bedenken? Ik was er niet opgekomen
Denk je even je fiets in de schuur te zetten, zit je vader daar te schijtenquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 18:08 schreef Skippy_ball het volgende:
Had je die badkamer gezien.
[ afbeelding ]
Kun je voor het kleien eerst alle gordijnen dicht doen. En stinkt het, doe je toch gewoon de WC buitendeur open! Handig!
(gaat nog steeds over: http://www.funda.nl/koop/(...)5-van-hottingawei-2/)
als het flink hagelt dan zou ik er niet graag zittenquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 19:25 schreef Vonkenboer het volgende:
Wat zal dat een kabaal geven als het regent of hagelt
Persoonlijk mag het van mij instorten. Macro economisch ziet het er dusdanig uit dat het ook gaat gebeuren.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 19:27 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
als het flink hagelt dan zou ik er niet graag zitten
Dit huis komt op tv laten ze weten op Funda:quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 19:07 schreef KdR het volgende:
dit huis:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
een openklapdak in je woonkamer?
En het valt me nu pas opquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 18:23 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Denk je even je fiets in de schuur te zetten, zit je vader daar te schijten
Da's een andere foto, de foto met de panter is niet meer. Het schijnt dat Funda de adressen nog wel eens wil recyclen als huizen er weer af zijn.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 22:38 schreef Surf_Bunny het volgende:
Misschien ben ik gek maar ik zie hier niets opmerkelijks aan, blijkbaar zit er ergens een panter verstopt, maar waar?!
[ afbeelding ]
De foto komt uit deeltje 57 geloof ik
Space Shuttle dak...quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 19:07 schreef KdR het volgende:
dit huis:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nice!quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 19:07 schreef KdR het volgende:
dit huis:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die heeft net even lekker een kaka gelegd in het mooie toilet.Volgens mij heeft ze haar pyama nog aan.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 11:54 schreef Snoopyfrl het volgende:
[ afbeelding ]
Spook achter de deur.
http://www.funda.nl/koop/(...)5-van-hottingawei-2/
Die stond midden in beeld. Het is nu een andere foto.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 22:38 schreef Surf_Bunny het volgende:
Misschien ben ik gek maar ik zie hier niets opmerkelijks aan, blijkbaar zit er ergens een panter verstopt, maar waar?!
[ afbeelding ]
De foto komt uit deeltje 57 geloof ik
Gewoon een parkeerplaats bij een appartement,quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 01:14 schreef mesmerized87 het volgende:
De p van...........................? nou wie?
[ afbeelding ]
http://www.funda.nl/koop/(...)d-434/fotos/#foto-14
Sodejuquote:Op zondag 21 augustus 2011 17:20 schreef Miendientje het volgende:
[..]
Hoe je alleen bij die toegang gaat komen?
[ link | afbeelding ]
quote:afgesloten tuin met veel privacy en vrij achterom.
quote:De achtertuin is al enkele maanden geen onderhoud gepleegd en dient aangepakt te worden.
"maanden"quote:Op zondag 21 augustus 2011 21:37 schreef Resistor het volgende:
Ach, als mensen 2 huizen hebben willen ze wel eens wat verwaarlozen...
http://www.funda.nl/koop/winsum-fr/huis-47965125-hegeterp-32/
[..]
[..]
[ afbeelding ]
Hoe erg zou het binnen zijn? Binnen kijken mogen we niet en de rolgordijnen zijn wel verdacht ver naar beneden..quote:Op zondag 21 augustus 2011 21:37 schreef Resistor het volgende:
[..]
[..]
[ afbeelding ]
Sowieso, wat een kutfoto's. Alsof mij die brug iets boeit, ik vind de keuken en badkamer veel belangrijker om te zien als ik een huis wil kopenquote:Op zondag 21 augustus 2011 21:37 schreef Resistor het volgende:
[..]
[..]
[ afbeelding ]
Precies, daarom vrees ik ook het ergstequote:Op maandag 22 augustus 2011 11:36 schreef Bart het volgende:
[..]
Sowieso, wat een kutfoto's. Alsof mij die brug iets boeit, ik vind de keuken en badkamer veel belangrijker om te zien als ik een huis wil kopen.
Tuurlijk, maar als je het huis wilt verkopen, maak dan foto's voor het opruimen of er na..quote:Op maandag 22 augustus 2011 14:05 schreef Ivo1985 het volgende:
Tja, als oma naar het bejaardenhuis moet of dood is, dan gaat er nu eenmaal veel tijd zitten in het uitzoeken van al die spullen en verdelen over de familie.
Ben het hier wel mee eens. Dit geeft echt zo'n trieste aanblik.quote:Op maandag 22 augustus 2011 14:21 schreef Snoopyfrl het volgende:
[..]
Tuurlijk, maar als je het huis wilt verkopen, maak dan foto's voor het opruimen of er na..
Je moet alleen niet je been breken, dan heb je een probleem. Wat een trappen...quote:Op maandag 22 augustus 2011 15:00 schreef fh101 het volgende:
Zoiets heb ik nog nooit gezien, en wat een prachtig huis!
[ afbeelding ]
http://www.funda.nl/koop/(...)rkt-54/fotos/#foto-1
Prachtig authentiek trappenhuis wat ernstig ontsiert wordt door zo'n lelijke verwarmingsbuis.quote:Op maandag 22 augustus 2011 17:02 schreef flipsen het volgende:
[..]
Je moet alleen niet je been breken, dan heb je een probleem. Wat een trappen...
Eerste wat ik ook dachtquote:Op maandag 22 augustus 2011 17:27 schreef yoppybt het volgende:
[..]
Prachtig authentiek trappenhuis wat ernstig ontsiert wordt door zo'n lelijke verwarmingsbuis.
Ik vermoed dat daarboven in het dak nog een raam zitquote:Op maandag 22 augustus 2011 18:06 schreef WhiteJoker het volgende:
Gave glas-in-loodramen, alleen wel een dure schadepost als het weer eens gaat hagelen in Nederland...
Oei, ik ben normaal gesproken van het strakke en het moderne, maar dit is heel netjes.quote:Op maandag 22 augustus 2011 15:00 schreef fh101 het volgende:
Zoiets heb ik nog nooit gezien, en wat een prachtig huis!
[ afbeelding ]
http://www.funda.nl/koop/(...)rkt-54/fotos/#foto-1
De prijs vond ik idd ook heel erg meevallen. Niet dat ik het op mn bankrekening heb, maar ik had toch wel een paar ton meer verwacht.quote:Op maandag 22 augustus 2011 22:38 schreef k_man het volgende:
[..]
Oei, ik ben normaal gesproken van het strakke en het moderne, maar dit is heel netjes.En veel minder duur dan ik gegokt zou hebben.
Ik vond het huis ook verdacht goedkoop maar:quote:Op maandag 22 augustus 2011 23:03 schreef fh101 het volgende:
[..]
De prijs vond ik idd ook heel erg meevallen. Niet dat ik het op mn bankrekening heb, maar ik had toch wel een paar ton meer verwacht.
Oftewel géén tuin, en de foto van van het trappenhuis geeft volgens mij de breedte van het huis weer .quote:Perceeloppervlakte 56 m²
Het huis heeft idd geen tuin, maar ligt wel in het centrum van Dordt, dat is ook niet niks. Bovendien vind ik het wel behoorlijk ruim ogen, ondanks dat het dan idd niet zo breed of diep is.quote:Op maandag 22 augustus 2011 23:23 schreef yoppybt het volgende:
[..]
Ik vond het huis ook verdacht goedkoop maar:
[..]
Oftewel géén tuin, en de foto van van het trappenhuis geeft volgens mij de breedte van het huis weer .
Dan moet je echt niet wakker schrikken van de wekkerquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 11:47 schreef Snoopyfrl het volgende:
[ afbeelding ]
Zou het Spaans benauwd krijgen in dat bed![]()
http://www.funda.nl/koop/(...)-stasjonsstrjitte-4/
Zo'n bed krijgt mijn dochter dus ook vanaf haar 14e.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 11:47 schreef Snoopyfrl het volgende:
[ afbeelding ]
kind heeft misschien jaren lopen zeuren 'ik wil een hoogslaper'..quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 13:14 schreef soapie het volgende:
[..]
dat zeggen die ouders ook elke avond tegen hun kind....
Wat zullen die mensen gevloekt hebben bij het in elkaar zetten.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 13:17 schreef Snoopyfrl het volgende:
[..]
kind heeft misschien jaren lopen zeuren 'ik wil een hoogslaper'..
Volgens mij juist ideaal voor de gemoedsrust van de ouders. Weet je tenminste zeker dat er weinig gebeurtquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 12:59 schreef k_man het volgende:
Ook leuk als later een vriendje wil blijven slapen.
is een makkie. Die had ik ook toen ik nog op kamers woonde.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 13:18 schreef Staal het volgende:
[..]
Wat zullen die mensen gevloekt hebben bij het in elkaar zetten.
Je zou maar rechtop veren als de wekker gaat...quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 11:47 schreef Snoopyfrl het volgende:
[ afbeelding ]
Ik denk dat je dat heel gauw afleert...quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 23:35 schreef LoveProfuzion het volgende:
Je zou maar rechtop veren als de wekker gaat...
welnee, met mijn goddelijke turnlichaam is het een eitjequote:Op woensdag 24 augustus 2011 10:52 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Niet? Ik heb ook zo'n bed (jaja,) en het is met ruimte al een heel gedoe.
quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 12:55 schreef Cracka-ass het volgende:
[..]
Zo'n bed krijgt mijn dochter dus ook vanaf haar 14e.
Jij bent mr. Magicquote:Op woensdag 24 augustus 2011 13:32 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
welnee, met mijn goddelijke turnlichaam is het een eitje! zelfs toen ik nog herstellende was van ee nbekkenbreuk was het best te doen
maar zoals op de foto zou het mij ook niet lukken, die ruimte is echt te krap. dat kan alleen een klein kind.
Ik mis ook een beetje de ouderslaapkamer. Of slaapt 1 van de ouders in zo een kinderbed/kamer?quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 11:47 schreef Snoopyfrl het volgende:
[ afbeelding ]
Foto tussen de keuken en de badkamer is de ouderslaapkamer. Met twee eenpersoons boxsprings.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 15:10 schreef smurfinnetje78 het volgende:Ik mis ook een beetje de ouderslaapkamer. Of slaapt 1 van de ouders in zo een kinderbed/kamer?
Toch iets verder wegquote:
Lijkt wel of de foto's met een gsm zijn gemaakt, oogt niet erg professioneel.quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 13:56 schreef Angelfrouk het volgende:
Maak je foto niet te groot, maar vooral niet te duidelijk...
[ afbeelding ]
Hier
Staat al tijden te koop, ik rij er geregeld langs. Het is maar een klein huis op een vreemde lange smalle reep grond. Valt onder Franeker maar ligt daar zeker zo´n 3 km. buiten vlak naast een weg.quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 14:01 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Lijkt wel of de foto's met een gsm zijn gemaakt, oogt niet erg professioneel.
En erg weinig foto's voor een huis van die prijs.
Ja, en vroeger stond er ook nog een 3 meter hoge haag voor. Kun jij je dat nog herinneren?quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 14:42 schreef Snoopyfrl het volgende:
Staat al tijden te koop, ik rij er geregeld langs. Het is maar een klein huis op een vreemde lange smalle reep grond. Valt onder Franeker maar ligt daar zeker zo´n 3 km. buiten vlak naast een weg.
Ja klopt, zat je helemaal zo weg gestopt in the middle of nowhere.. zou er niet graag willen wonen.quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 14:49 schreef Angelfrouk het volgende:
[..]
Ja, en vroeger stond er ook nog een 3 meter hoge haag voor. Kun jij je dat nog herinneren?Het ziet er nu wel beter uit dan toen...
Ik ook niet... Hitzum...quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 15:32 schreef Snoopyfrl het volgende:Ja klopt, zat je helemaal zo weg gestopt in the middle of nowhere.. zou er niet graag willen wonen.
Vergissen is menselijk hoorquote:Op zondag 28 augustus 2011 22:34 schreef GimmeGore het volgende:
ow verrek ja, hahaha ik moet duidelijk mijn uitgroei gaan verven
quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 11:47 schreef Snoopyfrl het volgende:
[ afbeelding ]
Wat een schattig huisje!quote:Op maandag 29 augustus 2011 11:42 schreef Angelfrouk het volgende:
Lijkt goed, toch???
[ afbeelding ]
Volgens mij heb ik de verkeerde bril opgezet... Alles is ineens zwart/wit...
klik
Denk dat ik dan toch liever voor de douche in de keuken ga...quote:Op zondag 28 augustus 2011 21:21 schreef WhiteJoker het volgende:
Graaf Lodewijkstraat, Arnhem
Uhm, tsja altijd handig een badkamer in je slaapkamer... Maar hoe zit het met de andere twee slaapkamers? Moeten die nou steeds door deze kamer naar de douche?
Een mooi huis, kan je veel mee doen, maar dan moet er wel wat geld tegenaan. Die douche is idd onhandig, de keuken oud, en de indeling bagger.quote:Op zondag 28 augustus 2011 21:21 schreef WhiteJoker het volgende:
[ afbeelding ]
Graaf Lodewijkstraat, Arnhem
Uhm, tsja altijd handig een badkamer in je slaapkamer... Maar hoe zit het met de andere twee slaapkamers? Moeten die nou steeds door deze kamer naar de douche?
Wat een tof huisje!quote:Op maandag 29 augustus 2011 11:42 schreef Angelfrouk het volgende:
Volgens mij heb ik de verkeerde bril opgezet... Alles is ineens zwart/wit...
klik
Misschien wonen er wel geen vrouwen in dat huisquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 22:29 schreef Miendientje het volgende:
Urinoirs zijn al een beetje vreemd in de woonhuis maar in deze badkamer zit verder ook geen normaal toilet. De vrouwen moeten dus helemaal naar beneden om een plasje te doen.
[ link | afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |