Op zich is de zithoek niet extreem krap opgezet. De kamer is volgens mij gewoon groot.quote:Op dinsdag 6 september 2011 11:28 schreef Gwywen het volgende:
Wat ik niet snap is dat ze zo'n ruime woonkamer hebben (zo lijkt het althans) en dat ze dan die zithoek met al die tafeltjes en kastjes zo op een frutje zetten.
Tis op zich wel handig, weet je gelijk hoe het huis er (zeer waarschijnlijk) aan de binnenkant uitziet: als een bruin geblakerd rookholquote:Op dinsdag 6 september 2011 06:55 schreef JK1982 het volgende:
Lekker zonnige achtertuin![]()
[ afbeelding ]
Link
Oef.. dat met die vraagprijs..quote:Op dinsdag 6 september 2011 12:57 schreef roulottes het volgende:
Jammer dat men nog aan het opruimen was ten tijde dat de foto's genomen werden.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zou toch veel beter tonen als e.e.a. een beetje opgeruimd zou zijn.
De link: http://www.fundalandelijk(...)sortdirection%3dDESC
WTF. Ongedierte in de tuin!!!2!quote:Op dinsdag 6 september 2011 06:55 schreef JK1982 het volgende:
[ afbeelding ]
Link
quote:Op dinsdag 6 september 2011 06:55 schreef JK1982 het volgende:
[ afbeelding ]
Link
quote:Op woensdag 7 september 2011 11:29 schreef JK1982 het volgende:
Weliswaar niet rechtstreeks te zien op de foto's van Funda zelf, maar wel bij Streetview via Funda:
Apart bord in de voortuin..
[ afbeelding ]
Maargoed, de buren hebben er ook een..
[ afbeelding ]
Niet heel opmerkelijk, is een dorps- of buurtfeest geweest met de opdracht je buurt/dorp volgens een bepaald thema te versieren.
![]()
[ afbeelding ]
(bij foto 3 is heel iets weggevallen door de beelden op streetview, bij foto 2 zie je de hele tekst)
Link
Huh.. bij mijn post viel mijn tekst weg ? Ik wilde hetzelfde zeggen: vermoedelijk dorps- of buurtfeest waar het dorp/ de buurt versierd moest worden volgens een bepaald thema.quote:Op woensdag 7 september 2011 11:47 schreef YskaFredriksson het volgende:
Uit het dorp waar ik kom heb je 1x in de 4 jaar Oostermoer (dat wisselt elk jaar met 3 andere dorpen) en dan worden de tuinen ook versierd. Zou dit niet toevallig hetzelfde kunnen zijn?
quote:
Ja idd en dit zou vast het thema tegeltjeswijsheid zijn geweest. Ach is wel weer een stuk origineler dan die eeuwige heksen die je altijd wel ergens zag :p Onze buurt had 9 jaar geleden oid als thema Dierentuin. En naast ons stond de kooi met "leeuw" fantastisch dat gebrul de hele dagquote:Op woensdag 7 september 2011 11:49 schreef Snoopyfrl het volgende:
[..]
Huh.. bij mijn post viel mijn tekst weg ? Ik wilde hetzelfde zeggen: vermoedelijk dorps- of buurtfeest waar het dorp/ de buurt versierd moest worden volgens een bepaald thema.
Nee, want als je via streetview naar de overkant van de straat kijkt zie je de weerspiegeling van het bord in de ramen van de overburen. Zou wel een hele knappe photoshop zijn..quote:Op woensdag 7 september 2011 11:50 schreef de_boswachter het volgende:
[ afbeelding ]
Leuke buurt.!!!!!
Photoshop neem ik aan
Thema was hier dan zeker 'Onderbroekenlol'quote:Op woensdag 7 september 2011 11:52 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
Ja idd en dit zou vast het thema tegeltjeswijsheid zijn geweest. Ach is wel weer een stuk origineler dan die eeuwige heksen die je altijd wel ergens zag :p Onze buurt had 9 jaar geleden oid als thema Dierentuin. En naast ons stond de kooi met "leeuw" fantastisch dat gebrul de hele dag
'Loop' de hele straat eens door, ze hebben allemaal te maken met toiletbezoek.. wc-humor in Oldekerk? Wat te denken van 'wolken van genot stijgen uit de pot'..quote:Op woensdag 7 september 2011 14:04 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Nee, want als je via streetview naar de overkant van de straat kijkt zie je de weerspiegeling van het bord in de ramen van de overburen. Zou wel een hele knappe photoshop zijn..
Maargoed, dan nog.. ik vind het maar rare borden, zeker die van die knuppel
[..]
Thema was hier dan zeker 'Onderbroekenlol'![]()
Ja, dus?quote:Op vrijdag 2 september 2011 23:57 schreef Leandra het volgende:
[..]
Je staat gewoon met je voeten in je pisdruppels.
quote:Op woensdag 7 september 2011 17:53 schreef broccolitaart het volgende:
[..]
Eigenlijk best wel bijzonder want de rest van het huis ziet er moderner uit
Je komt vast uit een stadquote:Op woensdag 7 september 2011 11:50 schreef Tamashii het volgende:
Die borden in de tuin. Dat doe je toch niet.Iets met absurd en abnormaal.
Prijszig.quote:Op woensdag 7 september 2011 19:07 schreef Snoopyfrl het volgende:
[..]
Beamer aan het plafond:
[ afbeelding ]
groot scherm:
[ afbeelding ]
en dan wel zo'n modern douchegeval maar die rare tegeltjes laten zitten..
Compromis? Misschien vindt zij de tegeltjes helemaal top?
En het douchegordijn?![]()
De ruimte om te wassen zou ik graag willen hebben trouwens!
[ afbeelding ]
denk dat de televisie in de weg zit, of misschien is voor de verkoop alles wit geverft en was het daarvoor een andere kleur?quote:Op woensdag 7 september 2011 19:44 schreef Ivo1985 het volgende:
Waarom dat scherm voor de beamer terwijl de muur toch al wit is? Dan kun je toch net zo goed op de muur projecteren?
quote:Op woensdag 7 september 2011 19:44 schreef Ivo1985 het volgende:
Waarom dat scherm voor de beamer terwijl de muur toch al wit is? Dan kun je toch net zo goed op de muur projecteren?
Een scherm is meestal net wat beter/fijner om te kijken dan een witte muur, qua reflectie e.d.quote:Op woensdag 7 september 2011 19:50 schreef deadly_kiss het volgende:
[..]
denk dat de televisie in de weg zit, of misschien is voor de verkoop alles wit geverft en was het daarvoor een andere kleur?
En net in die week komt streetview langs...quote:Op woensdag 7 september 2011 19:12 schreef Isabeau het volgende:
Die borden staan er dan maar een week hoor
Godverdetering.quote:Op donderdag 8 september 2011 21:07 schreef Knutknuttsson het volgende:
Hier in Zweden maakt niet de makelaar de foto's, maar er komt bij de verkoop van je huis of appartement een professionele fotograaf langs. Die stuurt een weekje voordat ie komt een briefje met instructies met waar je aan moet denken: Dingen als opruimen, zorg voor voldoende licht, steek sfeerlichtjes aan en zorg voor verse bloemen en fruit. Dat laatste hebben de bewoners van dit huis wel erg letterlijk genomen.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hier de link met nog veeeeeeel meer fruit
Dat heeft een man geïnspireerd om datzelfde trucje toe te passen bij zijn oude Opel Astra
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Met sfeerlichtjes op het motorblok!
link
Ik vind em wel leuk bedacht eigenlijkquote:Op vrijdag 9 september 2011 15:52 schreef Ireth het volgende:
Ik heb er helaas geen link bij, iemand anders had de foto elders gepost zonder link....
Leuk tv meubel...
[ afbeelding ]
hé dat is een lutjepotje.....ik wist niet dat je daar ook een tv in kunt zetten :Squote:Op vrijdag 9 september 2011 15:52 schreef Ireth het volgende:
Ik heb er helaas geen link bij, iemand anders had de foto elders gepost zonder link....
Leuk tv meubel...
[ afbeelding ]
Ik wist niet wat een lutjepotje was, dus ik heb even gegoogled....quote:Op vrijdag 9 september 2011 20:31 schreef Ophelia85 het volgende:
hé dat is een lutjepotje.....ik wist niet dat je daar ook een tv in kunt zetten :S
Ik heb niet zo'n ding, maar mijn kinderen slapen altijd als een roos als ze buiten liggen. Zo gek vind ik het niet. Als tv-kast is ie ook wel leuk gevonden eigenlijkquote:Op vrijdag 9 september 2011 20:36 schreef Bijvlagenzinvol het volgende:
[..]
Ik wist niet wat een lutjepotje was, dus ik heb even gegoogled....
Maareh, zou je daar niet gewoon een konijn in douwen in plaats van een kind...
Bron
Dat zou kunnen, maar deze is dus speciaal voor kindjes op buiten in te slapen.quote:Op vrijdag 9 september 2011 20:36 schreef Bijvlagenzinvol het volgende:
[..]
Ik wist niet wat een lutjepotje was, dus ik heb even gegoogled....
Maareh, zou je daar niet gewoon een konijn in douwen in plaats van een kind...
Bron
In een hondehok slapen ze eventueel ook gewoon goed hoor, dit is toch geen porem?quote:Op vrijdag 9 september 2011 20:57 schreef Ophelia85 het volgende:
Dat zou kunnen, maar deze is dus speciaal voor kindjes op buiten in te slapen.
Het is erg gezond en veel kinderen slapen er erg goed in.
hahahahahaha!quote:Op donderdag 8 september 2011 21:07 schreef Knutknuttsson het volgende:
Hier in Zweden maakt niet de makelaar de foto's, maar er komt bij de verkoop van je huis of appartement een professionele fotograaf langs. Die stuurt een weekje voordat ie komt een briefje met instructies met waar je aan moet denken: Dingen als opruimen, zorg voor voldoende licht, steek sfeerlichtjes aan en zorg voor verse bloemen en fruit. Dat laatste hebben de bewoners van dit huis wel erg letterlijk genomen.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hier de link met nog veeeeeeel meer fruit
Dat heeft een man geïnspireerd om datzelfde trucje toe te passen bij zijn oude Opel Astra
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Met sfeerlichtjes op het motorblok!
link
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |