abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_100908980
Zwangerschap en geboorte deel 812

Augustus:
14 augustus 2011: Beregd (papa)
18 augustus 2011: Hilliebillie
31 augustus 2011: Linda2205 (jongetje)

September:
07 september 2011: Mevr_Mus(Jongetje)
08 september 2011: Wickie
14 september 2011: Kaarr (jongetje)
18 september 2011: Take_A_Picture
19 september 2011: Jolene
23 september 2011: Lujaxa (Jongen)
29 september 2011: Aoraki
29 september 2011: Bass-Miss

Oktober
06 oktober 2011: Scorpionsworld (kereltje)
19 oktober 2011: Kleurdoos (jongen)
22 oktober 2011: Susie(meisje)
22 oktober 2011: Nirak(jongen)

November
04 november 2011: meissie1595(jongen)
08 november 2011: Jipster
09 november 2011: jesssie
16 november 2011: Innepin
16 november 2011: TimeJumper (jongen)
18 november 2011: Vlindur (Jonkje)
20 november 2011: GreatWhiteSilence
24 november 2011: Raantje
26 november 2011: bitterend(meisje)
30 november 2011: Capricia

December
8 december 2011: SummerBreeze (meisje)
13 december 2011: Poezebeest
13 december 2011: Sayenne
25 december 2011: Deepfreeze
27 december 2011: tweeoogje
30 december 2011: NotTheSame

----------------------------

2012

01 januari 2012: Octopussy
04 januari 2012: Soempie
07 januari 2012: Kyara
28 januari 2012: IslaBonita
29 januari 2012: Fee-nix

04 februari 2012: Klumsy
11 februari 2012: CrazyMoon
16 februari 2012: klavertje-4
*** 17 februari 2012: Tha_Duck en Ivetje ***

12 maart 2012: Webkim
20 maart 2012: PureEvil

*** 06 april 2012: flugeltje en Martijn_AR ***

----------------------------
***vermeldingen zijn (as) officiële fokbaby's.
(Een fokbaby is een baby geboren uit een relatie waar man en vrouw elkaar hebben leren kennen op/door FOK!)

[ Bericht 0% gewijzigd door RockabeIIa op 22-08-2011 14:00:05 ]
:)
pi_100909162
hodver. Had ik een heel verhaal getikt over dat ik mijn bevalling prima vond poliklinisch, is ie niet gekopieerd ;( :(

enniewees, t ging dus over thuis vs ziekenhuis.

En ik ben van mening dat je zelf moet doen waar je je het prettigst bij voelt, dat verschilt per persoon, het een is niet beter dan t ander.

En t is echt niet waar dat je een nummertje bent als je in t ziekenhuis bevalt, als je poliklinisch bevalt gaat je eigen verloskundige met je mee en die staat de hele tijd aan je bed, net als wanneer je thuis zou blijven. Het kille van de verloskamers viel ook heus mee, het is echt geen abattoir :D en bij mij was t licht zelfs gedimt bij beiden.
Als je overgedragen wordt zou t kunnen dat je een nummertje bent, maar dat heeft niets te maken met thuis of poliklinisch.
pi_100909252
kijk je verzekering goed na trouwens. Mijn eigen bijdrage voor zowel poliklinische bevalling als eigen bijdrage kraamzorg werden 100% vergoed door de verzekering. Met een minimaal-aanvullend pakket. Daarnaast kreeg ik ook een extra echo vergoed (Nekplooimeting, 150 e.). T is de moeite waard om je polis even door te speuren.
  donderdag 18 augustus 2011 @ 20:46:55 #4
43584 Beregd
absolutely inch perfect
pi_100910644
mijn vrouw lag vanmorgen aan de monitor, blijkt ze al regelmatige weeën te hebben (+- 8min) volgens e vk, maar ze voelt nog niks :?

Gek toch?
pi_100910697
quote:
0s.gif Op donderdag 18 augustus 2011 20:14 schreef mignonne het volgende:
hodver. Had ik een heel verhaal getikt over dat ik mijn bevalling prima vond poliklinisch, is ie niet gekopieerd ;( :(

enniewees, t ging dus over thuis vs ziekenhuis.

En ik ben van mening dat je zelf moet doen waar je je het prettigst bij voelt, dat verschilt per persoon, het een is niet beter dan t ander.

En t is echt niet waar dat je een nummertje bent als je in t ziekenhuis bevalt, als je poliklinisch bevalt gaat je eigen verloskundige met je mee en die staat de hele tijd aan je bed, net als wanneer je thuis zou blijven. Het kille van de verloskamers viel ook heus mee, het is echt geen abattoir :D en bij mij was t licht zelfs gedimt bij beiden.
Als je overgedragen wordt zou t kunnen dat je een nummertje bent, maar dat heeft niets te maken met thuis of poliklinisch.
dat ligt aan het ziekenhuis maar ook aan hoeveel er liggen te bevallen.
bij mij was er dus echt een rij he!
5 vrouwen en we werden gewoon doorgeschoven.
dus dat was hectisch en strontvervelend.
  donderdag 18 augustus 2011 @ 20:49:47 #6
38223 Takkembah
Beetje gek en raar
pi_100910761
quote:
2s.gif Op donderdag 18 augustus 2011 20:46 schreef Beregd het volgende:
mijn vrouw lag vanmorgen aan de monitor, blijkt ze al regelmatige weeën te hebben (+- 8min) volgens e vk, maar ze voelt nog niks :?

Gek toch?
Heerlijk *O* :P

Ik heb bij beide bevalling de eerste 4-5 niet veel gevoeld hoor. Voelde eerder als harde buiken....
Alexa en Seth zijn lief
See everything; overlook a great deal; correct a little
  donderdag 18 augustus 2011 @ 20:55:38 #7
11458 ivetje
To infinity...and beyond!!
pi_100911009
Ik heb mijn polis daarop al nagekeken. Kraamzorg zit er wel 100% bij in, heb pakket 3 van de 4. En het ziekenhuis heeft ook mijn voorkeur, omdat je dan al op de plek bent als er iets mis gaat. Dat geeft mij een veilig gevoel. Ik ga bovendien naar een ziekenhuis met net een nieuwe kraamafdeling, dus dat kille en slechte bedden zal wel meevallen :)

@ hilliebillie (volgens mij) : overstappen van verzekering ga ik toch niet doen. Het gaat in totaal om 250 euro die ik dan bespaar, maar ik betaal dan wel een jaar lang veel meer premie en dat is meer dan die 250. Zit nu bij promovendum en die is het goedkoopst (op zekur na) en bevalt verder prima :)
To infinity…and beyond!
pi_100911165
ik kom ook nog ff binnenvallen in het thuis en ziekenhuis bevallen...

Ik vond en vind het echt een verademing thuis!! Ik vond het heeeerlijk in mijn eigen sfeertje te zijn, op mijn eigen vertrouwde bed, waar ik me het meest thuis voel.. Ik was ook veel meer ontspannen, ondanks het enorme bevallingsgeweld (weeenstorm) en idd na de tijd was de troep zo weg... ik heb het amper gezien. na het hechten hebben ze direct het plastic en de matjes enzo verschoond/ weg gedaan...
en na het douchen (5 min) had ik al een schoon bed...echt heeeerlijk!!!

(zo anders dan de vorige keer allemaal.....).
O+ O+ O+

en voor de geintresseerden; ik heb nog een update gezet in het babytopic, ik ga jullie dus ook verlaten...

en natuurlijk lurk ik nog mee :)

alle LLM's ik wil jullie beebs ook snel bewonderen!!! succes alvast!

ennnuh KD; die slijmprop he? ;) :+ *)
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_100911527
quote:
0s.gif Op donderdag 18 augustus 2011 20:48 schreef Kleurdoos het volgende:

[..]

dat ligt aan het ziekenhuis maar ook aan hoeveel er liggen te bevallen.
bij mij was er dus echt een rij he!
5 vrouwen en we werden gewoon doorgeschoven.
dus dat was hectisch en strontvervelend.
Maar dat staat toch los van een poliklinische bevalling? jij was daar niet poliklinisch toch, jij was daar toch op medische indicatie ingestuurd (want kind in vruchtwater gepoept?)

Nouja hoe dan ook, ik hoor en lees het heel vaak dat men zegt dat je thuis het best bevalt want daar ben je het meest op je gemak. Maar ik zou persoonlijk die situatie om willen draaien en zeggen dat je het beste bevalt als je op je gemak bent, en dat is nu eenmaal niet voor iedereen de thuis-situatie, dus zoek vooral die situatie op waar jij denkt dat je het meest op je gemak zult zijn.

Ik heb het wel eens eerder verteld maar wij hadden een bed van thuiszorg in de woonkamer moeten zetten voor de bevalling, ik vond dat hele bed-in-woonkamer dusdanig afdoen aan mijn comfortzone en mijn gemak gevoel dat ik liever in het ziekenhuis beviel.
Er zijn hele hordes vrouwen die het idee of het gevoel van de nabijheid van medische apparatuur dusdanig geruststellend vinden (of dat nou terecht is of niet!), dat ze 100 keer liever en meer ontspannen bevallen in een ziekenhuis. T is zo ontzettend persoonlijk en imho is het een echt niet beter dan het ander.
pi_100911757
Mignonne wat beschrijf jij dat goed door het om te draaien. Je slaat precies de spijker op z'n kop.

Van de drukte in het ziekenhuis heb ik niet veel meegekregen ben om 10 voor 10 de ambulance ingeschoven en om 10 uur, net bij aankomst op de verloskamer, was ze er al :D Zijn nog wel 2 uren op die kamer gebleven omdat er een vrouw op de andere kamer lag waar ze druk mee waren maar daarom kon mijn man nog even lekker bij mij blijven O+
  donderdag 18 augustus 2011 @ 21:36:14 #11
43584 Beregd
absolutely inch perfect
pi_100913108
quote:
0s.gif Op donderdag 18 augustus 2011 20:49 schreef Takkembah het volgende:

[..]

Heerlijk *O* :P

Ik heb bij beide bevalling de eerste 4-5 niet veel gevoeld hoor. Voelde eerder als harde buiken....
harde buiken voelt ze ook niet. :)

Naja, afwachten maar hé.

ivm ziekenhuis, hier in Belgie bevalt niemand thuis bijna. Na onze rondleiding in het kraamhuis snap ik totaal niet waarom, zo klinisch en kil allemaal :{
  donderdag 18 augustus 2011 @ 21:37:28 #12
11458 ivetje
To infinity...and beyond!!
pi_100913164
Mijn kraamhulp gaf al aan, dat als je thuis bevalt en je moet gehecht worden, dat je dan alsnog naar het ziekenhuis moet. Dat soort dingen wil ik gewoon niet. En de kraamhulp is bij een thuisbevalling aanwezig, en aangezien onze hulp de nicht van mijn man is voel ik me daar niet zo bij op mijn gemak. Ik weet dat ze me ws toch wel naakt ziet, maar dat vind ik wat anders dan dat ze bij de bevalling tussen mijn benen staat te kijken haha!
To infinity…and beyond!
pi_100913225
quote:
0s.gif Op donderdag 18 augustus 2011 20:58 schreef Beessie-Jen het volgende:
ik kom ook nog ff binnenvallen in het thuis en ziekenhuis bevallen...

Ik vond en vind het echt een verademing thuis!! Ik vond het heeeerlijk in mijn eigen sfeertje te zijn, op mijn eigen vertrouwde bed, waar ik me het meest thuis voel.. Ik was ook veel meer ontspannen, ondanks het enorme bevallingsgeweld (weeenstorm) en idd na de tijd was de troep zo weg... ik heb het amper gezien. na het hechten hebben ze direct het plastic en de matjes enzo verschoond/ weg gedaan...
en na het douchen (5 min) had ik al een schoon bed...echt heeeerlijk!!!

(zo anders dan de vorige keer allemaal.....).
O+ O+ O+

en voor de geintresseerden; ik heb nog een update gezet in het babytopic, ik ga jullie dus ook verlaten...

en natuurlijk lurk ik nog mee :)

alle LLM's ik wil jullie beebs ook snel bewonderen!!! succes alvast!

ennnuh KD; die slijmprop he? ;) :+ *)
hahah dat bewijst nog niet dat ie eruit kwam als voorbode natuurlijk..kan ook gewoon door t gewroet in je petoet :+
pi_100913242
quote:
0s.gif Op donderdag 18 augustus 2011 21:05 schreef mignonne het volgende:

[..]

Maar dat staat toch los van een poliklinische bevalling? jij was daar niet poliklinisch toch, jij was daar toch op medische indicatie ingestuurd (want kind in vruchtwater gepoept?)

Nouja hoe dan ook, ik hoor en lees het heel vaak dat men zegt dat je thuis het best bevalt want daar ben je het meest op je gemak. Maar ik zou persoonlijk die situatie om willen draaien en zeggen dat je het beste bevalt als je op je gemak bent, en dat is nu eenmaal niet voor iedereen de thuis-situatie, dus zoek vooral die situatie op waar jij denkt dat je het meest op je gemak zult zijn.

Ik heb het wel eens eerder verteld maar wij hadden een bed van thuiszorg in de woonkamer moeten zetten voor de bevalling, ik vond dat hele bed-in-woonkamer dusdanig afdoen aan mijn comfortzone en mijn gemak gevoel dat ik liever in het ziekenhuis beviel.
Er zijn hele hordes vrouwen die het idee of het gevoel van de nabijheid van medische apparatuur dusdanig geruststellend vinden (of dat nou terecht is of niet!), dat ze 100 keer liever en meer ontspannen bevallen in een ziekenhuis. T is zo ontzettend persoonlijk en imho is het een echt niet beter dan het ander.
QFT _O_

Ik heb van CZ trouwens ook alleen de basis aanvullende verzekering en die dekt ook poliklinisch bevallen zonder medische noodzaak.

Voor alle ftm's (first time mom): vergeet ook niet dat de helft van alle eerste bevallingen die voor thuis gepland zijn, uiteindelijk toch in het ziekenhuis plaatsvindt. Stel je er dus op in om teleurstellingen te voorkomen.
pi_100913291
Ivetje, je kraamhulp doet ook de controles van 'je onderkantje' zoals de mijne het noemde. :')

Ik ging de eerste keer voor thuis, bedacht me met 5cm en alsnog naar het ziekenhuis gegaan, 2de keer was er geen sprake van een keuze.
pi_100913314
quote:
0s.gif Op donderdag 18 augustus 2011 21:37 schreef ivetje het volgende:
Mijn kraamhulp gaf al aan, dat als je thuis bevalt en je moet gehecht worden, dat je dan alsnog naar het ziekenhuis moet.
:? Dat is alleen als je een totaalruptuur oploopt. Een 'gewone' scheur hecht de verloskundige gewoon.
pi_100913328
quote:
0s.gif Op donderdag 18 augustus 2011 21:05 schreef mignonne het volgende:

[..]

Het is ook ieders eigen keuze, maar er wordt zo krampachtig gedaan, juist over thuisbevallingen eng en geen apparatuur e.d) dat het handig is om iig beide kanten positief te belichten. En ik geloof dat we dat best doen door allemaal onze ervaringen te delen :) ik ben negatief over het ziekenhuis door mijn ervaring, maar een thuisbevalling heb ik nog niet ervaren. Ik geef alleen aan dat het mij prettiger lijkt, misschien is dat niet eens zo, wie weet :
pi_100913545
ik was twee keer medisch en ik vond het de eerste keer vreselijk en de tweede keer prima. Het verschil: de personen die er bij waren. En dat heb je nooit aan een touwtje om het zo maar te zeggen. Thuis niet want je hebt meestal meerdere vk's en in het ziekenhuis ook niet.

Trouwens, ook bij niet totaal ruptuur moet je soms naar het zkh voor hechten, als het bv inwendig is.
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
pi_100913582
Ik ben ook bij beide kinderen thuis bevallen en dat hoop ik bij deze weer. Ik vond het heerlijk om in mijn eigen omgeving te zijn. Lekker thuis, m'n eigen spullen enz.
Maar we zijn wel een keer in het ziekenhuis geweest op zo'n info avond en hebben een verloskamer bekeken en dat zag er ook goed uit.
Maar thuis bevallen leek me toch fijner :)

Waar ik nu wel mee zit, is dat we nu geen ziekenhuis in onze woonplaats hebben (2 jaar geleden verhuisd) en dat we, indien nodig, naar Tiel of Nieuwegein moeten. En dat is toch een klein half uurtje rijden.
En ons derde wonder Lucas!!
Onze zoon Kevin!
Sarah is al zo oud!!!
pi_100913602
trouwens, ik denk dat je pas goed mee kan praten als je beide meemaakt :D
het enige wat ik 100% zeker weet is dat mijn bed een stuk lekkerder ligt dan zo'n freaking ziekenhuisbed.
pi_100913646
quote:
0s.gif Op donderdag 18 augustus 2011 21:48 schreef Kleurdoos het volgende:
het enige wat ik 100% zeker weet is dat mijn bed een stuk lekkerder ligt dan zo'n freaking ziekenhuisbed.
Nou ik lust best wel zo'n afstandsbediening om mijn hoofdeind automatisch omhoog en omlaag te doen hoor :+
Vooral in de kraamweek had ik een schurfthekel aan ons bed dat alleen via zo een treklint omhoog en omlaag kon.
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_100913874
ik had een loeihard en smal bed met een groef in t midden :')

en hier een boxspring met heerlijk dekbed <3
pi_100914588
quote:
0s.gif Op donderdag 18 augustus 2011 21:48 schreef Kleurdoos het volgende:
Mijn ziekenhuisbed lag ook 100 keer beter dan mn eigen bed :D

Nee je hebt ook gelijk hoor, alle kanten mogen best gewoon eens benoemd worden op een positieve manier :Y zeker als het je eerste kindje is kan ik me voorstellen dat je het gewoon allemaal niet weet. Tenminste ik wist het echt niet allemaal toen.

Maar ik gaf het gewoon aan omdat ik er altijd een beetje de kriebels van krijg als mensen het erover hebben dat je thuis gewoon het beste bevalt want je bent in je eigen omgeving en dus ben je het meest ontspannen. Als dat als vaststaand feit wordt gebracht zeg maar. Dat lees ik regelmatig (niet per se nu maar in t algemeen), ik weet het niet, die thuisvlieger gaat niet altijd op.
Ofzoiets. Nouja je snapt vast wel wat ik bedoel :+

En ik weet ook wel wat jij bedoelt hoor, ik zou mn volgende bevalling op zich best thuis willen doen, gewoon om de ervaring te hebben :Y omdat het kan :P en omdat ik dan niet meer hier woon :+ maar ik vind het risico bij een volgende te groot denk ik.
pi_100914592
BJ :W Tot snel!! Ik heb net even in het babytopic gekeken en wat is ze moooooi O+
Ik kreeg een traantje in mn ogen van je foto's.
En over de snelheid van de bevalling :o :X :o jeetje!

Over waar bevallen, wat Mignonne dus zegt ben ik het helemaal mee eens ^O^
Het is gewoon fijn dat we een keuze hebben en dat ieder kan doen wat binnen zijn comfortzone ligt.
En ja, soms gaat het toch anders dan gehoopt, maar so be it.

Beregd, wel prettig dat ze er niks van voelt. Heeft de vk ook gekeken of die 'weeen' al wat hadden uitgehaald?
Tijd voor wat anders.. maar wat dan..
pi_100914743
quote:
0s.gif Op donderdag 18 augustus 2011 22:06 schreef mignonne het volgende:

[..]

Mijn ziekenhuisbed lag ook 100 keer beter dan mn eigen bed :D

Nee je hebt ook gelijk hoor, alle kanten mogen best gewoon eens benoemd worden op een positieve manier :Y zeker als het je eerste kindje is kan ik me voorstellen dat je het gewoon allemaal niet weet. Tenminste ik wist het echt niet allemaal toen.

Maar ik gaf het gewoon aan omdat ik er altijd een beetje de kriebels van krijg als mensen het erover hebben dat je thuis gewoon het beste bevalt want je bent in je eigen omgeving en dus ben je het meest ontspannen. Als dat als vaststaand feit wordt gebracht zeg maar. Dat lees ik regelmatig (niet per se nu maar in t algemeen), ik weet het niet, die thuisvlieger gaat niet altijd op.
Ofzoiets. Nouja je snapt vast wel wat ik bedoel :+

En ik weet ook wel wat jij bedoelt hoor, ik zou mn volgende bevalling op zich best thuis willen doen, gewoon om de ervaring te hebben :Y omdat het kan :P en omdat ik dan niet meer hier woon :+ maar ik vind het risico bij een volgende te groot denk ik.
ik zeg t ook voornamelijk om mensen die gelijk roepen dat ze in t ziekenhuis willen bevallen 'omdat dat veiliger is' ook de goede kanten te laten zien :D handig :+
pi_100915023
quote:
0s.gif Op donderdag 18 augustus 2011 22:09 schreef Kleurdoos het volgende:

[..]

ik zeg t ook voornamelijk om mensen die gelijk roepen dat ze in t ziekenhuis willen bevallen 'omdat dat veiliger is' ook de goede kanten te laten zien :D handig :+
oh ja das idd ook niet helemaal waar. :Y
pi_100915179
BJ O+ Daar is ze! Wat snel, en wat fijn dat ze er is! Van harte gefeliciteerd!

Ik ben ook blij dat ik in het zkh ben bevallen en zou niet anders willen.. Fijn dat je die keuze hebt in nl!
  donderdag 18 augustus 2011 @ 22:34:30 #28
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_100916256
quote:
0s.gif Op donderdag 18 augustus 2011 21:48 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:

[..]

Nou ik lust best wel zo'n afstandsbediening om mijn hoofdeind automatisch omhoog en omlaag te doen hoor :+
Vooral in de kraamweek had ik een schurfthekel aan ons bed dat alleen via zo een treklint omhoog en omlaag kon.
Ik heb niet eens een bed waarbij het hoofdeind omhoog kan.... Ben ook al aan het bedenken of ik daar niet iets voor is ofzo?
Unlike those who hide the truth, i tell it like it is......
pi_100916311
quote:
1s.gif Op donderdag 18 augustus 2011 22:34 schreef Susie het volgende:

[..]

Ik heb niet eens een bed waarbij het hoofdeind omhoog kan.... Ben ook al aan het bedenken of ik daar niet iets voor is ofzo?
ja, 5 kussens in je rug :+
pi_100916875
quote:
0s.gif Op donderdag 18 augustus 2011 22:35 schreef Kleurdoos het volgende:

[..]

ja, 5 kussens in je rug :+
:D_!

je kunt ook zo'n ding huren he bij de thuiszorg geloof ik. Ik heb geen flauw idee hoe dat heet maar dat weten anderen vast wel. Dat is een soort framewerk met doek eroverheen gespannen wat je bij je hoofdeinde zet en dan je kussen er tegenaan. Heb je toch een omhoog hoofdeinde :P
pi_100916991
zo'n ruggesteun?

Ik ben blij dat ik niet meer na hoef te denken over thuis of ziekenhuis, want ik moet in het ziekenhuis. Ik ben ook blij dat ik al in het ziekenhuis was met de bevalling, als ik dit thuis had gehad, dan had dit heel veel naarder af kunnen lopen.
*poef* nu is het weg
pi_100917155
gewoon in de vensterbank gaan zitten, rug tegen t raam en baren
pi_100917278
en nu ga ik in mn heerlijk zachte bedje liggen O+
truste!
  donderdag 18 augustus 2011 @ 22:53:29 #34
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_100917387
quote:
0s.gif Op donderdag 18 augustus 2011 22:44 schreef mignonne het volgende:

[..]

:D_!

je kunt ook zo'n ding huren he bij de thuiszorg geloof ik. Ik heb geen flauw idee hoe dat heet maar dat weten anderen vast wel. Dat is een soort framewerk met doek eroverheen gespannen wat je bij je hoofdeinde zet en dan je kussen er tegenaan. Heb je toch een omhoog hoofdeinde :P
Zoiets dus. Ga toch eens kijken daarvoor, lijkt me wel prettig tijdens en daarna.

Truste KD, je was weer goed op dreef vandaag :P Moet altijd lachen om je opmerkingen.
pi_100918847
Zo, mn nichtje is gewoon vandaag bevallen van haar kindje. Ze was 6 dagen voor mij uitgerekend maar is ingeleid wegens zwangerschapsvergiftiging.
Aanstaande maandag had ze 37 wkn geweest.
Ze gaat zo bellen over hoe en wat etc. Ben benieuwd!
Wel reality check dat t zomaar ineens al zo ver kan zijn...
Tralalalaaa
pi_100919608
Ja, dan wordt je even met je neus op de feiten gedrukt hè TAP? Aan de andere kant kan je ook zomaar tot 42 weken doorlopen met een kind in je buik.

Over het eigen bed: ik heb na mijn buikoperatie een jaar geleden bij de Ikea elektrisch beweegbare lattenbodems in mijn Malm bed gelegd want ik kon niet goed plat liggen. Dat is echt wel fantastisch spul hoor _O_ Mijn ouders hebben ze de week erna ook gekocht omdat zij in hun Auping bed van die bodems met een touwtje hadden :D Ook zeer aan te raden om iets omhoog te zetten als je veel last hebt van maagzuur.
pi_100919881
Octo, hebben jullie dan 2 losse matrassen? En hoelaat heb je morgen de echo, ik ben echt totaal niet nieuwsgierig hoor O-)

Ik heb weer lekker last van harde buiken en een baby die meent toch even al haar ledematen naar buiten te moeten duwen :X
Misschien heb ik ook wel iets te fanatiek schoongemaakt vandaag..

[ Bericht 0% gewijzigd door wickie op 19-08-2011 00:04:26 ]
  donderdag 18 augustus 2011 @ 23:58:26 #38
318546 Mevr_Mus
Met Mini_Musjes
pi_100920727
quote:
1s.gif Op donderdag 18 augustus 2011 23:42 schreef wickie het volgende:
Octo, hebben jullie dan 2 losse matrassen? En hoelaat heb je morgen de echo, ik ben echt totaal niet nieuwsgierig hoor O-)

Ik heb weer lekker last van harde buiken en een baby die meent tocht ff al haar ledematen naar buiten te moeten duwen :X
Die van mij probeert op het moment via mijn zij uit te breken :D Ik moet erg lachen om al die heftige bewegingen, alleen jammer dat hij vooral rond middernacht zo actief is :')
Oude (on)bekende.
pi_100926540
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tja meld dan maar. Alles rustig behalve m'n darmen dus.. Ga m'n ogen nog ff sluiten hoop ik..
  vrijdag 19 augustus 2011 @ 06:31:56 #40
348178 NotTheSame
& Never Be The Same Again
pi_100926662
Mogguh!

Leuk man, wakker gemaakt worden van een teruguitzettende vrachtwagen die daarna met een hijskraan staat te spelen. Ach, je moet wat over hebben voor je verbouwing...

Tjeej Hillie, daar word je ook niet vrolijk van nee...

En nou eerst effe wakker worden...
pi_100926697
Das idd ook niet prettig wakker worden nee, en hoe bedenken ze het zo vroeg op de dag ;) maar dan kunnen ze iig vooruit. En dan is hopelijk alles klaar voor de baby er is (of gaan ze dat sowieso niet redden)

Vriendin van me wordt vandaag ingeleid ivm hoge bloeddruk, ze was drie dagen na mij uitgerekend (zondag). Ik ben stiekum wel een beetje zenuwachtig voor dr..
Ook wel grappig de aanstaande oma's (mijn schoonmoeder en haar moeder) kennen elkaar ook redelijk goed, en dat was al een soort van wedstrijdje wie het eerst (weer) oma zou worden.. Nou, ik denk da m'n schoonmoeder het niet gaat winnen haha (alhoewel het nog wel kan maar dan moet ik op gaan schieten ;) )
  vrijdag 19 augustus 2011 @ 07:16:43 #42
43584 Beregd
absolutely inch perfect
pi_100926814
Hehe, onze nicht was een week na ons uitgerekend, die is ondertussen al 4 weken bevallen. Hoeveel familieleden (het is een grote familie) niet zeiden, ze hebben jullie mooi ingehaald :')

Maar goed, je weet idd nooit hillie, op ons hoef je niet te wachten ;)
pi_100926980
Hihi, je weet maar nooit hillie.... Mijn zusje was een week overtijd en een week eerder uitgerekend dan ik en op de ochtend dat zij werd ingeleidt werd Minke nog net ff geboren :P waren we toch nog eerder!
pi_100927833
Goedemorgen.
Wickie, we hebben er 2 losse matrassen op ja. Maar die zitten goed strak tegen elkaar dus niet zo'n probleem om er een beebje op te leggen.
De echo is om 16.45 uur.

Hilliebillie, wanneer je eerst nog geprimed moet worden kan een inleiding best lang duren. Ik ben bij de eerste ingeleid en werd zondagochtend 2 keer met gel behandeld, maandagochtend had ik net aan genoeg ontsluiting om de vliezen te breken en ze is 's middags om 16.35 uur geboren.
Je kan dus zomaar nog anderhalve dag de tijd hebben :P

Ik slaap trouwens sinds een week echt bar slecht -O-
En vanochtend had ik zoiets raars. Mijn enkel verkrampte en mijn voet bleef maar naar buiten trekken. Ik moest echt even 10 minuten staan voordat het over was. :?
pi_100927877
:O En toen was ik dus om 4 uur vannacht wakker en kon niet meer slapen...
Zo nog maar even een uurtje mijn ogen dicht. Om 12 uur Pepijn weer van school halen.
  vrijdag 19 augustus 2011 @ 09:15:29 #46
318546 Mevr_Mus
Met Mini_Musjes
pi_100927886
Bleh, na de zoveelste slapeloze nacht net de vk gebeld. Ze gaat straks overleggen met de gyn. Ben benieuwd... Hoop dat ze iets voor me kunnen doen. Twee weken met minder dan 3 uur slaap per 24 uur is niet goed voor een mens :{
Oude (on)bekende.
pi_100930103
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 09:12 schreef octopussy het volgende:
Goedemorgen.
Wickie, we hebben er 2 losse matrassen op ja. Maar die zitten goed strak tegen elkaar dus niet zo'n probleem om er een beebje op te leggen.
De echo is om 16.45 uur.

Hilliebillie, wanneer je eerst nog geprimed moet worden kan een inleiding best lang duren. Ik ben bij de eerste ingeleid en werd zondagochtend 2 keer met gel behandeld, maandagochtend had ik net aan genoeg ontsluiting om de vliezen te breken en ze is 's middags om 16.35 uur geboren.
Je kan dus zomaar nog anderhalve dag de tijd hebben :P

Ik slaap trouwens sinds een week echt bar slecht -O-
En vanochtend had ik zoiets raars. Mijn enkel verkrampte en mijn voet bleef maar naar buiten trekken. Ik moest echt even 10 minuten staan voordat het over was. :?
das normaal, ik merk t nu ook heel erg, afgelopen weken al meerdere malen kuitkramp gehad en gisteren schoot t opeens in mn vinger.. kreeg ik mn wijsvinger niet krom :D
pi_100930194
quote:
1s.gif Op donderdag 18 augustus 2011 23:42 schreef wickie het volgende:

Ik heb weer lekker last van harde buiken en een baby die meent toch even al haar ledematen naar buiten te moeten duwen :X
en dat herken ik ook, nadat ik 2 dagen lang kozijnen en muren in de verf/lak heb gezet. olle was helemaal boos gisteren :D
En hij reageert zo fel op muziek :o als paps de gitaar pakt of ik zet een muziekje op, da gat ie helemaal los en ook onder de douche O+
Bij elin viel me dat helemaal niet zo op
pi_100930457
Octo, echo pas aan het einde van de dag, wel spannend :D
Ik vroeg het meer voor mezelf hoor van die matrassen. Wij hebben ook een malm alleen dan met 1 matras. Maar ik zou zo graag een verstelbare latte bodem hebben.. Maar dat gaat dus niet vanwege de matras.

Hilliebillie en Beregd, ik ben heel erg benieuwd wanneer jullie kleintjes zich aandienen, hoop dat inleiden niet nodig zal zijn.

Mevr. Mus, wat vervelend.. Goed dat je hebt gebeld want dit is geen doen. Laat staan dat je nu zou gaan bevallen helemaal uitgeput :{
Hopelijk kun je wat slaapmedicatie krijgen ofzo.

Piglet ook al slecht geslapen :{ Ik hoop dat je nu nog lekker even ligt te slapen.

KD, Mette reageerde ook heel heftig op muziek, of beter gezegd op geluiden. Deze baby niet zo. Mette had ook een mislukte gehoortest de eerste keer aan 1 oor, ik was toen helemaal niet echt bezorgd omdat ik wist dat ze geluid echt wel registreerde. Het lag ook aan het feit dat ze verkouden was. (goede vrienden van me hebben net wel een nare uitslag gehad, hun kleintje heeft een gematigde gehoorbeschadiging en zal een gehoorapparaatje moeten. Ze is net 2 maanden)

Ik heb fijn uitgeslapen want vannacht ging het inslapen erg moeizaam, maar al met al slaap ik nog gewoon goed. Dreumes is vandaag op het kdv en ik heb zo met een vriendinnetje afgesproken in de stad. Jammergenoeg zijn de harde buiken van gisteren gebleven. Elk kwartier voel ik er wel eentje, gelukkig niet pijnlijk.
pi_100934152
Even voor ik alles terug lees...

Vanmorgen de echo (SEO) gehad en zojuist ook naar de VK geweest. Alles is helemaal goed met de kleine en met mij (uitslag glucose tolerantie, gewicht, bloeddruk, etc). *O* Druk kindje in m'n buik en alles goed kunnen zien. Heb mooie foto's meegekregen maar 't lukt niet echt om ze meteen goed over te zetten op de computer.

Deze in elk geval, van het gezichtje. Hoop dat de dames hier er meer van kunnen maken dan vrienden en familie. :D

En, we weten wat het wordt, maar dat ga ik ivm mogelijke lezers die we irl kennen hier niet posten. Ik ben in elk geval zo blij om het te weten. Echt een heel bijzonder gevoel. O+

Kreeg van de VK te horen dat ik tussen de 24 en 28 weken nog een glucose test moet doen. Met 27 weken bekijken ze de bloedgroep van de baby en met 34 a 35 weken krijgen we nog een echo. Niet omdat er iets aan de hand is, maar zo'n echo is bij deze VK standaard. :D Ik dacht dat vandaag de laatste echo zou zijn, maar mooi niet dus. *O*

Nu snel hier bijlezen.
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
pi_100934446
damn, weer iemand die het geheim houdt!

Fijn dat het allemaal goed is Soempie. Dat is toch het belangrijkste! *O*
En fijn dat je met 27 weken nog een echo krijgt. Altijd leuk, babykijken!

Ik kan wel iets van de foto maken maar hij is wel behoorlijk wazig :@
pi_100934490
Beregd, nog geen nieuws na de weeën? Of lees ik ergens overheen?

NTS, wat enorm balen dat je geen goede foto mee hebt kunnen krijgen. En dat het geslacht niet te zien was. Eigenwijs en preutse friemel. ;) Bij ons was het ook bijna niet bekend geworden. Gelukkig heeft de baby aan het eind van onderzoek, toen de mevrouw nog een keer keek, heel even de voetjes opgetrokken.
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
pi_100934565

:+

Tijdens het maken van de echo was de baby veel aan het bewegen en ik moet eerlijk zeggen dat ik het toen ook allemaal niet zo zag. Juist ook bij dit stukje dacht ik: waar hebben ze het nou over, ik zie helemaal geen oogjes en neus? :') Pas bij de foto (wel scherp genomen, maar ik ben gewoon een kluns in het overnemen) zag ik het, terwijl m'n man alles bij de echo al goed kon zien.
pi_100936748
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 12:28 schreef Soempie het volgende:

Kreeg van de VK te horen dat ik tussen de 24 en 28 weken nog een glucose test moet doen. Met 27 weken bekijken ze de bloedgroep van de baby en met 34 a 35 weken krijgen we nog een echo. Niet omdat er iets aan de hand is, maar zo'n echo is bij deze VK standaard. :D Ik dacht dat vandaag de laatste echo zou zijn, maar mooi niet dus. *O*
Ik moet precies hetzelfde, ook een glucosetest, met precies 27 weken moet bloed worden geprikt om de bloedgroep van de baby te bepalen en ik krijg rond de 30 weken nog een echo :)
Leuk :)
Fijn dat alles er goed uit zag!!

We twijfelden om dit keer weer een 3D/4D echo te gaan doen, tis best prijzig. Kreeg ik eergister telefoon van Moeders voor Moeders dat ik heb gewonnen met hun actie (verloting tussen nieuwe aanmeldingen) en dat ik een echobon twv ¤50 heb gewonnen. Krijg ik net de echobon binnen, is het ¤100!! Dat is leuk!
Onze zoon Kevin!
Sarah is al zo oud!!!
pi_100938645
Leuke verrassing inderdaad CM. En mooi plaatje Soempie! O+
pi_100939151
quote:
0s.gif Op donderdag 18 augustus 2011 21:41 schreef Kleurdoos het volgende:

[..]

Het is ook ieders eigen keuze, maar er wordt zo krampachtig gedaan, juist over thuisbevallingen eng en geen apparatuur e.d) dat het handig is om iig beide kanten positief te belichten. En ik geloof dat we dat best doen door allemaal onze ervaringen te delen :) ik ben negatief over het ziekenhuis door mijn ervaring, maar een thuisbevalling heb ik nog niet ervaren. Ik geef alleen aan dat het mij prettiger lijkt, misschien is dat niet eens zo, wie weet :
En dat is het niet altijd.
Hier in het zeeuwse waar ik woon hebben we die keuze gewoon niet, hier beval je alleen thuis mits je ha dat nog wilt doen.
Zo niet dan beval je mooi in het ziekenhuis.
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
pi_100944139
Soempie, ik zie het hoor :Y Fijn dat het goed was ^O^

Wij krijgen 1000% zeker een meisje O+ Weer zo'n lekker eigenwijsje als haar grote zus O+
Ik ga dus vanavond eens lekker bedenken hoe we de babykamer gaan doen *)
pi_100944561
wat leuk Octo O+ nu nog namen verzinnen \O/
pi_100945271
Mooie echo hoor soempie, ik zag het meteen :)

Vandaag weer bij de gyn geweest:
- Bloeddruk goed
- Suiker goed
- Bloedwaarden goed
- Baby goed
- Mama goed :)

Over 2 weken weer groeiecho, maar aangezien m'n buik goed groeit en de vorige groeiecho oke was maak ik me daar geen zorgen over :)

Nu tapa's maken voor de visite vanavond, jummie :)
pi_100948788
goede echo's!!! jeuj!!!!
en wat leuk een meid Octo! gefeliciteerd!!

ik kwam ff snel om de hoek spieken of dr nog meer verse beebs zijn ;) maar nog niet dus....jammer!

Beregd, Hilliebillie en Piglet succes met wachten en straks met bevallen ;)
en Linda, Wickie, Mw mus voor jullie kan het ook elk moment zover zijn! ik denk aan jullie en blijf spieken voor jullie vorderingen hoor :D

zet hem op!
pi_100949866
Octo een meissie *O* *O* *O* O+ O+ Shoppen :P !!!
pi_100950865
Een meisje voor Octo, superleuk! Lukt het met de ideeen voor de babykamer? *O*
pi_100953844
Pfff, weer een avond met continu harde buiken :{
Mn chips smaakt me zelfs niet meer (toch blijf ik stug dooreten :') )...
  vrijdag 19 augustus 2011 @ 21:48:46 #64
43584 Beregd
absolutely inch perfect
pi_100954217
leuk een meisje!
pi_100954396
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 20:21 schreef Soempie het volgende:
Een meisje voor Octo, superleuk! Lukt het met de ideeen voor de babykamer? *O*
Ja, ik ben er zelfs al helemaal uit :o Gelukkig hebben we alle meubels al staan, dus daar hoef ik niet over na te denken. Volgende week ga ik er mee aan de slag denk ik. *miepje ongeduld is

Wickie, wat vervelend van die harde buiken -O- Misschien bij je volgende controle even vragen of het ook iets doet in termen van ontsluiting? Chips moet wel lekker blijven hè? :*
pi_100955226
Octo, kunnen we ook beginnen met namen te spuien in het namentopic, of zijn jullie er al een beetje uit?

Ik denk niet dat de harde buiken wat doen voor de ontsluiting.. tenminste het voelt echt als loos gerommel. Ik heb trouwens de chipszak gewoon leegegeten :Y)
Wat me minder goed zit, ik realiseerde me net dat de baby wel erg rustig is geweest de afgelopen dagen. Alleen wat heftig gewroed in de avond uren, voor de rest heel af en toe een porretje. Zelfs maar 1x de hik vandaag (normaal wel meer dan 4x). Ik ga dat morgen wat beter in de gaten houden.
pi_100955382
Rot Wickie, die harde buiken. En morgen in de gaten houden inderdaad of je de baby beter voelt. :*

Octo, ga je foto's plaatsen in het topic over de kamers? Ben wel heel benieuwd hoe het gaat worden.

User MadMaster heeft voor mij m'n UI aangepast. :D O+ Echt zo tof, een zwangere Soempie.
  vrijdag 19 augustus 2011 @ 22:30:03 #68
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_100955841
uhm, ja, uhm meld me dan hier ook maar even.
7 april uitgerekend
en het gaat belabberd maar dat mag de pret niet drukken ;)
graag nog niks op fb/hyves ivm familie die nog ingelicht moet worden :*
  vrijdag 19 augustus 2011 @ 22:31:36 #69
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_100955899
*O* asy! *O*
van harte :*
I'm so glamourous I piss glitter!
pi_100955951
Soempie, wat leuk zeg :D

Asy *O* O+ *O* Echt super gefeliciteerd en welkom!!! Brusje voor Harry O+
Stond die ticker er al lang eigenlijk?
pi_100955961
Whaaaa Asy! *O* nog zon mooie kabouter in de maak!! Can harte maar kut dat je je zo belabberd voelt :*
pi_100958892
Wat leuk, proficiat Asyniur! Hopelijk voel je je snel wat beter!
  vrijdag 19 augustus 2011 @ 23:44:05 #73
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_100959265
Geweldig nieuws, Asyniur! Gefeliciteerd! *O*
  vrijdag 19 augustus 2011 @ 23:57:28 #74
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_100959826
Asy!! Gefeliciteerd O+ hoop dat je je snel beter gaat voelen
Engaging Infinite Improbability Drive..
pi_100961898
quote:
2s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 22:30 schreef Asyniur het volgende:
7 april uitgerekend
Feli! En het gaat allemaal over, in t ergste geval pas over 9 maanden ;)
  zaterdag 20 augustus 2011 @ 07:25:09 #76
43584 Beregd
absolutely inch perfect
pi_100965026
goedemorgen!
gefeliciteerd Asyniur!
pi_100965155
Asy *O* O+ !!!!!!
&lt;a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Niels&lt;/a&gt; en &lt;a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Sam&lt;/a&gt;
pi_100965167
Asy, gefeliciteerd, wat leuk nog een klein kaboutertje *O*
The way you rock'n'roll
pi_100965174
quote:
2s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 22:30 schreef Asyniur het volgende:
7 april uitgerekend
Wauw, dat is mooi nieuws! Gefeliciteerd! Ik zet mijn geld op een broertje. :7

Ben je erg misselijk/moe?
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
  zaterdag 20 augustus 2011 @ 08:27:27 #80
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_100965222
De ticker heb ik er pas gister vroeg in de avond ingeplakt ;)

Claudia, ik ben kotsmisselijk, helemaal kapot en mijn bekken wil al ruim een week niet meer fatsoenlijk mee doen...
En ik hoop ook op een broertje O+
  zaterdag 20 augustus 2011 @ 08:32:26 #81
348178 NotTheSame
pi_100965245
Asy wat leuk *O* *O* *O* !

D'r kumptj unne Sjeng biej!

Mijn familie noemt onze draak in de buik ook altijd 'Sjengske'. Limbo's hè :+ !
pi_100965252
*O* Asyniur gefeliciteerd :*
Geboren om voor altijd lief te hebben... O+ Roan & Senna O+
pi_100965277
quote:
2s.gif Op zaterdag 20 augustus 2011 08:27 schreef Asyniur het volgende:

Claudia, ik ben kotsmisselijk, helemaal kapot en mijn bekken wil al ruim een week niet meer fatsoenlijk mee doen...
Oh, wat rot. Ging dat de eerste keer ook zo?

Bij Ivan was ik al misselijk voor ik wist dat ik zwanger was en heeft het mijn werken erg in de weg gezeten. Bij Lena was ik ook misselijk, maar het begon later, was eerder voorbij en veel beter te doen.
pi_100965282
Asyniur, van harte en welkom *O*
pi_100965296
Gefeliciteerd Asyniur!
Nog geen babynieuws verder...?

Hier drukke dag, vrijgezellenfeestje van vriendinnetje. Ik heb als ceremoniemeester alles geregeld, dus hoop alles goed verloopt. Morgen maar uitslapen en bijkomen... :Z
  zaterdag 20 augustus 2011 @ 08:47:17 #86
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_100965338
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 augustus 2011 08:37 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Oh, wat rot. Ging dat de eerste keer ook zo?

Bij Ivan was ik al misselijk voor ik wist dat ik zwanger was en heeft het mijn werken erg in de weg gezeten. Bij Lena was ik ook misselijk, maar het begon later, was eerder voorbij en veel beter te doen.
De eerste keer was ik ook misselijk, maar dat was goed te doen met elk half uur een klein toastje eten. Ik was toen wel echt moe, zo moe dat ik in slaap viel achter het autstuur tijdens mijn werk.
Maar goed, 7 nachten slaapgebrek door zieke dreumes hakt er wel in en maakt het er niet beter op.
Mijn bekkenklachten zijn nu ongeveer zo erg als ik toen had met 15-18 weken zwangerschap. Dus ik ga vanaf volgende week al de helft minder werken. Het gaat fysiek gewoon niet meer.
  zaterdag 20 augustus 2011 @ 08:53:57 #87
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_100965391
Oeh Jipster, ik hoop op mooi weer en een leuke dag!
Heel veel plezier!
  zaterdag 20 augustus 2011 @ 08:56:41 #88
348178 NotTheSame
pi_100965407
Jipster heel veel plezier vandaag!
pi_100965577
gefeliciteerd Asy!!! wat leuk! :D

LLM's nog nieuws? ;)

Fijne dag gewenst Jipster!
pi_100965593
Jipster veel plezier vandaag!

Asy ik vond de eerste 4 maanden zwangerschap in combi met dreumes heel erg zwaar. Mette was toen ook heel veel aan het spoken 's nachtslot en 2x per maand ziek. Ik trok het bijna niet op een gegeven moment. Maar gelukkig werd het daarna beter en is Mette toen geholpen aan haar oren en neus. Daarna werd het rustiger.
Ik hoop dat je bekken problemen niet al te erg gaan worden..

Meld!
Wat een rotnacht... Gelukkig is het weekend..
pi_100965616
Jemig asy, wat heftig! Ik hoop dat het op een bepaald moment ook weer minder wordt.
pi_100965724
MELD!!! 39.1 vandaag en alles rustig.

Asy, Gefeliciteerd!!! wat vervelend dat je zo'n last hebt van het zwanger zijn.
Heb je al een goede bekkenfysio? Dat heeft hier echt enorm geholpen.
pi_100965801
Asyniur, gefeliciteerd *O*. Wel vervelend dat je nu al zo'n last hebt. -O-.
En Octo een meisje *O*, leuk!
pi_100965848
Asyniur, gefeliciteerd :* wat leuk zeg :)

ik hoop wel dat je je snel wat beter zult voelen zeg, anders wordt het wel een heeeele lange "zit"

en BJ ^O^ gefeliciteerd met jullie dochtertje! Wat een lekker meisje weer.
pi_100965913
Asyniur, van harte gefeliciteerd! *O* Wel enorm heftig dat je je zo voelt. Hoop dat het beter gaat als je ook wat minder gaat werken.
pi_100966450
Asyniur gefeliciteerd!!! Hoop dat je je snel weer wat beter voelt.

Soempie, leuk gedaan je ui!

Jipster veel plezier vandaag.

Hier vandaag weer een pijlpaal: 20 weken! *O* We zijn al op de helft! :eek:
pi_100966630
Jeetje Asy, hopelijk zwakt de misselijkheid en de moeheid nog wel weer af. Balen dat je daar nu al zo'n last van hebt.
Maar wel een teken dat er goed wat aan de gang is daar van binnen! O+
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_100966698
Ja hiervoor kom ik toch even spieken hoor, Asy, wat leuk, gefeliciteerd *O* En wat klote dat 't klote gaat :*
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
pi_100967192
Asyniur, gefeliciteerd!! Wel balen dat het nie helemaal lekker gaat, hopelijk gaat dat snel beter..

Hier nog steeds alles kalm. Merk wel dat ik de laatste paar dagen wel weer meer last begin te krijgen van m'n bekken, en ook wat steken down under.. Maar allemaal nog goed te hebben (behalve als je 's nachts snel naar het toilet moet, dan is het drama)

Ik ben gisteren trouwens idd ingehaald door een vriendin van mij. Ze is gisteren bevallen van een zoon!! Denk dat we binnenkort maar een keer gaan baby-meeten als de onze er ook is.. *O*
pi_100968332
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 augustus 2011 10:41 schreef Kyara het volgende:

Hier vandaag weer een pijlpaal: 20 weken! *O* We zijn al op de helft! :eek:
*O*

Hier net terug van de sportschool. Ben helemaal trots op mezelf dat ik toch een uur cardio heb gedaan. Helemaal omdat ik de laatste tijd best kortademig ben. Is dat een herkenbaar kwaaltje? En vanmiddag en vanavond naar Antwerpen. Hopelijk krijg ik m'n man mee de babywinkels in. :D
  zaterdag 20 augustus 2011 @ 12:46:16 #101
318546 Mevr_Mus
Met Mini_Musjes
pi_100969225
Deze LLM meldt zich ook, met baby in de buik.

Net als Wickie weer een rotnacht, al heb ik wel iets geslapen vanacht! Gister had ik het echt even helemaal gehad... Vk had overleg gehad met de gym en nu blijkt dat ik ivm andere medicijnen die ik slik geen slaapmedicatie kan krijgen. Mijn slapeloosheid vonden ze echter dermate ernstig dat als het de komende dagen niet beter wordt, ze me niet tot 40 weken laten doorlopen en me dus eerder willen inleiden. Beetje gemengde gevoelens daarover :{ Dinsdag een afspraak in het ziekenhuis, ben benieuwd...
Oude (on)bekende.
pi_100969310
och arme Mus; ik heb me je te doen; ik herken dat oververmoeide ook zo ontzettend... ik was ook helemaal op de laatste dagen.
Kan verder niets zeggen wat je gaat helpen; alleen dat ik hoop dat je snel je kleintje mag ontmoeten en je dan wat slaap gaat krijgen...
(das hier jammer genoeg nog maar spaarzaam...).
In elk geval een dikke :*
  zaterdag 20 augustus 2011 @ 12:50:34 #103
318546 Mevr_Mus
Met Mini_Musjes
pi_100969316
En ik zie dat we er een nieuwe zwangere bij hebben! Gefeliciteerd Asyniur *O* Wel heel vervelend dat je je zo rot voelt, hopelijk voel je je snel beter :*

Nog even een algemene jompel voor alle mijlpalen en geslachtsbepalingen *O* Ik lees alles mee, maar mijn geheugen is te beroerd om op iedereen te reageren :')
Oude (on)bekende.
pi_100969355
Aysiniur gefeliciteerd *O*
pi_100969423
ow en wicks; ik lees het nu pas: ook sterkte met de slechte nachten.... idd fijn dat het weekend is en Mette geentertaind kan worden...
probeer vanmiddag nog even wat te slapen??
pi_100973003
Bah, slapeloosheid is vervelend mevr mus :( en dit weer zal ook vast niet helpen... Ik ben blij met de airco op onze slaapkamer :)

Vandaag 31 weken dus de eerste pampers maar vast in huis gehaald. Was toch bij de etos en had een kortingsbon van ¤7,- op 2 pakken. En toen ik zag dat etos t huismerk babyolie enzo in de aanbieding had hebben we dat ook maar meteen meegenomen (3e gratis).
Dus weer een beetje completer hiero.

En net heerlijk in t zwembad gelegen, eindelijk kon dat weer eens *O*
pi_100974126
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 augustus 2011 12:08 schreef Soempie het volgende:
Hier net terug van de sportschool. Ben helemaal trots op mezelf dat ik toch een uur cardio heb gedaan. Helemaal omdat ik de laatste tijd best kortademig ben. Is dat een herkenbaar kwaaltje?
Ja! Hier idem! Ook in combinatie met hartkloppingen. Hart moet ook al dat extra bloed rondpompen. Veel plezier in Antwerpen!

Mevr. Mus & Wickie: sterkte meiden :*

Hoe is het met je voetjes Susie? Dit weer zal wel niet meewerken voor je enkels.....

Nirak: lekker hoor in het zwembad.
pi_100974194
Aysiniur gefeliciteerd *O*

Slapeloosheid is echt naar.. En mevr mus, ook nog geen medicatie mogen gebruiken is dan nog lastiger.

Hier verder rustig, wat vocht in mijn vingers, gisteren en vandaag na een rommelmarktwandeling. Maar het kriebelt alleen wat, dus dat trekt vast wel weer bij straks..
pi_100974800
Mevr. Mus, ik lees je berichtje nu pas... Wat vervelend dat je geen medicatie mag :{
Wel erg fijn dat je dinsdag naar de gyn mag. Dan kun je samen met hun een plan van aanpak maken waar jij je prettig bij voelt.

Nirak lekker rond dobberen *O*

Ik voel me gezegend met een paar keer per week een rotnacht. Ik denk dat de baby weer ruimte heeft nodig had met al die harde buiken de afgelopen dagen, vandaag is ze weer lekker aanwezig en zit ik lekker met mn beentjes vooruit in de tuin of op bed.
  zaterdag 20 augustus 2011 @ 17:07:45 #110
348178 NotTheSame
pi_100975220
Mevr. Mus, wat balen die slapeloosheid! En dan ook nog geen medicijnen mogen :{ !

Ik wil ook mijn zwembadje op kunnen zetten :'( ! Nirak heb je toevallig nog een plaatsje vrij ;) ?

Hier liggen we nu gapend op de bank. De hele dag een beetje in touw geweest voor de verbouwing. Ik moet zeggen dat m'n voeten nog aardig dun blijven, daar ben ik wel blij om.
Vandaag ook m'n winterjas binnen gekregen, maar die kan voorlopig nog wel even in de kast blijven hangen als ik het weerbericht zie :') !
pi_100976146
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 augustus 2011 17:07 schreef NotTheSame het volgende:

Ik wil ook mijn zwembadje op kunnen zetten :'( ! Nirak heb je toevallig nog een plaatsje vrij ;) ?
Ja hoor :) plek genoeg, maar ook in t zwembad wat er al staat :)

Ben nu "duik in je weeen" aan het lezen bij gebrek aan zwangerschapsgym...
pi_100976552
och karin, ik zou t maar gewoon op je af laten komen :P
  zaterdag 20 augustus 2011 @ 18:13:41 #113
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_100976855
Aysiniur gefeliciteerd!

Even een :* voor alle LLM-ers en de slapenlozen onder ons!

Las ook weer allemaal goede uitslagen bij de SEO! *O* Altijd fijn natuurlijk!

@Nirak; waarschijnlijk hoort dat bij 31 weken ofzo: ik heb vandaag ook luiers gekocht! :P Maar dan bij de Kruidvat.

Ik liep nog even bij Zeeman te snuffelen, zag ik best leuke jasjes, maar waarom zitten er van die oortjes op het capuchonnetje?? Ik vind dat toch zoiets stoms :? Alsof je baby in ene de oren bovenop het hoofd heeft zitten ofzo? :X Verder niets gekocht daar eigenlijk... liep ook iemand die ik kon vanuit het dorp en die hoeft niet te weten dat we een meisje krijgen :P

Verder gaat het hier wel met de enkels hoor! Lief dat je het vraagt Kyara. Rustig aan doen, veel met de benen omhoog en wat oefeningentjes doen die de mw van de yoga heeft verteld en het valt nu reuze mee! *O*
pi_100977186
voor de schattigheidsfactor ofzo :P
pi_100977384
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 augustus 2011 18:26 schreef Kleurdoos het volgende:
Brrr, schattig? Vreselijk lelijk.. Het is een baby, geen beertje ;)
  zaterdag 20 augustus 2011 @ 18:33:38 #116
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_100977390
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 augustus 2011 18:26 schreef Kleurdoos het volgende:
Pfffff, mijn kind is zonder die oortjes al schattig genoeg _O- (okeeee, kan ik natuurlijk nog helemaal niet weten, maar laten we daar maar ff vanuit gaan he? Jammer, want het zijn echt leuke jasjes....
  zaterdag 20 augustus 2011 @ 18:34:41 #117
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_100977426
Ik zat al te bedenken die dinger er gewoon af te knippen... maar gezien de bekende uit het dorp, heb ik het maar laten hangen. Ga nog wel eens terug op mijn gemakkie.
pi_100978116
ik vind die oortjes stiekem wel schattig eigenlijk :@

Ik heb wel besloten dat spruit geen blauwe kleertjes meer krijgt. Die heeft ie al genoeg. Valt me sowieso op dat de wat goedkopere winkels zoals h&m, c&a, zeeman etc voor babies hoofdzakelijk roze, blauw en wit hebben. Andere kleuren zijn ver te zoeken. Of beige of zo :{ dat gaat hem echt niet staan hoor!
pi_100978258
klopt, ik mis bruin, ik wil heel veel bruin
  zaterdag 20 augustus 2011 @ 19:08:48 #120
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_100978376
Dank je wel voor jullie lieve reacties!
Ik heb me er bij neergelegd dat mijn bekken waarschijnlijk zo blijft (of verergerd) de rest zal in de loop van de tijd wel bij trekken. Ik hoop alleen de de ischias weg blijft dit keer.

p_iglet, ik heb mijn bekkentherapeut nog niet gebeld. Vorige keer had ik er ook niet echt veel aan. Ik doe wel netjes de oefeningen die ik toen gekregen heb. Anders na mijn vakantie toch maar eens bellen.

Ow Mus wat naar! Ik voel me nu na een week slecht slapen/onderbroken nachten al helemaal geradbraakt. Kan alleen maar raden hoe jij je moet voelen...

En ik zie dat iemand een zwembadje heeft opgezet: heerlijk!
Mijn man had het ook gedaan voor hem en mijn zoontje. Ik lag toen te slapen ;)

Spannend voor de LLM! Nog heel even en dan zien jullie je kleintje O+
pi_100980861
Asy van harte gefeliciteerd, fijne zwangerschap :*
pi_100981072
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 augustus 2011 18:33 schreef Nirak het volgende:

[..]

Brrr, schattig? Vreselijk lelijk.. Het is een baby, geen beertje ;)
Ik had een beertje. :Y)

pi_100981224
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 augustus 2011 20:47 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Ik had een beertje. :Y)

[ afbeelding ]
O+ O+

Ik had ook een beertje

*poef* nu is het weg
pi_100981229
Ik heb ook altijd geroepen dat het zielig was die oortjes. Je kind voor lul laten lopen. :+

Maar nu vind ik het schattig. :') Zullen de hormonen wel zijn.

Pfoe, net de vakantie besproken. Als ik 26/27 weken zwanger ben gaan we met een tentje weg. Voorlopig de laatste keer met z'n tweetjes. O+ Nu dacht ik dat de tent in tijgeren vast geen goed plan meer zou zijn, dus zojuist in Antwerpen een tent gekocht waar we gewoon rechtop in kunnen wandelen. :D Zijn er hier mensen die wat verder zijn in de zwangerschap en ervaring hebben met kamperen? Is dat nog goed te doen met 27 weken? :') Of gewoon, hoe voelen de meesten zich die zo lang zwanger zijn of waren?
pi_100981295
Als ik Lena zo in de draagdoek had dan hoorde ik regelmatig mensen fluisterend aan elkaar vragen: "Is dat écht?"
pi_100981315
quote:
10s.gif Op zaterdag 20 augustus 2011 20:55 schreef Claudia_x het volgende:
Als ik Lena zo in de draagdoek had dan hoorde ik regelmatig mensen fluisterend aan elkaar vragen: "Is dat écht?"
_O-
pi_100981790
Asy heb je een bekkenband? Ik kreeg tijdens m'n laatste zwangerschap in week 10 weer last van m'n bekken en die heeft me toch wel iets geholpen. Het wekelijkse bezoek aan de bekkenfysio ook, maar zij gaf me bijna geen oefeningen, ze behandelde gewoon het gebied.

Uiteindelijk wel ingeleid omdat het gewoon niet meer ging maar ik heb op deze manier weten te voorkomen dat ik helemaal plat kwam te liggen, dat was toch geen optie want er liep ook nog een dreumes rond.

Heel veel sterkte iig en even een onbeschaamd vraagje, moet er weer een piercing uit? ;)
  zaterdag 20 augustus 2011 @ 21:18:56 #128
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_100981950
@Soempie: ik had er niet aan moeten denken, ik had toen al last met slapen (heupen die zeer deden bij het omdraaien) dus zou er niet aan moeten om in een tent op een luchtbed te moeten slapen of op moeten staan vanaf een luchtbed.... Of misschien slaap je niet op een luchtbed, maar stretcher? Het is natuurlijk wel afhankelijk van hoe groot je buik als is enzo... Maar ik zou er niet aan moeten denken dus...

Heb ff om die oortjes heen gekeken, maar wat een droppies Claudia en Kaatje-Jannie!
  zaterdag 20 augustus 2011 @ 21:23:09 #129
101840 Rijstebuiltje
Du Hast.. Du Hast mich
pi_100982058
Even een beetje offtopic hoor, maar nu we het toch over oortjes hebben:
Vele kennen vast wel de keten "De Beren" .. Bezorgers hebben daar een helm op "Met oortjes" ..
Het is toch iedere keer grappig om te zien, en tis soms moeilijk om je lachen in te houden.. :)

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

[ Bericht 7% gewijzigd door Rijstebuiltje op 20-08-2011 21:28:35 ]
Wir müssen leben, bis wir sterben!
pi_100982165
Die rijden hier in Breda ook rond (de bezorgbeer). _O-
pi_100982228
De bezorgbeer, die staat weleens voor mijn deur O-)

Lena O+ O+ Wat een leuk jasje is dat zeg ;)

Ik ben dol op oortjes, tot 2 jaar kan dat best.
Mijn kleine bezorgbeer
pi_100982360
quote:
17s.gif Op zaterdag 20 augustus 2011 21:23 schreef Rijstebuiltje het volgende:
Even een beetje offtopic hoor, maar nu we het toch over oortjes hebben:
Vele kennen vast wel de keten "De Beren" .. Bezorgers hebben daar een helm op "Met oortjes" ..
Het is toch iedere keer grappig om te zien, en tis soms moeilijk om je lachen in te houden.. :)

SPOILER
En weet je hoe teleurstellend t is als je EINDELIJK een bezorgbeer heb en je al helemaal klaar staat om uit te lachen :+...en dan heeft ie geen oren -O-
pi_100982904
Die bezorgbeer :o :o :D _O- whahahahaha alleen daarom al zou ik daar dan echt noooooit willen werken.
OMFG je zou maar aan de bel moeten bij een groep studenten ofzo :D
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
  zaterdag 20 augustus 2011 @ 22:29:18 #134
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_100983982
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 augustus 2011 21:12 schreef Spewey het volgende:
Asy heb je een bekkenband? Ik kreeg tijdens m'n laatste zwangerschap in week 10 weer last van m'n bekken en die heeft me toch wel iets geholpen. Het wekelijkse bezoek aan de bekkenfysio ook, maar zij gaf me bijna geen oefeningen, ze behandelde gewoon het gebied.

Uiteindelijk wel ingeleid omdat het gewoon niet meer ging maar ik heb op deze manier weten te voorkomen dat ik helemaal plat kwam te liggen, dat was toch geen optie want er liep ook nog een dreumes rond.

Heel veel sterkte iig en even een onbeschaamd vraagje, moet er weer een piercing uit? ;)
Ik heb een bekkenband. Die draag ik al een week :X
Ik had oefeningen én ze behandelde het gebied. Maar dat hielp maar even (letterlijk).

En ja, er moet weer een piercing uit :D
dat je dat onthouden hebt :D
pi_100984015
Wat geweldig, die bezorgberen! :D

Ik durf het bijna niet te zeggen, Poppejans, maar ik zou als student zo'n jongen met bezorgbeerhelm op wel ehm... afijn.

Ja, ach, ik ben ook niet zo van dit soort gimmicks. Maar ik vond de oortjes erg lief, en vind dat nog steeds. Mette in het mandje, wat een droppie. O+
pi_100984168
Asy, gefeliciteerd!!

Ik heb ook net zo'n pakje met oortjes bij de h&m besteld O+

Soempie, ik ben ook nog 2 weken op vakantie geweest in een tent, toen ik 27 weken zwanger was van Kevin. Ging prima!
We sliepen op een stretcher met erop nog zo'n zelfopblazend matrasje (die al snel kapot ging door m'n gewicht) haha
Maar ik was wel weer blij toen ik thuis was en weer op m'n eigen matras kon liggen!
Onze zoon Kevin!
Sarah is al zo oud!!!
pi_100984246
quote:
2s.gif Op zaterdag 20 augustus 2011 22:29 schreef Asyniur het volgende:

[..]

Ik heb een bekkenband. Die draag ik al een week :X
Ik had oefeningen én ze behandelde het gebied. Maar dat hielp maar even (letterlijk).

En ja, er moet weer een piercing uit :D
dat je dat onthouden hebt :D
Ja erg hè, vraag me echter niet wat ik donderdag gegeten heb want dat weet ik niet meer. :D

Maar wat ontzettend vervelend dat je nu al zo'n last hebt, ik ga heel erg duimen dat het niet verergert want dat zorgt toch voor een dompertje.
Jammer dat je al een band hebt (dat wist ik dus niet meer :D) anders had ik mijne op reis gestuurd.
  zondag 21 augustus 2011 @ 07:13:15 #138
43584 Beregd
absolutely inch perfect
pi_100993703
41 weken *O* -O-
  zondag 21 augustus 2011 @ 07:30:56 #139
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_100993720
quote:
2s.gif Op zondag 21 augustus 2011 07:13 schreef Beregd het volgende:
41 weken *O* -O-
Nog maximaal 1 week te gaan joh!
Wat is nou 7 dagen op een mensenleven? :*
pi_100993815
MELD!
Zo maar weer eens op en neer naar ons nieuwe huis treinen... Lang leve de spoordeelkaartjes met gratis 1ste klas. Dat is toch wel erg fijn met 39 weken buik. :D

Weer een dagje wat klussende mensen aansturen.

Beregd, jullie zijn er echt bijna nu!! (ik weet nog van Pepijn hoe vervelend die laatste weken zijn, weet niet waar jullie op gerekend hadden qua termijn, maar bij ons rekende de gyn toen op 36-37 weken ivm allemaal risicofactoren voor vroeggeboorte, en meneer besloot het daar binnen prima te vinden tot 41.4!!)

Nu heb ik vanaf het begin geroepen dat het vast wel een september kindje word. Dus we kunnen nog ff.

Pakjes met oortjes. Gruwel!!! :X Niet zo mijn ding ;)

Ik heb met 27 weken zwanger een weekend gekampeerd, maar vond juist die stretcher geen succes. Dan lag ik zo verschrikkelijk stil, met kou van onderen dat mijn hele bekken 's morgens stijf en super pijnlijk was. Tussen Pepijn en t_igger in op en krap 2 persoons luchtbed ging dan een stuk beter. Dat bewoog dan allemaal nog wat 's nachts en was wat warmer, waardoor alles een stuk soepeler bleef. Maar goed ik ben absoluut geen die-hard kampeerder :D
pi_100993936
Meld, hier net wakker geworden door onweer, maar behalve dat is alles nog rustig hier.. :)
pi_100993939
Beregd, 41 weken alweer. Lang kan het niet meer duren..
(ik weet van Chris dat ik verbaasd was dat hij er al met 41+1 was, maar had geen voorweeen of indaling, en rekende op flink overtijd ivm familie aanleg ;) )

Piglet, goed bezig met klussen! Kan me voorstellen dat 1e klas erg lekker zit, zeker in een drukkere trein.

En het 1e oortjespakje ligt hier ook al klaar! Lekker warm winterpakje. Maar die oortjes zijn heel klein ;)
  zondag 21 augustus 2011 @ 08:51:41 #143
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_100993973
CLaudia, Kaatjejannie & Wickie: O+ O+ O+

Soempie, ik moet er nu niet aan denken om in een tentje te moeten slapen. Maar eerlijk gezegd moet ik daar ook niet aan denken als ik niet zwanger ben.....

Pfff, Beregd...nou ja, lang kan het in elk geval niet meer duren.

Piglet, wanneer gaan jullie verhuizen?
pi_100993996
wij hebben voor polle ook 1 jasje met oortjes hoor : gewoon omdat ie cheap was..ik laat me niet afscrikken door een extra paar oren
  zondag 21 augustus 2011 @ 08:56:47 #145
348178 NotTheSame
pi_100994004
Beregd nog even geduld!

Wij waren hier gisteren ook aan het klussen, maar ik denk toch echt niet dat we vandaag verder kunnen gaan... Ze hebben gisteren de nieuwe (ongelakte) kozijnen gebracht en die moeten dus nog in de grondlak gezet worden. Gisteren heb ik (buiten, incl. de nodige bescherming, Acryl-lak) al één kozijn gedaan, en de rest (gelukkig) mooi onder een zeiltje verstopt. Maar nou werd ik net wakker, en de regen komt met bakken uit de hemel ;( .

Soempie, ik ben met 18 weken een weekend weggeweest, althans, dat was de planning. Na één nacht op een luchtbedje kon ik niet meer op of af. Net als p_iglet zegt, de optrekkende kou zorgde ervoor dat m'n bekken en rug helemaal koud en stijf werden. Dus de volgende dag zijn we mooi weer gegaan want het was voor mij geen doen.

Jasjes met oortjes. Neh, niet mijn ding. Leuk bij een ander, maar als ik de keuze heb zou ik ze er toch liever niet op zien.
  zondag 21 augustus 2011 @ 08:59:09 #146
292060 TimeJumper
Jumping around ;)
pi_100994014
Pfff Hilliebillie en Beregd jullie maken het spannend ;)
Rayen 2½ jaar!
pi_100994047
Kyara, de planning is om 1 oktober te verhuizen, maar er moet nog ontzettend veel gedaan. Dus we moeten kijken of het gaat lukken.
We hebben in ieder geval veel familie en vrienden die heel hard aan het helpen zijn. Echt super want het hele huis moet van binnen van top tot teen geschilderd.
En ik kan met dikke buik zo weinig doen en t_igger moet gewoon fulltime werken in den haag.
  zondag 21 augustus 2011 @ 09:08:44 #148
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_100994060
Lijkt me inderdaad best heftig om nu te moeten verhuizen/verbouwen. Idem voor NTS trouwens. Wel fijn dat je zoveel hulp krijgt.
  zondag 21 augustus 2011 @ 09:26:36 #149
348178 NotTheSame
pi_100994157
p_iglet, dat jij in deze termijn nog zo'n grote verbouwing leidt! Ik zou het nog niet eens aandurven om een heel huis te verbouwen, ik heb al moeite met een garage :@ !

SPOILER: Klaagpost over verbouwen
  zondag 21 augustus 2011 @ 09:29:02 #150
292060 TimeJumper
Jumping around ;)
pi_100994178
Ik moet maandag naar de tandarts :'(
Het is voor de eerste keer dat ik deze "nieuwe" tandarts bezoek. Ik hoop dat hij de juiste verdoving gebruikt. :{ speciaal voor zwangeren.
(las toch op internet dat die er was) Ben een beetje bang dat het kwaad kan voor de kleine als hij dezelfde verdoving gebruikt maar alleen de dosis verlaagd of zo :{
Rayen 2½ jaar!
  zondag 21 augustus 2011 @ 09:37:19 #151
258612 nytar
boys boys boys
pi_100994259
de kans is groter dat je geen verdoving krijgt...
pi_100994381
Meld.

Moe... Buh..
En ik hoor onweer.. hmmm, opstaan dan maar.

Piglet, poehee.. nu een verbouwing leiden.. petje af!

Beregd en Hilliebillie, misschien vandaag wel verse beebs voor jullie?

Soempie, ik ben geen kampeerfan (als in tenten), dus ik zou het zoiezo niet doen :D
  zondag 21 augustus 2011 @ 09:50:12 #153
43584 Beregd
absolutely inch perfect
pi_100994399
Thx, dames!

Het was idd vooral vervelend beginnen worden doorrdat de vk met de melding kwam dat er al weeen waren om de 8 min en 3 cm ontsluiting en zo. Dan verwacht je het echt elk moment, maar niet dus :D

Nu zal het idd beter meevallen, morgen moet mijn vrouw terug naar de vk en dan krijgen we wsch een ultieme datum mee, ergens in de loop van de week :)
  zondag 21 augustus 2011 @ 10:09:27 #154
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_100994610
quote:
0s.gif Op zondag 21 augustus 2011 09:29 schreef TimeJumper het volgende:
Ik moet maandag naar de tandarts :'(
Het is voor de eerste keer dat ik deze "nieuwe" tandarts bezoek. Ik hoop dat hij de juiste verdoving gebruikt. :{ speciaal voor zwangeren.
(las toch op internet dat die er was) Ben een beetje bang dat het kwaad kan voor de kleine als hij dezelfde verdoving gebruikt maar alleen de dosis verlaagd of zo :{
Is het voor controlle of echt gelijk een gaatje ofzo?
Gewoon aangeven, of ze zien het zelf natuurlijk.
Hier ergens in de laatste termijn van de zwangerschap nog een kies laten trekken, met verdoving.
ze weten heus wel wat ze doen :*
  zondag 21 augustus 2011 @ 10:09:50 #155
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_100994613
LLM :* nog heel even hoor!!!
pi_100994725
Goedemorgen! Wel beetje bijgelezen, geen tijd om uitgebreid te reageren!
Een :* voor de llm's (en papa's natuurlijk).

Vandaag 36 weken, whoei! En vandaag 2 verjaardagen, bleh, totaal geen zin.
Maargoed, overleven we ook wel weer!

Fijne dag!
Tralalalaaa
pi_100994789
Met 3 llm/p's moet er toch wat gebeuren binnenkort :)

Oke, na de foto's moet ook ik toegeven dat de oortjes een lach op m'n chaggie ochtendkop toverde... Maar dat lag meer aan t grut wat de oortjes tentoon stelde ;)

Het onweerde hier vanmorgen :( en ik hoopte nog wel dat ik vandaag weer in het zwembad kon en daarna bbq met broer en svhoonzus...

Maar in ieder geval een poging doen iets in of om het huis op te ruimen als mn rug mee wil werken :)
  zondag 21 augustus 2011 @ 10:50:00 #158
73004 Oxymoron
zoekt rust en ruimte
pi_100995146
P_iglet: dapper hoor, met 39 wkn ook nog een verbouwing en straks met de kleine baby een verhuizing.
Maar je doet het toch maar! :)
Ik heb van de week nog iets gemaakt voor de baby. Op mijn werk. Ik ben benieuwd wanneer ik het kan geven! oO<
Er is geen land over dat ik nog ontdekken kan. Er is alleen het eiland dat ik heet. - Ted van Lieshout
OUD Gouden Toetsenbord Award 2010!
pi_100995614
Zo, koffer voor de vakantie is hier zo goed als gepakt. Helaas gaan we dinsdag pas weg. De katten hebben overigens wel door dat er wat te gebeuren staat, want ik kan geen stap zetten zonder over een kat te struikelen.

Verder gisteravond een begin gemaakt met een versiering voor op de babykamer. Er komt een grote MDF boom en de stam heb ik gisteren geschilderd en beplakt. Is bijna niet van echt hout meer te onderscheiden.

Ook is gisteren de nesteldrang echt goed ingekikt. De hele hal beneden is gesopt, gezogen en op sommige punten even een stukje verf bijgestipt. Ik zag nu wel hoeveel rotzooi het achterlaat als je rookt. We zijn nu een half jaar gestopt en sindsdien eigenlijk de gang niet goed gesopt, alleen maar afgenomen. Gisteren dus met echt goed schoonmaakmiddel aan de slag geweest en ik kwam er achter dat de deur van de meterkast wit is, terwijl deze zolang als wij hier wonen al beige lijkt. Straks even de keuken nog soppen en dan is het echt vakantie.
  zondag 21 augustus 2011 @ 12:07:55 #160
24188 Belana
kloon van belana
pi_100996351
Miss Jones, van harte met je superkleine!!
stormy waters...
sailin'
pi_100996889
LLMs succes allemaal. Beregd, lijkt me vervelend om zo lang in afwachting te zitten. Hopelijk krijgen jullie snel een einddatum.

Asy, gefeliciteerd!!! *O* *O* *O* . Leuk zeg. Wel balen dat je nu al last hebt van je bekken. Hopelijk wordt het niet te erg...

NTS, verbouwingen zijn stom. Wij wonen nu hier ruim een jaar en we (lees: lief) zijn nu met de tuin bezig, dus hele tuin overhoop altijd zand binnen etc. Niet leuk... Gelukkig is het grove werk vorig jaar al allemaal gebeurd. (stiekem baal ik ook wel dat ik nu niet mee kan helpen, er moet nog zoveel gebeuren en ik ben heel slecht met dingen uit handen geven)

Hier alles redelijk. Morgen de eerste dag NIET werken. Ben benieuwd, kan me er weer weinig bij voorstellen, net als de eerste keer. Ook geen loslopende dreumes, want die gaat naar oma. Wat ga ik doen met al die tijd???? :D

Herkent iemand dit: ik had gisteravond in bed echt enorme pijn onderin mijn buik, net boven mijn lies, net alsof mijn spieren uit elkaar getrokken werden ofzo. (moeilijk te omschrijven). Nu ligt meneer in stuit en trapt hij wel vaker daar, maar dit was echt een aanhoudende pijn. Uiteindelijk ging het wel over, maar het leek net of er iets begonnnen was. Ben nu ruim 34 weken.

Daarnaast trapt hij constant tegen mijn beenzenuwen waardoor ik op de meest gekke momenten bijna compleet door mijn benen zak (altijd leuk midden in de Appie :') )
  zondag 21 augustus 2011 @ 12:31:43 #162
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_100996928
Ben benieuwd wanneer hier de nesteldrang begint... Ik doe echt niets, lief heeft er meer last van!
  zondag 21 augustus 2011 @ 12:37:33 #163
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_100997063
quote:
0s.gif Op zondag 21 augustus 2011 12:31 schreef Susie het volgende:
Ben benieuwd wanneer hier de nesteldrang begint... Ik doe echt niets, lief heeft er meer last van!
Ik heb ook nooit last gehad van nesteldrang bij nummer 1 :D
Het enige wat ik toen gedaan heb, is álles gewassen en gestreken.
Ook knuufels/knuffelboekjes etc heb ik toen gewassen :@

Hier wordt in oktober de toilet verbouwd en daarna is de keuken aan de beurt. Ik ben benieuwd.
Maar petje af voor de mensen die heel grote verbouwingen of zelfs een verhuizing voor de boeg hebben...
p_iglet, fijn dat je zoveel hulp hebt zeg! Waar gaan jullie naar toe verhuizen?
pi_100997414
Aoraki, auw... Dat is vervelend.... Heb ook wel eens een pijnscheutje, maar dat is maar heel soms. Knap dat zo'n kleine die zenuwen weet te vinden ;)

En Susie, prijs je gelukkig ;) het wordt voor je gedaan op deze manier :) stuur hem hier ook maar langs!
pi_100998442
Niet te enthousiast he, we verbouwen hier niets gelukkig. Verf, verf, verf en vloer. Dat is al werk zat. Alles wat meer werk of van structurele aard is mag de verhuurder doen.

Oxy ik ben heel nieuwsgierig wat je gemaakt hebt. Nog even geduld hebben totdat mini geboren is.
pi_100999628
Dankjewel Belana :*
  zondag 21 augustus 2011 @ 15:17:40 #167
348178 NotTheSame
pi_101002314
Ik mis overigens Hilliebillie? Zou ze stiekem aan het bevallen zijn :% ?
pi_101004295
Nee hoor, heb me vanmorgen al even gemeld gehad hoor ;)
  zondag 21 augustus 2011 @ 17:36:56 #169
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_101008080
Wat een rust vandaag. Iedereen lekker aan het genieten van het mooie weer.

Manlief heeft de babykamer al bijna helemaal wit geverfd. Nu nog een wand (zilver)grijs en voor de andere wand nog een kleurtje uitzoeken en dan kunnen de meubeltjes eind september geleverd worden.

Maar eerst morgen de seo.
  zondag 21 augustus 2011 @ 18:35:26 #170
318546 Mevr_Mus
Met Mini_Musjes
pi_101010080
quote:
0s.gif Op zondag 21 augustus 2011 10:24 schreef Nirak het volgende:
Met 3 llm/p's moet er toch wat gebeuren binnenkort :)
Binnenkort komen er gewoon een aantal verse kindjes tegelijk :Y

[ Bericht 0% gewijzigd door Mevr_Mus op 21-08-2011 18:43:18 ]
Oude (on)bekende.
  zondag 21 augustus 2011 @ 18:42:59 #171
318546 Mevr_Mus
Met Mini_Musjes
pi_101010323
Bedankt trouwens voor jullie lieve woorden. Vandaag overdag aardig wat geslapen. Vast niet goed voor mijn dag- nachtritme, maar ik was zo blij dat ik uberhaubt kon slapen, dat ik er maar lekker even aan toegegeven heb :Y

Dit weekend de enveloppen voor de geboortekaartjes geschreven. Zo'n bijzonder idee dat we al die mensen binnenkort een kaartje gaan sturen om te vertellen dat onze zoon geboren is O+ Ergens blijft het ook onwerkelijk, soms geloof ik nog steeds niet dat er echt een jongetje in mijn buik zit. Laatst zelfs gedroomd dat we een katje kregen in plaats van een baby, werd helemaal teleurgesteld wakker :D
Oude (on)bekende.
pi_101010549
Mevr. Mus gewoon aan toegeven, een dag nachtritme is nu ondergeschikt aan Jou energielevel. Het is beter dat je nu zo goed en zo veel mogelijk je rust pakt. :*
  zondag 21 augustus 2011 @ 19:06:49 #173
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_101011068
mw mus; wat fijn dat je nog even hebt kunnen slapen vanmiddag... en idd wat Wickie zegt; pak nu wat je pakken kunt.. dan heb je in elk geval wat energie; je weet ook nooit wanneer je bevalling zich ineens aandient. :)

Wickie; het slapen gaat daar ook nog steeds niet he?? sterkte ermee!
  zondag 21 augustus 2011 @ 19:08:16 #174
348178 NotTheSame
pi_101011114
Hilliebillie, het had natuurlijk gekunnen dat er al iets aan de gang was ;)

Kyara, veel succes morgen bij de SEO

Mevr. Mus, fijn dat je toch even hebt kunnen slapen. Net als Wickie zegt, pak je rust wanneer het kan!

Blegh... wat is het toch een plakweer. Ben aan het wachten op de 'code oranje' die ze voorspeld hebben, met een beetje onweer en regen koelt het misschien weer wat af en gaat die luchtvochtheid weer naar beneden.
pi_101011178
Inderdaad gewoon lekker uitrusten, als de kleine er is moet je je ritme toch weer helemaal aanpassen dus dan kan dat nu van te voren ook wel ;) mijn ritme klopt op het moment ook nie helemaal..
  zondag 21 augustus 2011 @ 19:20:57 #176
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_101011492
Nieuwe zwangeren van harte allemaal *O*

Asy, we gaan gelijk op! O+

Hier gaat het redelijk, we zijn op vakantie en ik merk dat ik stiekem toch wel heel erg moe ben en de kronkelige bergweggetjes zijn ook niet heel erg tof... :r Maar goed, m'n darmen groeien al, dus wie weet heb ik echt wel gewoon een plakkertje te pakken. Het voelt nog steeds goed, geen angsten. Deze zwangerschap is heel anders dan die van Willem. Ik krijg dus een meiske vind ik :+
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
pi_101011812
Is een van zwangere dames geïnteresseerd in een nieuw Noppies jurkje? Rood en maat XS.
Kaartje hangt er zelfs nog aan, maar ik pas hem helaas toch niet goed; te weinig decolleté :') :')
PM me maar! Anders gaat ie op MP.

Verder hier alles goed, maar erg moe en was gister na hele vrijgezellenfeest en organisatiedag gesloopt toen ik vannacht thuis kwam. Nu nog, dus morgen dagje thuiswerken.

Ik ga nu bijlezen!

edit: ga hem even in V&A zetten!

[ Bericht 5% gewijzigd door Jipster op 21-08-2011 19:42:13 ]
  zondag 21 augustus 2011 @ 19:36:08 #178
348178 NotTheSame
pi_101011923
Jipster, misschien kun je het ook in V&A zetten?
Het is een mooi jurkje, maar ik zit met hetzelfde 'probleem' haha!
  zondag 21 augustus 2011 @ 20:45:14 #179
68591 twentemeisje
Onmeunig Twents
pi_101014302
:o Lees ik hier een paar topics even niet aandachtig mee, mis ik zomaar verse babietjes!

Lieve B_J, gefeliciteerd met jullie dochter! Wat heeft ze een prachtige naam. :* Geniet geniet geniet ervan!

M-J ze is er, en wat is ze klein! Wat een geluk, en wat een contrast met het verdriet om het meiske dat er nu niet bij is. Ik hoop dat jullie volop kunnen genieten van jullie prachtige kind en wens jullie alle geluk van de wereld toe! :*
pi_101017029
Asyniur Gefeliciteerd met je 2 streepjes, een brusje voor Harry *O* *O*

Hoop dat je je gauw wat beter gaat voelen en je bekken het nog een beetje gaat volhouden.
pi_101030378
Meld.. Ennuh, hoe verrassend, nog steeds alles rustig hier..
  maandag 22 augustus 2011 @ 08:06:11 #182
68591 twentemeisje
Onmeunig Twents
pi_101030671
En Asy ook gefeliciteerd natuurlijk!!! :*
  maandag 22 augustus 2011 @ 08:08:07 #183
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_101030679
fluugs, leuk hè? Ik moest laatst ook zo op mijn handen zitten toen Orea ook zwanger leek te zijn en dan jij...
Doe jij een meisje? Doe ik een jongetje O+

hilliebilie, stilte voor de storm? ;)

Mus, ik pak ook alle slaap die ik pakken kan. Dag en nachtritme is weer voor later een zorg, maar dat zal wel loslopen...
pi_101030750
Meld
Baby is weer verder gezakt vannacht volgens mij. Ik werd vannacht wakker met verschrikkelijke steken in mn doos. En lekker de nodige harde buiken. Dreumes is lekker naar kdv vandaag, ik ga nog even slapen.
Straks gezellig lunchen met een vriendinnetje die een halve week later als ik uitgerekend is :D zo leuk!

Hilliebillie... Shit zeg.. nog steeds niks.. je hebt toch een 'einddatum' voor inleidend toch?

Mus hoe was jou nacht?

Beregd alles nog rustig bij jullie? Bij Piglet ook?

En Linda, als je meeleest, hoe is het bij Jou?
  maandag 22 augustus 2011 @ 08:52:38 #185
292060 TimeJumper
Jumping around ;)
pi_101031077
Jeejjjj LLM straks gaan jullie nog allemaal tegelijk bevallen :D _O-

Beregd is de ontsluiting van 3 centimeter al groter geworden? of is misschien zelfs de baby er al :? *O*

Kyara, vandaag heb je toch die SEO? lekker kijken naar de baby. Ik ga er gewoon vanuit dat alles verder goed is, zie je.

Bar, dat geeft me wel moed. Dat jij zelfs een kies hebt laten trekken in de laatste termijn.

MissJones hoe gaat met met de LittleMissJones? Gelukkig woon je vlak bij het ziekenhuis, zodat ze niet ver uit je buurt is en jij er zo staat.
Rayen 2½ jaar!
pi_101031222
Hillie, nog niks. Hopelijk toch snel actie voor jou!

Beregd, piglet, Linda, bij jullie ook alles nog rustig?
  maandag 22 augustus 2011 @ 09:13:44 #187
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_101031328
Doe is leuk een baby vandaag? Zo'n pokkedag namelijk, druk op het werk, niet lekker kunnen zitten, kut geslapen (zweten, plassen, mug in de kamer), dus ben toe aan leuk baby-nieuws!
pi_101031398
Ja, ik lurk :@ Sorry :D

Hier niks. Gisteravond dacht ik dat het kwam, maar nu is alles weer rustig en baby nog in buik. Vriendlief claimt nu de comp, ik post straks even iets uitgebreider
Lotte!
Noah!
  maandag 22 augustus 2011 @ 09:35:19 #189
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_101031645
quote:
2s.gif Op maandag 22 augustus 2011 08:08 schreef Asyniur het volgende:
fluugs, leuk hè? Ik moest laatst ook zo op mijn handen zitten toen Orea ook zwanger leek te zijn en dan jij...
Doe jij een meisje? Doe ik een jongetje O+

Deal! Jij bent een jommetjesmama heb je dus besloten? :P

Bij ons is er gezien de familiehistorie ook erg veel kans op een jongen, maar ik ben zo anders zwanger dit keer... Ach ja, nog een weekje of 10 dan weten we het.... ;)
pi_101031803
Asy, volgens mij had ik je nog niet gefeliciteerd. :D
Gefeliciteerd! *O* Hopelijk voel je je snel beter.
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
  maandag 22 augustus 2011 @ 09:42:48 #191
312987 PurpleDaisy
Kopietje van 1
pi_101031835
Mogguh dames.

quote:
0s.gif Op maandag 22 augustus 2011 09:13 schreef Susie het volgende:
Doe is leuk een baby vandaag? Zo'n pokkedag namelijk, druk op het werk, niet lekker kunnen zitten, kut geslapen (zweten, plassen, mug in de kamer), dus ben toe aan leuk baby-nieuws!
Dit! Behalve dan dat het echt een pokkedag is vandaag.
pi_101032209
ik weet iets wat jullie niet weten :+
  maandag 22 augustus 2011 @ 10:00:58 #193
312987 PurpleDaisy
Kopietje van 1
pi_101032224
quote:
0s.gif Op maandag 22 augustus 2011 10:00 schreef Kleurdoos het volgende:
Ennnn... dat ga je met ons delen? *).
  maandag 22 augustus 2011 @ 10:00:59 #194
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_101032225
quote:
0s.gif Op maandag 22 augustus 2011 10:00 schreef Kleurdoos het volgende:
Ja wie is er vannacht geboren?
pi_101032263
ik schuif iig een plekje naar voren, maar t vertellen laat ik aan diegene over :+
  maandag 22 augustus 2011 @ 10:04:23 #196
312987 PurpleDaisy
Kopietje van 1
pi_101032294
Oeh spannend! Ik denk p_iglet :7. Als totale verrassing.
  maandag 22 augustus 2011 @ 10:07:57 #197
318546 Mevr_Mus
Met Mini_Musjes
pi_101032368
quote:
0s.gif Op maandag 22 augustus 2011 10:02 schreef Kleurdoos het volgende:
ik schuif iig een plekje naar voren, maar t vertellen laat ik aan diegene over :+
:o
Oude (on)bekende.
pi_101032419
Oeh een verse baby *O* kan nie wachten, hij/zij moet snel komen vertellen!
  maandag 22 augustus 2011 @ 10:11:49 #199
318546 Mevr_Mus
Met Mini_Musjes
pi_101032448
Ik ben er ook nog dus :) Na een nacht met een beetje slaap, een heel actief jongetje en flink wat harde buiken. Zo naar de vk, ben benieuwd wat hij te zeggen heeft :)

KD, nu moet ik dus de hele ochtend fok blijven checken tot ik weet wie er bevallen is hè :(
Oude (on)bekende.
pi_101032470
Ik gok hilliebillie :)
  maandag 22 augustus 2011 @ 10:12:52 #201
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_101032476
quote:
0s.gif Op maandag 22 augustus 2011 10:02 schreef Kleurdoos het volgende:
Oeh, Spannend!
pi_101032706
Owwww nu ben ik ook heel benieuwd!

Hier thuis aan het werk, even rustig na het drukke weekend dat het in teken stond van de bruiloft (vrijgezellenfeestje en voorbereidingen als ceremoniemeester). Was een geslaagd dagje! Een kleurenworkanalyse workshop gedaan, onvoorstelbaar wat kleuren met je gezicht kunnen doen!
pi_101032717
althans ik denk dat de baby er al is..althans ik hoop dat de baby er al .. :P
pi_101032737
Als KD het weet zet ik mijn geld in op Kaarr
The way you rock'n'roll
  maandag 22 augustus 2011 @ 10:27:21 #205
312987 PurpleDaisy
Kopietje van 1
pi_101032768
quote:
0s.gif Op maandag 22 augustus 2011 10:24 schreef Jipster het volgende:
Owwww nu ben ik ook heel benieuwd!

Hier thuis aan het werk, even rustig na het drukke weekend dat het in teken stond van de bruiloft (vrijgezellenfeestje en voorbereidingen als ceremoniemeester). Was een geslaagd dagje! Een kleurenworkanalyse workshop gedaan, onvoorstelbaar wat kleuren met je gezicht kunnen doen!
Oh zo'n kleurending hebben we met het werk ook een keer gedaan. Dat is best verfrissend qua ehm.. openbaringen. Zegmaar. Wel een leuk idee als vrijgezellenfeestje!

Ik trek zo m'n brood maar weer es tevoorschijn voor ik misselijk over m'n bureau hang alhier. De zin om te werken is ook ver te zoeken vandaag. Het is zo lekker buiten.
pi_101032775
ik ken wel meer mensen hoor :P en Kaarrrrr mot lekker wachten nog
pi_101032963
Spannend :) Piglet misschien?
pi_101033017
Ik denk Linda
pi_101033033
ik denk iemand, we horen t straks zelf wel :P
pi_101033273
quote:
0s.gif Op maandag 22 augustus 2011 10:40 schreef Sonnetje85 het volgende:
Ik denk Linda
Linda heeft zich vanochtend nog gemeld dus dan is het toch p_iglet denk ik. De andere LLM hebben zich wel gemeld nu volgens mij.

KD, ik vond Kaarr wel iemand die het via jou zou laten weten.
The way you rock'n'roll
  maandag 22 augustus 2011 @ 10:54:28 #211
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_101033359
Hehehe gemeenerd Kd ;)
pi_101033361
Behalve Beregd die heeft ook nog niet gemeld. Toch?
pi_101033399
Dat is waar. De LLV heeft zich nog niet gemeld.
The way you rock'n'roll
  maandag 22 augustus 2011 @ 10:57:17 #214
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_101033442
Kd verplaatste zich stiekem op de bank en schoof zo een plekje op.. :')

En de kat van de vriendin van de buren kreeg kittens :+
pi_101033470
hoi

ben benieuwd wie vers beebje heeft!!!

Hier lekker aan de voorwerk... en :O moe moe moe... want wat is er erger aan verbouwen.. als de buren ook beginnen... net op de momenten dat je zelf een pauze wilt nemen... 8)7
deze week nog hopelijk wat klussen in huis en dan is het genoeg voor dit jaar hoor...

Hier weer een nieuw ding ontdekt wat kan tijdens zwangerschap... na sex héél de dag weeën hebben.. wel lichte, maar constant zeurend... leuk is anders...

Ik heb gezien dat we in de top 10 staan... en nog een 10 dagen en we zijn meldingplichtig *O*
je mag de moed even verliezen, maar de hoop NOOIT opgeven Luna Jade Xandy
Kyan
pi_101033480
KD :o wat gemeen!!!

Ik ben het niet O-)
pi_101034022
Iemand gokte mij maar zo snel gaat da nie hoor ;)
Ik ben nu ook wel erg benieuwd..
pi_101034117
Nu ben ik ook heel erg benieuwd en de kittens van de buuf van evenstar tellen niet.
Dus kom je eens melden verse mama of papa
  maandag 22 augustus 2011 @ 11:36:56 #219
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_101034502
piglet heeft zich nog niet gemeld!
pi_101034564
quote:
0s.gif Op maandag 22 augustus 2011 11:18 schreef hilliebillie het volgende:
Iemand gokte mij maar zo snel gaat da nie hoor ;)
Ik ben nu ook wel erg benieuwd..
Ja ikke... En daarna zag ik dat je jezelf gemeld had vanmorgen :')
Maar ik gun het je zo ;)
pi_101035397
quote:
1s.gif Op maandag 22 augustus 2011 11:38 schreef Nirak het volgende:

[..]

Ja ikke... En daarna zag ik dat je jezelf gemeld had vanmorgen :')
Maar ik gun het je zo ;)
Jamaar.. ik heb nog geen tijd om te bevallen.. wil eerst m'n zwangerschapsverlofprojectje af hebben :Y

SPOILER
Tja en anders moet ik na de bevalling maar tijd gaan zoeken ergens denk ik :@ maar dat zal dan niet meer zo gemakkelijk gaan. Ach ja alles komt goed B-)
pi_101035452
KD, das gemeen :N
Piglet of beregd.. De 1e had er geen tijd voor in het schema, dus beregd? :P
pi_101035563
Dat ziet er mooi uit hillie! Hoop dat je t nog af krijgt :)
pi_101035644
Hillie dat doe je goed.
Ik ga het hier niet laten zien. Dan kan vast en zeker ook aan de slag. Vriend wilde Ean al meenemen naar de phoxy dag dit jaar heb ik het kunnen voorkomen maar voor volgend jaar moet ik nog wat verzinnen.
pi_101036046
quote:
0s.gif Op maandag 22 augustus 2011 12:13 schreef ferrari_rood het volgende:
Hillie dat doe je goed.
Ik ga het hier niet laten zien. Dan kan vast en zeker ook aan de slag. Vriend wilde Ean al meenemen naar de phoxy dag dit jaar heb ik het kunnen voorkomen maar voor volgend jaar moet ik nog wat verzinnen.
Ach, leuk toch!!
Een kind van een collega van mij die was eerder lid van de phoxy-club als dat ie bij de gemeente stond ingeschreven :P maar zo ver zal het bij ons niet gaan denk ik..

Maar er zitten al heel wat uurtjes in zo (op m'n gemak natuurlijk) met schuren en lakken en weer schuren en nog een laagje.. En eigenlijkis het alleen maar inkleuren want een maat van ons heeft in drie lagen uitgefreesd.. (maja toch zit je dan nog wel eens over een lijntje heen, aangezien ik verder helemaal niet creatief ben aangelegd)
pi_101036285
Oef, spannend. Wachten op babynieuws!

In de tussentijd even jompelen voor onze goede seo. Toch wel opgelucht. Alles goed en het is nog steeds een jongetje en hij is er nog steeds erg trots op. Ook lekker beweeglijk, halverwege gewoon omgedraaid en zo. Leuk met zijn voeten gespeeld. Cervix is bijna 6 cm dus ook dat zit wel goed. Zal later ook even een plaatje posten.

Ik ben weer helemaal *O* O+ *O* O+ *O* O+ *O* O+
pi_101036343
Kyara *O*
pi_101036418
Ik gok op Wickie trouwens....
pi_101036561
Wat fijn Kyara *O*

Wickie heeft een uurtje terug nog gepost op facebook dus ik denk niet dat zij het is :+

Ik gok ook op Beregd
pi_101036594
Wickie en Linda hebben vanochtend nog gepost :+
The way you rock'n'roll
pi_101036638
Piglet dan, denk ik.
pi_101036679
quote:
0s.gif Op maandag 22 augustus 2011 12:45 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Wickie en Linda hebben vanochtend nog gepost :+
nah, kan best toch? Vraag maar aan BJ ;)
pi_101036689
quote:
0s.gif Op maandag 22 augustus 2011 12:47 schreef Kyara het volgende:

[..]

nah, kan best toch? Vraag maar aan BJ ;)
Niet als ze zelf mee zitten te gokken :P
The way you rock'n'roll
pi_101036752
quote:
0s.gif Op maandag 22 augustus 2011 12:48 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:

[..]

Niet als ze zelf mee zitten te gokken :P
hmmm... om ons op het verkeerde been te zetten dan :Y
pi_101036840

Kunnen jullie uit de 1e foto halen dat het een jongetje is trouwens? Voor ik deze doorstuur naar de hele familie.....
pi_101037053
quote:
0s.gif Op maandag 22 augustus 2011 10:27 schreef Kleurdoos het volgende:
ik ken wel meer mensen hoor :P en Kaarrrrr mot lekker wachten nog
Is goed hoor..laat mij nog maar ff wachten :Y
ik is het dus niet
Ben wel benieuwd wie dan wel!

Mooie foto's Kyara O+
Hoe oud is de oudste?
Hoe oud is de jongste?
pi_101037149
Kyara, fijn dat de SEO goed was.
Ik haal geen jochie uit die echo, op dit formaat. Weet niet hoe geoefend je familie is en de plaatjes die je wil sturen?
  maandag 22 augustus 2011 @ 13:19:12 #238
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_101037632
Ik haal het er niet uit Kyara.... Neem aan dat dat lange ding z'n been is :P Leuke plaatjes en wat fijn dat alles goed is! *O*
pi_101038052
quote:
0s.gif Op maandag 22 augustus 2011 11:36 schreef Susie het volgende:
piglet heeft zich nog niet gemeld!
En de bonuspunten gaan naar susie :D

Precies op dit tijdstip is Joris geboren. 3210gr met een hele soepele bevalling. T_igger gaat zo pepijn van school halen. Dan kan die met zijn broertje kennis maken.
pi_101038109
Jaaaaah, verse baby!!!!! Van harte gefeliciteerd p_iglet & t_igger met de geboorte van jullie zoon!!!
*O* *O* *O* *O* *O* *O*
pi_101038112
Piglet, gefeliciteerd met Joris! Wat een leuke naam! Gaat alles goed met jullie?
Lotte!
Noah!
pi_101038129
quote:
0s.gif Op maandag 22 augustus 2011 10:50 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:

[..]

Linda heeft zich vanochtend nog gemeld dus dan is het toch p_iglet denk ik. De andere LLM hebben zich wel gemeld nu volgens mij.

KD, ik vond Kaarr wel iemand die het via jou zou laten weten.
Oh dat had ik niet gezien :D
pi_101038154
Gefeliciteerd P_iglet, T_igger en Pepijn!
Hoe oud is de oudste?
Hoe oud is de jongste?
pi_101038165
*O* P_iglet, T_igger en Pepijn, gefeliciteerd met Joris!! *O*
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_101038222
Piglet, tigger en Pepijn gefeliciteerd met Joris! Wat een leuke naam O+
  maandag 22 augustus 2011 @ 13:39:58 #246
312987 PurpleDaisy
Kopietje van 1
pi_101038313
quote:
1s.gif Op maandag 22 augustus 2011 13:32 schreef p_iglet het volgende:

[..]

En de bonuspunten gaan naar susie :D

Precies op dit tijdstip is Joris geboren. 3210gr met een hele soepele bevalling. T_igger gaat zo pepijn van school halen. Dan kan die met zijn broertje kennis maken.
*O* Ik had het gewoon goed! *O*. Wow! Wat leuk, gefeliciteerd! Leuke stoere naam.
Geniet er lekker van :*.
pi_101038357
Gefeliciteerd met Joris P_iglet, T_igger en Pepijn. Alles goed gegaan?
  maandag 22 augustus 2011 @ 13:43:33 #248
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_101038437
gefeliciteerd! *O* *O* *O*
Dus toch niet overtijd gegaan ;)

Geniet van je kraamtijd! *O*
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
pi_101038468
P_iglet, T_igger en Pepijn heel erg gefeliciteerd met jullie zoon en broertje *O*
  maandag 22 augustus 2011 @ 13:44:28 #250
30252 Soempie
Procreating
pi_101038470
Wat een leuk nieuws allemaal. *O* Van harte gefeliciteerd met de geboorte van Joris, P_iglet!

En Kyara ook al zulk goed nieuws en mooie foto's. *O* Op de foto kan ik niet zien dat het een jongetje wordt, maar ik heb er helemaal geen verstand van. :D
  maandag 22 augustus 2011 @ 13:44:54 #251
312987 PurpleDaisy
Kopietje van 1
pi_101038481
Oh en *O* voor Kyara en haar goede nieuws natuurlijk!
pi_101038607
:o maar die bedoelde ik helemaal niet, dus susie mag die bonuspunten weer inleveren :o
pi_101038613
en natuurlijk van harte gefeliciteerd Piglet :D
pi_101038620
Gefeliciteerd Piglet, Tigger en pepijn. Met jullie nieuwe zoon en broertje! *O*
pi_101038629
Kyara, ik kan er niet uithalen dat het een jongen is hoor, vind de eerste foto vooral een imitatie van je avatar :Y
Ik vind het hele mooie plaatjes!!

Piglet en tigger gefeliciteerd met Joris!! *O* *O* Wat een lekker stoere naam ook!
pi_101038679
Piglet & tigger! Feli *O*
aan je post lees ik af dat je jezelf goed voelt: fijn!
pi_101038742
Gefeliciteerd met Joris O+ P_iglet, T_igger en Pepijn
  maandag 22 augustus 2011 @ 13:58:59 #258
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_101039017
P_iglet en T_igger en grote broer Pepijn , van harte gefeliciteerd!! :*
  maandag 22 augustus 2011 @ 13:59:43 #259
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_101039047
*O* Piglet & Tigger van harte gefeliciteerd! *O*
I'm so glamourous I piss glitter!
pi_101039060
quote:
0s.gif Op maandag 22 augustus 2011 13:47 schreef Kleurdoos het volgende:
:o maar die bedoelde ik helemaal niet, dus susie mag die bonuspunten weer inleveren :o

Dan gok ik nog op Lujaxa..alhoewel dat wel een beetje vroeg zijn zou...
Lotte!
Noah!
pi_101039167
Piglet Tigger en Pepijn gefeliciteerd met jullie zoon en broertje Joris! *O* *O*
Mama van Jaël (17-07-2009)
Mama van Sarah (05-03-2011)
pi_101039188
quote:
0s.gif Op maandag 22 augustus 2011 14:00 schreef Linda2205 het volgende:

[..]

Dan gok ik nog op Lujaxa..alhoewel dat wel een beetje vroeg zijn zou...
joh, die kwam nog melden dat ze over 10 dagen meldplicht heeft
  maandag 22 augustus 2011 @ 14:06:49 #263
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_101039309
p_iglet en tigger, van harte gefeliciteerd met de geboorte van Joris! *O*

Kyara, wat fijn dat alles goed was! O+

fluugs, mannengezin: check O+

Jipster, fijn dat de vrijgezellendag zo geslaagd was! :Y
pi_101039589
*O* voor de mooie echo plaatjes!

En een dubbele *O* *O* voor het kersverse babietje van Piglet! Gefeliciteerd en een fijne tijd toegewenst met je man en zoontjes!
pi_101039643
Jeuj!!! Joris is geboren!! *O* Gefeliciteerd Piglet en Tigger!!! *O*

En ook *O* voor de goede echo's!!

Ik had vandaag na het plassen enorme steken in mn doos, kon er niet van lopen. Ik gok dat ukkie nog wat verder aan het indalen is!
Tralalalaaa
pi_101039864
quote:
0s.gif Op maandag 22 augustus 2011 14:03 schreef Kleurdoos het volgende:

[..]

joh, die kwam nog melden dat ze over 10 dagen meldplicht heeft
Sorry hoor ;(
Lotte!
Noah!
pi_101039887
p_iglet gefeliciteerd :*

Kyara wat een mooie echo's *O*
pi_101039911
quote:
0s.gif Op maandag 22 augustus 2011 13:47 schreef Kleurdoos het volgende:
Oh, nog meer verse babies op komst! O+
pi_101039970
Holy crap ik sta al 7e ;(

:P
Tralalalaaa
pi_101040030
Piglet, meneer piglet en pepijn gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon joris!
pi_101040051
quote:
0s.gif Op maandag 22 augustus 2011 14:28 schreef Take_A_Picture het volgende:
Holy crap ik sta al 7e ;(

:P
Misschien zelfs al 6e!
pi_101040060
P_iglet jaha daar is je zoon iets eerder dan plantechnisch mocht toch?
maar van harte gefeliciteerd en wat een ontzettende leuke naam.
pi_101040075
Ja dat besefte ik me ook toen ik me bedacht dat er wellicht nog iemand bezig was al... :D
Tralalalaaa
pi_101040114
uhuh
pi_101040174
Ik zet in op Beregd!
pi_101040216
Gefeliciteerd p_iglet en t_igger!! *O* *O* *O*

o en ik zet in op mevr mus!
pi_101040239
Ik denk ook Beregd zijn vrouw had toch al wat weeën en ontsluiting?
  maandag 22 augustus 2011 @ 14:45:56 #278
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_101040484
Gefeliciteerd met de geboorte van Joris, P_iglet en T_igger!
Cavia's zijn geen varkentjes en ze komen niet uit Guinea. Waarom cavia's dan toch als 'biggetjes' werden betiteld is onzeker maar dit heeft waarschijnlijk te maken met de piepende en knorrende geluiden die ze frequent maken.
pi_101040596
P_iglet en T_igger gefeliciteerd met de geboorte van Joris *O* Wat een leuke naam!
The way you rock'n'roll
pi_101040800
Gefeliciteerd met Joris, Piglet, Tigger & Pepijn! *O*
Hardloper.
IG @webkim
pi_101040829
piglet en tigger van harte met jullie zoon *G*
en pepijn jij natuurlijk met je broertje!
pi_101041292
Asyniur! :o *O* *O* *O* *O* Gefeliciteerd! :*

Piglet en Tigger, van harte met Joris! Mooie naam! O+

Wij zijn weer terug van een weekend Landal. Mijn bekken zijn nu volledig naar de klote en in Burgers Zoo gister zat ik in een rolstoel :')
We hebben nu 3 weken vakantie en ik heb pijn. Hiep hoi w/
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_101041576
Piglet, Tigger en Pepijn heel erg gefeliciteerd met jullie zoon en broertje! *O* *O*

En degene die zich nog heeft gemeld heeft vandaag is Beregd. Ik hoop heel erg dat daar inmiddels een mooi babietje is geboren.

Ook een jompel Voor Kyara, mooie plaatjes ook zeg *O*

Ik ben even wezen lunchen en ben kapot, dat hakt er toch wel in.. Voel me vandaag zoiezo maar benauwd en licht in m'n hoofd.. Ik ga een dutje doen.
pi_101041750
De vrouw van Beregd had idd al regelmatige weeën (die ze zelf niet voelde) en 3 cm ontsluiting, en ze moest vandaag weer op controle volgens mij, dus ik denk dat ze haar gehouden hebben en dat ze nu een mooi kindje aan het baren is (of al gedaan heeft)
  maandag 22 augustus 2011 @ 15:22:00 #285
312987 PurpleDaisy
Kopietje van 1
pi_101041755
Ahw Vlindur, wat vervelend -O-. Gaat meneer Vlindur je nu verwennen door als een soort personal assistant te fungeren in de vakantie? 8-).

Wickie, het weer draagt er volgens mij ook niet aan mee. Het is buiten ook wel plakkerig geloof ik. Dat ga ik zo op de fiets ondervinden.
  maandag 22 augustus 2011 @ 15:25:08 #286
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_101041851
Piglet en Tigger van harte met Joris *O* Pepijn van harte met jou kleine broertje :* *O*
pi_101041860
Het is buiten inderdaad plakkerig... net een uur met het OV naar huis en dat was ook niet top!

Vrijdag weer een echo *O* weer even naar de beebs gluren :)

Ow en wat is kinderopvang duur :X ga er nog maar eens goed over nadenken wat ik ga doen met werken, misschien dat ik het eerste jaar wel even stop.
pi_101042125
quote:
0s.gif Op maandag 22 augustus 2011 14:32 schreef Take_A_Picture het volgende:
Ja dat besefte ik me ook toen ik me bedacht dat er wellicht nog iemand bezig was al... :D
Sta dan niet in het lijstje maar ben ook nog een dag voor je!!
Good mums have sticky floors, dirty ovens and happy kids!!
pi_101042186
Klumsy, reken even uit op de site van de belastingdienst wat je terug kan krijgen. Mette gaat 2 dagen in de week, we betalen daar ong. 175 euro per maand voor (met wat je terug krijgt dus). Als ik zou stoppen met werken lopen wij erg veel inkomsten mis, ik werk 3 dagen en verdien ong. 1100 euro netto. Daarnaast zou ik het niet trekken continu thuis te zijn, maar dit even terzijde. Koter 2 gaat het eerste half jaar 1 dag en daarna ook 2 dagen. Zelfde kdv, zelfde groep heel fijn en vertrouwd voor ons. Mette schuift door naar de peutergroep.

Hier viel de plakkerigheid wel mee vandaag vond ik. En nou ga ik slapen.
  maandag 22 augustus 2011 @ 15:36:17 #290
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_101042277
jaaaaah een vers beebje!!! gefeliciteerd met de geboorte van Joris Piglet en Tigger!!!!
en Pepijn s grote broer; wat stoer en wat leuk!!!
:D
pi_101042338
Balen Vlindur!

Welterusten Wickie!

Het is inderdaad vrij klef weer. Lekker plakkerig inderdaad.

Je krijgt inderdaad best veel terug van de belastingdienst maar het is lastig rekenen omdat de tarieven voor 2012 nog niet bekend van de kdv's en zijn misschien ook nog veranderingen op komst (zal op Prinsjesdag blijken).

Maar krijg je geen kwantumkorting als je er 2 tegelijk komt afleveren?

Edit: hier gaat de kleine het 1e half jaar ook 1 dag en daarna 2 dagen. Ga zelf 3 dagen werken.
pi_101042368
quote:
1s.gif Op maandag 22 augustus 2011 15:34 schreef wickie het volgende:
Klumsy, reken even uit op de site van de belastingdienst wat je terug kan krijgen. Mette gaat 2 dagen in de week, we betalen daar ong. 175 euro per maand voor (met wat je terug krijgt dus). Als ik zou stoppen met werken lopen wij erg veel inkomsten mis, ik werk 3 dagen en verdien ong. 1100 euro netto. Daarnaast zou ik het niet trekken continu thuis te zijn, maar dit even terzijde. Koter 2 gaat het eerste half jaar 1 dag en daarna ook 2 dagen. Zelfde kdv, zelfde groep heel fijn en vertrouwd voor ons. Mette schuift door naar de peutergroep.

Hier viel de plakkerigheid wel mee vandaag vond ik. En nou ga ik slapen.
Voor 2 kids 3 dagen per week zijn wij 1925 kwijt en daar krijgen we dan 1225 van terug via de belastingdienst dan hou ik nog "maar" iets van 550 euro salaris over voor 3 dagen werken ( en ben per dag ook nog 2,5 uur reistijd kwijt ) geen idee hoe het uitkomt met de regeling volgend jaar, maar die is minder gunstig dan die van 2011 als ik het goed gelezen heb
pi_101042424
Hou je in je berekening ook rekening met pensioensverlies, vakantiegeld en eventuele 13e maand en winstuitkering Klumsy? En niet te vergeten je eigen carrierekansen als je daarna weer aan de bak wilt?
pi_101042535
En 550 euro minder per maand is nog steeds een hoop vind ik! Zeker als je bedenkt dat ook al je verzekeringen e.d. dan van het salaris van je partner moeten. Ja je houdt er wellicht niks aan over met aftrek van je lasten maar het is nog altijd meer dan als al die lasten alleen van het salaris van de ander moeten.
The way you rock'n'roll
pi_101042539
Zo, ik heb het huis even voor mezelf, dus nu ga ik eens de tijd nemen om uitgebreid te posten.

BJ, jou heb ik nog steeds niet gefeliciteerd met jullie 2e knapperd! Op de eerste foto's lijkt ze heel erg op Evie! Zien jullie dat zelf ook of is dat al aan het veranderen?

MJ, ook jij gefeliciteerd met de geboorte van jullie meisjes en gecondoleerd met het verlies van Chloë. Heel veel sterkte vandaag met de crematie en voor alle dagen dat jullie het nodig gaan hebben. Fijn om te lezen dat L.J. (iemand PM met de volledige naam?) het goed doet!

Vlindur, wat enorm balen dat je nu zo'n pijn hebt!! Hoe lang moet je nog? Was je weekend wel leuk, ondanks alles?

Asy, van harte met je zwangerschap! Ik kreeg helaas ook bijna gelijk met de positieve test weer last van mn bekken en het is er niet beter op geworden, zullen we maar zeggen... ik hoop dat het jou beter vergaat. Probeer zoveel mogelijk Harry zelf te laten lopen of in een buggy mee te nemen bijv.

Ik ben vandaag 38+5 en ben het behoorlijk zat. Gelukkig heeft Ronny vanaf nu vakantie, dus dan kan hij me mooi een beetje ontzien met Lotte. Mn bekken protesteert zo erg, dat het voor mij practisch onmogelijk is de normale dagelijkse dingen te doen met Lotte (in bad gaan, naar bed brengen ed.). Gezellig buiten spelen of een stukje wandelen zijn ook behoorlijk zwaar nu, dus we zaten in het weekend grotendeels binnen. Gelukkig voor Lotte komt daar dus nu verandering in!

[ Bericht 19% gewijzigd door Linda2205 op 22-08-2011 15:49:23 ]
Lotte!
Noah!
pi_101042544
Ik wil ook wel graag blijven werken :) maar dan wel iets in de buurt, dus denk dat ik na m'n verlof niet meer terug ga naar m'n huidige werk en dan op m'n gemak wat ga zoeken in de buurt :)
pi_101042642
Salaris is geen probleem, dus dat scheelt... Maar wil gewoon zelf graag blijven werken gewoon omdat ik dat leuk vind, maar dan niet iets met 2,5 reizen per dag
pi_101042735
Same here Klumsy. Ik ga wel gewoon na mijn verlof aan het werk maar daarna iets zoeken in de buurt. Heb ook ruim 2 uur reistijd per dag en dat breekt ook op (plus dat halen en brengen naar kdv ook rennen en vliegen gaat worden). Manlief heeft reistijd van bijna 3 uur per dag dus die kan ook weinig (plus dat je van de ns echt niet op aan kan....)
pi_101042764
Linda wat prut zeg -O-
Ik hoop dat je beeb zich snel aandient :*
The way you rock'n'roll
pi_101042777
Gefeliciteerd p_iglet, t_igger en Pepijn met jullie zoon en broertje Joris!!!
pi_101042842
nah, zal ik hem dan maar sluiten?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')