dat ligt aan het ziekenhuis maar ook aan hoeveel er liggen te bevallen.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 20:14 schreef mignonne het volgende:
hodver. Had ik een heel verhaal getikt over dat ik mijn bevalling prima vond poliklinisch, is ie niet gekopieerd![]()
enniewees, t ging dus over thuis vs ziekenhuis.
En ik ben van mening dat je zelf moet doen waar je je het prettigst bij voelt, dat verschilt per persoon, het een is niet beter dan t ander.
En t is echt niet waar dat je een nummertje bent als je in t ziekenhuis bevalt, als je poliklinisch bevalt gaat je eigen verloskundige met je mee en die staat de hele tijd aan je bed, net als wanneer je thuis zou blijven. Het kille van de verloskamers viel ook heus mee, het is echt geen abattoiren bij mij was t licht zelfs gedimt bij beiden.
Als je overgedragen wordt zou t kunnen dat je een nummertje bent, maar dat heeft niets te maken met thuis of poliklinisch.
Heerlijkquote:Op donderdag 18 augustus 2011 20:46 schreef Beregd het volgende:
mijn vrouw lag vanmorgen aan de monitor, blijkt ze al regelmatige weeën te hebben (+- 8min) volgens e vk, maar ze voelt nog niks
Gek toch?
Maar dat staat toch los van een poliklinische bevalling? jij was daar niet poliklinisch toch, jij was daar toch op medische indicatie ingestuurd (want kind in vruchtwater gepoept?)quote:Op donderdag 18 augustus 2011 20:48 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
dat ligt aan het ziekenhuis maar ook aan hoeveel er liggen te bevallen.
bij mij was er dus echt een rij he!
5 vrouwen en we werden gewoon doorgeschoven.
dus dat was hectisch en strontvervelend.
harde buiken voelt ze ook niet.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 20:49 schreef Takkembah het volgende:
[..]
Heerlijk![]()
Ik heb bij beide bevalling de eerste 4-5 niet veel gevoeld hoor. Voelde eerder als harde buiken....
hahah dat bewijst nog niet dat ie eruit kwam als voorbode natuurlijk..kan ook gewoon door t gewroet in je petoetquote:Op donderdag 18 augustus 2011 20:58 schreef Beessie-Jen het volgende:
ik kom ook nog ff binnenvallen in het thuis en ziekenhuis bevallen...
Ik vond en vind het echt een verademing thuis!! Ik vond het heeeerlijk in mijn eigen sfeertje te zijn, op mijn eigen vertrouwde bed, waar ik me het meest thuis voel.. Ik was ook veel meer ontspannen, ondanks het enorme bevallingsgeweld (weeenstorm) en idd na de tijd was de troep zo weg... ik heb het amper gezien. na het hechten hebben ze direct het plastic en de matjes enzo verschoond/ weg gedaan...
en na het douchen (5 min) had ik al een schoon bed...echt heeeerlijk!!!
(zo anders dan de vorige keer allemaal.....).
![]()
![]()
![]()
en voor de geintresseerden; ik heb nog een update gezet in het babytopic, ik ga jullie dus ook verlaten...
en natuurlijk lurk ik nog mee
alle LLM's ik wil jullie beebs ook snel bewonderen!!! succes alvast!
ennnuh KD; die slijmprop he?![]()
![]()
QFTquote:Op donderdag 18 augustus 2011 21:05 schreef mignonne het volgende:
[..]
Maar dat staat toch los van een poliklinische bevalling? jij was daar niet poliklinisch toch, jij was daar toch op medische indicatie ingestuurd (want kind in vruchtwater gepoept?)
Nouja hoe dan ook, ik hoor en lees het heel vaak dat men zegt dat je thuis het best bevalt want daar ben je het meest op je gemak. Maar ik zou persoonlijk die situatie om willen draaien en zeggen dat je het beste bevalt als je op je gemak bent, en dat is nu eenmaal niet voor iedereen de thuis-situatie, dus zoek vooral die situatie op waar jij denkt dat je het meest op je gemak zult zijn.
Ik heb het wel eens eerder verteld maar wij hadden een bed van thuiszorg in de woonkamer moeten zetten voor de bevalling, ik vond dat hele bed-in-woonkamer dusdanig afdoen aan mijn comfortzone en mijn gemak gevoel dat ik liever in het ziekenhuis beviel.
Er zijn hele hordes vrouwen die het idee of het gevoel van de nabijheid van medische apparatuur dusdanig geruststellend vinden (of dat nou terecht is of niet!), dat ze 100 keer liever en meer ontspannen bevallen in een ziekenhuis. T is zo ontzettend persoonlijk en imho is het een echt niet beter dan het ander.
quote:Op donderdag 18 augustus 2011 21:37 schreef ivetje het volgende:
Mijn kraamhulp gaf al aan, dat als je thuis bevalt en je moet gehecht worden, dat je dan alsnog naar het ziekenhuis moet.
Het is ook ieders eigen keuze, maar er wordt zo krampachtig gedaan, juist over thuisbevallingen eng en geen apparatuur e.d) dat het handig is om iig beide kanten positief te belichten. En ik geloof dat we dat best doen door allemaal onze ervaringen te delenquote:Op donderdag 18 augustus 2011 21:05 schreef mignonne het volgende:
[..]
Maar dat staat toch los van een poliklinische bevalling? jij was daar niet poliklinisch toch, jij was daar toch op medische indicatie ingestuurd (want kind in vruchtwater gepoept?)
Nouja hoe dan ook, ik hoor en lees het heel vaak dat men zegt dat je thuis het best bevalt want daar ben je het meest op je gemak. Maar ik zou persoonlijk die situatie om willen draaien en zeggen dat je het beste bevalt als je op je gemak bent, en dat is nu eenmaal niet voor iedereen de thuis-situatie, dus zoek vooral die situatie op waar jij denkt dat je het meest op je gemak zult zijn.
Ik heb het wel eens eerder verteld maar wij hadden een bed van thuiszorg in de woonkamer moeten zetten voor de bevalling, ik vond dat hele bed-in-woonkamer dusdanig afdoen aan mijn comfortzone en mijn gemak gevoel dat ik liever in het ziekenhuis beviel.
Er zijn hele hordes vrouwen die het idee of het gevoel van de nabijheid van medische apparatuur dusdanig geruststellend vinden (of dat nou terecht is of niet!), dat ze 100 keer liever en meer ontspannen bevallen in een ziekenhuis. T is zo ontzettend persoonlijk en imho is het een echt niet beter dan het ander.
Nou ik lust best wel zo'n afstandsbediening om mijn hoofdeind automatisch omhoog en omlaag te doen hoorquote:Op donderdag 18 augustus 2011 21:48 schreef Kleurdoos het volgende:
trouwens, ik denk dat je pas goed mee kan praten als je beide meemaakt
het enige wat ik 100% zeker weet is dat mijn bed een stuk lekkerder ligt dan zo'n freaking ziekenhuisbed.
Mijn ziekenhuisbed lag ook 100 keer beter dan mn eigen bedquote:Op donderdag 18 augustus 2011 21:48 schreef Kleurdoos het volgende:
trouwens, ik denk dat je pas goed mee kan praten als je beide meemaakt
het enige wat ik 100% zeker weet is dat mijn bed een stuk lekkerder ligt dan zo'n freaking ziekenhuisbed.
ik zeg t ook voornamelijk om mensen die gelijk roepen dat ze in t ziekenhuis willen bevallen 'omdat dat veiliger is' ook de goede kanten te laten zienquote:Op donderdag 18 augustus 2011 22:06 schreef mignonne het volgende:
[..]
Mijn ziekenhuisbed lag ook 100 keer beter dan mn eigen bed![]()
Nee je hebt ook gelijk hoor, alle kanten mogen best gewoon eens benoemd worden op een positieve manierzeker als het je eerste kindje is kan ik me voorstellen dat je het gewoon allemaal niet weet. Tenminste ik wist het echt niet allemaal toen.
Maar ik gaf het gewoon aan omdat ik er altijd een beetje de kriebels van krijg als mensen het erover hebben dat je thuis gewoon het beste bevalt want je bent in je eigen omgeving en dus ben je het meest ontspannen. Als dat als vaststaand feit wordt gebracht zeg maar. Dat lees ik regelmatig (niet per se nu maar in t algemeen), ik weet het niet, die thuisvlieger gaat niet altijd op.
Ofzoiets. Nouja je snapt vast wel wat ik bedoel![]()
En ik weet ook wel wat jij bedoelt hoor, ik zou mn volgende bevalling op zich best thuis willen doen, gewoon om de ervaring te hebbenomdat het kan
en omdat ik dan niet meer hier woon
maar ik vind het risico bij een volgende te groot denk ik.
oh ja das idd ook niet helemaal waar.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 22:09 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
ik zeg t ook voornamelijk om mensen die gelijk roepen dat ze in t ziekenhuis willen bevallen 'omdat dat veiliger is' ook de goede kanten te laten zienhandig
Ik heb niet eens een bed waarbij het hoofdeind omhoog kan.... Ben ook al aan het bedenken of ik daar niet iets voor is ofzo?quote:Op donderdag 18 augustus 2011 21:48 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Nou ik lust best wel zo'n afstandsbediening om mijn hoofdeind automatisch omhoog en omlaag te doen hoor
Vooral in de kraamweek had ik een schurfthekel aan ons bed dat alleen via zo een treklint omhoog en omlaag kon.
ja, 5 kussens in je rugquote:Op donderdag 18 augustus 2011 22:34 schreef Susie het volgende:
[..]
Ik heb niet eens een bed waarbij het hoofdeind omhoog kan.... Ben ook al aan het bedenken of ik daar niet iets voor is ofzo?
quote:
Zoiets dus. Ga toch eens kijken daarvoor, lijkt me wel prettig tijdens en daarna.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 22:44 schreef mignonne het volgende:
[..]_!
je kunt ook zo'n ding huren he bij de thuiszorg geloof ik. Ik heb geen flauw idee hoe dat heet maar dat weten anderen vast wel. Dat is een soort framewerk met doek eroverheen gespannen wat je bij je hoofdeinde zet en dan je kussen er tegenaan. Heb je toch een omhoog hoofdeinde
Die van mij probeert op het moment via mijn zij uit te brekenquote:Op donderdag 18 augustus 2011 23:42 schreef wickie het volgende:
Octo, hebben jullie dan 2 losse matrassen? En hoelaat heb je morgen de echo, ik ben echt totaal niet nieuwsgierig hoor![]()
Ik heb weer lekker last van harde buiken en een baby die meent tocht ff al haar ledematen naar buiten te moeten duwen![]()
Misschien heb ik ook wel iets te fanatiek schoongemaakt vandaag..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tja meld dan maar. Alles rustig behalve m'n darmen dus.. Ga m'n ogen nog ff sluiten hoop ik..
das normaal, ik merk t nu ook heel erg, afgelopen weken al meerdere malen kuitkramp gehad en gisteren schoot t opeens in mn vinger.. kreeg ik mn wijsvinger niet kromquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 09:12 schreef octopussy het volgende:
Goedemorgen.
Wickie, we hebben er 2 losse matrassen op ja. Maar die zitten goed strak tegen elkaar dus niet zo'n probleem om er een beebje op te leggen.
De echo is om 16.45 uur.
Hilliebillie, wanneer je eerst nog geprimed moet worden kan een inleiding best lang duren. Ik ben bij de eerste ingeleid en werd zondagochtend 2 keer met gel behandeld, maandagochtend had ik net aan genoeg ontsluiting om de vliezen te breken en ze is 's middags om 16.35 uur geboren.
Je kan dus zomaar nog anderhalve dag de tijd hebben
Ik slaap trouwens sinds een week echt bar slecht![]()
En vanochtend had ik zoiets raars. Mijn enkel verkrampte en mijn voet bleef maar naar buiten trekken. Ik moest echt even 10 minuten staan voordat het over was.![]()
en dat herken ik ook, nadat ik 2 dagen lang kozijnen en muren in de verf/lak heb gezet. olle was helemaal boos gisterenquote:Op donderdag 18 augustus 2011 23:42 schreef wickie het volgende:
Octo, hebben jullie dan 2 losse matrassen? En hoelaat heb je morgen de echo, ik ben echt totaal niet nieuwsgierig hoor![]()
Ik heb weer lekker last van harde buiken en een baby die meent toch even al haar ledematen naar buiten te moeten duwen![]()
Misschien heb ik ook wel iets te fanatiek schoongemaakt vandaag..
Ik moet precies hetzelfde, ook een glucosetest, met precies 27 weken moet bloed worden geprikt om de bloedgroep van de baby te bepalen en ik krijg rond de 30 weken nog een echoquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 12:28 schreef Soempie het volgende:
Kreeg van de VK te horen dat ik tussen de 24 en 28 weken nog een glucose test moet doen. Met 27 weken bekijken ze de bloedgroep van de baby en met 34 a 35 weken krijgen we nog een echo. Niet omdat er iets aan de hand is, maar zo'n echo is bij deze VK standaard.Ik dacht dat vandaag de laatste echo zou zijn, maar mooi niet dus.
En dat is het niet altijd.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 21:41 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
Het is ook ieders eigen keuze, maar er wordt zo krampachtig gedaan, juist over thuisbevallingen eng en geen apparatuur e.d) dat het handig is om iig beide kanten positief te belichten. En ik geloof dat we dat best doen door allemaal onze ervaringen te delenik ben negatief over het ziekenhuis door mijn ervaring, maar een thuisbevalling heb ik nog niet ervaren. Ik geef alleen aan dat het mij prettiger lijkt, misschien is dat niet eens zo, wie weet :
Ja, ik ben er zelfs al helemaal uitquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 20:21 schreef Soempie het volgende:
Een meisje voor Octo, superleuk! Lukt het met de ideeen voor de babykamer?
Feli! En het gaat allemaal over, in t ergste geval pas over 9 maandenquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 22:30 schreef Asyniur het volgende:
uhm, ja, uhm meld me dan hier ook maar even.
7 april uitgerekend
en het gaat belabberd maar dat mag de pret niet drukken
graag nog niks op fb/hyves ivm familie die nog ingelicht moet worden
Wauw, dat is mooi nieuws! Gefeliciteerd! Ik zet mijn geld op een broertje.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 22:30 schreef Asyniur het volgende:
uhm, ja, uhm meld me dan hier ook maar even.
7 april uitgerekend
en het gaat belabberd maar dat mag de pret niet drukken
graag nog niks op fb/hyves ivm familie die nog ingelicht moet worden
Oh, wat rot. Ging dat de eerste keer ook zo?quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 08:27 schreef Asyniur het volgende:
Claudia, ik ben kotsmisselijk, helemaal kapot en mijn bekken wil al ruim een week niet meer fatsoenlijk mee doen...
De eerste keer was ik ook misselijk, maar dat was goed te doen met elk half uur een klein toastje eten. Ik was toen wel echt moe, zo moe dat ik in slaap viel achter het autstuur tijdens mijn werk.quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 08:37 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Oh, wat rot. Ging dat de eerste keer ook zo?
Bij Ivan was ik al misselijk voor ik wist dat ik zwanger was en heeft het mijn werken erg in de weg gezeten. Bij Lena was ik ook misselijk, maar het begon later, was eerder voorbij en veel beter te doen.
quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 10:41 schreef Kyara het volgende:
Hier vandaag weer een pijlpaal: 20 weken!We zijn al op de helft! :eek:
Ja! Hier idem! Ook in combinatie met hartkloppingen. Hart moet ook al dat extra bloed rondpompen. Veel plezier in Antwerpen!quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 12:08 schreef Soempie het volgende:
Hier net terug van de sportschool. Ben helemaal trots op mezelf dat ik toch een uur cardio heb gedaan. Helemaal omdat ik de laatste tijd best kortademig ben. Is dat een herkenbaar kwaaltje?
Ja hoorquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 17:07 schreef NotTheSame het volgende:
Ik wil ook mijn zwembadje op kunnen zetten! Nirak heb je toevallig nog een plaatsje vrij
?
Pfffff, mijn kind is zonder die oortjes al schattig genoegquote:
Ik had een beertje.quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 18:33 schreef Nirak het volgende:
[..]
Brrr, schattig? Vreselijk lelijk.. Het is een baby, geen beertje
quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 20:47 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ik had een beertje.
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 20:55 schreef Claudia_x het volgende:
Als ik Lena zo in de draagdoek had dan hoorde ik regelmatig mensen fluisterend aan elkaar vragen: "Is dat écht?"
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 7% gewijzigd door Rijstebuiltje op 20-08-2011 21:28:35 ]Wir müssen leben, bis wir sterben!
quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 21:23 schreef Rijstebuiltje het volgende:
Even een beetje offtopic hoor, maar nu we het toch over oortjes hebben:
Vele kennen vast wel de keten "De Beren" .. Bezorgers hebben daar een helm op "Met oortjes" ..
Het is toch iedere keer grappig om te zien, en tis soms moeilijk om je lachen in te houden..En weet je hoe teleurstellend t is als je EINDELIJK een bezorgbeer heb en je al helemaal klaar staat om uit te lachenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt....en dan heeft ie geen oren
![]()
Ik heb een bekkenband. Die draag ik al een weekquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 21:12 schreef Spewey het volgende:
Asy heb je een bekkenband? Ik kreeg tijdens m'n laatste zwangerschap in week 10 weer last van m'n bekken en die heeft me toch wel iets geholpen. Het wekelijkse bezoek aan de bekkenfysio ook, maar zij gaf me bijna geen oefeningen, ze behandelde gewoon het gebied.
Uiteindelijk wel ingeleid omdat het gewoon niet meer ging maar ik heb op deze manier weten te voorkomen dat ik helemaal plat kwam te liggen, dat was toch geen optie want er liep ook nog een dreumes rond.
Heel veel sterkte iig en even een onbeschaamd vraagje, moet er weer een piercing uit?
Ja erg hè, vraag me echter niet wat ik donderdag gegeten heb want dat weet ik niet meer.quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 22:29 schreef Asyniur het volgende:
[..]
Ik heb een bekkenband. Die draag ik al een week
Ik had oefeningen én ze behandelde het gebied. Maar dat hielp maar even (letterlijk).
En ja, er moet weer een piercing uit
dat je dat onthouden hebt
SPOILER: Klaagpost over verbouwenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Is het voor controlle of echt gelijk een gaatje ofzo?quote:Op zondag 21 augustus 2011 09:29 schreef TimeJumper het volgende:
Ik moet maandag naar de tandarts![]()
Het is voor de eerste keer dat ik deze "nieuwe" tandarts bezoek. Ik hoop dat hij de juiste verdoving gebruikt.speciaal voor zwangeren.
(las toch op internet dat die er was) Ben een beetje bang dat het kwaad kan voor de kleine als hij dezelfde verdoving gebruikt maar alleen de dosis verlaagd of zo
Ik heb ook nooit last gehad van nesteldrang bij nummer 1quote:Op zondag 21 augustus 2011 12:31 schreef Susie het volgende:
Ben benieuwd wanneer hier de nesteldrang begint... Ik doe echt niets, lief heeft er meer last van!
Binnenkort komen er gewoon een aantal verse kindjes tegelijkquote:Op zondag 21 augustus 2011 10:24 schreef Nirak het volgende:
Met 3 llm/p's moet er toch wat gebeuren binnenkort
Deal! Jij bent een jommetjesmama heb je dus besloten?quote:Op maandag 22 augustus 2011 08:08 schreef Asyniur het volgende:
fluugs, leuk hè? Ik moest laatst ook zo op mijn handen zitten toen Orea ook zwanger leek te zijn en dan jij...
Doe jij een meisje? Doe ik een jongetje
Dit! Behalve dan dat het echt een pokkedag is vandaag.quote:Op maandag 22 augustus 2011 09:13 schreef Susie het volgende:
Doe is leuk een baby vandaag? Zo'n pokkedag namelijk, druk op het werk, niet lekker kunnen zitten, kut geslapen (zweten, plassen, mug in de kamer), dus ben toe aan leuk baby-nieuws!
Ja wie is er vannacht geboren?quote:
quote:Op maandag 22 augustus 2011 10:02 schreef Kleurdoos het volgende:
ik schuif iig een plekje naar voren, maar t vertellen laat ik aan diegene over
Oeh, Spannend!quote:Op maandag 22 augustus 2011 10:02 schreef Kleurdoos het volgende:
ik schuif iig een plekje naar voren, maar t vertellen laat ik aan diegene over
Oh zo'n kleurending hebben we met het werk ook een keer gedaan. Dat is best verfrissend qua ehm.. openbaringen. Zegmaar. Wel een leuk idee als vrijgezellenfeestje!quote:Op maandag 22 augustus 2011 10:24 schreef Jipster het volgende:
Owwww nu ben ik ook heel benieuwd!
Hier thuis aan het werk, even rustig na het drukke weekend dat het in teken stond van de bruiloft (vrijgezellenfeestje en voorbereidingen als ceremoniemeester). Was een geslaagd dagje! Een kleurenworkanalyse workshop gedaan, onvoorstelbaar wat kleuren met je gezicht kunnen doen!
Linda heeft zich vanochtend nog gemeld dus dan is het toch p_iglet denk ik. De andere LLM hebben zich wel gemeld nu volgens mij.quote:
Ja ikke... En daarna zag ik dat je jezelf gemeld had vanmorgenquote:Op maandag 22 augustus 2011 11:18 schreef hilliebillie het volgende:
Iemand gokte mij maar zo snel gaat da nie hoor
Ik ben nu ook wel erg benieuwd..
Jamaar.. ik heb nog geen tijd om te bevallen.. wil eerst m'n zwangerschapsverlofprojectje af hebbenquote:Op maandag 22 augustus 2011 11:38 schreef Nirak het volgende:
[..]
Ja ikke... En daarna zag ik dat je jezelf gemeld had vanmorgen![]()
Maar ik gun het je zo
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tja en anders moet ik na de bevalling maar tijd gaan zoeken ergens denk ikmaar dat zal dan niet meer zo gemakkelijk gaan. Ach ja alles komt goed
![]()
Ach, leuk toch!!quote:Op maandag 22 augustus 2011 12:13 schreef ferrari_rood het volgende:
Hillie dat doe je goed.
Ik ga het hier niet laten zien. Dan kan vast en zeker ook aan de slag. Vriend wilde Ean al meenemen naar de phoxy dag dit jaar heb ik het kunnen voorkomen maar voor volgend jaar moet ik nog wat verzinnen.
nah, kan best toch? Vraag maar aan BJquote:Op maandag 22 augustus 2011 12:45 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Wickie en Linda hebben vanochtend nog gepost
Niet als ze zelf mee zitten te gokkenquote:Op maandag 22 augustus 2011 12:47 schreef Kyara het volgende:
[..]
nah, kan best toch? Vraag maar aan BJ
hmmm... om ons op het verkeerde been te zetten danquote:Op maandag 22 augustus 2011 12:48 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Niet als ze zelf mee zitten te gokken
Is goed hoor..laat mij nog maar ff wachtenquote:Op maandag 22 augustus 2011 10:27 schreef Kleurdoos het volgende:
ik ken wel meer mensen hooren Kaarrrrr mot lekker wachten nog
En de bonuspunten gaan naar susiequote:
Oh dat had ik niet gezienquote:Op maandag 22 augustus 2011 10:50 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Linda heeft zich vanochtend nog gemeld dus dan is het toch p_iglet denk ik. De andere LLM hebben zich wel gemeld nu volgens mij.
KD, ik vond Kaarr wel iemand die het via jou zou laten weten.
quote:Op maandag 22 augustus 2011 13:32 schreef p_iglet het volgende:
[..]
En de bonuspunten gaan naar susie
Precies op dit tijdstip is Joris geboren. 3210gr met een hele soepele bevalling. T_igger gaat zo pepijn van school halen. Dan kan die met zijn broertje kennis maken.
quote:Op maandag 22 augustus 2011 13:47 schreef Kleurdoos het volgende:
maar die bedoelde ik helemaal niet, dus susie mag die bonuspunten weer inleveren
joh, die kwam nog melden dat ze over 10 dagen meldplicht heeftquote:Op maandag 22 augustus 2011 14:00 schreef Linda2205 het volgende:
[..]
Dan gok ik nog op Lujaxa..alhoewel dat wel een beetje vroeg zijn zou...
Sorry hoorquote:Op maandag 22 augustus 2011 14:03 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
joh, die kwam nog melden dat ze over 10 dagen meldplicht heeft
Oh, nog meer verse babies op komst!quote:Op maandag 22 augustus 2011 13:47 schreef Kleurdoos het volgende:
maar die bedoelde ik helemaal niet, dus susie mag die bonuspunten weer inleveren
Sta dan niet in het lijstje maar ben ook nog een dag voor je!!quote:Op maandag 22 augustus 2011 14:32 schreef Take_A_Picture het volgende:
Ja dat besefte ik me ook toen ik me bedacht dat er wellicht nog iemand bezig was al...
Voor 2 kids 3 dagen per week zijn wij 1925 kwijt en daar krijgen we dan 1225 van terug via de belastingdienst dan hou ik nog "maar" iets van 550 euro salaris over voor 3 dagen werken ( en ben per dag ook nog 2,5 uur reistijd kwijt ) geen idee hoe het uitkomt met de regeling volgend jaar, maar die is minder gunstig dan die van 2011 als ik het goed gelezen hebquote:Op maandag 22 augustus 2011 15:34 schreef wickie het volgende:
Klumsy, reken even uit op de site van de belastingdienst wat je terug kan krijgen. Mette gaat 2 dagen in de week, we betalen daar ong. 175 euro per maand voor (met wat je terug krijgt dus). Als ik zou stoppen met werken lopen wij erg veel inkomsten mis, ik werk 3 dagen en verdien ong. 1100 euro netto. Daarnaast zou ik het niet trekken continu thuis te zijn, maar dit even terzijde. Koter 2 gaat het eerste half jaar 1 dag en daarna ook 2 dagen. Zelfde kdv, zelfde groep heel fijn en vertrouwd voor ons. Mette schuift door naar de peutergroep.
Hier viel de plakkerigheid wel mee vandaag vond ik. En nou ga ik slapen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |