abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 20 augustus 2011 @ 12:46:16 #101
318546 Mevr_Mus
Met Mini_Musjes
pi_100969225
Deze LLM meldt zich ook, met baby in de buik.

Net als Wickie weer een rotnacht, al heb ik wel iets geslapen vanacht! Gister had ik het echt even helemaal gehad... Vk had overleg gehad met de gym en nu blijkt dat ik ivm andere medicijnen die ik slik geen slaapmedicatie kan krijgen. Mijn slapeloosheid vonden ze echter dermate ernstig dat als het de komende dagen niet beter wordt, ze me niet tot 40 weken laten doorlopen en me dus eerder willen inleiden. Beetje gemengde gevoelens daarover :{ Dinsdag een afspraak in het ziekenhuis, ben benieuwd...
Oude (on)bekende.
pi_100969310
och arme Mus; ik heb me je te doen; ik herken dat oververmoeide ook zo ontzettend... ik was ook helemaal op de laatste dagen.
Kan verder niets zeggen wat je gaat helpen; alleen dat ik hoop dat je snel je kleintje mag ontmoeten en je dan wat slaap gaat krijgen...
(das hier jammer genoeg nog maar spaarzaam...).
In elk geval een dikke :*
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
  zaterdag 20 augustus 2011 @ 12:50:34 #103
318546 Mevr_Mus
Met Mini_Musjes
pi_100969316
En ik zie dat we er een nieuwe zwangere bij hebben! Gefeliciteerd Asyniur *O* Wel heel vervelend dat je je zo rot voelt, hopelijk voel je je snel beter :*

Nog even een algemene jompel voor alle mijlpalen en geslachtsbepalingen *O* Ik lees alles mee, maar mijn geheugen is te beroerd om op iedereen te reageren :')
Oude (on)bekende.
pi_100969355
Aysiniur gefeliciteerd *O*
pi_100969423
ow en wicks; ik lees het nu pas: ook sterkte met de slechte nachten.... idd fijn dat het weekend is en Mette geentertaind kan worden...
probeer vanmiddag nog even wat te slapen??
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_100973003
Bah, slapeloosheid is vervelend mevr mus :( en dit weer zal ook vast niet helpen... Ik ben blij met de airco op onze slaapkamer :)

Vandaag 31 weken dus de eerste pampers maar vast in huis gehaald. Was toch bij de etos en had een kortingsbon van ¤7,- op 2 pakken. En toen ik zag dat etos t huismerk babyolie enzo in de aanbieding had hebben we dat ook maar meteen meegenomen (3e gratis).
Dus weer een beetje completer hiero.

En net heerlijk in t zwembad gelegen, eindelijk kon dat weer eens *O*
pi_100974126
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 augustus 2011 12:08 schreef Soempie het volgende:
Hier net terug van de sportschool. Ben helemaal trots op mezelf dat ik toch een uur cardio heb gedaan. Helemaal omdat ik de laatste tijd best kortademig ben. Is dat een herkenbaar kwaaltje?
Ja! Hier idem! Ook in combinatie met hartkloppingen. Hart moet ook al dat extra bloed rondpompen. Veel plezier in Antwerpen!

Mevr. Mus & Wickie: sterkte meiden :*

Hoe is het met je voetjes Susie? Dit weer zal wel niet meewerken voor je enkels.....

Nirak: lekker hoor in het zwembad.
pi_100974194
Aysiniur gefeliciteerd *O*

Slapeloosheid is echt naar.. En mevr mus, ook nog geen medicatie mogen gebruiken is dan nog lastiger.

Hier verder rustig, wat vocht in mijn vingers, gisteren en vandaag na een rommelmarktwandeling. Maar het kriebelt alleen wat, dus dat trekt vast wel weer bij straks..
pi_100974800
Mevr. Mus, ik lees je berichtje nu pas... Wat vervelend dat je geen medicatie mag :{
Wel erg fijn dat je dinsdag naar de gyn mag. Dan kun je samen met hun een plan van aanpak maken waar jij je prettig bij voelt.

Nirak lekker rond dobberen *O*

Ik voel me gezegend met een paar keer per week een rotnacht. Ik denk dat de baby weer ruimte heeft nodig had met al die harde buiken de afgelopen dagen, vandaag is ze weer lekker aanwezig en zit ik lekker met mn beentjes vooruit in de tuin of op bed.
Tijd voor wat anders.. maar wat dan..
  zaterdag 20 augustus 2011 @ 17:07:45 #110
348178 NotTheSame
& Never Be The Same Again
pi_100975220
Mevr. Mus, wat balen die slapeloosheid! En dan ook nog geen medicijnen mogen :{ !

Ik wil ook mijn zwembadje op kunnen zetten :'( ! Nirak heb je toevallig nog een plaatsje vrij ;) ?

Hier liggen we nu gapend op de bank. De hele dag een beetje in touw geweest voor de verbouwing. Ik moet zeggen dat m'n voeten nog aardig dun blijven, daar ben ik wel blij om.
Vandaag ook m'n winterjas binnen gekregen, maar die kan voorlopig nog wel even in de kast blijven hangen als ik het weerbericht zie :') !
pi_100976146
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 augustus 2011 17:07 schreef NotTheSame het volgende:

Ik wil ook mijn zwembadje op kunnen zetten :'( ! Nirak heb je toevallig nog een plaatsje vrij ;) ?
Ja hoor :) plek genoeg, maar ook in t zwembad wat er al staat :)

Ben nu "duik in je weeen" aan het lezen bij gebrek aan zwangerschapsgym...
pi_100976552
och karin, ik zou t maar gewoon op je af laten komen :P
  zaterdag 20 augustus 2011 @ 18:13:41 #113
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_100976855
Aysiniur gefeliciteerd!

Even een :* voor alle LLM-ers en de slapenlozen onder ons!

Las ook weer allemaal goede uitslagen bij de SEO! *O* Altijd fijn natuurlijk!

@Nirak; waarschijnlijk hoort dat bij 31 weken ofzo: ik heb vandaag ook luiers gekocht! :P Maar dan bij de Kruidvat.

Ik liep nog even bij Zeeman te snuffelen, zag ik best leuke jasjes, maar waarom zitten er van die oortjes op het capuchonnetje?? Ik vind dat toch zoiets stoms :? Alsof je baby in ene de oren bovenop het hoofd heeft zitten ofzo? :X Verder niets gekocht daar eigenlijk... liep ook iemand die ik kon vanuit het dorp en die hoeft niet te weten dat we een meisje krijgen :P

Verder gaat het hier wel met de enkels hoor! Lief dat je het vraagt Kyara. Rustig aan doen, veel met de benen omhoog en wat oefeningentjes doen die de mw van de yoga heeft verteld en het valt nu reuze mee! *O*
Unlike those who hide the truth, i tell it like it is......
pi_100977186
voor de schattigheidsfactor ofzo :P
pi_100977384
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 augustus 2011 18:26 schreef Kleurdoos het volgende:
Brrr, schattig? Vreselijk lelijk.. Het is een baby, geen beertje ;)
  zaterdag 20 augustus 2011 @ 18:33:38 #116
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_100977390
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 augustus 2011 18:26 schreef Kleurdoos het volgende:
Pfffff, mijn kind is zonder die oortjes al schattig genoeg _O- (okeeee, kan ik natuurlijk nog helemaal niet weten, maar laten we daar maar ff vanuit gaan he? Jammer, want het zijn echt leuke jasjes....
  zaterdag 20 augustus 2011 @ 18:34:41 #117
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_100977426
Ik zat al te bedenken die dinger er gewoon af te knippen... maar gezien de bekende uit het dorp, heb ik het maar laten hangen. Ga nog wel eens terug op mijn gemakkie.
pi_100978116
ik vind die oortjes stiekem wel schattig eigenlijk :@

Ik heb wel besloten dat spruit geen blauwe kleertjes meer krijgt. Die heeft ie al genoeg. Valt me sowieso op dat de wat goedkopere winkels zoals h&m, c&a, zeeman etc voor babies hoofdzakelijk roze, blauw en wit hebben. Andere kleuren zijn ver te zoeken. Of beige of zo :{ dat gaat hem echt niet staan hoor!
pi_100978258
klopt, ik mis bruin, ik wil heel veel bruin
  zaterdag 20 augustus 2011 @ 19:08:48 #120
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_100978376
Dank je wel voor jullie lieve reacties!
Ik heb me er bij neergelegd dat mijn bekken waarschijnlijk zo blijft (of verergerd) de rest zal in de loop van de tijd wel bij trekken. Ik hoop alleen de de ischias weg blijft dit keer.

p_iglet, ik heb mijn bekkentherapeut nog niet gebeld. Vorige keer had ik er ook niet echt veel aan. Ik doe wel netjes de oefeningen die ik toen gekregen heb. Anders na mijn vakantie toch maar eens bellen.

Ow Mus wat naar! Ik voel me nu na een week slecht slapen/onderbroken nachten al helemaal geradbraakt. Kan alleen maar raden hoe jij je moet voelen...

En ik zie dat iemand een zwembadje heeft opgezet: heerlijk!
Mijn man had het ook gedaan voor hem en mijn zoontje. Ik lag toen te slapen ;)

Spannend voor de LLM! Nog heel even en dan zien jullie je kleintje O+
pi_100980861
Asy van harte gefeliciteerd, fijne zwangerschap :*
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
pi_100981072
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 augustus 2011 18:33 schreef Nirak het volgende:

[..]

Brrr, schattig? Vreselijk lelijk.. Het is een baby, geen beertje ;)
Ik had een beertje. :Y)

I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_100981224
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 augustus 2011 20:47 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Ik had een beertje. :Y)

[ afbeelding ]
O+ O+

Ik had ook een beertje

*poef* nu is het weg
pi_100981229
Ik heb ook altijd geroepen dat het zielig was die oortjes. Je kind voor lul laten lopen. :+

Maar nu vind ik het schattig. :') Zullen de hormonen wel zijn.

Pfoe, net de vakantie besproken. Als ik 26/27 weken zwanger ben gaan we met een tentje weg. Voorlopig de laatste keer met z'n tweetjes. O+ Nu dacht ik dat de tent in tijgeren vast geen goed plan meer zou zijn, dus zojuist in Antwerpen een tent gekocht waar we gewoon rechtop in kunnen wandelen. :D Zijn er hier mensen die wat verder zijn in de zwangerschap en ervaring hebben met kamperen? Is dat nog goed te doen met 27 weken? :') Of gewoon, hoe voelen de meesten zich die zo lang zwanger zijn of waren?
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
pi_100981295
Als ik Lena zo in de draagdoek had dan hoorde ik regelmatig mensen fluisterend aan elkaar vragen: "Is dat écht?"
pi_100981315
quote:
10s.gif Op zaterdag 20 augustus 2011 20:55 schreef Claudia_x het volgende:
Als ik Lena zo in de draagdoek had dan hoorde ik regelmatig mensen fluisterend aan elkaar vragen: "Is dat écht?"
_O-
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
pi_100981790
Asy heb je een bekkenband? Ik kreeg tijdens m'n laatste zwangerschap in week 10 weer last van m'n bekken en die heeft me toch wel iets geholpen. Het wekelijkse bezoek aan de bekkenfysio ook, maar zij gaf me bijna geen oefeningen, ze behandelde gewoon het gebied.

Uiteindelijk wel ingeleid omdat het gewoon niet meer ging maar ik heb op deze manier weten te voorkomen dat ik helemaal plat kwam te liggen, dat was toch geen optie want er liep ook nog een dreumes rond.

Heel veel sterkte iig en even een onbeschaamd vraagje, moet er weer een piercing uit? ;)
  zaterdag 20 augustus 2011 @ 21:18:56 #128
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_100981950
@Soempie: ik had er niet aan moeten denken, ik had toen al last met slapen (heupen die zeer deden bij het omdraaien) dus zou er niet aan moeten om in een tent op een luchtbed te moeten slapen of op moeten staan vanaf een luchtbed.... Of misschien slaap je niet op een luchtbed, maar stretcher? Het is natuurlijk wel afhankelijk van hoe groot je buik als is enzo... Maar ik zou er niet aan moeten denken dus...

Heb ff om die oortjes heen gekeken, maar wat een droppies Claudia en Kaatje-Jannie!
  zaterdag 20 augustus 2011 @ 21:23:09 #129
101840 Rijstebuiltje
Du Hast.. Du Hast mich
pi_100982058
Even een beetje offtopic hoor, maar nu we het toch over oortjes hebben:
Vele kennen vast wel de keten "De Beren" .. Bezorgers hebben daar een helm op "Met oortjes" ..
Het is toch iedere keer grappig om te zien, en tis soms moeilijk om je lachen in te houden.. :)

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

[ Bericht 7% gewijzigd door Rijstebuiltje op 20-08-2011 21:28:35 ]
Wir müssen leben, bis wir sterben!
pi_100982165
Die rijden hier in Breda ook rond (de bezorgbeer). _O-
pi_100982228
De bezorgbeer, die staat weleens voor mijn deur O-)

Lena O+ O+ Wat een leuk jasje is dat zeg ;)

Ik ben dol op oortjes, tot 2 jaar kan dat best.
Mijn kleine bezorgbeer
Tijd voor wat anders.. maar wat dan..
pi_100982360
quote:
17s.gif Op zaterdag 20 augustus 2011 21:23 schreef Rijstebuiltje het volgende:
Even een beetje offtopic hoor, maar nu we het toch over oortjes hebben:
Vele kennen vast wel de keten "De Beren" .. Bezorgers hebben daar een helm op "Met oortjes" ..
Het is toch iedere keer grappig om te zien, en tis soms moeilijk om je lachen in te houden.. :)

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En weet je hoe teleurstellend t is als je EINDELIJK een bezorgbeer heb en je al helemaal klaar staat om uit te lachen :+...en dan heeft ie geen oren -O-
pi_100982904
Die bezorgbeer :o :o :D _O- whahahahaha alleen daarom al zou ik daar dan echt noooooit willen werken.
OMFG je zou maar aan de bel moeten bij een groep studenten ofzo :D
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
  zaterdag 20 augustus 2011 @ 22:29:18 #134
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_100983982
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 augustus 2011 21:12 schreef Spewey het volgende:
Asy heb je een bekkenband? Ik kreeg tijdens m'n laatste zwangerschap in week 10 weer last van m'n bekken en die heeft me toch wel iets geholpen. Het wekelijkse bezoek aan de bekkenfysio ook, maar zij gaf me bijna geen oefeningen, ze behandelde gewoon het gebied.

Uiteindelijk wel ingeleid omdat het gewoon niet meer ging maar ik heb op deze manier weten te voorkomen dat ik helemaal plat kwam te liggen, dat was toch geen optie want er liep ook nog een dreumes rond.

Heel veel sterkte iig en even een onbeschaamd vraagje, moet er weer een piercing uit? ;)
Ik heb een bekkenband. Die draag ik al een week :X
Ik had oefeningen én ze behandelde het gebied. Maar dat hielp maar even (letterlijk).

En ja, er moet weer een piercing uit :D
dat je dat onthouden hebt :D
pi_100984015
Wat geweldig, die bezorgberen! :D

Ik durf het bijna niet te zeggen, Poppejans, maar ik zou als student zo'n jongen met bezorgbeerhelm op wel ehm... afijn.

Ja, ach, ik ben ook niet zo van dit soort gimmicks. Maar ik vond de oortjes erg lief, en vind dat nog steeds. Mette in het mandje, wat een droppie. O+
pi_100984168
Asy, gefeliciteerd!!

Ik heb ook net zo'n pakje met oortjes bij de h&m besteld O+

Soempie, ik ben ook nog 2 weken op vakantie geweest in een tent, toen ik 27 weken zwanger was van Kevin. Ging prima!
We sliepen op een stretcher met erop nog zo'n zelfopblazend matrasje (die al snel kapot ging door m'n gewicht) haha
Maar ik was wel weer blij toen ik thuis was en weer op m'n eigen matras kon liggen!
En ons derde wonder Lucas!!
Onze zoon Kevin!
Sarah is al zo oud!!!
pi_100984246
quote:
2s.gif Op zaterdag 20 augustus 2011 22:29 schreef Asyniur het volgende:

[..]

Ik heb een bekkenband. Die draag ik al een week :X
Ik had oefeningen én ze behandelde het gebied. Maar dat hielp maar even (letterlijk).

En ja, er moet weer een piercing uit :D
dat je dat onthouden hebt :D
Ja erg hè, vraag me echter niet wat ik donderdag gegeten heb want dat weet ik niet meer. :D

Maar wat ontzettend vervelend dat je nu al zo'n last hebt, ik ga heel erg duimen dat het niet verergert want dat zorgt toch voor een dompertje.
Jammer dat je al een band hebt (dat wist ik dus niet meer :D) anders had ik mijne op reis gestuurd.
  zondag 21 augustus 2011 @ 07:13:15 #138
43584 Beregd
absolutely inch perfect
pi_100993703
41 weken *O* -O-
  zondag 21 augustus 2011 @ 07:30:56 #139
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_100993720
quote:
2s.gif Op zondag 21 augustus 2011 07:13 schreef Beregd het volgende:
41 weken *O* -O-
Nog maximaal 1 week te gaan joh!
Wat is nou 7 dagen op een mensenleven? :*
pi_100993815
MELD!
Zo maar weer eens op en neer naar ons nieuwe huis treinen... Lang leve de spoordeelkaartjes met gratis 1ste klas. Dat is toch wel erg fijn met 39 weken buik. :D

Weer een dagje wat klussende mensen aansturen.

Beregd, jullie zijn er echt bijna nu!! (ik weet nog van Pepijn hoe vervelend die laatste weken zijn, weet niet waar jullie op gerekend hadden qua termijn, maar bij ons rekende de gyn toen op 36-37 weken ivm allemaal risicofactoren voor vroeggeboorte, en meneer besloot het daar binnen prima te vinden tot 41.4!!)

Nu heb ik vanaf het begin geroepen dat het vast wel een september kindje word. Dus we kunnen nog ff.

Pakjes met oortjes. Gruwel!!! :X Niet zo mijn ding ;)

Ik heb met 27 weken zwanger een weekend gekampeerd, maar vond juist die stretcher geen succes. Dan lag ik zo verschrikkelijk stil, met kou van onderen dat mijn hele bekken 's morgens stijf en super pijnlijk was. Tussen Pepijn en t_igger in op en krap 2 persoons luchtbed ging dan een stuk beter. Dat bewoog dan allemaal nog wat 's nachts en was wat warmer, waardoor alles een stuk soepeler bleef. Maar goed ik ben absoluut geen die-hard kampeerder :D
pi_100993936
Meld, hier net wakker geworden door onweer, maar behalve dat is alles nog rustig hier.. :)
pi_100993939
Beregd, 41 weken alweer. Lang kan het niet meer duren..
(ik weet van Chris dat ik verbaasd was dat hij er al met 41+1 was, maar had geen voorweeen of indaling, en rekende op flink overtijd ivm familie aanleg ;) )

Piglet, goed bezig met klussen! Kan me voorstellen dat 1e klas erg lekker zit, zeker in een drukkere trein.

En het 1e oortjespakje ligt hier ook al klaar! Lekker warm winterpakje. Maar die oortjes zijn heel klein ;)
  zondag 21 augustus 2011 @ 08:51:41 #143
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_100993973
CLaudia, Kaatjejannie & Wickie: O+ O+ O+

Soempie, ik moet er nu niet aan denken om in een tentje te moeten slapen. Maar eerlijk gezegd moet ik daar ook niet aan denken als ik niet zwanger ben.....

Pfff, Beregd...nou ja, lang kan het in elk geval niet meer duren.

Piglet, wanneer gaan jullie verhuizen?
pi_100993996
wij hebben voor polle ook 1 jasje met oortjes hoor : gewoon omdat ie cheap was..ik laat me niet afscrikken door een extra paar oren
  zondag 21 augustus 2011 @ 08:56:47 #145
348178 NotTheSame
pi_100994004
Beregd nog even geduld!

Wij waren hier gisteren ook aan het klussen, maar ik denk toch echt niet dat we vandaag verder kunnen gaan... Ze hebben gisteren de nieuwe (ongelakte) kozijnen gebracht en die moeten dus nog in de grondlak gezet worden. Gisteren heb ik (buiten, incl. de nodige bescherming, Acryl-lak) al één kozijn gedaan, en de rest (gelukkig) mooi onder een zeiltje verstopt. Maar nou werd ik net wakker, en de regen komt met bakken uit de hemel ;( .

Soempie, ik ben met 18 weken een weekend weggeweest, althans, dat was de planning. Na één nacht op een luchtbedje kon ik niet meer op of af. Net als p_iglet zegt, de optrekkende kou zorgde ervoor dat m'n bekken en rug helemaal koud en stijf werden. Dus de volgende dag zijn we mooi weer gegaan want het was voor mij geen doen.

Jasjes met oortjes. Neh, niet mijn ding. Leuk bij een ander, maar als ik de keuze heb zou ik ze er toch liever niet op zien.
  zondag 21 augustus 2011 @ 08:59:09 #146
292060 TimeJumper
Jumping around ;)
pi_100994014
Pfff Hilliebillie en Beregd jullie maken het spannend ;)
Rayen 2½ jaar!
pi_100994047
Kyara, de planning is om 1 oktober te verhuizen, maar er moet nog ontzettend veel gedaan. Dus we moeten kijken of het gaat lukken.
We hebben in ieder geval veel familie en vrienden die heel hard aan het helpen zijn. Echt super want het hele huis moet van binnen van top tot teen geschilderd.
En ik kan met dikke buik zo weinig doen en t_igger moet gewoon fulltime werken in den haag.
  zondag 21 augustus 2011 @ 09:08:44 #148
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_100994060
Lijkt me inderdaad best heftig om nu te moeten verhuizen/verbouwen. Idem voor NTS trouwens. Wel fijn dat je zoveel hulp krijgt.
  zondag 21 augustus 2011 @ 09:26:36 #149
348178 NotTheSame
pi_100994157
p_iglet, dat jij in deze termijn nog zo'n grote verbouwing leidt! Ik zou het nog niet eens aandurven om een heel huis te verbouwen, ik heb al moeite met een garage :@ !

SPOILER: Klaagpost over verbouwen
  zondag 21 augustus 2011 @ 09:29:02 #150
292060 TimeJumper
Jumping around ;)
pi_100994178
Ik moet maandag naar de tandarts :'(
Het is voor de eerste keer dat ik deze "nieuwe" tandarts bezoek. Ik hoop dat hij de juiste verdoving gebruikt. :{ speciaal voor zwangeren.
(las toch op internet dat die er was) Ben een beetje bang dat het kwaad kan voor de kleine als hij dezelfde verdoving gebruikt maar alleen de dosis verlaagd of zo :{
Rayen 2½ jaar!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')