abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_100934446
damn, weer iemand die het geheim houdt!

Fijn dat het allemaal goed is Soempie. Dat is toch het belangrijkste! *O*
En fijn dat je met 27 weken nog een echo krijgt. Altijd leuk, babykijken!

Ik kan wel iets van de foto maken maar hij is wel behoorlijk wazig :@
pi_100934490
Beregd, nog geen nieuws na de weeën? Of lees ik ergens overheen?

NTS, wat enorm balen dat je geen goede foto mee hebt kunnen krijgen. En dat het geslacht niet te zien was. Eigenwijs en preutse friemel. ;) Bij ons was het ook bijna niet bekend geworden. Gelukkig heeft de baby aan het eind van onderzoek, toen de mevrouw nog een keer keek, heel even de voetjes opgetrokken.
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
pi_100934565

:+

Tijdens het maken van de echo was de baby veel aan het bewegen en ik moet eerlijk zeggen dat ik het toen ook allemaal niet zo zag. Juist ook bij dit stukje dacht ik: waar hebben ze het nou over, ik zie helemaal geen oogjes en neus? :') Pas bij de foto (wel scherp genomen, maar ik ben gewoon een kluns in het overnemen) zag ik het, terwijl m'n man alles bij de echo al goed kon zien.
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
pi_100936748
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 12:28 schreef Soempie het volgende:

Kreeg van de VK te horen dat ik tussen de 24 en 28 weken nog een glucose test moet doen. Met 27 weken bekijken ze de bloedgroep van de baby en met 34 a 35 weken krijgen we nog een echo. Niet omdat er iets aan de hand is, maar zo'n echo is bij deze VK standaard. :D Ik dacht dat vandaag de laatste echo zou zijn, maar mooi niet dus. *O*
Ik moet precies hetzelfde, ook een glucosetest, met precies 27 weken moet bloed worden geprikt om de bloedgroep van de baby te bepalen en ik krijg rond de 30 weken nog een echo :)
Leuk :)
Fijn dat alles er goed uit zag!!

We twijfelden om dit keer weer een 3D/4D echo te gaan doen, tis best prijzig. Kreeg ik eergister telefoon van Moeders voor Moeders dat ik heb gewonnen met hun actie (verloting tussen nieuwe aanmeldingen) en dat ik een echobon twv ¤50 heb gewonnen. Krijg ik net de echobon binnen, is het ¤100!! Dat is leuk!
En ons derde wonder Lucas!!
Onze zoon Kevin!
Sarah is al zo oud!!!
pi_100938645
Leuke verrassing inderdaad CM. En mooi plaatje Soempie! O+
pi_100939151
quote:
0s.gif Op donderdag 18 augustus 2011 21:41 schreef Kleurdoos het volgende:

[..]

Het is ook ieders eigen keuze, maar er wordt zo krampachtig gedaan, juist over thuisbevallingen eng en geen apparatuur e.d) dat het handig is om iig beide kanten positief te belichten. En ik geloof dat we dat best doen door allemaal onze ervaringen te delen :) ik ben negatief over het ziekenhuis door mijn ervaring, maar een thuisbevalling heb ik nog niet ervaren. Ik geef alleen aan dat het mij prettiger lijkt, misschien is dat niet eens zo, wie weet :
En dat is het niet altijd.
Hier in het zeeuwse waar ik woon hebben we die keuze gewoon niet, hier beval je alleen thuis mits je ha dat nog wilt doen.
Zo niet dan beval je mooi in het ziekenhuis.
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
pi_100944139
Soempie, ik zie het hoor :Y Fijn dat het goed was ^O^

Wij krijgen 1000% zeker een meisje O+ Weer zo'n lekker eigenwijsje als haar grote zus O+
Ik ga dus vanavond eens lekker bedenken hoe we de babykamer gaan doen *)
pi_100944561
wat leuk Octo O+ nu nog namen verzinnen \O/
pi_100945271
Mooie echo hoor soempie, ik zag het meteen :)

Vandaag weer bij de gyn geweest:
- Bloeddruk goed
- Suiker goed
- Bloedwaarden goed
- Baby goed
- Mama goed :)

Over 2 weken weer groeiecho, maar aangezien m'n buik goed groeit en de vorige groeiecho oke was maak ik me daar geen zorgen over :)

Nu tapa's maken voor de visite vanavond, jummie :)
pi_100948788
goede echo's!!! jeuj!!!!
en wat leuk een meid Octo! gefeliciteerd!!

ik kwam ff snel om de hoek spieken of dr nog meer verse beebs zijn ;) maar nog niet dus....jammer!

Beregd, Hilliebillie en Piglet succes met wachten en straks met bevallen ;)
en Linda, Wickie, Mw mus voor jullie kan het ook elk moment zover zijn! ik denk aan jullie en blijf spieken voor jullie vorderingen hoor :D

zet hem op!
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_100949866
Octo een meissie *O* *O* *O* O+ O+ Shoppen :P !!!
Tijd voor wat anders.. maar wat dan..
pi_100950865
Een meisje voor Octo, superleuk! Lukt het met de ideeen voor de babykamer? *O*
pi_100953844
Pfff, weer een avond met continu harde buiken :{
Mn chips smaakt me zelfs niet meer (toch blijf ik stug dooreten :') )...
  vrijdag 19 augustus 2011 @ 21:48:46 #64
43584 Beregd
absolutely inch perfect
pi_100954217
leuk een meisje!
pi_100954396
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 20:21 schreef Soempie het volgende:
Een meisje voor Octo, superleuk! Lukt het met de ideeen voor de babykamer? *O*
Ja, ik ben er zelfs al helemaal uit :o Gelukkig hebben we alle meubels al staan, dus daar hoef ik niet over na te denken. Volgende week ga ik er mee aan de slag denk ik. *miepje ongeduld is

Wickie, wat vervelend van die harde buiken -O- Misschien bij je volgende controle even vragen of het ook iets doet in termen van ontsluiting? Chips moet wel lekker blijven hè? :*
pi_100955226
Octo, kunnen we ook beginnen met namen te spuien in het namentopic, of zijn jullie er al een beetje uit?

Ik denk niet dat de harde buiken wat doen voor de ontsluiting.. tenminste het voelt echt als loos gerommel. Ik heb trouwens de chipszak gewoon leegegeten :Y)
Wat me minder goed zit, ik realiseerde me net dat de baby wel erg rustig is geweest de afgelopen dagen. Alleen wat heftig gewroed in de avond uren, voor de rest heel af en toe een porretje. Zelfs maar 1x de hik vandaag (normaal wel meer dan 4x). Ik ga dat morgen wat beter in de gaten houden.
pi_100955382
Rot Wickie, die harde buiken. En morgen in de gaten houden inderdaad of je de baby beter voelt. :*

Octo, ga je foto's plaatsen in het topic over de kamers? Ben wel heel benieuwd hoe het gaat worden.

User MadMaster heeft voor mij m'n UI aangepast. :D O+ Echt zo tof, een zwangere Soempie.
  vrijdag 19 augustus 2011 @ 22:30:03 #68
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_100955841
uhm, ja, uhm meld me dan hier ook maar even.
7 april uitgerekend
en het gaat belabberd maar dat mag de pret niet drukken ;)
graag nog niks op fb/hyves ivm familie die nog ingelicht moet worden :*
  vrijdag 19 augustus 2011 @ 22:31:36 #69
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_100955899
*O* asy! *O*
van harte :*
I'm so glamourous I piss glitter!
pi_100955951
Soempie, wat leuk zeg :D

Asy *O* O+ *O* Echt super gefeliciteerd en welkom!!! Brusje voor Harry O+
Stond die ticker er al lang eigenlijk?
pi_100955961
Whaaaa Asy! *O* nog zon mooie kabouter in de maak!! Can harte maar kut dat je je zo belabberd voelt :*
pi_100958892
Wat leuk, proficiat Asyniur! Hopelijk voel je je snel wat beter!
  vrijdag 19 augustus 2011 @ 23:44:05 #73
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_100959265
Geweldig nieuws, Asyniur! Gefeliciteerd! *O*
  vrijdag 19 augustus 2011 @ 23:57:28 #74
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_100959826
Asy!! Gefeliciteerd O+ hoop dat je je snel beter gaat voelen
Engaging Infinite Improbability Drive..
pi_100961898
quote:
2s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 22:30 schreef Asyniur het volgende:
7 april uitgerekend
Feli! En het gaat allemaal over, in t ergste geval pas over 9 maanden ;)
  zaterdag 20 augustus 2011 @ 07:25:09 #76
43584 Beregd
absolutely inch perfect
pi_100965026
goedemorgen!
gefeliciteerd Asyniur!
pi_100965155
Asy *O* O+ !!!!!!
&lt;a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Niels&lt;/a&gt; en &lt;a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Sam&lt;/a&gt;
pi_100965167
Asy, gefeliciteerd, wat leuk nog een klein kaboutertje *O*
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_100965174
quote:
2s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 22:30 schreef Asyniur het volgende:
7 april uitgerekend
Wauw, dat is mooi nieuws! Gefeliciteerd! Ik zet mijn geld op een broertje. :7

Ben je erg misselijk/moe?
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
  zaterdag 20 augustus 2011 @ 08:27:27 #80
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_100965222
De ticker heb ik er pas gister vroeg in de avond ingeplakt ;)

Claudia, ik ben kotsmisselijk, helemaal kapot en mijn bekken wil al ruim een week niet meer fatsoenlijk mee doen...
En ik hoop ook op een broertje O+
  zaterdag 20 augustus 2011 @ 08:32:26 #81
348178 NotTheSame
& Never Be The Same Again
pi_100965245
Asy wat leuk *O* *O* *O* !

D'r kumptj unne Sjeng biej!

Mijn familie noemt onze draak in de buik ook altijd 'Sjengske'. Limbo's hè :+ !
pi_100965252
*O* Asyniur gefeliciteerd :*
Geboren om voor altijd lief te hebben... O+ Roan & Senna O+
pi_100965277
quote:
2s.gif Op zaterdag 20 augustus 2011 08:27 schreef Asyniur het volgende:

Claudia, ik ben kotsmisselijk, helemaal kapot en mijn bekken wil al ruim een week niet meer fatsoenlijk mee doen...
Oh, wat rot. Ging dat de eerste keer ook zo?

Bij Ivan was ik al misselijk voor ik wist dat ik zwanger was en heeft het mijn werken erg in de weg gezeten. Bij Lena was ik ook misselijk, maar het begon later, was eerder voorbij en veel beter te doen.
pi_100965282
Asyniur, van harte en welkom *O*
pi_100965296
Gefeliciteerd Asyniur!
Nog geen babynieuws verder...?

Hier drukke dag, vrijgezellenfeestje van vriendinnetje. Ik heb als ceremoniemeester alles geregeld, dus hoop alles goed verloopt. Morgen maar uitslapen en bijkomen... :Z
  zaterdag 20 augustus 2011 @ 08:47:17 #86
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_100965338
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 augustus 2011 08:37 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Oh, wat rot. Ging dat de eerste keer ook zo?

Bij Ivan was ik al misselijk voor ik wist dat ik zwanger was en heeft het mijn werken erg in de weg gezeten. Bij Lena was ik ook misselijk, maar het begon later, was eerder voorbij en veel beter te doen.
De eerste keer was ik ook misselijk, maar dat was goed te doen met elk half uur een klein toastje eten. Ik was toen wel echt moe, zo moe dat ik in slaap viel achter het autstuur tijdens mijn werk.
Maar goed, 7 nachten slaapgebrek door zieke dreumes hakt er wel in en maakt het er niet beter op.
Mijn bekkenklachten zijn nu ongeveer zo erg als ik toen had met 15-18 weken zwangerschap. Dus ik ga vanaf volgende week al de helft minder werken. Het gaat fysiek gewoon niet meer.
  zaterdag 20 augustus 2011 @ 08:53:57 #87
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_100965391
Oeh Jipster, ik hoop op mooi weer en een leuke dag!
Heel veel plezier!
  zaterdag 20 augustus 2011 @ 08:56:41 #88
348178 NotTheSame
& Never Be The Same Again
pi_100965407
Jipster heel veel plezier vandaag!
pi_100965577
gefeliciteerd Asy!!! wat leuk! :D

LLM's nog nieuws? ;)

Fijne dag gewenst Jipster!
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_100965593
Jipster veel plezier vandaag!

Asy ik vond de eerste 4 maanden zwangerschap in combi met dreumes heel erg zwaar. Mette was toen ook heel veel aan het spoken 's nachtslot en 2x per maand ziek. Ik trok het bijna niet op een gegeven moment. Maar gelukkig werd het daarna beter en is Mette toen geholpen aan haar oren en neus. Daarna werd het rustiger.
Ik hoop dat je bekken problemen niet al te erg gaan worden..

Meld!
Wat een rotnacht... Gelukkig is het weekend..
pi_100965616
Jemig asy, wat heftig! Ik hoop dat het op een bepaald moment ook weer minder wordt.
pi_100965724
MELD!!! 39.1 vandaag en alles rustig.

Asy, Gefeliciteerd!!! wat vervelend dat je zo'n last hebt van het zwanger zijn.
Heb je al een goede bekkenfysio? Dat heeft hier echt enorm geholpen.
pi_100965801
Asyniur, gefeliciteerd *O*. Wel vervelend dat je nu al zo'n last hebt. -O-.
En Octo een meisje *O*, leuk!
pi_100965848
Asyniur, gefeliciteerd :* wat leuk zeg :)

ik hoop wel dat je je snel wat beter zult voelen zeg, anders wordt het wel een heeeele lange "zit"

en BJ ^O^ gefeliciteerd met jullie dochtertje! Wat een lekker meisje weer.
pi_100965913
Asyniur, van harte gefeliciteerd! *O* Wel enorm heftig dat je je zo voelt. Hoop dat het beter gaat als je ook wat minder gaat werken.
pi_100966450
Asyniur gefeliciteerd!!! Hoop dat je je snel weer wat beter voelt.

Soempie, leuk gedaan je ui!

Jipster veel plezier vandaag.

Hier vandaag weer een pijlpaal: 20 weken! *O* We zijn al op de helft! :eek:
pi_100966630
Jeetje Asy, hopelijk zwakt de misselijkheid en de moeheid nog wel weer af. Balen dat je daar nu al zo'n last van hebt.
Maar wel een teken dat er goed wat aan de gang is daar van binnen! O+
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_100966698
Ja hiervoor kom ik toch even spieken hoor, Asy, wat leuk, gefeliciteerd *O* En wat klote dat 't klote gaat :*
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
pi_100967192
Asyniur, gefeliciteerd!! Wel balen dat het nie helemaal lekker gaat, hopelijk gaat dat snel beter..

Hier nog steeds alles kalm. Merk wel dat ik de laatste paar dagen wel weer meer last begin te krijgen van m'n bekken, en ook wat steken down under.. Maar allemaal nog goed te hebben (behalve als je 's nachts snel naar het toilet moet, dan is het drama)

Ik ben gisteren trouwens idd ingehaald door een vriendin van mij. Ze is gisteren bevallen van een zoon!! Denk dat we binnenkort maar een keer gaan baby-meeten als de onze er ook is.. *O*
pi_100968332
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 augustus 2011 10:41 schreef Kyara het volgende:

Hier vandaag weer een pijlpaal: 20 weken! *O* We zijn al op de helft! :eek:
*O*

Hier net terug van de sportschool. Ben helemaal trots op mezelf dat ik toch een uur cardio heb gedaan. Helemaal omdat ik de laatste tijd best kortademig ben. Is dat een herkenbaar kwaaltje? En vanmiddag en vanavond naar Antwerpen. Hopelijk krijg ik m'n man mee de babywinkels in. :D
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')