Ik moet precies hetzelfde, ook een glucosetest, met precies 27 weken moet bloed worden geprikt om de bloedgroep van de baby te bepalen en ik krijg rond de 30 weken nog een echoquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 12:28 schreef Soempie het volgende:
Kreeg van de VK te horen dat ik tussen de 24 en 28 weken nog een glucose test moet doen. Met 27 weken bekijken ze de bloedgroep van de baby en met 34 a 35 weken krijgen we nog een echo. Niet omdat er iets aan de hand is, maar zo'n echo is bij deze VK standaard.Ik dacht dat vandaag de laatste echo zou zijn, maar mooi niet dus.

En dat is het niet altijd.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 21:41 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
Het is ook ieders eigen keuze, maar er wordt zo krampachtig gedaan, juist over thuisbevallingen eng en geen apparatuur e.d) dat het handig is om iig beide kanten positief te belichten. En ik geloof dat we dat best doen door allemaal onze ervaringen te delenik ben negatief over het ziekenhuis door mijn ervaring, maar een thuisbevalling heb ik nog niet ervaren. Ik geef alleen aan dat het mij prettiger lijkt, misschien is dat niet eens zo, wie weet :

Ja, ik ben er zelfs al helemaal uitquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 20:21 schreef Soempie het volgende:
Een meisje voor Octo, superleuk! Lukt het met de ideeen voor de babykamer?

Feli! En het gaat allemaal over, in t ergste geval pas over 9 maandenquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 22:30 schreef Asyniur het volgende:
uhm, ja, uhm meld me dan hier ook maar even.
7 april uitgerekend
en het gaat belabberd maar dat mag de pret niet drukken
graag nog niks op fb/hyves ivm familie die nog ingelicht moet worden

Wauw, dat is mooi nieuws! Gefeliciteerd! Ik zet mijn geld op een broertje.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 22:30 schreef Asyniur het volgende:
uhm, ja, uhm meld me dan hier ook maar even.
7 april uitgerekend
en het gaat belabberd maar dat mag de pret niet drukken
graag nog niks op fb/hyves ivm familie die nog ingelicht moet worden

Oh, wat rot. Ging dat de eerste keer ook zo?quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 08:27 schreef Asyniur het volgende:
Claudia, ik ben kotsmisselijk, helemaal kapot en mijn bekken wil al ruim een week niet meer fatsoenlijk mee doen...

De eerste keer was ik ook misselijk, maar dat was goed te doen met elk half uur een klein toastje eten. Ik was toen wel echt moe, zo moe dat ik in slaap viel achter het autstuur tijdens mijn werk.quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 08:37 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Oh, wat rot. Ging dat de eerste keer ook zo?
Bij Ivan was ik al misselijk voor ik wist dat ik zwanger was en heeft het mijn werken erg in de weg gezeten. Bij Lena was ik ook misselijk, maar het begon later, was eerder voorbij en veel beter te doen.

quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 10:41 schreef Kyara het volgende:
Hier vandaag weer een pijlpaal: 20 weken!We zijn al op de helft! :eek:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |