Ja! Hier idem! Ook in combinatie met hartkloppingen. Hart moet ook al dat extra bloed rondpompen. Veel plezier in Antwerpen!quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 12:08 schreef Soempie het volgende:
Hier net terug van de sportschool. Ben helemaal trots op mezelf dat ik toch een uur cardio heb gedaan. Helemaal omdat ik de laatste tijd best kortademig ben. Is dat een herkenbaar kwaaltje?

Ja hoorquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 17:07 schreef NotTheSame het volgende:
Ik wil ook mijn zwembadje op kunnen zetten! Nirak heb je toevallig nog een plaatsje vrij
?

Pfffff, mijn kind is zonder die oortjes al schattig genoegquote:

Ik had een beertje.quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 18:33 schreef Nirak het volgende:
[..]
Brrr, schattig? Vreselijk lelijk.. Het is een baby, geen beertje

quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 20:47 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ik had een beertje.
[ afbeelding ]

quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 20:55 schreef Claudia_x het volgende:
Als ik Lena zo in de draagdoek had dan hoorde ik regelmatig mensen fluisterend aan elkaar vragen: "Is dat écht?"

SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 7% gewijzigd door Rijstebuiltje op 20-08-2011 21:28:35 ]Wir müssen leben, bis wir sterben!

quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 21:23 schreef Rijstebuiltje het volgende:
Even een beetje offtopic hoor, maar nu we het toch over oortjes hebben:
Vele kennen vast wel de keten "De Beren" .. Bezorgers hebben daar een helm op "Met oortjes" ..
Het is toch iedere keer grappig om te zien, en tis soms moeilijk om je lachen in te houden..En weet je hoe teleurstellend t is als je EINDELIJK een bezorgbeer heb en je al helemaal klaar staat om uit te lachenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt....en dan heeft ie geen oren
![]()

Ik heb een bekkenband. Die draag ik al een weekquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 21:12 schreef Spewey het volgende:
Asy heb je een bekkenband? Ik kreeg tijdens m'n laatste zwangerschap in week 10 weer last van m'n bekken en die heeft me toch wel iets geholpen. Het wekelijkse bezoek aan de bekkenfysio ook, maar zij gaf me bijna geen oefeningen, ze behandelde gewoon het gebied.
Uiteindelijk wel ingeleid omdat het gewoon niet meer ging maar ik heb op deze manier weten te voorkomen dat ik helemaal plat kwam te liggen, dat was toch geen optie want er liep ook nog een dreumes rond.
Heel veel sterkte iig en even een onbeschaamd vraagje, moet er weer een piercing uit?

Ja erg hè, vraag me echter niet wat ik donderdag gegeten heb want dat weet ik niet meer.quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 22:29 schreef Asyniur het volgende:
[..]
Ik heb een bekkenband. Die draag ik al een week
Ik had oefeningen én ze behandelde het gebied. Maar dat hielp maar even (letterlijk).
En ja, er moet weer een piercing uit
dat je dat onthouden hebt

SPOILER: Klaagpost over verbouwenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

Is het voor controlle of echt gelijk een gaatje ofzo?quote:Op zondag 21 augustus 2011 09:29 schreef TimeJumper het volgende:
Ik moet maandag naar de tandarts![]()
Het is voor de eerste keer dat ik deze "nieuwe" tandarts bezoek. Ik hoop dat hij de juiste verdoving gebruikt.speciaal voor zwangeren.
(las toch op internet dat die er was) Ben een beetje bang dat het kwaad kan voor de kleine als hij dezelfde verdoving gebruikt maar alleen de dosis verlaagd of zo

Ik heb ook nooit last gehad van nesteldrang bij nummer 1quote:Op zondag 21 augustus 2011 12:31 schreef Susie het volgende:
Ben benieuwd wanneer hier de nesteldrang begint... Ik doe echt niets, lief heeft er meer last van!

Binnenkort komen er gewoon een aantal verse kindjes tegelijkquote:Op zondag 21 augustus 2011 10:24 schreef Nirak het volgende:
Met 3 llm/p's moet er toch wat gebeuren binnenkort

Deal! Jij bent een jommetjesmama heb je dus besloten?quote:Op maandag 22 augustus 2011 08:08 schreef Asyniur het volgende:
fluugs, leuk hè? Ik moest laatst ook zo op mijn handen zitten toen Orea ook zwanger leek te zijn en dan jij...
Doe jij een meisje? Doe ik een jongetje

Dit! Behalve dan dat het echt een pokkedag is vandaag.quote:Op maandag 22 augustus 2011 09:13 schreef Susie het volgende:
Doe is leuk een baby vandaag? Zo'n pokkedag namelijk, druk op het werk, niet lekker kunnen zitten, kut geslapen (zweten, plassen, mug in de kamer), dus ben toe aan leuk baby-nieuws!

Ja wie is er vannacht geboren?quote:

quote:Op maandag 22 augustus 2011 10:02 schreef Kleurdoos het volgende:
ik schuif iig een plekje naar voren, maar t vertellen laat ik aan diegene over
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |