abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 21 augustus 2011 @ 09:37:19 #151
258612 nytar
boys boys boys
pi_100994259
de kans is groter dat je geen verdoving krijgt...
pi_100994381
Meld.

Moe... Buh..
En ik hoor onweer.. hmmm, opstaan dan maar.

Piglet, poehee.. nu een verbouwing leiden.. petje af!

Beregd en Hilliebillie, misschien vandaag wel verse beebs voor jullie?

Soempie, ik ben geen kampeerfan (als in tenten), dus ik zou het zoiezo niet doen :D
Tijd voor wat anders.. maar wat dan..
  zondag 21 augustus 2011 @ 09:50:12 #153
43584 Beregd
absolutely inch perfect
pi_100994399
Thx, dames!

Het was idd vooral vervelend beginnen worden doorrdat de vk met de melding kwam dat er al weeen waren om de 8 min en 3 cm ontsluiting en zo. Dan verwacht je het echt elk moment, maar niet dus :D

Nu zal het idd beter meevallen, morgen moet mijn vrouw terug naar de vk en dan krijgen we wsch een ultieme datum mee, ergens in de loop van de week :)
  zondag 21 augustus 2011 @ 10:09:27 #154
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_100994610
quote:
0s.gif Op zondag 21 augustus 2011 09:29 schreef TimeJumper het volgende:
Ik moet maandag naar de tandarts :'(
Het is voor de eerste keer dat ik deze "nieuwe" tandarts bezoek. Ik hoop dat hij de juiste verdoving gebruikt. :{ speciaal voor zwangeren.
(las toch op internet dat die er was) Ben een beetje bang dat het kwaad kan voor de kleine als hij dezelfde verdoving gebruikt maar alleen de dosis verlaagd of zo :{
Is het voor controlle of echt gelijk een gaatje ofzo?
Gewoon aangeven, of ze zien het zelf natuurlijk.
Hier ergens in de laatste termijn van de zwangerschap nog een kies laten trekken, met verdoving.
ze weten heus wel wat ze doen :*
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
  zondag 21 augustus 2011 @ 10:09:50 #155
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_100994613
LLM :* nog heel even hoor!!!
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
pi_100994725
Goedemorgen! Wel beetje bijgelezen, geen tijd om uitgebreid te reageren!
Een :* voor de llm's (en papa's natuurlijk).

Vandaag 36 weken, whoei! En vandaag 2 verjaardagen, bleh, totaal geen zin.
Maargoed, overleven we ook wel weer!

Fijne dag!
Tralalalaaa
pi_100994789
Met 3 llm/p's moet er toch wat gebeuren binnenkort :)

Oke, na de foto's moet ook ik toegeven dat de oortjes een lach op m'n chaggie ochtendkop toverde... Maar dat lag meer aan t grut wat de oortjes tentoon stelde ;)

Het onweerde hier vanmorgen :( en ik hoopte nog wel dat ik vandaag weer in het zwembad kon en daarna bbq met broer en svhoonzus...

Maar in ieder geval een poging doen iets in of om het huis op te ruimen als mn rug mee wil werken :)
  zondag 21 augustus 2011 @ 10:50:00 #158
73004 Oxymoron
zoekt rust en ruimte
pi_100995146
P_iglet: dapper hoor, met 39 wkn ook nog een verbouwing en straks met de kleine baby een verhuizing.
Maar je doet het toch maar! :)
Ik heb van de week nog iets gemaakt voor de baby. Op mijn werk. Ik ben benieuwd wanneer ik het kan geven! oO<
Er is geen land over dat ik nog ontdekken kan. Er is alleen het eiland dat ik heet. - Ted van Lieshout
OUD Gouden Toetsenbord Award 2010!
pi_100995614
Zo, koffer voor de vakantie is hier zo goed als gepakt. Helaas gaan we dinsdag pas weg. De katten hebben overigens wel door dat er wat te gebeuren staat, want ik kan geen stap zetten zonder over een kat te struikelen.

Verder gisteravond een begin gemaakt met een versiering voor op de babykamer. Er komt een grote MDF boom en de stam heb ik gisteren geschilderd en beplakt. Is bijna niet van echt hout meer te onderscheiden.

Ook is gisteren de nesteldrang echt goed ingekikt. De hele hal beneden is gesopt, gezogen en op sommige punten even een stukje verf bijgestipt. Ik zag nu wel hoeveel rotzooi het achterlaat als je rookt. We zijn nu een half jaar gestopt en sindsdien eigenlijk de gang niet goed gesopt, alleen maar afgenomen. Gisteren dus met echt goed schoonmaakmiddel aan de slag geweest en ik kwam er achter dat de deur van de meterkast wit is, terwijl deze zolang als wij hier wonen al beige lijkt. Straks even de keuken nog soppen en dan is het echt vakantie.
  zondag 21 augustus 2011 @ 12:07:55 #160
24188 Belana
kloon van belana
pi_100996351
Miss Jones, van harte met je superkleine!!
stormy waters...
sailin'
pi_100996889
LLMs succes allemaal. Beregd, lijkt me vervelend om zo lang in afwachting te zitten. Hopelijk krijgen jullie snel een einddatum.

Asy, gefeliciteerd!!! *O* *O* *O* . Leuk zeg. Wel balen dat je nu al last hebt van je bekken. Hopelijk wordt het niet te erg...

NTS, verbouwingen zijn stom. Wij wonen nu hier ruim een jaar en we (lees: lief) zijn nu met de tuin bezig, dus hele tuin overhoop altijd zand binnen etc. Niet leuk... Gelukkig is het grove werk vorig jaar al allemaal gebeurd. (stiekem baal ik ook wel dat ik nu niet mee kan helpen, er moet nog zoveel gebeuren en ik ben heel slecht met dingen uit handen geven)

Hier alles redelijk. Morgen de eerste dag NIET werken. Ben benieuwd, kan me er weer weinig bij voorstellen, net als de eerste keer. Ook geen loslopende dreumes, want die gaat naar oma. Wat ga ik doen met al die tijd???? :D

Herkent iemand dit: ik had gisteravond in bed echt enorme pijn onderin mijn buik, net boven mijn lies, net alsof mijn spieren uit elkaar getrokken werden ofzo. (moeilijk te omschrijven). Nu ligt meneer in stuit en trapt hij wel vaker daar, maar dit was echt een aanhoudende pijn. Uiteindelijk ging het wel over, maar het leek net of er iets begonnnen was. Ben nu ruim 34 weken.

Daarnaast trapt hij constant tegen mijn beenzenuwen waardoor ik op de meest gekke momenten bijna compleet door mijn benen zak (altijd leuk midden in de Appie :') )
  zondag 21 augustus 2011 @ 12:31:43 #162
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_100996928
Ben benieuwd wanneer hier de nesteldrang begint... Ik doe echt niets, lief heeft er meer last van!
Unlike those who hide the truth, i tell it like it is......
  zondag 21 augustus 2011 @ 12:37:33 #163
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_100997063
quote:
0s.gif Op zondag 21 augustus 2011 12:31 schreef Susie het volgende:
Ben benieuwd wanneer hier de nesteldrang begint... Ik doe echt niets, lief heeft er meer last van!
Ik heb ook nooit last gehad van nesteldrang bij nummer 1 :D
Het enige wat ik toen gedaan heb, is álles gewassen en gestreken.
Ook knuufels/knuffelboekjes etc heb ik toen gewassen :@

Hier wordt in oktober de toilet verbouwd en daarna is de keuken aan de beurt. Ik ben benieuwd.
Maar petje af voor de mensen die heel grote verbouwingen of zelfs een verhuizing voor de boeg hebben...
p_iglet, fijn dat je zoveel hulp hebt zeg! Waar gaan jullie naar toe verhuizen?
pi_100997414
Aoraki, auw... Dat is vervelend.... Heb ook wel eens een pijnscheutje, maar dat is maar heel soms. Knap dat zo'n kleine die zenuwen weet te vinden ;)

En Susie, prijs je gelukkig ;) het wordt voor je gedaan op deze manier :) stuur hem hier ook maar langs!
pi_100998442
Niet te enthousiast he, we verbouwen hier niets gelukkig. Verf, verf, verf en vloer. Dat is al werk zat. Alles wat meer werk of van structurele aard is mag de verhuurder doen.

Oxy ik ben heel nieuwsgierig wat je gemaakt hebt. Nog even geduld hebben totdat mini geboren is.
pi_100999628
Dankjewel Belana :*
  zondag 21 augustus 2011 @ 15:17:40 #167
348178 NotTheSame
& Never Be The Same Again
pi_101002314
Ik mis overigens Hilliebillie? Zou ze stiekem aan het bevallen zijn :% ?
pi_101004295
Nee hoor, heb me vanmorgen al even gemeld gehad hoor ;)
  zondag 21 augustus 2011 @ 17:36:56 #169
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_101008080
Wat een rust vandaag. Iedereen lekker aan het genieten van het mooie weer.

Manlief heeft de babykamer al bijna helemaal wit geverfd. Nu nog een wand (zilver)grijs en voor de andere wand nog een kleurtje uitzoeken en dan kunnen de meubeltjes eind september geleverd worden.

Maar eerst morgen de seo.
  zondag 21 augustus 2011 @ 18:35:26 #170
318546 Mevr_Mus
Met Mini_Musjes
pi_101010080
quote:
0s.gif Op zondag 21 augustus 2011 10:24 schreef Nirak het volgende:
Met 3 llm/p's moet er toch wat gebeuren binnenkort :)
Binnenkort komen er gewoon een aantal verse kindjes tegelijk :Y

[ Bericht 0% gewijzigd door Mevr_Mus op 21-08-2011 18:43:18 ]
Oude (on)bekende.
  zondag 21 augustus 2011 @ 18:42:59 #171
318546 Mevr_Mus
Met Mini_Musjes
pi_101010323
Bedankt trouwens voor jullie lieve woorden. Vandaag overdag aardig wat geslapen. Vast niet goed voor mijn dag- nachtritme, maar ik was zo blij dat ik uberhaubt kon slapen, dat ik er maar lekker even aan toegegeven heb :Y

Dit weekend de enveloppen voor de geboortekaartjes geschreven. Zo'n bijzonder idee dat we al die mensen binnenkort een kaartje gaan sturen om te vertellen dat onze zoon geboren is O+ Ergens blijft het ook onwerkelijk, soms geloof ik nog steeds niet dat er echt een jongetje in mijn buik zit. Laatst zelfs gedroomd dat we een katje kregen in plaats van een baby, werd helemaal teleurgesteld wakker :D
Oude (on)bekende.
pi_101010549
Mevr. Mus gewoon aan toegeven, een dag nachtritme is nu ondergeschikt aan Jou energielevel. Het is beter dat je nu zo goed en zo veel mogelijk je rust pakt. :*
Tijd voor wat anders.. maar wat dan..
  zondag 21 augustus 2011 @ 19:06:49 #173
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_101011068
mw mus; wat fijn dat je nog even hebt kunnen slapen vanmiddag... en idd wat Wickie zegt; pak nu wat je pakken kunt.. dan heb je in elk geval wat energie; je weet ook nooit wanneer je bevalling zich ineens aandient. :)

Wickie; het slapen gaat daar ook nog steeds niet he?? sterkte ermee!
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
  zondag 21 augustus 2011 @ 19:08:16 #174
348178 NotTheSame
pi_101011114
Hilliebillie, het had natuurlijk gekunnen dat er al iets aan de gang was ;)

Kyara, veel succes morgen bij de SEO

Mevr. Mus, fijn dat je toch even hebt kunnen slapen. Net als Wickie zegt, pak je rust wanneer het kan!

Blegh... wat is het toch een plakweer. Ben aan het wachten op de 'code oranje' die ze voorspeld hebben, met een beetje onweer en regen koelt het misschien weer wat af en gaat die luchtvochtheid weer naar beneden.
pi_101011178
Inderdaad gewoon lekker uitrusten, als de kleine er is moet je je ritme toch weer helemaal aanpassen dus dan kan dat nu van te voren ook wel ;) mijn ritme klopt op het moment ook nie helemaal..
  zondag 21 augustus 2011 @ 19:20:57 #176
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_101011492
Nieuwe zwangeren van harte allemaal *O*

Asy, we gaan gelijk op! O+

Hier gaat het redelijk, we zijn op vakantie en ik merk dat ik stiekem toch wel heel erg moe ben en de kronkelige bergweggetjes zijn ook niet heel erg tof... :r Maar goed, m'n darmen groeien al, dus wie weet heb ik echt wel gewoon een plakkertje te pakken. Het voelt nog steeds goed, geen angsten. Deze zwangerschap is heel anders dan die van Willem. Ik krijg dus een meiske vind ik :+
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
pi_101011812
Is een van zwangere dames geïnteresseerd in een nieuw Noppies jurkje? Rood en maat XS.
Kaartje hangt er zelfs nog aan, maar ik pas hem helaas toch niet goed; te weinig decolleté :') :')
PM me maar! Anders gaat ie op MP.

Verder hier alles goed, maar erg moe en was gister na hele vrijgezellenfeest en organisatiedag gesloopt toen ik vannacht thuis kwam. Nu nog, dus morgen dagje thuiswerken.

Ik ga nu bijlezen!

edit: ga hem even in V&A zetten!

[ Bericht 5% gewijzigd door Jipster op 21-08-2011 19:42:13 ]
  zondag 21 augustus 2011 @ 19:36:08 #178
348178 NotTheSame
pi_101011923
Jipster, misschien kun je het ook in V&A zetten?
Het is een mooi jurkje, maar ik zit met hetzelfde 'probleem' haha!
  zondag 21 augustus 2011 @ 20:45:14 #179
68591 twentemeisje
Onmeunig Twents
pi_101014302
:o Lees ik hier een paar topics even niet aandachtig mee, mis ik zomaar verse babietjes!

Lieve B_J, gefeliciteerd met jullie dochter! Wat heeft ze een prachtige naam. :* Geniet geniet geniet ervan!

M-J ze is er, en wat is ze klein! Wat een geluk, en wat een contrast met het verdriet om het meiske dat er nu niet bij is. Ik hoop dat jullie volop kunnen genieten van jullie prachtige kind en wens jullie alle geluk van de wereld toe! :*
pi_101017029
Asyniur Gefeliciteerd met je 2 streepjes, een brusje voor Harry *O* *O*

Hoop dat je je gauw wat beter gaat voelen en je bekken het nog een beetje gaat volhouden.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')