LLMs succes allemaal. Beregd, lijkt me vervelend om zo lang in afwachting te zitten. Hopelijk krijgen jullie snel een einddatum.
Asy, gefeliciteerd!!!

. Leuk zeg. Wel balen dat je nu al last hebt van je bekken. Hopelijk wordt het niet te erg...
NTS, verbouwingen zijn stom. Wij wonen nu hier ruim een jaar en we (lees: lief) zijn nu met de tuin bezig, dus hele tuin overhoop altijd zand binnen etc. Niet leuk... Gelukkig is het grove werk vorig jaar al allemaal gebeurd. (stiekem baal ik ook wel dat ik nu niet mee kan helpen, er moet nog zoveel gebeuren en ik ben heel slecht met dingen uit handen geven)
Hier alles redelijk. Morgen de eerste dag NIET werken. Ben benieuwd, kan me er weer weinig bij voorstellen, net als de eerste keer. Ook geen loslopende dreumes, want die gaat naar oma. Wat ga ik doen met al die tijd????

Herkent iemand dit: ik had gisteravond in bed echt enorme pijn onderin mijn buik, net boven mijn lies, net alsof mijn spieren uit elkaar getrokken werden ofzo. (moeilijk te omschrijven). Nu ligt meneer in stuit en trapt hij wel vaker daar, maar dit was echt een aanhoudende pijn. Uiteindelijk ging het wel over, maar het leek net of er iets begonnnen was. Ben nu ruim 34 weken.
Daarnaast trapt hij constant tegen mijn beenzenuwen waardoor ik op de meest gekke momenten bijna compleet door mijn benen zak (altijd leuk midden in de Appie

)