Deal! Jij bent een jommetjesmama heb je dus besloten?quote:Op maandag 22 augustus 2011 08:08 schreef Asyniur het volgende:
fluugs, leuk hè? Ik moest laatst ook zo op mijn handen zitten toen Orea ook zwanger leek te zijn en dan jij...
Doe jij een meisje? Doe ik een jongetje
Dit! Behalve dan dat het echt een pokkedag is vandaag.quote:Op maandag 22 augustus 2011 09:13 schreef Susie het volgende:
Doe is leuk een baby vandaag? Zo'n pokkedag namelijk, druk op het werk, niet lekker kunnen zitten, kut geslapen (zweten, plassen, mug in de kamer), dus ben toe aan leuk baby-nieuws!
Ja wie is er vannacht geboren?quote:
quote:Op maandag 22 augustus 2011 10:02 schreef Kleurdoos het volgende:
ik schuif iig een plekje naar voren, maar t vertellen laat ik aan diegene over
Oeh, Spannend!quote:Op maandag 22 augustus 2011 10:02 schreef Kleurdoos het volgende:
ik schuif iig een plekje naar voren, maar t vertellen laat ik aan diegene over
Oh zo'n kleurending hebben we met het werk ook een keer gedaan. Dat is best verfrissend qua ehm.. openbaringen. Zegmaar. Wel een leuk idee als vrijgezellenfeestje!quote:Op maandag 22 augustus 2011 10:24 schreef Jipster het volgende:
Owwww nu ben ik ook heel benieuwd!
Hier thuis aan het werk, even rustig na het drukke weekend dat het in teken stond van de bruiloft (vrijgezellenfeestje en voorbereidingen als ceremoniemeester). Was een geslaagd dagje! Een kleurenworkanalyse workshop gedaan, onvoorstelbaar wat kleuren met je gezicht kunnen doen!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |