Oeh, Spannend!quote:Op maandag 22 augustus 2011 10:02 schreef Kleurdoos het volgende:
ik schuif iig een plekje naar voren, maar t vertellen laat ik aan diegene over
Oh zo'n kleurending hebben we met het werk ook een keer gedaan. Dat is best verfrissend qua ehm.. openbaringen. Zegmaar. Wel een leuk idee als vrijgezellenfeestje!quote:Op maandag 22 augustus 2011 10:24 schreef Jipster het volgende:
Owwww nu ben ik ook heel benieuwd!
Hier thuis aan het werk, even rustig na het drukke weekend dat het in teken stond van de bruiloft (vrijgezellenfeestje en voorbereidingen als ceremoniemeester). Was een geslaagd dagje! Een kleurenworkanalyse workshop gedaan, onvoorstelbaar wat kleuren met je gezicht kunnen doen!
Linda heeft zich vanochtend nog gemeld dus dan is het toch p_iglet denk ik. De andere LLM hebben zich wel gemeld nu volgens mij.quote:
Ja ikke... En daarna zag ik dat je jezelf gemeld had vanmorgenquote:Op maandag 22 augustus 2011 11:18 schreef hilliebillie het volgende:
Iemand gokte mij maar zo snel gaat da nie hoor
Ik ben nu ook wel erg benieuwd..
Jamaar.. ik heb nog geen tijd om te bevallen.. wil eerst m'n zwangerschapsverlofprojectje af hebbenquote:Op maandag 22 augustus 2011 11:38 schreef Nirak het volgende:
[..]
Ja ikke... En daarna zag ik dat je jezelf gemeld had vanmorgen![]()
Maar ik gun het je zo
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tja en anders moet ik na de bevalling maar tijd gaan zoeken ergens denk ikmaar dat zal dan niet meer zo gemakkelijk gaan. Ach ja alles komt goed
![]()
Ach, leuk toch!!quote:Op maandag 22 augustus 2011 12:13 schreef ferrari_rood het volgende:
Hillie dat doe je goed.
Ik ga het hier niet laten zien. Dan kan vast en zeker ook aan de slag. Vriend wilde Ean al meenemen naar de phoxy dag dit jaar heb ik het kunnen voorkomen maar voor volgend jaar moet ik nog wat verzinnen.
nah, kan best toch? Vraag maar aan BJquote:Op maandag 22 augustus 2011 12:45 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Wickie en Linda hebben vanochtend nog gepost
Niet als ze zelf mee zitten te gokkenquote:Op maandag 22 augustus 2011 12:47 schreef Kyara het volgende:
[..]
nah, kan best toch? Vraag maar aan BJ
hmmm... om ons op het verkeerde been te zetten danquote:Op maandag 22 augustus 2011 12:48 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Niet als ze zelf mee zitten te gokken
Is goed hoor..laat mij nog maar ff wachtenquote:Op maandag 22 augustus 2011 10:27 schreef Kleurdoos het volgende:
ik ken wel meer mensen hooren Kaarrrrr mot lekker wachten nog
En de bonuspunten gaan naar susiequote:
Oh dat had ik niet gezienquote:Op maandag 22 augustus 2011 10:50 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Linda heeft zich vanochtend nog gemeld dus dan is het toch p_iglet denk ik. De andere LLM hebben zich wel gemeld nu volgens mij.
KD, ik vond Kaarr wel iemand die het via jou zou laten weten.
quote:Op maandag 22 augustus 2011 13:32 schreef p_iglet het volgende:
[..]
En de bonuspunten gaan naar susie
Precies op dit tijdstip is Joris geboren. 3210gr met een hele soepele bevalling. T_igger gaat zo pepijn van school halen. Dan kan die met zijn broertje kennis maken.
quote:Op maandag 22 augustus 2011 13:47 schreef Kleurdoos het volgende:
maar die bedoelde ik helemaal niet, dus susie mag die bonuspunten weer inleveren
joh, die kwam nog melden dat ze over 10 dagen meldplicht heeftquote:Op maandag 22 augustus 2011 14:00 schreef Linda2205 het volgende:
[..]
Dan gok ik nog op Lujaxa..alhoewel dat wel een beetje vroeg zijn zou...
Sorry hoorquote:Op maandag 22 augustus 2011 14:03 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
joh, die kwam nog melden dat ze over 10 dagen meldplicht heeft
Oh, nog meer verse babies op komst!quote:Op maandag 22 augustus 2011 13:47 schreef Kleurdoos het volgende:
maar die bedoelde ik helemaal niet, dus susie mag die bonuspunten weer inleveren
Sta dan niet in het lijstje maar ben ook nog een dag voor je!!quote:Op maandag 22 augustus 2011 14:32 schreef Take_A_Picture het volgende:
Ja dat besefte ik me ook toen ik me bedacht dat er wellicht nog iemand bezig was al...
Voor 2 kids 3 dagen per week zijn wij 1925 kwijt en daar krijgen we dan 1225 van terug via de belastingdienst dan hou ik nog "maar" iets van 550 euro salaris over voor 3 dagen werken ( en ben per dag ook nog 2,5 uur reistijd kwijt ) geen idee hoe het uitkomt met de regeling volgend jaar, maar die is minder gunstig dan die van 2011 als ik het goed gelezen hebquote:Op maandag 22 augustus 2011 15:34 schreef wickie het volgende:
Klumsy, reken even uit op de site van de belastingdienst wat je terug kan krijgen. Mette gaat 2 dagen in de week, we betalen daar ong. 175 euro per maand voor (met wat je terug krijgt dus). Als ik zou stoppen met werken lopen wij erg veel inkomsten mis, ik werk 3 dagen en verdien ong. 1100 euro netto. Daarnaast zou ik het niet trekken continu thuis te zijn, maar dit even terzijde. Koter 2 gaat het eerste half jaar 1 dag en daarna ook 2 dagen. Zelfde kdv, zelfde groep heel fijn en vertrouwd voor ons. Mette schuift door naar de peutergroep.
Hier viel de plakkerigheid wel mee vandaag vond ik. En nou ga ik slapen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |