Oeh, Spannend!quote:Op maandag 22 augustus 2011 10:02 schreef Kleurdoos het volgende:
ik schuif iig een plekje naar voren, maar t vertellen laat ik aan diegene over
Oh zo'n kleurending hebben we met het werk ook een keer gedaan. Dat is best verfrissend qua ehm.. openbaringen. Zegmaar. Wel een leuk idee als vrijgezellenfeestje!quote:Op maandag 22 augustus 2011 10:24 schreef Jipster het volgende:
Owwww nu ben ik ook heel benieuwd!
Hier thuis aan het werk, even rustig na het drukke weekend dat het in teken stond van de bruiloft (vrijgezellenfeestje en voorbereidingen als ceremoniemeester). Was een geslaagd dagje! Een kleurenworkanalyse workshop gedaan, onvoorstelbaar wat kleuren met je gezicht kunnen doen!
Linda heeft zich vanochtend nog gemeld dus dan is het toch p_iglet denk ik. De andere LLM hebben zich wel gemeld nu volgens mij.quote:
Ja ikke... En daarna zag ik dat je jezelf gemeld had vanmorgenquote:Op maandag 22 augustus 2011 11:18 schreef hilliebillie het volgende:
Iemand gokte mij maar zo snel gaat da nie hoor
Ik ben nu ook wel erg benieuwd..
Jamaar.. ik heb nog geen tijd om te bevallen.. wil eerst m'n zwangerschapsverlofprojectje af hebbenquote:Op maandag 22 augustus 2011 11:38 schreef Nirak het volgende:
[..]
Ja ikke... En daarna zag ik dat je jezelf gemeld had vanmorgen![]()
Maar ik gun het je zo
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tja en anders moet ik na de bevalling maar tijd gaan zoeken ergens denk ikmaar dat zal dan niet meer zo gemakkelijk gaan. Ach ja alles komt goed
![]()
Ach, leuk toch!!quote:Op maandag 22 augustus 2011 12:13 schreef ferrari_rood het volgende:
Hillie dat doe je goed.
Ik ga het hier niet laten zien. Dan kan vast en zeker ook aan de slag. Vriend wilde Ean al meenemen naar de phoxy dag dit jaar heb ik het kunnen voorkomen maar voor volgend jaar moet ik nog wat verzinnen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |