Zo, ik heb het huis even voor mezelf, dus nu ga ik eens de tijd nemen om uitgebreid te posten.
BJ, jou heb ik nog steeds niet gefeliciteerd met jullie 2e knapperd! Op de eerste foto's lijkt ze heel erg op Evie! Zien jullie dat zelf ook of is dat al aan het veranderen?
MJ, ook jij gefeliciteerd met de geboorte van jullie meisjes en gecondoleerd met het verlies van Chloë. Heel veel sterkte vandaag met de crematie en voor alle dagen dat jullie het nodig gaan hebben. Fijn om te lezen dat L.J. (iemand PM met de volledige naam?) het goed doet!
Vlindur, wat enorm balen dat je nu zo'n pijn hebt!! Hoe lang moet je nog? Was je weekend wel leuk, ondanks alles?
Asy, van harte met je zwangerschap! Ik kreeg helaas ook bijna gelijk met de positieve test weer last van mn bekken en het is er niet beter op geworden, zullen we maar zeggen... ik hoop dat het jou beter vergaat. Probeer zoveel mogelijk Harry zelf te laten lopen of in een buggy mee te nemen bijv.
Ik ben vandaag 38+5 en ben het behoorlijk zat. Gelukkig heeft Ronny vanaf nu vakantie, dus dan kan hij me mooi een beetje ontzien met Lotte. Mn bekken protesteert zo erg, dat het voor mij practisch onmogelijk is de normale dagelijkse dingen te doen met Lotte (in bad gaan, naar bed brengen ed.). Gezellig buiten spelen of een stukje wandelen zijn ook behoorlijk zwaar nu, dus we zaten in het weekend grotendeels binnen. Gelukkig voor Lotte komt daar dus nu verandering in!
[ Bericht 19% gewijzigd door Linda2205 op 22-08-2011 15:49:23 ]