abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_100908980
Zwangerschap en geboorte deel 812

Augustus:
14 augustus 2011: Beregd (papa)
18 augustus 2011: Hilliebillie
31 augustus 2011: Linda2205 (jongetje)

September:
07 september 2011: Mevr_Mus(Jongetje)
08 september 2011: Wickie
14 september 2011: Kaarr (jongetje)
18 september 2011: Take_A_Picture
19 september 2011: Jolene
23 september 2011: Lujaxa (Jongen)
29 september 2011: Aoraki
29 september 2011: Bass-Miss

Oktober
06 oktober 2011: Scorpionsworld (kereltje)
19 oktober 2011: Kleurdoos (jongen)
22 oktober 2011: Susie(meisje)
22 oktober 2011: Nirak(jongen)

November
04 november 2011: meissie1595(jongen)
08 november 2011: Jipster
09 november 2011: jesssie
16 november 2011: Innepin
16 november 2011: TimeJumper (jongen)
18 november 2011: Vlindur (Jonkje)
20 november 2011: GreatWhiteSilence
24 november 2011: Raantje
26 november 2011: bitterend(meisje)
30 november 2011: Capricia

December
8 december 2011: SummerBreeze (meisje)
13 december 2011: Poezebeest
13 december 2011: Sayenne
25 december 2011: Deepfreeze
27 december 2011: tweeoogje
30 december 2011: NotTheSame

----------------------------

2012

01 januari 2012: Octopussy
04 januari 2012: Soempie
07 januari 2012: Kyara
28 januari 2012: IslaBonita
29 januari 2012: Fee-nix

04 februari 2012: Klumsy
11 februari 2012: CrazyMoon
16 februari 2012: klavertje-4
*** 17 februari 2012: Tha_Duck en Ivetje ***

12 maart 2012: Webkim
20 maart 2012: PureEvil

*** 06 april 2012: flugeltje en Martijn_AR ***

----------------------------
***vermeldingen zijn (as) officiële fokbaby's.
(Een fokbaby is een baby geboren uit een relatie waar man en vrouw elkaar hebben leren kennen op/door FOK!)

[ Bericht 0% gewijzigd door RockabeIIa op 22-08-2011 14:00:05 ]
:)
pi_100909162
hodver. Had ik een heel verhaal getikt over dat ik mijn bevalling prima vond poliklinisch, is ie niet gekopieerd ;( :(

enniewees, t ging dus over thuis vs ziekenhuis.

En ik ben van mening dat je zelf moet doen waar je je het prettigst bij voelt, dat verschilt per persoon, het een is niet beter dan t ander.

En t is echt niet waar dat je een nummertje bent als je in t ziekenhuis bevalt, als je poliklinisch bevalt gaat je eigen verloskundige met je mee en die staat de hele tijd aan je bed, net als wanneer je thuis zou blijven. Het kille van de verloskamers viel ook heus mee, het is echt geen abattoir :D en bij mij was t licht zelfs gedimt bij beiden.
Als je overgedragen wordt zou t kunnen dat je een nummertje bent, maar dat heeft niets te maken met thuis of poliklinisch.
pi_100909252
kijk je verzekering goed na trouwens. Mijn eigen bijdrage voor zowel poliklinische bevalling als eigen bijdrage kraamzorg werden 100% vergoed door de verzekering. Met een minimaal-aanvullend pakket. Daarnaast kreeg ik ook een extra echo vergoed (Nekplooimeting, 150 e.). T is de moeite waard om je polis even door te speuren.
  donderdag 18 augustus 2011 @ 20:46:55 #4
43584 Beregd
absolutely inch perfect
pi_100910644
mijn vrouw lag vanmorgen aan de monitor, blijkt ze al regelmatige weeën te hebben (+- 8min) volgens e vk, maar ze voelt nog niks :?

Gek toch?
pi_100910697
quote:
0s.gif Op donderdag 18 augustus 2011 20:14 schreef mignonne het volgende:
hodver. Had ik een heel verhaal getikt over dat ik mijn bevalling prima vond poliklinisch, is ie niet gekopieerd ;( :(

enniewees, t ging dus over thuis vs ziekenhuis.

En ik ben van mening dat je zelf moet doen waar je je het prettigst bij voelt, dat verschilt per persoon, het een is niet beter dan t ander.

En t is echt niet waar dat je een nummertje bent als je in t ziekenhuis bevalt, als je poliklinisch bevalt gaat je eigen verloskundige met je mee en die staat de hele tijd aan je bed, net als wanneer je thuis zou blijven. Het kille van de verloskamers viel ook heus mee, het is echt geen abattoir :D en bij mij was t licht zelfs gedimt bij beiden.
Als je overgedragen wordt zou t kunnen dat je een nummertje bent, maar dat heeft niets te maken met thuis of poliklinisch.
dat ligt aan het ziekenhuis maar ook aan hoeveel er liggen te bevallen.
bij mij was er dus echt een rij he!
5 vrouwen en we werden gewoon doorgeschoven.
dus dat was hectisch en strontvervelend.
  donderdag 18 augustus 2011 @ 20:49:47 #6
38223 Takkembah
Beetje gek en raar
pi_100910761
quote:
2s.gif Op donderdag 18 augustus 2011 20:46 schreef Beregd het volgende:
mijn vrouw lag vanmorgen aan de monitor, blijkt ze al regelmatige weeën te hebben (+- 8min) volgens e vk, maar ze voelt nog niks :?

Gek toch?
Heerlijk *O* :P

Ik heb bij beide bevalling de eerste 4-5 niet veel gevoeld hoor. Voelde eerder als harde buiken....
Alexa en Seth zijn lief
See everything; overlook a great deal; correct a little
  donderdag 18 augustus 2011 @ 20:55:38 #7
11458 ivetje
To infinity...and beyond!!
pi_100911009
Ik heb mijn polis daarop al nagekeken. Kraamzorg zit er wel 100% bij in, heb pakket 3 van de 4. En het ziekenhuis heeft ook mijn voorkeur, omdat je dan al op de plek bent als er iets mis gaat. Dat geeft mij een veilig gevoel. Ik ga bovendien naar een ziekenhuis met net een nieuwe kraamafdeling, dus dat kille en slechte bedden zal wel meevallen :)

@ hilliebillie (volgens mij) : overstappen van verzekering ga ik toch niet doen. Het gaat in totaal om 250 euro die ik dan bespaar, maar ik betaal dan wel een jaar lang veel meer premie en dat is meer dan die 250. Zit nu bij promovendum en die is het goedkoopst (op zekur na) en bevalt verder prima :)
To infinity…and beyond!
pi_100911165
ik kom ook nog ff binnenvallen in het thuis en ziekenhuis bevallen...

Ik vond en vind het echt een verademing thuis!! Ik vond het heeeerlijk in mijn eigen sfeertje te zijn, op mijn eigen vertrouwde bed, waar ik me het meest thuis voel.. Ik was ook veel meer ontspannen, ondanks het enorme bevallingsgeweld (weeenstorm) en idd na de tijd was de troep zo weg... ik heb het amper gezien. na het hechten hebben ze direct het plastic en de matjes enzo verschoond/ weg gedaan...
en na het douchen (5 min) had ik al een schoon bed...echt heeeerlijk!!!

(zo anders dan de vorige keer allemaal.....).
O+ O+ O+

en voor de geintresseerden; ik heb nog een update gezet in het babytopic, ik ga jullie dus ook verlaten...

en natuurlijk lurk ik nog mee :)

alle LLM's ik wil jullie beebs ook snel bewonderen!!! succes alvast!

ennnuh KD; die slijmprop he? ;) :+ *)
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_100911527
quote:
0s.gif Op donderdag 18 augustus 2011 20:48 schreef Kleurdoos het volgende:

[..]

dat ligt aan het ziekenhuis maar ook aan hoeveel er liggen te bevallen.
bij mij was er dus echt een rij he!
5 vrouwen en we werden gewoon doorgeschoven.
dus dat was hectisch en strontvervelend.
Maar dat staat toch los van een poliklinische bevalling? jij was daar niet poliklinisch toch, jij was daar toch op medische indicatie ingestuurd (want kind in vruchtwater gepoept?)

Nouja hoe dan ook, ik hoor en lees het heel vaak dat men zegt dat je thuis het best bevalt want daar ben je het meest op je gemak. Maar ik zou persoonlijk die situatie om willen draaien en zeggen dat je het beste bevalt als je op je gemak bent, en dat is nu eenmaal niet voor iedereen de thuis-situatie, dus zoek vooral die situatie op waar jij denkt dat je het meest op je gemak zult zijn.

Ik heb het wel eens eerder verteld maar wij hadden een bed van thuiszorg in de woonkamer moeten zetten voor de bevalling, ik vond dat hele bed-in-woonkamer dusdanig afdoen aan mijn comfortzone en mijn gemak gevoel dat ik liever in het ziekenhuis beviel.
Er zijn hele hordes vrouwen die het idee of het gevoel van de nabijheid van medische apparatuur dusdanig geruststellend vinden (of dat nou terecht is of niet!), dat ze 100 keer liever en meer ontspannen bevallen in een ziekenhuis. T is zo ontzettend persoonlijk en imho is het een echt niet beter dan het ander.
pi_100911757
Mignonne wat beschrijf jij dat goed door het om te draaien. Je slaat precies de spijker op z'n kop.

Van de drukte in het ziekenhuis heb ik niet veel meegekregen ben om 10 voor 10 de ambulance ingeschoven en om 10 uur, net bij aankomst op de verloskamer, was ze er al :D Zijn nog wel 2 uren op die kamer gebleven omdat er een vrouw op de andere kamer lag waar ze druk mee waren maar daarom kon mijn man nog even lekker bij mij blijven O+
  donderdag 18 augustus 2011 @ 21:36:14 #11
43584 Beregd
absolutely inch perfect
pi_100913108
quote:
0s.gif Op donderdag 18 augustus 2011 20:49 schreef Takkembah het volgende:

[..]

Heerlijk *O* :P

Ik heb bij beide bevalling de eerste 4-5 niet veel gevoeld hoor. Voelde eerder als harde buiken....
harde buiken voelt ze ook niet. :)

Naja, afwachten maar hé.

ivm ziekenhuis, hier in Belgie bevalt niemand thuis bijna. Na onze rondleiding in het kraamhuis snap ik totaal niet waarom, zo klinisch en kil allemaal :{
  donderdag 18 augustus 2011 @ 21:37:28 #12
11458 ivetje
To infinity...and beyond!!
pi_100913164
Mijn kraamhulp gaf al aan, dat als je thuis bevalt en je moet gehecht worden, dat je dan alsnog naar het ziekenhuis moet. Dat soort dingen wil ik gewoon niet. En de kraamhulp is bij een thuisbevalling aanwezig, en aangezien onze hulp de nicht van mijn man is voel ik me daar niet zo bij op mijn gemak. Ik weet dat ze me ws toch wel naakt ziet, maar dat vind ik wat anders dan dat ze bij de bevalling tussen mijn benen staat te kijken haha!
To infinity…and beyond!
pi_100913225
quote:
0s.gif Op donderdag 18 augustus 2011 20:58 schreef Beessie-Jen het volgende:
ik kom ook nog ff binnenvallen in het thuis en ziekenhuis bevallen...

Ik vond en vind het echt een verademing thuis!! Ik vond het heeeerlijk in mijn eigen sfeertje te zijn, op mijn eigen vertrouwde bed, waar ik me het meest thuis voel.. Ik was ook veel meer ontspannen, ondanks het enorme bevallingsgeweld (weeenstorm) en idd na de tijd was de troep zo weg... ik heb het amper gezien. na het hechten hebben ze direct het plastic en de matjes enzo verschoond/ weg gedaan...
en na het douchen (5 min) had ik al een schoon bed...echt heeeerlijk!!!

(zo anders dan de vorige keer allemaal.....).
O+ O+ O+

en voor de geintresseerden; ik heb nog een update gezet in het babytopic, ik ga jullie dus ook verlaten...

en natuurlijk lurk ik nog mee :)

alle LLM's ik wil jullie beebs ook snel bewonderen!!! succes alvast!

ennnuh KD; die slijmprop he? ;) :+ *)
hahah dat bewijst nog niet dat ie eruit kwam als voorbode natuurlijk..kan ook gewoon door t gewroet in je petoet :+
pi_100913242
quote:
0s.gif Op donderdag 18 augustus 2011 21:05 schreef mignonne het volgende:

[..]

Maar dat staat toch los van een poliklinische bevalling? jij was daar niet poliklinisch toch, jij was daar toch op medische indicatie ingestuurd (want kind in vruchtwater gepoept?)

Nouja hoe dan ook, ik hoor en lees het heel vaak dat men zegt dat je thuis het best bevalt want daar ben je het meest op je gemak. Maar ik zou persoonlijk die situatie om willen draaien en zeggen dat je het beste bevalt als je op je gemak bent, en dat is nu eenmaal niet voor iedereen de thuis-situatie, dus zoek vooral die situatie op waar jij denkt dat je het meest op je gemak zult zijn.

Ik heb het wel eens eerder verteld maar wij hadden een bed van thuiszorg in de woonkamer moeten zetten voor de bevalling, ik vond dat hele bed-in-woonkamer dusdanig afdoen aan mijn comfortzone en mijn gemak gevoel dat ik liever in het ziekenhuis beviel.
Er zijn hele hordes vrouwen die het idee of het gevoel van de nabijheid van medische apparatuur dusdanig geruststellend vinden (of dat nou terecht is of niet!), dat ze 100 keer liever en meer ontspannen bevallen in een ziekenhuis. T is zo ontzettend persoonlijk en imho is het een echt niet beter dan het ander.
QFT _O_

Ik heb van CZ trouwens ook alleen de basis aanvullende verzekering en die dekt ook poliklinisch bevallen zonder medische noodzaak.

Voor alle ftm's (first time mom): vergeet ook niet dat de helft van alle eerste bevallingen die voor thuis gepland zijn, uiteindelijk toch in het ziekenhuis plaatsvindt. Stel je er dus op in om teleurstellingen te voorkomen.
pi_100913291
Ivetje, je kraamhulp doet ook de controles van 'je onderkantje' zoals de mijne het noemde. :')

Ik ging de eerste keer voor thuis, bedacht me met 5cm en alsnog naar het ziekenhuis gegaan, 2de keer was er geen sprake van een keuze.
pi_100913314
quote:
0s.gif Op donderdag 18 augustus 2011 21:37 schreef ivetje het volgende:
Mijn kraamhulp gaf al aan, dat als je thuis bevalt en je moet gehecht worden, dat je dan alsnog naar het ziekenhuis moet.
:? Dat is alleen als je een totaalruptuur oploopt. Een 'gewone' scheur hecht de verloskundige gewoon.
pi_100913328
quote:
0s.gif Op donderdag 18 augustus 2011 21:05 schreef mignonne het volgende:

[..]

Het is ook ieders eigen keuze, maar er wordt zo krampachtig gedaan, juist over thuisbevallingen eng en geen apparatuur e.d) dat het handig is om iig beide kanten positief te belichten. En ik geloof dat we dat best doen door allemaal onze ervaringen te delen :) ik ben negatief over het ziekenhuis door mijn ervaring, maar een thuisbevalling heb ik nog niet ervaren. Ik geef alleen aan dat het mij prettiger lijkt, misschien is dat niet eens zo, wie weet :
pi_100913545
ik was twee keer medisch en ik vond het de eerste keer vreselijk en de tweede keer prima. Het verschil: de personen die er bij waren. En dat heb je nooit aan een touwtje om het zo maar te zeggen. Thuis niet want je hebt meestal meerdere vk's en in het ziekenhuis ook niet.

Trouwens, ook bij niet totaal ruptuur moet je soms naar het zkh voor hechten, als het bv inwendig is.
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
pi_100913582
Ik ben ook bij beide kinderen thuis bevallen en dat hoop ik bij deze weer. Ik vond het heerlijk om in mijn eigen omgeving te zijn. Lekker thuis, m'n eigen spullen enz.
Maar we zijn wel een keer in het ziekenhuis geweest op zo'n info avond en hebben een verloskamer bekeken en dat zag er ook goed uit.
Maar thuis bevallen leek me toch fijner :)

Waar ik nu wel mee zit, is dat we nu geen ziekenhuis in onze woonplaats hebben (2 jaar geleden verhuisd) en dat we, indien nodig, naar Tiel of Nieuwegein moeten. En dat is toch een klein half uurtje rijden.
En ons derde wonder Lucas!!
Onze zoon Kevin!
Sarah is al zo oud!!!
pi_100913602
trouwens, ik denk dat je pas goed mee kan praten als je beide meemaakt :D
het enige wat ik 100% zeker weet is dat mijn bed een stuk lekkerder ligt dan zo'n freaking ziekenhuisbed.
pi_100913646
quote:
0s.gif Op donderdag 18 augustus 2011 21:48 schreef Kleurdoos het volgende:
het enige wat ik 100% zeker weet is dat mijn bed een stuk lekkerder ligt dan zo'n freaking ziekenhuisbed.
Nou ik lust best wel zo'n afstandsbediening om mijn hoofdeind automatisch omhoog en omlaag te doen hoor :+
Vooral in de kraamweek had ik een schurfthekel aan ons bed dat alleen via zo een treklint omhoog en omlaag kon.
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_100913874
ik had een loeihard en smal bed met een groef in t midden :')

en hier een boxspring met heerlijk dekbed <3
pi_100914588
quote:
0s.gif Op donderdag 18 augustus 2011 21:48 schreef Kleurdoos het volgende:
Mijn ziekenhuisbed lag ook 100 keer beter dan mn eigen bed :D

Nee je hebt ook gelijk hoor, alle kanten mogen best gewoon eens benoemd worden op een positieve manier :Y zeker als het je eerste kindje is kan ik me voorstellen dat je het gewoon allemaal niet weet. Tenminste ik wist het echt niet allemaal toen.

Maar ik gaf het gewoon aan omdat ik er altijd een beetje de kriebels van krijg als mensen het erover hebben dat je thuis gewoon het beste bevalt want je bent in je eigen omgeving en dus ben je het meest ontspannen. Als dat als vaststaand feit wordt gebracht zeg maar. Dat lees ik regelmatig (niet per se nu maar in t algemeen), ik weet het niet, die thuisvlieger gaat niet altijd op.
Ofzoiets. Nouja je snapt vast wel wat ik bedoel :+

En ik weet ook wel wat jij bedoelt hoor, ik zou mn volgende bevalling op zich best thuis willen doen, gewoon om de ervaring te hebben :Y omdat het kan :P en omdat ik dan niet meer hier woon :+ maar ik vind het risico bij een volgende te groot denk ik.
pi_100914592
BJ :W Tot snel!! Ik heb net even in het babytopic gekeken en wat is ze moooooi O+
Ik kreeg een traantje in mn ogen van je foto's.
En over de snelheid van de bevalling :o :X :o jeetje!

Over waar bevallen, wat Mignonne dus zegt ben ik het helemaal mee eens ^O^
Het is gewoon fijn dat we een keuze hebben en dat ieder kan doen wat binnen zijn comfortzone ligt.
En ja, soms gaat het toch anders dan gehoopt, maar so be it.

Beregd, wel prettig dat ze er niks van voelt. Heeft de vk ook gekeken of die 'weeen' al wat hadden uitgehaald?
Tijd voor wat anders.. maar wat dan..
pi_100914743
quote:
0s.gif Op donderdag 18 augustus 2011 22:06 schreef mignonne het volgende:

[..]

Mijn ziekenhuisbed lag ook 100 keer beter dan mn eigen bed :D

Nee je hebt ook gelijk hoor, alle kanten mogen best gewoon eens benoemd worden op een positieve manier :Y zeker als het je eerste kindje is kan ik me voorstellen dat je het gewoon allemaal niet weet. Tenminste ik wist het echt niet allemaal toen.

Maar ik gaf het gewoon aan omdat ik er altijd een beetje de kriebels van krijg als mensen het erover hebben dat je thuis gewoon het beste bevalt want je bent in je eigen omgeving en dus ben je het meest ontspannen. Als dat als vaststaand feit wordt gebracht zeg maar. Dat lees ik regelmatig (niet per se nu maar in t algemeen), ik weet het niet, die thuisvlieger gaat niet altijd op.
Ofzoiets. Nouja je snapt vast wel wat ik bedoel :+

En ik weet ook wel wat jij bedoelt hoor, ik zou mn volgende bevalling op zich best thuis willen doen, gewoon om de ervaring te hebben :Y omdat het kan :P en omdat ik dan niet meer hier woon :+ maar ik vind het risico bij een volgende te groot denk ik.
ik zeg t ook voornamelijk om mensen die gelijk roepen dat ze in t ziekenhuis willen bevallen 'omdat dat veiliger is' ook de goede kanten te laten zien :D handig :+
pi_100915023
quote:
0s.gif Op donderdag 18 augustus 2011 22:09 schreef Kleurdoos het volgende:

[..]

ik zeg t ook voornamelijk om mensen die gelijk roepen dat ze in t ziekenhuis willen bevallen 'omdat dat veiliger is' ook de goede kanten te laten zien :D handig :+
oh ja das idd ook niet helemaal waar. :Y
pi_100915179
BJ O+ Daar is ze! Wat snel, en wat fijn dat ze er is! Van harte gefeliciteerd!

Ik ben ook blij dat ik in het zkh ben bevallen en zou niet anders willen.. Fijn dat je die keuze hebt in nl!
  donderdag 18 augustus 2011 @ 22:34:30 #28
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_100916256
quote:
0s.gif Op donderdag 18 augustus 2011 21:48 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:

[..]

Nou ik lust best wel zo'n afstandsbediening om mijn hoofdeind automatisch omhoog en omlaag te doen hoor :+
Vooral in de kraamweek had ik een schurfthekel aan ons bed dat alleen via zo een treklint omhoog en omlaag kon.
Ik heb niet eens een bed waarbij het hoofdeind omhoog kan.... Ben ook al aan het bedenken of ik daar niet iets voor is ofzo?
Unlike those who hide the truth, i tell it like it is......
pi_100916311
quote:
1s.gif Op donderdag 18 augustus 2011 22:34 schreef Susie het volgende:

[..]

Ik heb niet eens een bed waarbij het hoofdeind omhoog kan.... Ben ook al aan het bedenken of ik daar niet iets voor is ofzo?
ja, 5 kussens in je rug :+
pi_100916875
quote:
0s.gif Op donderdag 18 augustus 2011 22:35 schreef Kleurdoos het volgende:

[..]

ja, 5 kussens in je rug :+
:D_!

je kunt ook zo'n ding huren he bij de thuiszorg geloof ik. Ik heb geen flauw idee hoe dat heet maar dat weten anderen vast wel. Dat is een soort framewerk met doek eroverheen gespannen wat je bij je hoofdeinde zet en dan je kussen er tegenaan. Heb je toch een omhoog hoofdeinde :P
pi_100916991
zo'n ruggesteun?

Ik ben blij dat ik niet meer na hoef te denken over thuis of ziekenhuis, want ik moet in het ziekenhuis. Ik ben ook blij dat ik al in het ziekenhuis was met de bevalling, als ik dit thuis had gehad, dan had dit heel veel naarder af kunnen lopen.
*poef* nu is het weg
pi_100917155
gewoon in de vensterbank gaan zitten, rug tegen t raam en baren
pi_100917278
en nu ga ik in mn heerlijk zachte bedje liggen O+
truste!
  donderdag 18 augustus 2011 @ 22:53:29 #34
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_100917387
quote:
0s.gif Op donderdag 18 augustus 2011 22:44 schreef mignonne het volgende:

[..]

:D_!

je kunt ook zo'n ding huren he bij de thuiszorg geloof ik. Ik heb geen flauw idee hoe dat heet maar dat weten anderen vast wel. Dat is een soort framewerk met doek eroverheen gespannen wat je bij je hoofdeinde zet en dan je kussen er tegenaan. Heb je toch een omhoog hoofdeinde :P
Zoiets dus. Ga toch eens kijken daarvoor, lijkt me wel prettig tijdens en daarna.

Truste KD, je was weer goed op dreef vandaag :P Moet altijd lachen om je opmerkingen.
Unlike those who hide the truth, i tell it like it is......
pi_100918847
Zo, mn nichtje is gewoon vandaag bevallen van haar kindje. Ze was 6 dagen voor mij uitgerekend maar is ingeleid wegens zwangerschapsvergiftiging.
Aanstaande maandag had ze 37 wkn geweest.
Ze gaat zo bellen over hoe en wat etc. Ben benieuwd!
Wel reality check dat t zomaar ineens al zo ver kan zijn...
Tralalalaaa
pi_100919608
Ja, dan wordt je even met je neus op de feiten gedrukt hè TAP? Aan de andere kant kan je ook zomaar tot 42 weken doorlopen met een kind in je buik.

Over het eigen bed: ik heb na mijn buikoperatie een jaar geleden bij de Ikea elektrisch beweegbare lattenbodems in mijn Malm bed gelegd want ik kon niet goed plat liggen. Dat is echt wel fantastisch spul hoor _O_ Mijn ouders hebben ze de week erna ook gekocht omdat zij in hun Auping bed van die bodems met een touwtje hadden :D Ook zeer aan te raden om iets omhoog te zetten als je veel last hebt van maagzuur.
pi_100919881
Octo, hebben jullie dan 2 losse matrassen? En hoelaat heb je morgen de echo, ik ben echt totaal niet nieuwsgierig hoor O-)

Ik heb weer lekker last van harde buiken en een baby die meent toch even al haar ledematen naar buiten te moeten duwen :X
Misschien heb ik ook wel iets te fanatiek schoongemaakt vandaag..

[ Bericht 0% gewijzigd door wickie op 19-08-2011 00:04:26 ]
  donderdag 18 augustus 2011 @ 23:58:26 #38
318546 Mevr_Mus
Met Mini_Musjes
pi_100920727
quote:
1s.gif Op donderdag 18 augustus 2011 23:42 schreef wickie het volgende:
Octo, hebben jullie dan 2 losse matrassen? En hoelaat heb je morgen de echo, ik ben echt totaal niet nieuwsgierig hoor O-)

Ik heb weer lekker last van harde buiken en een baby die meent tocht ff al haar ledematen naar buiten te moeten duwen :X
Die van mij probeert op het moment via mijn zij uit te breken :D Ik moet erg lachen om al die heftige bewegingen, alleen jammer dat hij vooral rond middernacht zo actief is :')
Oude (on)bekende.
pi_100926540
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tja meld dan maar. Alles rustig behalve m'n darmen dus.. Ga m'n ogen nog ff sluiten hoop ik..
  vrijdag 19 augustus 2011 @ 06:31:56 #40
348178 NotTheSame
& Never Be The Same Again
pi_100926662
Mogguh!

Leuk man, wakker gemaakt worden van een teruguitzettende vrachtwagen die daarna met een hijskraan staat te spelen. Ach, je moet wat over hebben voor je verbouwing...

Tjeej Hillie, daar word je ook niet vrolijk van nee...

En nou eerst effe wakker worden...
pi_100926697
Das idd ook niet prettig wakker worden nee, en hoe bedenken ze het zo vroeg op de dag ;) maar dan kunnen ze iig vooruit. En dan is hopelijk alles klaar voor de baby er is (of gaan ze dat sowieso niet redden)

Vriendin van me wordt vandaag ingeleid ivm hoge bloeddruk, ze was drie dagen na mij uitgerekend (zondag). Ik ben stiekum wel een beetje zenuwachtig voor dr..
Ook wel grappig de aanstaande oma's (mijn schoonmoeder en haar moeder) kennen elkaar ook redelijk goed, en dat was al een soort van wedstrijdje wie het eerst (weer) oma zou worden.. Nou, ik denk da m'n schoonmoeder het niet gaat winnen haha (alhoewel het nog wel kan maar dan moet ik op gaan schieten ;) )
  vrijdag 19 augustus 2011 @ 07:16:43 #42
43584 Beregd
absolutely inch perfect
pi_100926814
Hehe, onze nicht was een week na ons uitgerekend, die is ondertussen al 4 weken bevallen. Hoeveel familieleden (het is een grote familie) niet zeiden, ze hebben jullie mooi ingehaald :')

Maar goed, je weet idd nooit hillie, op ons hoef je niet te wachten ;)
pi_100926980
Hihi, je weet maar nooit hillie.... Mijn zusje was een week overtijd en een week eerder uitgerekend dan ik en op de ochtend dat zij werd ingeleidt werd Minke nog net ff geboren :P waren we toch nog eerder!
pi_100927833
Goedemorgen.
Wickie, we hebben er 2 losse matrassen op ja. Maar die zitten goed strak tegen elkaar dus niet zo'n probleem om er een beebje op te leggen.
De echo is om 16.45 uur.

Hilliebillie, wanneer je eerst nog geprimed moet worden kan een inleiding best lang duren. Ik ben bij de eerste ingeleid en werd zondagochtend 2 keer met gel behandeld, maandagochtend had ik net aan genoeg ontsluiting om de vliezen te breken en ze is 's middags om 16.35 uur geboren.
Je kan dus zomaar nog anderhalve dag de tijd hebben :P

Ik slaap trouwens sinds een week echt bar slecht -O-
En vanochtend had ik zoiets raars. Mijn enkel verkrampte en mijn voet bleef maar naar buiten trekken. Ik moest echt even 10 minuten staan voordat het over was. :?
pi_100927877
:O En toen was ik dus om 4 uur vannacht wakker en kon niet meer slapen...
Zo nog maar even een uurtje mijn ogen dicht. Om 12 uur Pepijn weer van school halen.
  vrijdag 19 augustus 2011 @ 09:15:29 #46
318546 Mevr_Mus
Met Mini_Musjes
pi_100927886
Bleh, na de zoveelste slapeloze nacht net de vk gebeld. Ze gaat straks overleggen met de gyn. Ben benieuwd... Hoop dat ze iets voor me kunnen doen. Twee weken met minder dan 3 uur slaap per 24 uur is niet goed voor een mens :{
Oude (on)bekende.
pi_100930103
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 09:12 schreef octopussy het volgende:
Goedemorgen.
Wickie, we hebben er 2 losse matrassen op ja. Maar die zitten goed strak tegen elkaar dus niet zo'n probleem om er een beebje op te leggen.
De echo is om 16.45 uur.

Hilliebillie, wanneer je eerst nog geprimed moet worden kan een inleiding best lang duren. Ik ben bij de eerste ingeleid en werd zondagochtend 2 keer met gel behandeld, maandagochtend had ik net aan genoeg ontsluiting om de vliezen te breken en ze is 's middags om 16.35 uur geboren.
Je kan dus zomaar nog anderhalve dag de tijd hebben :P

Ik slaap trouwens sinds een week echt bar slecht -O-
En vanochtend had ik zoiets raars. Mijn enkel verkrampte en mijn voet bleef maar naar buiten trekken. Ik moest echt even 10 minuten staan voordat het over was. :?
das normaal, ik merk t nu ook heel erg, afgelopen weken al meerdere malen kuitkramp gehad en gisteren schoot t opeens in mn vinger.. kreeg ik mn wijsvinger niet krom :D
pi_100930194
quote:
1s.gif Op donderdag 18 augustus 2011 23:42 schreef wickie het volgende:

Ik heb weer lekker last van harde buiken en een baby die meent toch even al haar ledematen naar buiten te moeten duwen :X
en dat herken ik ook, nadat ik 2 dagen lang kozijnen en muren in de verf/lak heb gezet. olle was helemaal boos gisteren :D
En hij reageert zo fel op muziek :o als paps de gitaar pakt of ik zet een muziekje op, da gat ie helemaal los en ook onder de douche O+
Bij elin viel me dat helemaal niet zo op
pi_100930457
Octo, echo pas aan het einde van de dag, wel spannend :D
Ik vroeg het meer voor mezelf hoor van die matrassen. Wij hebben ook een malm alleen dan met 1 matras. Maar ik zou zo graag een verstelbare latte bodem hebben.. Maar dat gaat dus niet vanwege de matras.

Hilliebillie en Beregd, ik ben heel erg benieuwd wanneer jullie kleintjes zich aandienen, hoop dat inleiden niet nodig zal zijn.

Mevr. Mus, wat vervelend.. Goed dat je hebt gebeld want dit is geen doen. Laat staan dat je nu zou gaan bevallen helemaal uitgeput :{
Hopelijk kun je wat slaapmedicatie krijgen ofzo.

Piglet ook al slecht geslapen :{ Ik hoop dat je nu nog lekker even ligt te slapen.

KD, Mette reageerde ook heel heftig op muziek, of beter gezegd op geluiden. Deze baby niet zo. Mette had ook een mislukte gehoortest de eerste keer aan 1 oor, ik was toen helemaal niet echt bezorgd omdat ik wist dat ze geluid echt wel registreerde. Het lag ook aan het feit dat ze verkouden was. (goede vrienden van me hebben net wel een nare uitslag gehad, hun kleintje heeft een gematigde gehoorbeschadiging en zal een gehoorapparaatje moeten. Ze is net 2 maanden)

Ik heb fijn uitgeslapen want vannacht ging het inslapen erg moeizaam, maar al met al slaap ik nog gewoon goed. Dreumes is vandaag op het kdv en ik heb zo met een vriendinnetje afgesproken in de stad. Jammergenoeg zijn de harde buiken van gisteren gebleven. Elk kwartier voel ik er wel eentje, gelukkig niet pijnlijk.
pi_100934152
Even voor ik alles terug lees...

Vanmorgen de echo (SEO) gehad en zojuist ook naar de VK geweest. Alles is helemaal goed met de kleine en met mij (uitslag glucose tolerantie, gewicht, bloeddruk, etc). *O* Druk kindje in m'n buik en alles goed kunnen zien. Heb mooie foto's meegekregen maar 't lukt niet echt om ze meteen goed over te zetten op de computer.

Deze in elk geval, van het gezichtje. Hoop dat de dames hier er meer van kunnen maken dan vrienden en familie. :D

En, we weten wat het wordt, maar dat ga ik ivm mogelijke lezers die we irl kennen hier niet posten. Ik ben in elk geval zo blij om het te weten. Echt een heel bijzonder gevoel. O+

Kreeg van de VK te horen dat ik tussen de 24 en 28 weken nog een glucose test moet doen. Met 27 weken bekijken ze de bloedgroep van de baby en met 34 a 35 weken krijgen we nog een echo. Niet omdat er iets aan de hand is, maar zo'n echo is bij deze VK standaard. :D Ik dacht dat vandaag de laatste echo zou zijn, maar mooi niet dus. *O*

Nu snel hier bijlezen.
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
pi_100934446
damn, weer iemand die het geheim houdt!

Fijn dat het allemaal goed is Soempie. Dat is toch het belangrijkste! *O*
En fijn dat je met 27 weken nog een echo krijgt. Altijd leuk, babykijken!

Ik kan wel iets van de foto maken maar hij is wel behoorlijk wazig :@
pi_100934490
Beregd, nog geen nieuws na de weeën? Of lees ik ergens overheen?

NTS, wat enorm balen dat je geen goede foto mee hebt kunnen krijgen. En dat het geslacht niet te zien was. Eigenwijs en preutse friemel. ;) Bij ons was het ook bijna niet bekend geworden. Gelukkig heeft de baby aan het eind van onderzoek, toen de mevrouw nog een keer keek, heel even de voetjes opgetrokken.
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
pi_100934565

:+

Tijdens het maken van de echo was de baby veel aan het bewegen en ik moet eerlijk zeggen dat ik het toen ook allemaal niet zo zag. Juist ook bij dit stukje dacht ik: waar hebben ze het nou over, ik zie helemaal geen oogjes en neus? :') Pas bij de foto (wel scherp genomen, maar ik ben gewoon een kluns in het overnemen) zag ik het, terwijl m'n man alles bij de echo al goed kon zien.
pi_100936748
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 12:28 schreef Soempie het volgende:

Kreeg van de VK te horen dat ik tussen de 24 en 28 weken nog een glucose test moet doen. Met 27 weken bekijken ze de bloedgroep van de baby en met 34 a 35 weken krijgen we nog een echo. Niet omdat er iets aan de hand is, maar zo'n echo is bij deze VK standaard. :D Ik dacht dat vandaag de laatste echo zou zijn, maar mooi niet dus. *O*
Ik moet precies hetzelfde, ook een glucosetest, met precies 27 weken moet bloed worden geprikt om de bloedgroep van de baby te bepalen en ik krijg rond de 30 weken nog een echo :)
Leuk :)
Fijn dat alles er goed uit zag!!

We twijfelden om dit keer weer een 3D/4D echo te gaan doen, tis best prijzig. Kreeg ik eergister telefoon van Moeders voor Moeders dat ik heb gewonnen met hun actie (verloting tussen nieuwe aanmeldingen) en dat ik een echobon twv ¤50 heb gewonnen. Krijg ik net de echobon binnen, is het ¤100!! Dat is leuk!
En ons derde wonder Lucas!!
Onze zoon Kevin!
Sarah is al zo oud!!!
pi_100938645
Leuke verrassing inderdaad CM. En mooi plaatje Soempie! O+
pi_100939151
quote:
0s.gif Op donderdag 18 augustus 2011 21:41 schreef Kleurdoos het volgende:

[..]

Het is ook ieders eigen keuze, maar er wordt zo krampachtig gedaan, juist over thuisbevallingen eng en geen apparatuur e.d) dat het handig is om iig beide kanten positief te belichten. En ik geloof dat we dat best doen door allemaal onze ervaringen te delen :) ik ben negatief over het ziekenhuis door mijn ervaring, maar een thuisbevalling heb ik nog niet ervaren. Ik geef alleen aan dat het mij prettiger lijkt, misschien is dat niet eens zo, wie weet :
En dat is het niet altijd.
Hier in het zeeuwse waar ik woon hebben we die keuze gewoon niet, hier beval je alleen thuis mits je ha dat nog wilt doen.
Zo niet dan beval je mooi in het ziekenhuis.
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
pi_100944139
Soempie, ik zie het hoor :Y Fijn dat het goed was ^O^

Wij krijgen 1000% zeker een meisje O+ Weer zo'n lekker eigenwijsje als haar grote zus O+
Ik ga dus vanavond eens lekker bedenken hoe we de babykamer gaan doen *)
pi_100944561
wat leuk Octo O+ nu nog namen verzinnen \O/
pi_100945271
Mooie echo hoor soempie, ik zag het meteen :)

Vandaag weer bij de gyn geweest:
- Bloeddruk goed
- Suiker goed
- Bloedwaarden goed
- Baby goed
- Mama goed :)

Over 2 weken weer groeiecho, maar aangezien m'n buik goed groeit en de vorige groeiecho oke was maak ik me daar geen zorgen over :)

Nu tapa's maken voor de visite vanavond, jummie :)
pi_100948788
goede echo's!!! jeuj!!!!
en wat leuk een meid Octo! gefeliciteerd!!

ik kwam ff snel om de hoek spieken of dr nog meer verse beebs zijn ;) maar nog niet dus....jammer!

Beregd, Hilliebillie en Piglet succes met wachten en straks met bevallen ;)
en Linda, Wickie, Mw mus voor jullie kan het ook elk moment zover zijn! ik denk aan jullie en blijf spieken voor jullie vorderingen hoor :D

zet hem op!
pi_100949866
Octo een meissie *O* *O* *O* O+ O+ Shoppen :P !!!
pi_100950865
Een meisje voor Octo, superleuk! Lukt het met de ideeen voor de babykamer? *O*
pi_100953844
Pfff, weer een avond met continu harde buiken :{
Mn chips smaakt me zelfs niet meer (toch blijf ik stug dooreten :') )...
  vrijdag 19 augustus 2011 @ 21:48:46 #64
43584 Beregd
absolutely inch perfect
pi_100954217
leuk een meisje!
pi_100954396
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 20:21 schreef Soempie het volgende:
Een meisje voor Octo, superleuk! Lukt het met de ideeen voor de babykamer? *O*
Ja, ik ben er zelfs al helemaal uit :o Gelukkig hebben we alle meubels al staan, dus daar hoef ik niet over na te denken. Volgende week ga ik er mee aan de slag denk ik. *miepje ongeduld is

Wickie, wat vervelend van die harde buiken -O- Misschien bij je volgende controle even vragen of het ook iets doet in termen van ontsluiting? Chips moet wel lekker blijven hè? :*
pi_100955226
Octo, kunnen we ook beginnen met namen te spuien in het namentopic, of zijn jullie er al een beetje uit?

Ik denk niet dat de harde buiken wat doen voor de ontsluiting.. tenminste het voelt echt als loos gerommel. Ik heb trouwens de chipszak gewoon leegegeten :Y)
Wat me minder goed zit, ik realiseerde me net dat de baby wel erg rustig is geweest de afgelopen dagen. Alleen wat heftig gewroed in de avond uren, voor de rest heel af en toe een porretje. Zelfs maar 1x de hik vandaag (normaal wel meer dan 4x). Ik ga dat morgen wat beter in de gaten houden.
pi_100955382
Rot Wickie, die harde buiken. En morgen in de gaten houden inderdaad of je de baby beter voelt. :*

Octo, ga je foto's plaatsen in het topic over de kamers? Ben wel heel benieuwd hoe het gaat worden.

User MadMaster heeft voor mij m'n UI aangepast. :D O+ Echt zo tof, een zwangere Soempie.
  vrijdag 19 augustus 2011 @ 22:30:03 #68
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_100955841
uhm, ja, uhm meld me dan hier ook maar even.
7 april uitgerekend
en het gaat belabberd maar dat mag de pret niet drukken ;)
graag nog niks op fb/hyves ivm familie die nog ingelicht moet worden :*
  vrijdag 19 augustus 2011 @ 22:31:36 #69
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_100955899
*O* asy! *O*
van harte :*
I'm so glamourous I piss glitter!
pi_100955951
Soempie, wat leuk zeg :D

Asy *O* O+ *O* Echt super gefeliciteerd en welkom!!! Brusje voor Harry O+
Stond die ticker er al lang eigenlijk?
pi_100955961
Whaaaa Asy! *O* nog zon mooie kabouter in de maak!! Can harte maar kut dat je je zo belabberd voelt :*
pi_100958892
Wat leuk, proficiat Asyniur! Hopelijk voel je je snel wat beter!
  vrijdag 19 augustus 2011 @ 23:44:05 #73
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_100959265
Geweldig nieuws, Asyniur! Gefeliciteerd! *O*
  vrijdag 19 augustus 2011 @ 23:57:28 #74
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_100959826
Asy!! Gefeliciteerd O+ hoop dat je je snel beter gaat voelen
Engaging Infinite Improbability Drive..
pi_100961898
quote:
2s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 22:30 schreef Asyniur het volgende:
7 april uitgerekend
Feli! En het gaat allemaal over, in t ergste geval pas over 9 maanden ;)
  zaterdag 20 augustus 2011 @ 07:25:09 #76
43584 Beregd
absolutely inch perfect
pi_100965026
goedemorgen!
gefeliciteerd Asyniur!
pi_100965155
Asy *O* O+ !!!!!!
&lt;a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Niels&lt;/a&gt; en &lt;a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Sam&lt;/a&gt;
pi_100965167
Asy, gefeliciteerd, wat leuk nog een klein kaboutertje *O*
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_100965174
quote:
2s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 22:30 schreef Asyniur het volgende:
7 april uitgerekend
Wauw, dat is mooi nieuws! Gefeliciteerd! Ik zet mijn geld op een broertje. :7

Ben je erg misselijk/moe?
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
  zaterdag 20 augustus 2011 @ 08:27:27 #80
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_100965222
De ticker heb ik er pas gister vroeg in de avond ingeplakt ;)

Claudia, ik ben kotsmisselijk, helemaal kapot en mijn bekken wil al ruim een week niet meer fatsoenlijk mee doen...
En ik hoop ook op een broertje O+
  zaterdag 20 augustus 2011 @ 08:32:26 #81
348178 NotTheSame
pi_100965245
Asy wat leuk *O* *O* *O* !

D'r kumptj unne Sjeng biej!

Mijn familie noemt onze draak in de buik ook altijd 'Sjengske'. Limbo's hè :+ !
pi_100965252
*O* Asyniur gefeliciteerd :*
Geboren om voor altijd lief te hebben... O+ Roan & Senna O+
pi_100965277
quote:
2s.gif Op zaterdag 20 augustus 2011 08:27 schreef Asyniur het volgende:

Claudia, ik ben kotsmisselijk, helemaal kapot en mijn bekken wil al ruim een week niet meer fatsoenlijk mee doen...
Oh, wat rot. Ging dat de eerste keer ook zo?

Bij Ivan was ik al misselijk voor ik wist dat ik zwanger was en heeft het mijn werken erg in de weg gezeten. Bij Lena was ik ook misselijk, maar het begon later, was eerder voorbij en veel beter te doen.
pi_100965282
Asyniur, van harte en welkom *O*
pi_100965296
Gefeliciteerd Asyniur!
Nog geen babynieuws verder...?

Hier drukke dag, vrijgezellenfeestje van vriendinnetje. Ik heb als ceremoniemeester alles geregeld, dus hoop alles goed verloopt. Morgen maar uitslapen en bijkomen... :Z
  zaterdag 20 augustus 2011 @ 08:47:17 #86
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_100965338
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 augustus 2011 08:37 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Oh, wat rot. Ging dat de eerste keer ook zo?

Bij Ivan was ik al misselijk voor ik wist dat ik zwanger was en heeft het mijn werken erg in de weg gezeten. Bij Lena was ik ook misselijk, maar het begon later, was eerder voorbij en veel beter te doen.
De eerste keer was ik ook misselijk, maar dat was goed te doen met elk half uur een klein toastje eten. Ik was toen wel echt moe, zo moe dat ik in slaap viel achter het autstuur tijdens mijn werk.
Maar goed, 7 nachten slaapgebrek door zieke dreumes hakt er wel in en maakt het er niet beter op.
Mijn bekkenklachten zijn nu ongeveer zo erg als ik toen had met 15-18 weken zwangerschap. Dus ik ga vanaf volgende week al de helft minder werken. Het gaat fysiek gewoon niet meer.
  zaterdag 20 augustus 2011 @ 08:53:57 #87
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_100965391
Oeh Jipster, ik hoop op mooi weer en een leuke dag!
Heel veel plezier!
  zaterdag 20 augustus 2011 @ 08:56:41 #88
348178 NotTheSame
pi_100965407
Jipster heel veel plezier vandaag!
pi_100965577
gefeliciteerd Asy!!! wat leuk! :D

LLM's nog nieuws? ;)

Fijne dag gewenst Jipster!
pi_100965593
Jipster veel plezier vandaag!

Asy ik vond de eerste 4 maanden zwangerschap in combi met dreumes heel erg zwaar. Mette was toen ook heel veel aan het spoken 's nachtslot en 2x per maand ziek. Ik trok het bijna niet op een gegeven moment. Maar gelukkig werd het daarna beter en is Mette toen geholpen aan haar oren en neus. Daarna werd het rustiger.
Ik hoop dat je bekken problemen niet al te erg gaan worden..

Meld!
Wat een rotnacht... Gelukkig is het weekend..
pi_100965616
Jemig asy, wat heftig! Ik hoop dat het op een bepaald moment ook weer minder wordt.
pi_100965724
MELD!!! 39.1 vandaag en alles rustig.

Asy, Gefeliciteerd!!! wat vervelend dat je zo'n last hebt van het zwanger zijn.
Heb je al een goede bekkenfysio? Dat heeft hier echt enorm geholpen.
pi_100965801
Asyniur, gefeliciteerd *O*. Wel vervelend dat je nu al zo'n last hebt. -O-.
En Octo een meisje *O*, leuk!
pi_100965848
Asyniur, gefeliciteerd :* wat leuk zeg :)

ik hoop wel dat je je snel wat beter zult voelen zeg, anders wordt het wel een heeeele lange "zit"

en BJ ^O^ gefeliciteerd met jullie dochtertje! Wat een lekker meisje weer.
pi_100965913
Asyniur, van harte gefeliciteerd! *O* Wel enorm heftig dat je je zo voelt. Hoop dat het beter gaat als je ook wat minder gaat werken.
pi_100966450
Asyniur gefeliciteerd!!! Hoop dat je je snel weer wat beter voelt.

Soempie, leuk gedaan je ui!

Jipster veel plezier vandaag.

Hier vandaag weer een pijlpaal: 20 weken! *O* We zijn al op de helft! :eek:
pi_100966630
Jeetje Asy, hopelijk zwakt de misselijkheid en de moeheid nog wel weer af. Balen dat je daar nu al zo'n last van hebt.
Maar wel een teken dat er goed wat aan de gang is daar van binnen! O+
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_100966698
Ja hiervoor kom ik toch even spieken hoor, Asy, wat leuk, gefeliciteerd *O* En wat klote dat 't klote gaat :*
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
pi_100967192
Asyniur, gefeliciteerd!! Wel balen dat het nie helemaal lekker gaat, hopelijk gaat dat snel beter..

Hier nog steeds alles kalm. Merk wel dat ik de laatste paar dagen wel weer meer last begin te krijgen van m'n bekken, en ook wat steken down under.. Maar allemaal nog goed te hebben (behalve als je 's nachts snel naar het toilet moet, dan is het drama)

Ik ben gisteren trouwens idd ingehaald door een vriendin van mij. Ze is gisteren bevallen van een zoon!! Denk dat we binnenkort maar een keer gaan baby-meeten als de onze er ook is.. *O*
pi_100968332
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 augustus 2011 10:41 schreef Kyara het volgende:

Hier vandaag weer een pijlpaal: 20 weken! *O* We zijn al op de helft! :eek:
*O*

Hier net terug van de sportschool. Ben helemaal trots op mezelf dat ik toch een uur cardio heb gedaan. Helemaal omdat ik de laatste tijd best kortademig ben. Is dat een herkenbaar kwaaltje? En vanmiddag en vanavond naar Antwerpen. Hopelijk krijg ik m'n man mee de babywinkels in. :D
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')